בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תמיד אפשר יותר גרוע - הנה תראו...

זרה מוכרת
לפני 19 שנים • 8 בפבר׳ 2005

Re: ועדת הפרס

זרה מוכרת • 8 בפבר׳ 2005
עינב כתב/ה:
החליטה, ברוב של קול אחד, להעניק לך, אשת האוקסימורון הבלתי מעורער, זרה מוכרת, את הפרס הראשון, השני והשלישי, על מפעל חיים בתחום הסמיילים בתגובה להודעות בפורומים.
עלי והצליחי.
נ.ב. לפרסים מצורפים גם תלושי קנייה לאיקאה.
בהצלחה.
תזדקקי לה... icon_lol.gif



אוווווווווו תודה.

אפשר לקבל במקום הפרס איזה סבל שיסחוב לי את הקניות מאיקאה?
את יודעת... קשה לסאבית ענוגה שכמוני לסחוב את כל הקניות 7 קומות בלי מעלית. icon_smile.gif



זרונת
זיקית
לפני 19 שנים • 9 בפבר׳ 2005

Olive

זיקית • 9 בפבר׳ 2005
אוי, הרגת אותי מצחוק. icon_lol.gif

איי סאלוט יו !

icon_twisted.gif
Olive
לפני 19 שנים • 9 בפבר׳ 2005

זיקית יקרה...הצלחת לקרוא אז אני ממשיך...

Olive • 9 בפבר׳ 2005
Never let it be said that ground crews and engineers lack a sense of
humor.
Here are some actual logged maintenance complaints and problems, known
as
"squawks" and submitted by QUANTAS pilots with solutions recorded by
maintenance engineers. By the way, QUANTAS is the only major airline
that
has never had an accident.

P=The problem submitted by pilots
S=The solution recorded by maintenance engineers

P: Left inside main tire almost needs replacement
S: Almost replaced left inside main tire

P: Test flight OK except autoland very rough
S: Autoland not installed on this aircraft

P: No. 2 propeller seeping prop fluid
S: No 2 seepage normal. Nos. 1,3 & 4 propellers lack normal seepage

P: Something loose in cockpit
S: Something tightened in cockpit

P: Dead bugs on windshield
S: Live bugs on back order

P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200-fpm descent
S: Cannot reproduce problem on ground

P: Evidence of leak on right main landing gear
S: Evidence of leak removed

P: DME volume unbelievably loud
S: DME volume set to more believable level

P: Friction locks cause throttle levers to stick
S: That's what they're there for

P: IFF inoperative
S: IFF always inoperative in OFF mode

P: Suspected crack in windscreen
S: Suspect you're right

P: Number 3 engine missing
S: Engine found on right wing after brief search

P: Aircraft handles funny
S: Aircraft warned to straighten up, fly right and be serious

P: Target radar hums
S: Reprogrammed target radar with words

P: Mouse in cockpit
S: Cat installed
Olive
לפני 19 שנים • 9 בפבר׳ 2005

וקצת בשפת הקודש...

Olive • 9 בפבר׳ 2005
קטעי שיחה אמיתיים בין טייסים למגדל פיקוח


פיקוח: כדי להימנע מרעשים, פנה ימינה 45 מעלות.
מטוס: איזה רעשים יכולים להיות כאן בגובה 35 אלף רגל?
פיקוח: הרעש מה-707 שלך, כשתתנגש ב-727 שלפניך.

מטוס: בוקר טוב ברטיסלבה.
פיקוח: בוקר טוב גם לך. אבל שים לב, כאן וינה.
מטוס: אני בעמדות נחיתה בברטיסלבה.
פיקוח: אבל כאן באמת וינה.
מטוס: וינה?
פיקוח: כן.
מטוס: איך זה יכול להיות? רציתי להגיע לברטיסלבה.
פיקוח: בסדר. צא מעמדות הנחיתה ופנה שמאלה.

פיקוח: אתה איירבוס 320 או 340 ?
מטוס: 340, כמובן.
פיקוח: אז תפעיל בבקשה את 2 המנועים האחרים שלך, לפני שתמריא.

פיקוח (למטוס שנחת ממש לא טוב): נחיתה זה לא סוד. לא נורא אם הנוסעים יודעים שהם הגיעו לקרקע.
מטוס: זה בסדר, ממילא הם תמיד מוחאים כף.

מטוס אליטליה (שחצי מהמכשירים שלו הפסיקו לפעול בגלל פגיעת ברק): איבדנו כמעט הכל. כלום לא עובד. הכל הלך. אפילו מד הגובה לא מראה כלום, וגם.....
אחרי 5 דקות של קיטורים בלתי נפסקים, נשמע קולו של טייס ממטוס אחר העובר בסמוך: שתוק כבר, ותמות כמו גבר.

מטוס: אנחנו קצרים מאוד בדלק. מבקש הנחיות
פיקוח: מה המיקום שלך? אתה לא על המסך שלנו.
מטוס: אנחנו עומדים על מסלול 2, ומחכים בלי סוף למכלית הדלק.

פיקוח: אחרי שתנחת, לך לנתיב שירות אלפא 7, אלפא 5, וויסקי 2, דלתא 1 ואוסקר 2.
מטוס: מה זה ??? אנחנו לא מכאן.
פיקוח: לא נורא, גם אני פה פחות מיומיים.

מטוס: נורת סימון נחיתה שם למטה דולקת.
פיקוח: אני מקווה שיש שם קצת יותר מאחת דולקת.
מטוס: כמובן, אני מתכוון שגם עולה ממנה עשן.

פיקוח: יש בעיות?
מטוס: הלך לי המצפן.
פיקוח: לפי איך שאתה טס, הכל אצלך הלך.

מטוס: מגדל, מבקש אישור המראה.
פיקוח: שלילי, אין לנו את תוכנית הטיסה שלך. לאן אתה רוצה לטוס?
מטוס: כמו בכל יום שני, לזלצבורג.
פיקוח: אבל היום יום שלישי!!
מטוס: היום יום שלישי ??? זה היום החופשי שלנו !!


מטוס: אין כאן רכב הכוונה?
פיקוח: שלילי. למה שלא תיגשו לשער בעצמכם?

פיקוח (למטוס פרטי קטן): כמה נוסעים על סיפונכם?
מטוס: טייס, 2 נוסעים וכלב.
פיקוח (אחרי נחיתה קשה של המטוס): תגידו, זה הכלב שהנחית את המטוס?

פיקוח: תן בבקשה את המועד המשוער להגעתך.
מטוס: אה.... אני חושב שיום שלישי ממש מתאים לי.

פיקוח: גובה ומיקום?
מטוס: אני מטר ושמונים, וממוקם בקדמת המטוס, בצד שמאל.

פיקוח: יש לך מספיק דלק או לא?
מטוס: כן.
פיקוח: כן מה ??
מטוס: כן, אדוני.
עינב​(אחרת)
לפני 19 שנים • 9 בפבר׳ 2005

Re: ועדת הפרס

עינב​(אחרת) • 9 בפבר׳ 2005
אוווווווווו תודה.

אפשר לקבל במקום הפרס איזה סבל שיסחוב לי את הקניות מאיקאה?
את יודעת... קשה לסאבית ענוגה שכמוני לסחוב את כל הקניות 7 קומות בלי מעלית. icon_smile.gif



זרונת
[/quote]

בהתחלה חשבתי שכתבת "סֶבֵל" ... אחר כך הבנתי שהתכוונת ל - "סָבַּל".....
אז כן, ברשות ועדת הפרס שלל סבלים שממתינים לסאביות ענוגות כמוך.
לפרטים נוספים היכנסי לאתר שלנו.
בברכה,
עינב, אחראית תמלוגים ושאר ירקות.