שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פאמדום...הגשמת פנטזיה משותפת? או סיפוק צרכים חד צדדי?

שיקי​(נשלט)
לפני 19 שנים • 4 במרץ 2005
שיקי​(נשלט) • 4 במרץ 2005
בד"כ אני לא מגיב בימים אלו, אבל קראתי את השרשור הזה ומעבר לתגובות "אוהדות" להודעה המקורית ומשהו על ערב פמדום (שכבודו במקומו מונח) לא מצאתי תגובה משמעותית.

(אה כן וגם נחה עליי רוח טובה icon_smile.gif)

אני זוכר שבעבר דובר רבות על העניין - גם כאן מדובר בעניין של בחירה.

למעשה כל מה שאנחנו עושים ביומיום - זו בחירה, כאשר הבחירה אינה נתונה מדובר באונס - ואין זה המקרה דנן.

כתבת על מלכות בתשלום, כתבת על מלכות שלוקחות כסף בתמורה לשליטתן - הבעת מחאה על כך שמעניין אותן רק כסף ולא צרכיו של העבד שעומד מולן ובאותה נשימה שיבחת את "שוק המלכות בתשלום" (זה מזכיר את הקטע מסיינפלד שבו דיברו על הומואים ולסביות, צחקו עליהם ובסוף הוסיפו את המשפט "לא שיש לנו משהו נגד הומואים ולסביות..." ) קוראים לזה פוליטקלי קורקט.

אני כן מבין למה התכוונת, אבל לא נראה לי שהסברת את עצמך נכון מאחר ואני חושב שכאשר מישהו משלם עבור שירות כלשהו ... מלכה בתשלום, שטיפת הרכב שלו, חדר בבית מלון וכיו"ב - הוא מצפה לקבל תמורה ובמילים אחרות - הוא השולט!!!

תתפלאו אבל עבדים שהולכים למלכות בתשלום שולטים הלכה למעשה בכל! הם קובעים למלכה מה הם רוצים שיתבצע בסשן, הם קובעים איך היא תתייחס אליהם - הם קובעים כמעט הכל - כלומר עד כמה שזה מצחיק לומר - הם השולטים.

(אני לא אכנס כעת לויכוח הישן של "ללכת/לא ללכת למלכה בתשלום - זה משהו שכל אחד יחשוב לעצמו.)

אני כן חושב שהתכוונת לסיטואציה של מלכות מסויימות שמנצלות את אקט השליטה כדי לנצל כלכלית עבדים - ואכן קיימות כאלו - אני חושב שרובן דווקא אינן מגדירות עצמן כ"מלכות בתשלום"

גם את אלו צריך לחלק למספר קבוצות - אחת מהן, הוזכרה ע"י Passion Fruit - יש פטיש מוכר של עבדים שרוצים להשלט כלכלית ע"י המלכה שלהם - כאשר הכל נעשה בהסכמה בין הני הצדדים ושניהם נהנים מהסיטואציה - אני לא רואה בכך כל רע.

אבל זה מסוכן - וזה דבר שחייב להגיע בהדרגה ולאורך זמן רב יחסית - שאותו ינצלו שני הצדדים להכיר אחד את השניה ולהיפך - כאשר הקשר יגיע לרמת ביטחון מספקת זה יוכל לקרות וכולם יהיו מאושרים (אפילו אתicon_smile.gif).

אלא מאי - שיש מקרים בהם עבד כזה נופל לידייה (אם לא לומר מלתעותיה icon_smile.gif) של מלכה שמלכתחילה הדבר היחיד שמעניין אותה הוא הכסף והיא מודעת לרצונו להתמסר לה כלכלית ומנצלת את זה היטב.

אני סבור שעבדים כאלו מצויים בבעיה - כי אי שם בדרך הם מאבדים את שיקול הדעת הצלול שלהם ועלולים למצוא את עצמם בפני שוקת שבורה.

אני חושב שעל המקרה הזה דיברת (תקני אותי אם אני טועה) - אני לא סבור שראוי לקרא להם "פראיירים" כפי שקראתי בתגובה הקודמת של שפינוז - הרי הם בסה"כ אנשים מסכנים שנוצלו בשל חטא אחד שלהם או פטיש אחד שלהם או שלא הצליחו להעריך את טיבה של ה"מלכה" שעמדה מולם - זהו חטאם היחיד, האם עליהם להענש עליו?

והיו מקרים כאלו בעבר - הותיקים בוודאי זוכרים מקרה של מלכה שהשתמשה בפנקס שיקים (חתומים!!!) של עבד שלה לצרכיה - והדבר הגיע לידיעתנו לאחר שהאחרון המסכן החל לקבל מכתבים מלשכת ההוצל"פ בשל משיכת שיקים ללא כיסוי והיה צורך לארגן לו ערב התרמה...

זה היה מקרה קלאסי שמתאים למה שתארת - והרי בעולם מושלם אותה מלכה לעולם לא הייתה חולמת לעשות לעבד דבר כזה... אלא שאנחנו, איך לומר בעדינות? לא חיים בעולם מושלם.

אבל למרות האמור לעיל ובניגוד אלייך אני סבור שמקרה זה אינו מעיד על הכלל - להיפך, רוב המלכות נמצאות כאן כדי להגשים את הפטישים שלהן ומוצאות להן את העבד המתאים לצרכים שלהן.

(אני גם לא אכנס לויכוח מה תפקידו של העבד ביחסים כאלו... ואם עבד בכלל אמור להגיע עם "רשימת דרישות" - זה ויכוח אחר...ואני מניח שכל 2 אנשים מבוגרים יעשו את החשבון הזה לעצמם)

אני כן (עדיין) חושב שניתן גם בישראל 2005 לקיים קשר של 24/7 וזה יקרה רק אם שני הצדדים באמת מחפשים, שואפים ומעוניינים בקשר כזה ולא בקשר אחר (המבוסס על סשנים רגעיים במועדון למשל).

זה מחזיר אותי לנקודת ההתחלה - הבחירה.

כפי שאנחנו בוחרים את הקריירה שלנו, מה נלמד באוניברסיטה, אם בכלל נלמד במוסד כזה - אנחנו בוחרים גם באיזה קשר נהיה.

מטבע הדברים הרבה יותר קשה לרקום קשר רציני ומשמעותי שמבוסס על 24/7 - מדובר בהתאמה כמעט בלתי אפשרית בין 2 אנשים ספציפיים בקטע מאוד צר של שליטה שהיא קשה שבעתיים ממציאת קשר ונילי - אז זה אפשרי וזה קורה כל יום.

(כמובן שלא אכנס כעת לתוכן של קשר כזה - מאחר וכל אחד צריך ליתן לו את המשמעות המתאימה לעצמו וגם על כך נכתב רבות בעבר)

אך מאחר ומציאת קשר המבוסס על 24/7 היא קשה מאוד ומצריכה השקעת אנרגיה, זמן רב ומאמצים כבדים, רבים מוותרים על האופציה הזו ומחפשים משהו יותר מהיר, רגעי וקל - וזה מה שמוביל בהרבה מקרים למה שכתבת.

לפני סיום אני חייב לציין כי היה דבר שמאוד אהבתי בהודעה שלך: את העובדה שדווקא את כתבת אותה - כבחורה (לא יודע אם סאבית או דומית אבל זה לא משנה לעניין זה) הרי למעשה לא כתבת על בעיה שיש לך עצמך, אלא על בעיה של עבדים כלשהם באשר הם - ראית את התגובות, כולן היו אוהדות (אומנם לקוניות - אך אוהדות) - ורובן מצידם של עבדים שלא היו מעיזים לכתוב בעצמם מה שאת כתבת - ובעיניי זה יפה, כי אני חושב שמעטים האנשים שמסוגלים לחוות כאב של אדם אחר - אני חושב שזו הסיבה האמיתית לתגובתי מפורטת דלעיל.

שיקי.
baby(expired)​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 5 במרץ 2005
baby(expired)​(לא בעסק) • 5 במרץ 2005
קודם כל...respect...קלעת בול.

מעבר לזה, התכוונתי לכמה אלמנטים של ניצול...תוך שאני אומרת, ישנן מלכות בתשלום שאכן נותנות את התמורה המלאה...וכמו בכל מקום ישנן גם כאלה שלא. שרלטניות שמנצלות את הפלטפורמה וברור שהעבד לא ירוץ כל כך מהר להתלונן.

1. הניצול שנגרם על ידי אותן שרלטניות בתשלום.
2. ניצול שנגרם על ידי מלכות, שאינן בתשלום, אך מגיעות ממקום נקמני, מנצל, דורש, תובע, ושאינו מכיר בצרכיו של הצד השני.(שאם זה טוב או לא, זה אני משאירה לכם לשפוט)
3. ניצול חוסר ידע, ורצון של עבדים, תוך סיפוק צרכים חד צדדי, בטענות של: אני המלכה, אתה העבד, אתה לא עבד, אם אתה לא מספק את מה שאני דורשת וכו'. אותן ביקורות שהושמעו אין ספור על דומים לא מעטים. ובכן חוסר הניסיון של עבדים גם הוא יכול לשחק תפקיד, ואני בטוחה שלכל עבד יש איזו חוויה לא מוצלחת ראשונית בארון.

כמו בצבא...יצאו שלושה חלקים

עמדו נוח

בייבי
ניקי666 niki
לפני 19 שנים • 9 במרץ 2005
ניקי666 niki • 9 במרץ 2005
אני מסכים עם כל מילה של ביבי אבל בדסם 2005 כאן בישראל משקףאת המציאות הישראלית
בכל תחום מציאות של כוחניות אגו וחלילה לי מלצאת פראיר יתרה מזאת יש למצוא את הפראיר
ולעשות כסף קל.........
לכן אני לא רואה אפשרות לשינוי לדעתי הגענו לניצול מקסימלי של הסצנה בארץ לטוב ולרע מידי
פעם יועלה שרשור מהסוג הנל אבל עולם כמנהגו ימשיך...
Yell​(נשלט){אלה}
לפני 19 שנים • 13 במרץ 2005

עולם כמנהגו נוהג.

Yell​(נשלט){אלה} • 13 במרץ 2005
ציטוט: אבל עולם כמנהגו ימשיך

אני ממש לא מהמגיבים בפורום, אבל לזה לא יכולתי לשתוק ( icon_exclaim.gif )

עולם ה-BDSM כמנהגו נהג, וראו אנשים שצריך לפעמים ללחוץ על הברקסים, ולפתע נולד ה-SafeWord, ולפתע נולד SSC, ועולם ה-BDSM עשה כמנהגו ועשה מעט סדר.

אני חושב, שמה שנאמר ע"י שיקי קולע בול, ואם יש משהו אחד שאני ללא ספק אקח לתשומת ליבי זה הציטוט הבא :
ציטוט: כאשר הקשר יגיע לרמת ביטחון מספקת


וזה עולה על התפשרות, וזה תורם ללא ספק לשמירה על רגיעה מוחית ומונע את ההיסחפות עד כדי חוסר התחשבות.

על משקל "דייג - אוהב דגים", ניתן גם לומר "מלכה - אוהבת את העבד שלה" - ואם התשובה לכך היא כן, אז סימן שיש SSC, ויש רמת ביטחון בקשר. אם תשאלו אותי - תשובה חיובית לשאלה כזו דרושה כאבן פינה למערכת יחסים BDSMית, להבדיל מסטוץ BDSMי עם כרטיסיה, או מקקה (ואני מתנצל מראש אם הרגתי את הביטוי) וזו דרישה שצריכה להיות לעבד - כדי לשמור על עצמו ולהפיק, לטעמי, את המיטב ממערכת יחסים כזו.