סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור לשבת רטוב

רויטל
לפני 20 שנים • 18 ביולי 2003

סיפור לשבת רטוב

רויטל • 18 ביולי 2003
בצהריים בדרך כלל חם. מאוד. ולח וקצת מעיק. והשמש בחוץ שולחת את הקרניים שלה. אני מוצאת את עצמי מרטיבה את גופי בקובית קרח, שנמסה מהר מאוד ומרטיבה את גופי כהוגן. והמאורר בקושי מסתובב וכאילו שזו אשמתו שהוא כל-כך ישן...
על המקלדת של המחשב שלי נשפכה כוס קפה והמקשים דביקים.
ואני בקושי מצליחה ללחוץ על המקשים, שעד עכשיו הייתי פשוט מלטפת אותם
אז אני לוחצת ומושכת אותן למטה בתנועה קיצבית וחזקה. מונטונית משהו.

המוזיקה מתנגנת במחשב וחוזרת על אותן שירים כבר ארבע פעמיים
ואז נכנסת לאיימל, מרוקנת זבל מיותר, ויש הרבה זבל שם, אבל עיני קולטת איימל שנראה לי די מוזר.
שאם הייתי מוחקת אותו מבלי לקרוא, לעולם לא הייתי פוגשת אותך!

שלום רויטל!
שתוקי. אל תדברי עכשיו.
אל תמחקי אותי, קראי עד הסוף!
קורא אותך, רוצה אותך, חושב עליך.
נשקי אותי על כל גופי,
העברי עלי את הלשון החמימה שלך,
השתמשי בכל גופך לשם כך.

לחצתי על השב וכתבתי לו משפט אחד, אחד בלבד
"רוצה אותי? בוא עכשיו" וכתבתי את הכתובת שלי
ואז בלי למצמץ אפילו, לחצתי על שלח

חזרתי לעיסוקיי במחשב ..המשכתי למחוק איימלים, להקשיב למוזיקה הטרדנית הזאת שמרוב עצלנותי
לא סגרתי וזה הפך להיות צורם לאוזן
ואז בלחיצה אחת ניתקתי את ההתחברות לרשת, סגרתי את המחשב ופניתי לכיוון האמבטיה שלי..זה הזמן להוריד מעלי את הלכלוכית של הזיעה שהיתה דבוקה לגופי.
פתחתי את המים, והזרם החל למלות את האמבטיה, פשטתי את בגדיי לאט לאט, ואני ניצבת ערומה
לקחתי מגבת כרכתי סביב גופי, ופסעתי למטבח, מזגתי לי יין לבן לגביע וחזרתי לאמבטיה הקצף כמעט הגיע עד הסוף. החלקתי את המגבת מגופי, הרמתי את רגלי לבדוק את המים..אוחח הם היו רטובים, חמים, ונעימים. ישבתי באמבטיה, לוגמת מהיין, משעינה את ראשי לאחור, ונותנת למחשבות להתרוצץ במוחי. נפלאות האינטרנט האם הוא יגיע? מי הוא בכלל? ואיך יש לי את האומץ הזה בכלל?
ובעודי עדין בתוך המים שהספקו להתקרר מעט, מעבירה מחשבות על אותו איימל. ואז דפיקה בדלת...
לקום? לא לקום? אולי זה הוא? ואולי לא? תוך כדי שאני מתלבטת יצאתי מהמים כרכתי סביב גופי שוב מגבת, את שערי אספתי במגבת קטנה יותר ופוסעת לכיוון הדלת בצעדים קלילים.
והנה עומד שם גבר בגובה 1.80 בערך, עינים חומות, שיער בהיר ומקריח מעט, רחב כתפיים, מלא, נראה גבר מושך בהחלט. נעמדתי על סף הדלת בוחנת את האיש מעבר לדלת, מסתכלת בעינים חודרניות
-" רויטל?"
-" כן " השבתי לו..
-" הנני" ואז פתאום הוא הכניס את עצמו לדירה שלי, התקרב צמוד צמוד עליי, אחז במותניי חזק, ונשק לשפתיי נשיקה לוהטת, בעוד הוא לא מרפה מנשיקותיו, הוא מעביר את ידו על גבי דרך המגבת, משמיט אותה על הריצפה, ואני ערומה לחלוטין.
תוך כדי שהוא מנשק אותי, אני לאט לאט צועדת אחורה, הוא מתקדם קדימה, עד שהגענו לחדר השינה שלי, מבלי להפסיק ולו לרגע קט את הנשיקה, את הלשון שלו שהיתה בתוך פי כל הדרך לחדר השינה.
וואו, זו הייתה הנשיקה הכי טעימה וחושנית שחוויתי מעודי. בטירוף שלי, בטירוף שלו..
נשכבתי על המיטה, ידיי פרוסות על הסדין המשי, המגע הנעים הזה, שהעביר בי צמרמורות וזרמים בגופי, מרימה רגל, מזיזה רגל, מתפתלת בצורה חושנית, ומביטה בו. איך הוא לאט לאט פשוט את חולצתו מעל ראשו, שיער החזה שלו היה מדהים, מעט מאוד שיער סביב הפיטמות ועוד פס של שיער באמצע החזה השרירי שלו עד למטה שלא ראיתי את הסוף בגלל המכנס שעדיו היה עליו. הוא זרק את החולצה העביר יד על מצחו כמו מנגב את גלי הזיעה שהופיעו לו, ספק מחום, ספק מחרמנות ממני, אבל הופיעו בועות של זיעה על מצחו. הוא רכן מעלי ושוב נשק לי, ליקק עם לשנו את שפתיי, עיני, אפי, הרטיב את כולי עם הלשון שלו, מסביב לאוזן, חדר לתנוך האוזן, מוצץ, מלקק, מרטיב, ואני כבר אש. ומלטפת את צווארו.
הוא ירד עם הלשון לצוואר, גרון, ויורד עוד למטה, לאט לאט, בחושניות מדהימה, והפיטמות שלי הזדקרו להן למרומים. הוא נגע בהן עם לשונו, מגלגל את הלשון, יונק, נושך בעדינות רבה, ושוב מלקק, עובר לפיטמה השניה, לא מזניח אותה, והתהליך חוזר על עצמו. אנקה עדינה יצאה מגרוני.
הוא הצמיד אותי אליו, מלטף את הגב שלי, יורד לישבן, מעסה בעדינות ומשמיע את קול התענגות.
הוא הבשיל את מכנסיו וניצב ערום רכן מעליי שוב, ואני זורמת עם התשוקה שלי, נדהמת עד כמה אני נהנית ורגועה, מלטפת אותו לכל אורך הגב, את הישבנים המוצקים שלו והרגליים שלא נגמרות. הוא יורד לצוואר שלי נושם אותו, מנשק, מלקק, מוצץ בעדינות. אני כבר כמעט נמסה.
הוא שותה את אחד מהשדיים שלי. מלקק ומוצץ לתוך הפה שלו, ממלא אותו בפטמה ובשד. אני רועדת מתשוקה, הוא יונק את השדיים שלי כמו שאף אחד לא...הוא מטריף אותי במגע שלו. ואז הוא משכיב אותי ומנשק את הגוף שלי לכוון דרום. הוא מרים את הברכיים שלי ומנשק את פנים הירכיים שלי מסביב למוקד התשוקה שלי. מנשק ומוצץ בעדינות את הישבנים ונכנס פנימה עם הלשון לכוון הדגדגן שלי מלקק בלשון רכה ומהירה. הוא מנגן אותי ואני מתנשמת כאילו שנגמר החמצן בחדר. אני מרימה את הראש ורואה אותו חופן את ראשו בתאווה. הוא מלקק את הדגדגן שלי ואת השפתיים במין דרך שמשאירה אותי המומה. אין לי מושג מה בדיוק הוא עושה שם אבל שלא יפסיק!! אני בעננים. הוא פתאום הופך אותי על הבטן, מושך אותי לכוון שלו מפסק את הישבנים שלי וממשיך למצוץ וללקק את הדגדגן והשפתיים שלי, אבל הפעם מאחור. ושוב, זו תחושה חדשה, מדהימה. איך לא עשו לי את זה קודם? זה מ ד ה י ם. הוא מלקק אותי מקצה אחד לשני. מהדגדגן עד הטוסיק בליקוק רחב, לח וחם.שוב ושוב ושוב.וחוזר לדגדגן בלשון מהירה ורכה ומשתוללת. אני עומדת לגמור...כן כן אל תפסיק כן, אח, זה כל כך טטטווווובבבבב, אני גומרת באנקה עצורה והוא ממשיך לנשק את השפתיים את פנים הירכיים ויורד מטה עד מאחורי הברך. אני מסוחררת.
אני על הגב שלי , רוצה אותו בתוכי, הוא נמתח מעליי כמו פנתר מרחף מעליי, יודע שאני משתגעת שיכנס אליי. הוא מחייך חיוך קטן וידעני. מנשק את הצוואר שלי ואת הפה שלי, שואב את הלשון שלי לתוך הפה שלו ומוצץ אותה ברכות. אני מלטפת את הגב שלו ויורדת לישבנים הקפוצים שלו דוחפת אותם בעדינות כלפי מטה. הוא עדיין בחצי ריחוף, נוגע לא נוגע בגוף שלי, מנשק את השדיים שלי, המון זמן. אני נטרפת מהמגע שלו. והוא מחדיר יד אל מתחת לגב שלי ויורד לכוון הישבן ומרים אותו אליו כלפי מעלה. ואז הוא חודר אליי לאט ל א ט. אני נאנקת, מרגישה זרמים פורצים מנקודת החיבור שלנו לעבר כל הגוף שלי. אנחנו זזים בקצב שלו. הוא רוקד בתוכי, מגביר את הקצב בהדרגה. אני גומרת שוב וכבר לא מסוגלת לחשוב יותר והוא ממשיך... חודר אליי בקצב אחיד, מהיר כמו פטיש בסדן. אני שלו לגמרי. אתו לאן שהוא ייקח אותי. ואז הוא יוצא החוצה מתיישב על הספה ומורה לי לבוא אליו. אני מתיישבת מעליו, מפושקת ברכיים, הוא מלביש אותי עליו ותופס את הזרועות שלי ומותח אחורנית. אני מתרגשת מעוצמת האחיזה שלו. הוא תופס את הידיים שלי ומרים למעלה ואומר "תקשיתי את הגב" אני עושה מה שהוא רוצה. הוא נושם את החזה שלי תוך כדי החדירה, אנחנו נעים בקצב מטורף. הוא מזיע ונראה לי שהוא מגורה בטירוף. ואז הוא עוצם עיניים, מזיז את הראש אחורנית ונוהם נהמה עמוקה, פראית, הקצב שלנו מאט. הוא נושם נשימה עמוקה. אני קורסת עליו, קוברת את פניי בצוואר שלו. אנחנו נמסים אחד בזיעה של השניה. אני מתרוממת מעליו. נשכבת על המיטה ומחייכת אליו בעייפות.

הוא ליטף את הראש שלי, סימן לי עם היד לחזור למעלה, נישק אותי, נשיקה לוהטת, שלחתי את הידיים שלי תוך כדי למטה, והתחלתי לגעת בו, להרגיש אותו, היד שלי ליטפה אותו, התהפכנו הוא נשק לי על שפתיי לחש לי שהוא אוהב אותי השכיב אותי על הגב, נשכב מעלי וככה נרדמנו, זו על זאת ערומים ומחובקים...
התעוררתי בבוקר, כשהוא עוד מעלי, וחייכתי לעצמי ידעתי שאת הלילה הזה אני לא אשכח בחיים...
amy_​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 19 ביולי 2003
amy_​(נשלטת) • 19 ביולי 2003
רומנטי, סקסי, מדהים...

פוחדת, את כותבת בחסד!!! icon_biggrin.gif
slave for ever​(נשלט)
לפני 20 שנים • 19 ביולי 2003
slave for ever​(נשלט) • 19 ביולי 2003
וואוויאווה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


מדהים, מחרמן, מגרה, מטרף חושים, עושה חשק וזועק: עוד!!!!!!!!!


רויטל את מ-ד-ה-י-מ-ה!
רויטל
לפני 20 שנים • 19 ביולי 2003

או

רויטל • 19 ביולי 2003
תודה מתוק שלי ...

כן זה מה שקורה לי בלילה כשלא ישנה.. כותבת סיפורים רטובים icon_smile.gif)
amy_​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 19 ביולי 2003
amy_​(נשלטת) • 19 ביולי 2003
כן כן, זה מה שקורה בסוף... אני יושבת וגומעת כל מילה שאת כותבת, כל פסיק, ואת בסוף עושה אפלייה במידת המתיקות! אני ה-מ-ו-מ-ה!!! icon_biggrin.gif
רויטל
לפני 20 שנים • 19 ביולי 2003
רויטל • 19 ביולי 2003
חחחחחחחחחחחחחח

לך אני אתן נשיקה אישית...icon_smile.gif) icon_profilekiss.gif
amy_​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 19 ביולי 2003
amy_​(נשלטת) • 19 ביולי 2003
מסמיקה... אם ככה אז היה שווה... icon_wink.gif
רויטל
לפני 20 שנים • 19 ביולי 2003
רויטל • 19 ביולי 2003
נכון!!!!!
slave for ever​(נשלט)
לפני 20 שנים • 19 ביולי 2003
slave for ever​(נשלט) • 19 ביולי 2003
סורי איימי דראלינג, ככל שיותר צעירים ככה יותר מתוקים icon_wink.gif

ופוחדת, לי לא מגיעה נשיקה? icon_cry.gif