שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כמה מכם קשורים או היו קשורים לדת?

ממש גרוע​(אחר)
לפני 19 שנים • 21 במרץ 2005
ממש גרוע​(אחר) • 21 במרץ 2005
Black_roses כתב/ה:
כמה התקפות....
אני באה ממשפחה דתית\חרדית וחזרתי בשאלה... icon_rolleyes.gif
עכשיו זה נראה כמו קבוצת תמיכה icon_wink.gif


זו לא התקפה רגילה,
זו התקפת מחבת. icon_twisted.gif
רפאל
לפני 19 שנים • 21 במרץ 2005
רפאל • 21 במרץ 2005
אינני יודע כיצד בדיוק להשיב לעניין זה. אבל משהו בי נמשך לשרשור הזה וביקש לחייב את הדברים שבו.

_li-at_ כתב/ה:

... פוסטים שכאלה גורמים לי לחשוב שאולי דווקא רפי שכל נגישים יותר לבדסמ,
ולמען האמת, זה עושה לי איכס. wall.gif
_{li-at{U_

זה מעט לא-רגיל למצוא שלילה עזה כל כך, עזה עד כדי "איכס", ובסופה - פארפרזה על פסוק מספר רות. כתבתי "לא-רגיל", אבל בעצם התכוונתי לכתוב "רגיל".
ליידי קייט​(שולטת)
לפני 19 שנים • 21 במרץ 2005
ליידי קייט​(שולטת) • 21 במרץ 2005
אני באתי ממשפחה שומרת מסורת, אבל האמונה שלי היא לא האמונה הסטנדרטית.
אני לא מאמינה בטקסים, לא בתפילות ולא במנהגי הדת.
אני מאמינה שמנהגים אלו נועדו כדי לתת יחוד לדת היהודית ותו לא.
האמונה שלי מתבטאת בשיחות ובמחשבות. בידיעה שיש שם מישהי או מישהו שבנו הכל.
הרי הכל לא נוצר יש מאין, ואני מודה ומוקירה את הבריאה ואת הדברים שיש לי ושניתנים לי מידי יום ביומו.

לפי דעתי האנשים מעולם הדת נמשכים כל כך לעולם ה BDSM מהסיבה הפשוטה של המשמעת.
המשמעת הנוקשה שיש בחיי הדת כנראה שלא מתגמלת אותם מספיק, ולכן הם באים לקבל משמעת קצת אחרת.
בנוסף לכך אני יודעת ששיטות של עונשים גופניים נפוצות מאוד בישיבות, וכנראה שהדבר הפך לטמוע בהם- קבלת עונשים מאדם המדורג גבוה מעליהם- רב/מלכה.
כל ה"אסור" הזה, כל כך מפתה בעיניהם.... שהם חייבים לטעום ממנו.

שמעתי על כל כך הרבה סיפורים על יחסים חד מיניים בישיבות, כך שהדבר לא מפליא אותי, אבל אני כן משועשעת מהמוסר הכפול הזה, מההתחסדות...

נו טוב, הם בכל זאת העבדים הכנועים ביותר, אז.... icon_smile.gif
ויטו אנדוליני
לפני 19 שנים • 23 במרץ 2005

הגישה שלי היא טיפה שונה

ויטו אנדוליני • 23 במרץ 2005
למעו האמת הגישה שלי היא טיפה שונה בכל הקשור לשרשור זה.
אני דתי לשעבר והייתי די "חזק" במונחים דתיים,אבל הגישה שלי היא שכמספר האנשים בעולם כך הם הדרכים לעבוד את האלוהים,כל אדם תכונות אופי מסויימות שלטעמי די קשורות לתפקידו בעולם,אני אישית הרבה פעמים כבר לא ממש מתחבר לקטע ההילכתי בדת אלא יותר בקטע של עבודת האלוהים,כל מיני אקטים רוחניים אינדיוידואלים אשר לטעמי זוהי הדר שאני צריך לעבוד.
יכול ליהיות שיש כאלה אשר שייכים לעולם החרדי ובאמת זוהי הדרך המתאימה להם,לכל אחד יש את הדרך שלו ותפקידו בעולם זה, והמטרה של כל אחד מאיתנו היא למלא את יעודנו כאן.
בקשר לעולם הבדס"ם,לא יודע עד כמה צריכה ליהיות סתירה חזקה בין דת לבדס"ם(אלא אם כן זה כבר משהו מוקצן וחולני ואז כבר יש גם סתירה לרציונל האישי של אדם רגיל),הדת והתורה תמיד מספרות על הנשים כמה הם חזקות,וקרובות יותר לשלמות יותר מאשר הגברים,כך שאם באמת אדם כלשהוא אכן מקיים את חייו לפי חוקי הבדס"ם הוא עדין יכול לקיים את חוקי התורה ללא כל סתירה מהותית
ממש גרוע​(אחר)
לפני 19 שנים • 23 במרץ 2005

על מה אתה מדבר? קח דוגמא אחת מה הדת והתורה חוושבת

ממש גרוע​(אחר) • 23 במרץ 2005
לא מוגדר_21 כתב/ה:
למעו האמת הגישה שלי היא טיפה שונה בכל הקשור לשרשור זה.
אני דתי לשעבר והייתי די "חזק" במונחים דתיים,אבל הגישה שלי היא שכמספר האנשים בעולם כך הם הדרכים לעבוד את האלוהים,כל אדם תכונות אופי מסויימות שלטעמי די קשורות לתפקידו בעולם,אני אישית הרבה פעמים כבר לא ממש מתחבר לקטע ההילכתי בדת אלא יותר בקטע של עבודת האלוהים,כל מיני אקטים רוחניים אינדיוידואלים אשר לטעמי זוהי הדר שאני צריך לעבוד.
יכול ליהיות שיש כאלה אשר שייכים לעולם החרדי ובאמת זוהי הדרך המתאימה להם,לכל אחד יש את הדרך שלו ותפקידו בעולם זה, והמטרה של כל אחד מאיתנו היא למלא את יעודנו כאן.
בקשר לעולם הבדס"ם,לא יודע עד כמה צריכה ליהיות סתירה חזקה בין דת לבדס"ם(אלא אם כן זה כבר משהו מוקצן וחולני ואז כבר יש גם סתירה לרציונל האישי של אדם רגיל),הדת והתורה תמיד מספרות על הנשים כמה הם חזקות,וקרובות יותר לשלמות יותר מאשר הגברים,כך שאם באמת אדם כלשהוא אכן מקיים את חייו לפי חוקי הבדס"ם הוא עדין יכול לקיים את חוקי התורה ללא כל סתירה מהותית



"ישרפו דברי תורה ואל ימסרו לנשים",
"כל המלמד את בתו תורה כאלו מלמדה תפלות",
ו"אין חכמה לאשה אלא בפלך".
לא יתייחד אדם עם שתי נשים, אבל אשה אחת מתייחדת עם שני אנשים.
ר' שמעון אומר: אף איש אחד מתייחד עם שתי נשים בזמן שאשתו עמו, וישן ימהם בפונדקי מפני שאשתו משמרתו.
מתייחד אדם עם אמו ועם בתו וישן עימהם בקירוב בשר, ואם הגדילו, זו ישנה בכסותה וזה ישן בכסותו.


מאי טעמא? (מה הטעם, שלא יתייחד אדם עם שתי נשים אבל לאשה מותר להתייחד עם שני אנשים?).
תנא דבי אליהו הואיל ונשים דעתן קלה עליהן.
רש"י: דעתן קלה עליהן ונוחות להתפתות.


ואם אתה רוצה עוד עשה חיפוש בהודעותי הקודמות.
cai
cai
לפני 19 שנים • 23 במרץ 2005

כאילו מלמדה תפלות

cai • 23 במרץ 2005
אני לא אתייחס לשאלה הראשונה בפוסט, למרות שהיא מעניינת ומשכה אותי לכאן.
מה שכן, קשה לי עם כל ציטוט המשפטים הזה, שבאים לשים את האישה במקום נמוך ולומר שככה הדת מתייחסת אליהן.
לא עקבתי בקנאות אחרי ההודעות שלך, עבד אינטימי, אבל המגמה ברורה לי.
אתה צריך לזכור שאתה לא מצטט תנ"ך אלא דעות של אנשים (גדולים) שמושפעות מהלך הרוח של התקופה.
אפשר בכל פסוק, בכל משנה, בכל הלכה למצוא דברים לומר כדי לרומם או להשפיל גבר, אישה או זר. זה עניין של מה הפוסק רצה להשיג בפסק ההלכה. תוכל למצוא פסקי הלכה מנוגדים ביחס שלהם לנשים אפילו אצל אותו פוסק.
זו לא תורה משמיים.
ממש גרוע​(אחר)
לפני 19 שנים • 23 במרץ 2005
ממש גרוע​(אחר) • 23 במרץ 2005
אין לי בעיה עם מי שלא מאמין בזה.
אגב אם את מאמינה רק בתנ"ך גם בתנ"ך לא חסר משפטים כמו והוא ימשול בך המראים בצורה ברורה למאמיני התנ"ך מי שולט על מי,
ונדמה שכבר הבאתי בעבר עייני שם ותמצאי נחת.
cai
cai
לפני 19 שנים • 24 במרץ 2005

נחת

cai • 24 במרץ 2005
אתה צודק. לא חסרים גם משפטים בתנ"ך ברמת הפשט.
השאלה היא אם אתה מוכן להכנס עמוק יותר- יש פרד"ס שלם שמחכה לך.
Anan-Sagol​(שולט)
לפני 19 שנים • 26 במרץ 2005

אין כל קשר בין עבר דתי לכניסה לבדס"מ

Anan-Sagol​(שולט) • 26 במרץ 2005
אינטימי יקירי
קראתי ציטוטי רמב"ם ושאר משניות מטעמך שנרשמו פה ושם.
עדין לא הוכחת סטטיסטית שהתיזה שלך אכן נכונה.
ראשית הוכח ואח"כ שאל ויתפתח דיון, אחרת נדון על כך הרבה דמן
ענן-סגול
Jake​(שולט)
לפני 19 שנים • 26 במרץ 2005

דעה נוספת

Jake​(שולט) • 26 במרץ 2005
ניתן לנסות ולמצוא סיבות והקשרים בין כל אוכלוסיה לתחום הבדס"מ.

אך לדעתי, אחוז הדתיים או הדתלשי"ם אשר מתעניינים בתחום אינו שונה משאר האוכלוסיות.

כפי שיש מגוון רחב של אמונות ונטיות באוכלוסיה החילונית - כך גם בדתית.