שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מלכות יקרות, עבדים נכבדים - אנא עצתכם

chair​(נשלט)
לפני 19 שנים • 9 במרץ 2005

מלכות יקרות, עבדים נכבדים - אנא עצתכם

chair​(נשלט) • 9 במרץ 2005
שלום לכולם.

אני חבר ותיק בכלוב, בן 23. מודה גם מודה, פונה כמעט לכל מלכה חדשה (וגם מתחלפת חדשה) שמצטרפת לכלוב, כך שמבחינת המלכות, סביר שפניתי לרובכן ולכן ייתכן וכבר נתקלתן בי. אבל מעבר לזה אינני עוקב אחרי הפורומים. ולכן אם אני מעלה נושא שכבר נדון פה - אנא סליחתכם/ן.

אז ככה. כאמור אני בן 23. למעט ידידה אחת שלי, אף אחד אינו יודע על נטיותיי. אני חייב לציין שבניגוד לנשלטים רבים - אני לא נהנה מיחסי מין קונבציונליים. כלומר, הפנטזיות הפטישיסטיות והבי די אס אמיות שלי הן all i got. להלכה ולמעשה הן הנטייה המינית שלי.

דא עקא, שכפי שאתם ודאי יודעים, אינני יכול "לצאת מהארון" כמו כל הומו או לסבית בני זמננו, אבל הדבר מקשה עלי. במיוחד ככל שמתקדמות השנים, והחבר'ה רואים שאני לא פעיל בקרב בנות הנשי כמותם, ושמעולם לא הייתה לי בת זוג.

אני ממש רוצה לספר לפחות לחבריי הטובים, אבל מאחר ומדובר בחבר'ה צעירים שלא מייצגים בדיוק את שיא ההבנה והרגישות, אני מאוד חושש מכך. ויחד עם זאת, לפעמים גם לי בא להיות "גאה" במי שאני ובמה שאני, לפעמים גם לי בא לצעוד בגאווה באיזה מצעד גאווה של נשלטים ולהודיע לעולם שלמרות שהפנטזיות שלי מוזרות בעיניו, אני כאחד האדם, ואני נ ו ר מ ל י. מה אעשה?

כאמור, אודה על עצותכם הנבונות.

chair
שלגי
לפני 19 שנים • 9 במרץ 2005
שלגי • 9 במרץ 2005
תראה, אין תשובה פשוטה.

אוכל רק לומר לך מנסיוני, (שאינני יודעת עד כמה הוא רלוונטי בשל הפרשי הגילים והמקום בו אנו נמצאים בחיים) שאני בחרתי לספר לקומץ אנשים אשר ידעתי שיוכלו להכיל את זה - כי זה לא ממש פשוט להכיל ולהבין. וגם להם זה לא תמיד קל.
כל היתר אינם יודעים על העדפותיי וככל שזה תלוי בי הם גם לא יידעו - למרות שמי שיש לו עין בוחנת עשוי לחשוד.

העולם הונילי שבחוץ לא ממש מבין מה אנחנו רוצים ממנו ולא בדיוק מקבל את הנושא בהבנה.
אני יודעת שיש אנשים שחווים את העניין אחרת ממני ולכן אדגיש שמדובר בנסיון שלי ולא באיזושהיא עמדה גורפת.
מוש​(נשלט){k}
לפני 19 שנים • 10 במרץ 2005
מוש​(נשלט){k} • 10 במרץ 2005
אכן, עניין החברים הוא מעולם לא פשוט.
מצד שני אתה חייב לעשות שיקולי רווח ותועלת. אין ספק שרובם יחשבו שאתה סוטה מטורף. חלקם יחשבו שזה מגניב שאתה סוטה מטורף, חלקם יתרחקו, אבל רובם ככולם לא יבינו.
אני מאמין שגם אם "תצא מהארון" עדיין לא תצא איתם לפאב עם המלכה שלך ובזמן שהם ישתו בירה אתה תלקק את רגליה נכון?
אז מה הרווח? מן הסתם שתרגיש טוב יותר עם עצמך, ותדע שאתה לא מסתיר כלום מחבריך הטובים.
מה ההפסד? יש סיכוי שפשוט תפסיד חלק מחבריך הטובים. מצד שני אלו שישארו סביר להניח שהם החברים האמיתיים שמוכנים לקבל אותך כמו שאתה (כאמור סוטה מטורף icon_wink.gif )

חייב להגיד לך שאני התלבטתי בעבר, ומתלבט עדיין היום, בדיוק באותו נושא.
נכון להיום אני בחרתי לא לספר. במקום, כמו שהציע הטוסט, פשוט מצאתי לי חברים נוספים בקהילה שחלקם הפכו לחברים טובים באמת, הרבה מעבר למכנה המשותף הבדס"מי.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה
מביט Nהצד​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 10 במרץ 2005
מביט Nהצד​(לא בעסק) • 10 במרץ 2005
צר לי שגם אני איני נושא בשורה... אבל גם אני לא הייתי מספר (ואכן אני לא מספר). מילא, אם היית שולט, והיית אומר שאתה אוהב סאדו, את זה עוד היית יכול להעביר, גם עם מבטים מוזרים מדי פעם מהחברים, אבל עוד מילא. אבל בחברה שמעריצה בעיקר גברים חזקים, סביר שכשתגיד שאתה נשלט, הם יתחילו להתייחס אליך אחרת. בכל מקרה, ההצעה למצוא חברים מהקהילה נשמעת לי מצויינת, למרות שהיא לא תפתור לך את הבעיה של החבר'ה שלוחצים ומבררים למה אין לך בת זוג. הפתרון הכי טוב הוא, כמובן, למצוא חברה שבקטע... אבל כידוע, זה לא ממש קל...
אתה מגיע לפעמים לדאנג'ן?
Tainted​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 10 במרץ 2005
Tainted​(לא בעסק) • 10 במרץ 2005
אני לא חושבת שיש קשר בין להיות נשלט או שולט שמדובר בנושא שיתוף החברים, החברים הם החברים שלך בגלל מי שאתה, לא בגלל שאתה נשלט או שולט או הומו (כמובן שיש יוצא מן הכלל שזה אילו שחסר כל סבלנות לדברים שונים וזה סיפור אחר).
אני אישית רואה בנשלטים אנשים שיש בהם יותר כח, כי הם נותנים את השליטה לאחר, מאוד קל לקחת שליטה, קשה מאוד לתת.
אני אישית סיפרתי די מהר- כי אני ידועה בקרב חברי כ''מופרעת'' icon_rolleyes.gif
אז מי שחשבתי שיכול להכיל את המידע הזה כמו שכתבה שילגיה לפני מספר תגובות- לו סיפרתי ואף הבאתי למועדון.

ומסכימה עם טוסטי במאה אחוז ואפילו מאתיים, מצא חברים בתחום, בנוסף לחברים הונילים, כי לאנשים שבאים מתוך התחום יש (בדרך כלל) הבנה לגבי דיסקרטיות מה שקשה לומר על העולם הונילי בנושא הזה.
אז....לך לדנג'ן תכיר אנשים,תתידד ואז יהיה לך עם מי לדבר, ולהכיר הרבה יותר קל שזה דרך אנשים ולא דרך מחשב. icon_biggrin.gif

במה שתבחר,
בהצלחה לך

סוף שבוע נפלא,
דומי
השפוט של דוויל
לפני 19 שנים • 10 במרץ 2005
השפוט של דוויל • 10 במרץ 2005
קודם כול שלום ונעים מאוד.

אינך היחיד שיש לו בעיה כזאת, אני גם נתקלתי בבעיה דומה בקרב חבריי , משך זמן התחמקתי והסתרתי את כול הנושא, עד אשר דיברתי עם חבר על הנושא ולהפתעתי הרבה לא רק שהוא בקיא בנושא אלא הוא גם מאוד מאוד מעורב מינית... התחלנו לדבר יותר לעומק וגילנו דברים מאוד משותפים בנושא ואף לקחתי אותו למועדון פעם אחת והוא היה ממש שמח.
אחרי אותו ערב כבר היה יותר קל לדבר על הנושא בחופשיות כי הרגשתי שאני לא לבד בתחום ושיש לי שותף . והחברים הם בהתחלה צחקו עלינו קצת, קצת שטויות ועכשיו הם מתחננים שניקח אותם גם למועדון.
אז עצתי לך היא : תזרום עם הנושא , תמצא חברים שגם אוהבים את זה , אם אתה רוצה לבוא למועדון עם בני גילך אני אשמח לפגוש אותך ולהכיר , בקיצור ידידי היקר - בוא למועדון!
היום יום חמישי ואמור להיות אחלה ערב , אז תבוא ויהיה בן זונה!
ואיך אמרה פעם מישהי : "שחר של עידן חדש " !
אז בשביל להיות עצמך ולהיות אמיתי צריך קצת להקריב לפעמים .
chair​(נשלט)
לפני 19 שנים • 10 במרץ 2005
chair​(נשלט) • 10 במרץ 2005
תודה חברים על התגובות.

אני לא רוצה להתייחס לעניין המועדון - כל אחד ודרכו - אך לא זה הדיון.

בכל מקרה, מדבריכם עולה מסקנה אחת - (לפחות בינתיים) להסתיר... icon_confused.gif

אז תודה חברים - וסופ"ש נעים לכולם
השפוט של דוויל
לפני 19 שנים • 13 במרץ 2005
השפוט של דוויל • 13 במרץ 2005
אתה לקרוא עברית ???

לדעתי עולה מהתגובות שעלייך למצוא חברים שכן יהיו שותפים ל"קטע" ולא להמשיך להתחבא , אך אם מעוניין אתה בפתרון הקל.....
אני לא אשפוט אף אחד.
תעשה חיים כול עוד אתה יכול ... ותבוא למועדון אולי זה דווקא כן יעזור לך.
אליאס​(אחרת)
לפני 19 שנים • 13 במרץ 2005

למה להסתיר?

אליאס​(אחרת) • 13 במרץ 2005
אני בטוחה שבין חבריך תוכל למצוא לפחות אדם אחד שיבין ללבך. הרי כולנו בוחרים חברים מכל מיני סיבות ולא הגיוני שאנשים שנבחרו לקחת חלק בחייך יוקיעו אותך על העדפותיך המיניות. אישית, אני לא מאמינה שיש לך מה להסתיר או להתבייש בו. מאד קשה לחיות "לבד" בלי שאיש זולתך יידע על הפנטזיות שלך. נכון, קל למצוא חברים מהתחום, אבל מה עם לקרב את אלה שמלכתחילה היוו את עולמך? לפחות אחדים מהם?