סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

!!!!!!!!! מופע סאדו במועדון נוער !!!

רויטל
לפני 20 שנים • 21 ביולי 2003
רויטל • 21 ביולי 2003
כלובי יקירי

אני לא מדברת על העניין ההוא ...ואני לרגע לא אמרתי שאינך צודק.. אני התנגדתי למשהו אחר לחלוטיין. מה לעשות יש לי ערכים שונים כנאה מכל אדם.. אצלי או שמדברים מההתחלה או ששותקים.. לא מוציאים את קצפם של אחרים ועוד על שמועה שאין משהו הוכחה בסיסית לדבר.. אם יש לך הוכחה כל שהיא.. אנא פרוס לי אותה..ואז הוריד לפנייך ולפני כל מי שהתנגדתי לו את הכובע.. יותר מזה איני יכולה לעשות דבר והולכת על פי שיקול דעתי..איני מתיימרת להיות צודקת, אבל גם איני מכפישה שמות על סמך שמועות..כנראה אני לא מספיק רעבה וניזונה משמועות..
אני רוצה הוכחות.. כתוב לי לבן על גבי שחור את העובדות.. ועכשיו פתאום כולם זועמים, כולם כועסים, כולם נגדו, והוא אפילו לא התגונן אפילו פעם אחת.. "בזה אני לכם, על הדרך בה סימאתם את עיניכם , נכלמת אני אף יותר על סתימת הפיות וסולדת אני מכם על הלגיטימציה ואובדן ערך זולתכם.
אגב זוהי אחת הדרכים של הדמוקרטיה חופש הביטוי משמע לחולל מהומות

אבל לא בזה עסקיננו לרגע
בוא נדבר על המועדון
כאשר מגישים למישהו על מגש של כסף ועינו רואות מה טוב לו.. הוא יקח, כאשר הדבר קצת קשה להשגה .. נערים ונערות בני 17 אינם יודעים מהו עולם הבדס"מ ואינם יכנסו לאינטרנט לקרוא מאמרים וכתבות , אבל אחרי המופע במועדון.. תאמין לי הם ירוצו.. יסתקרנו.. "ונתנו להם לחם לרעב שלהם" (הסקרנות)

שמע כלובי יקירי, אולי אני טועה, אולי אני סתם מברברת.. אבל אני כותבת דברים מפנים, אני לא רצה לחפש את הדרך הטובה ביותר להביע את מה שאני חושבת, אני כותבת כי ככה זה יוצא לי.. זה מה שאני חושבת.. ושוב אם פגעתי במישהו מסויים מתוך ידיעה וציניות.. אז מבקשת סליחה
רויטל
לפני 20 שנים • 21 ביולי 2003
רויטל • 21 ביולי 2003
הוריד= אוריד
מצטערת על השגיאות שלי.. כתבתי די מהר ולא בזהירות.. זאת הפעם האחרונה שאני מתקנת ופותחת אשכול לזה.. אני בטוחה שאתם מספיק אינטלגנטים להבין למה התכוונתי גם אם יש טעות
כלובי
לפני 20 שנים • 21 ביולי 2003
כלובי • 21 ביולי 2003
שני עניינים:

לעניין אדון האור, אני לא הייתי כותב כאלה דברים נחרצים מבלי שהיו לי עובדות, נוי בעצמה כותבת באותו שרשור בדיוק על המעשים המיוחסים לו, אין ספק בכלל באשר לעובדות.

השאר הוא באמת החלטה של כל אחד.

אני לא חושב שיש פה סתימת פיות, אני חושב שיש פה דיון, ותמיד בדיונים בפורומים יש מי שצועק סתימת פיות, לא נסתם פה הפה של איש, אפילו לא נחסם, אפילו קצת, אף שירשור גם לא ננעל פה. תמיד מותר ואף מומלץ לדבר ולהגיב.

אני לא חושב שהעיניים של מישהו סגורות, ואם כן זו בעיה שלו כי כל הצדדים באים לידי ביטוי בדיון כאן וכל אחד יכול לקרוא ולהתרשם.

ובאשר לדיון על המועדון שבתמונות (לשם הבהרה לא מדובר כמובן במועדון ביפו)
קודם כל אני שוב אבהיר שאחרי שראיתי בדיוק מה הולך שם בתמונות אז גם אני נרתע, אפילו נרתע מאד ממה שרואים שם. בהחלט, זה לא צריך להיות.

מצד שני בשיעורים על חינוך מיני כמו שמדברים על חדירה, אפשר לדבר גם על יחסים הומוסקסואלים, ואפשר גם להקדיש כמה דקות למשחקי כח במיטה, זה חלק לגיטימי במיניות שלנו, חלק מהטבע שלנו, אני לא חושב שצריך להסתיר מילדים את הקיום של BDSM כמו שלא צריך להזהיר מהקיום של יחסי מין או המוסקסואליות.

צריך לחנך להדגיש את אלמנט ההסכמה והאהבה שקשורה בכזה סוג של משחק ולהזהיר מהסכנות, ואז אולי נראה פחות מבוגרים עושים שטויות ונפגעים כל כך כמו שאנחנו לצערנו שומעים כאן לפעמים.
רויטל
לפני 20 שנים • 21 ביולי 2003

אוחחח כלובי מותק

רויטל • 21 ביולי 2003
אני אגיב, אתה תגיב, וכן הלאה והלאה והלאה
יש לי רעיון מצוין.. בוא נשאיר את זה ככה לבינתיים.. נפתח ראש טוב, נפקח עינים.. ואם מישהו מאיתנו טעה .. הוא יתנצל.. בינתיים אין טעם לדון ולדוש בעיניין הזה

מסכים איתי? אם לא.. רק תגיד אני לובשת בגדי עבודה ונכנסת לסרט הזה.. ואני יודעת להלחם על העקרונות שלי.. להבדיל מהרבה אנשים
עכשיו מאחלת לך לילה טוב
ואפילו קח ממני kiss.gif
כלובי
לפני 20 שנים • 21 ביולי 2003
כלובי • 21 ביולי 2003
אני גם שונא את הנימה והתקיפות וצר לי שהדברים מגיעים לכדי כך
פשוט נושא חשוב מידי.

בכל מקרה, כולם צריכים שינה, גם אנחנו, וכן אמרנו את מה שיש לנו להגיד כבר כמה פעמים אז אפשר אולי לנוח קצת..

לילה טוב

כלובי
pam
pam
לפני 20 שנים • 22 ביולי 2003
pam • 22 ביולי 2003


אני מסכימה איתך, כלובי, שצריך להחדיר את הנושא הזה לשיעורי חינוך בבית הספר. לדבר על הומוסקסואליות ועל משחקי שליטה.

ואז כל מה שישאר לנו זה להישען אחורה על הכורסה בבית מול הטלויזיה ולראות את ש"ס צועקים חמס בכל הגרון, ואת טומי לפיד דופק על השולחן וצורח שעל גופתו וכו', ואת שרת החינוך בודקת טוב טוב לאן נושבת הרוח לפני שהיא מביעה את דעתה בהתאם.

מה יש, מזמן לא היה לנו קצת בידור בחדשות של שמונה.

עצוב, אבל אל תגידו שאני מגזימה.


כלובי
לפני 20 שנים • 22 ביולי 2003
כלובי • 22 ביולי 2003
אהבתי את התאור שלך של התנהגות שרת החינוך, זה בדיוק מה שאני חושב עליה אבל בדיוק icon_smile.gif
Adonasuy​(שולט)
לפני 20 שנים • 23 ביולי 2003

ולחשוב ש...

Adonasuy​(שולט) • 23 ביולי 2003
בגילם אני עוד קשרתי סנדות במחנה קיץ....

חברים יקרים - כל דור מזדעזע מהדור הבא. מערכיו הפחותים. מהתנהגותו.

תתקררו קצת.

את כל זה ויותר הם רואים בסדרות TV בערוצים לגיטימיים כגון ערוץ 3 (מישהו מכיר את הסדרה "ספיידר"? רק אתמול הראו שם מישהי לבושה במחוך, עם קולר ושוט. הילד שלי אפילו לא שאל למה היא לבושה כך... וזה בערך בשעה שבע בערב!).

מי שנמשך לעולמנו - יגיע כך או כך. המבוגרים לא צריכים לנצל ילדים ונוער בשום אופן. אבל להטיל איסור גורף על הופעות עם סממנים BDSM -ים? נו.....
רויטל
לפני 20 שנים • 24 ביולי 2003

טוב נו... זה לא המקום להתנצח

רויטל • 24 ביולי 2003
כנראה שאי אפשר לחסום ואתה יודע מה אדון נשוי חביב?
חבל שאי אפשר!!!!!