ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בחינת גבולות או נטישה?

Bent
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

הנחות בסיס

Bent • 14 באפר׳ 2005
כולם מפספסים נקודה חשובה.
אתם מרשים לכם לשפוט באופן מוחלט ללא שמיעת הצד השני.
אינכם יודעים שהוא לא היה שם עם רובה ביד.

אתם מניחים כי הוא הלך בגלל בירה קטנה, ואולי זה היה בקירור לידו. ואולי, ואולי, .....

מנסה לסרב ולהניח כי הוא אשם לפני כל העובדות.

BENT
Aragorn​(שולט)
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

שאלה רלוונטית

Aragorn​(שולט) • 14 באפר׳ 2005
דבר ראשון, אני מסכים במאה אחוז עם פוקסיה.
הדבר הכי קל בעולם זה להתנער מאחריות
ולא חסרים תירוצים עבור מי שרוצה לנהוג כך.

מי שטוען שלסאבית אין שום אחריות על עצמה
לוקח את הנושא של בדסמ קצת יותר מידי ברצינות
אותה בחורה שוחררה כבר מהכבלים
ואם היה שום שכל בקודקודה היא היתה בורחת כל עוד נפשה בה (תרתי משמע.)

לדעתי, לכל היותר ניתן לטעון שהיא לא כשירה לקחת אחריות בכלל, ועל עצמה בפרט
אבל בכל מקרה האחריות שלו מצטמצת לכך שהוא מנצל את המצב
שזה חמור ולא SSC.

בענין זה, יש לי שאלה שיכולה לחדד את הדיון

נניח שסאבית כלשהיא היתה עומדת בבית משפט ומאשרת שהיא רצחה בן אדם
אך טוענת, שמכיוון שזה היה בהוראה של המאסטר שלה, לא ניתן ליחס לה אחריות על הרצח.
אני שואל - שטויות במיץ או מילים בסלע?
Yosefus​(שולט)
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

גבולות קצוות ודמויות בדויות

Yosefus​(שולט) • 14 באפר׳ 2005
נדמה לי שרובנו (כן, כן, גם אני) יצאנו מנקודת מוצא שלא יכול להיות דבר כזה ולכן או שזו בדיה או שצריך לברוח ומהר. אני מציע (בעיקר לעצמי, אבל גם לכם) לנסות לא לעשות לעצמנו הנחות, ולצאת מנקודת מוצא שמדובר באישה קיימת, עם מנת משכל ממוצעת לפחות, ועם ניסיון חיים (לא בת 16 אלא 26, ויסלחו לי כל בנות ה- 19 שכאן). אז הכיצד ? נניח תמימות אין סופית , חוסר ניסיון מוחלט ב-בדסמ והתלהבות אין סופית מהתחום. אולי זה טיפה ישנה פרספקטיבה ויאפשר להעמיק את הדיון.

חוץ מזה, אני חושב שתאיר פתחה נושא מעניין על הקשר שבין הליכה על הסף ו/או מתיחת גבולות לבין בדסמ, כי אמנם הגדרת ה-בדסמ לא כוללת הליכה על הסף, אבל נדמה לי שכל מי שאני מכיר בתחום מרחיק את גבולותיו אט אט, אפילו תאיר. נושא לשרשור חדש ?
הוא​(שולט)
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

שאלת

הוא​(שולט) • 14 באפר׳ 2005
אמיתות הפונה או חכמתה אינם רלונטים יתכן שעיסוק בזה עלול למנוע בעתיד פניות מסביות לא בטוחות שירצו את תגובת הפורום.
הועלתה כאן סיטואציה
התגובות היו אחידות ונכונות לגבי אחריות ואיך לנהוג נכון אני חושב שכל הסביות שיודעות לקרא ללא ניקוד קראו והפנימו
עכשו אפשר לדבר על הבירה או קוטר הסורגים
ארז1303
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

Re: הנחות בסיס

ארז1303 • 14 באפר׳ 2005
ציטוט: נדמה לי שרובנו (כן, כן, גם אני) יצאנו מנקודת מוצא שלא יכול להיות דבר כזה ולכן או שזו בדיה או שצריך לברוח ומהר. אני מציע (בעיקר לעצמי, אבל גם לכם) לנסות לא לעשות לעצמנו הנחות, ולצאת מנקודת מוצא שמדובר באישה קיימת, עם מנת משכל ממוצעת לפחות, ועם ניסיון חיים (לא בת 16 אלא 26, ויסלחו לי כל בנות ה- 19 שכאן). אז הכיצד ? נניח תמימות אין סופית , חוסר ניסיון מוחלט ב-בדסמ והתלהבות אין סופית מהתחום. אולי זה טיפה ישנה פרספקטיבה ויאפשר להעמיק את הדיון.


ואם נצא מנקודת הנחה שה "סאבית" היא כן בת 16 וחסרת ניסיון מוחלט ואת הגדרת עצמה
למדה מקריאה בלבד . אז אולי נרקם לפניינו מקרה נוסף של התעללות וניצול מיני בקטינה על-ידי " דום " כהגדרתה בלבד ! אז גם יש לעבור לבירה ????????????????

ואם נצא מנקודת הנחה שתשובתו של "הדום עתיר הניסיון" היא בדיקת גבולות והתמודדות
אם פחדים אובססיבים וטראומות נפשיות , אז מה "הוא" בדק , את השפעת הפוסט אונס על המטופלת ( הסאבית) שבאחריותו .... משפטית עם היה מתבצע אונס ו/או מעשה מגונה בגופה
של הנקשרת בזמן שהקושר לא היה נוכח במקום ומקבל הסכמתה של הנקשרת למגע . יחשב
הקושר לשותף בדבר עבירה על פי כל חוק ודין ! אז מספיק אם התמימות המטופשת הזאת !!!!!

ואם נצא מנקודת הנחה שה "דום" הנכבד מנוסה ועתיר ניסיון בשליטה מנטאלית ובפסיכולוגיה
וכן יצר אשליה בלבד של נטישה . חובתו לאור פנייתה של הסאבית אליו בשאלת הנטישה לשבור
את אשלית הנטישה וכניראה להחזיר לעצמו בכך את כבודו ואמונתה של הסאבית בנסיונו כ "דום"
אחראי ושפוי ,אחרת אין במעשה הנ"ל שייכות לבדס"מ ו / או שליטה מנטאלית אלא התעללות נפשית בלבד !

בצלמו היקרה רבים וטובים האנשים אשר חלקו איתך דעתם למעשה זה - קו אחד עובר כחוט השני ומחבר את כלל דעות - במידה ויש לך ספק ולו הקטן ביותר בשפיותו של ה" דום" הנ"ל ו/ או
תחושת מצוקה וחוסר אונים בשייכותך ל "דום " הנ"ל - פני דחוף לקבלת יעוץ מגורם מוסמך ורשמי.
ניקול בעקבגבוה​(שולטת)
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

Re: מה זאת אומרת מסכמת?

Dom_Quixote כתב/ה:
בצלמו כתב/ה:
למען הסר ספק אני לא מרגישה שאני יכולה או בכלל מסוגלת לבוא באיזה שהיא בקשה אל הדום שלי או סיכום עימו לגבי החלטות שלו, ובטח שלא לערער על דרישה שלו, גם במחיר הסכנה.


צלם חביבה, יש לי חדשות בשבילך, אין לך בכלל דום.

דום במובן הבדסמי הוא אדם שמכבד את קוד ה-SSC, שהוא מעין עשרת הדיברות של בדסמ ואין בלתן, אדם שמכבד את גבולותיה של הסאבית שלו, ומעל לכל, אדם שטובת הסאבית שלו נמצאת בראש מעייניו.

אם סיפרו לך סיפורים שדום זה יצור אכזר שאומר לך ללקק ולמצוץ, מפליא בך את מכותיו, וברגע שהוא מגיע לסיפוקו הגשמי והרוחני הוא הולך הביתה, אז לא. זה לא דום, וזה לא בדסמ. בדסמ, למרות ההיררכיה ולמרות השליטה, הוא קשר זוגי, שממנו שני הצדדים צריכים להפיק סיפוק והנאה. למען האמת, האחריות וחובת הנתינה במערכת יחסים בדסמית - גדולות לאין ערוך אצל הדום מאשר אצל הסאבית, ואין מי שבאמת מבין בעניין שיגיד לך אחרת.

אדם שעוזב אותך לחצי שעה בחוף הים החשוך, קשורה וערומה, לא רק עובר על קוד הבטיחות (מה אם היתה שריפה בקרבת מקום והיית נחנקת מעשן? מה אם מישהו היה עובר שם ואונס אותך? מה אם היתה עוקצת אותך דבורה בעין?), הוא גם יותר מתעניין בזה שיהיה לו מגניב לדעת שהסאבית שלו חסרת אונים מאשר במה שעלול לקרות לה.

ומעבר לקטע הזה ומעל לכל, ובזאת אני מסיים היכן שהתחלתי: אם "את לא יכולה לבוא אליו באיזו בקשה או סיכום לגבי החלטות שלו... גם במחיר הסכנה", אזי שאת לא חלק ממערכת יחסים בדסמית, והאדם המדובר הוא לא דום. את חלק ממערכת מחפירה של ניצול מסוכן וראוי לכל גנאי, והאדם המדובר הוא פושע על פי חוקי העונשין והמוסר כאחת. בבדסמ הסאבית מגדירה גבולות שהיא לא מוכנה לעבור. בבדסמ, אם לא הוגדר שום גבול, יש לסאבית מילת ביטחון שמפסיקה לאלתר את כל מה שקורה אם היא חשה מצוקה. בבדסמ, לדום, הגם שהוא מכאיב ומעניש ומענה, קודם כל איכפת מטובתה, בריאותה ובטחונה של הסאבית שלו. דום שמכבד את עצמו ספק אם בכלל יניח לך להיות ערומה בחוף הים באמצע הלילה מחשש של דלקת ריאות, שלא לדבר בכלל על הסיפור שאת סיפרת. אין לך דום, וזה לא בדסמ. איפה בדיוק כן תרגישי שאת יכולה לבוא אליו בדרישה, כשהוא יעלה אותך למוקד וידליק את הזרדים סביבך? ומה אם הוא יהיה סבור בחוכמתו האינסופית שמוטב שלא תאכלי דבר או תשתי דבר במשך שבוע?

מעניין איך הוא יגיב כשתודיעי לו שאת מעיפה אותו לכל הרוחות. יכול להיות שהוא דום עד כדי כך מוצלח שהוא יבין שלטובתך כדאי שדווקא תישארו ביחד, וימצא דרך עדינה במיוחד להבהיר לך את זה. ואם את לא מודיעה לו מיד בקריאת התגובות שפורסמו כאן שזה נגמר ביניכם, אזי נראה שיש שני אנשים בקשר שלכם שלא איכפת להם ממך.

וגם אני מצרף את קולי לאלה המקווים שמדובר במתיחה מטופשת.

אגב, למי שמעוניין, היום במועדון יש בכוונתי לתת לסאבית שלי עירוי דם במחט בלתי מחוטאת שנלקחה היישר מחדר הראיות של המשטרה. היא אמרה שאין לה גבולות ושהיא לא תערער על שום החלטה שלי. הולך להיות מה-זה מגניב, תבואו, יהיו צחוקים.

כבוד,
קיחוט



ואין מה להוסיף!
החזיקו את האביר ! אינני אחראית למעשיי!
לאן נעלמת???
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005
בצלמו, אני תוהה האם נתקלת אי פעם בשאלון ההעדפות הבדס"מיות?
אם לא, כיצד את יודעת שאין לך גבולות אם אינך מכירה את העולם הזה לעומקו ויודעת מה הוא מכיל?
גם לאחר שנה וחצי "בעסק" אני לא מתיימרת לומר שכבר הכרתי ושמעתי על הכל, אז אני תמהה איך החלטת להוריד את כל הגבולות שלך ולאחר איזה שיקול.
DOM Perignon​(שולט)
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

Re: תגובה בשם אדוני

DOM Perignon​(שולט) • 14 באפר׳ 2005
בצלמו כתב/ה:
לאחר שהעברתי לדום שלי את התגובות בראשי פרקים נתבקשתי לכתוב את תגובתו.
הדום שלי לוקח במערכת שלנו סיכונים מחושבים.

בחלק גדול מהבדס"מ טמונות סכנות. חלק מהתמודדות עם הפחדים קשור בסכנות ולכל אחד סף הסכנה שונה כמו שהגבולות משתנים בין אחד לאחד.
כמו ש TV כתב לעיתים דברים שרואים מכאן לא רואים משם. למשל לגבי נושא החניקות, האם זה מסוכן, והאם לא רבים עושים זאת על אף הסכנות הכרוכות בכך?

האם יש פה מישהו/י שלא הלך על גבול הסכנה, שלא ניסה לחצות גבולות?

אם העובדות שהבאת, דהיינו שהאיש השאיר אותך קשורה עירומה והלך למקום ממנו הוא לא יכול להשגיח עליך, האיש אידיוט.
הדברים שאת מביאה כאן מחזקים את ההנחה שהוא אכן אידיוט.
אנסה להבהיר את עמדתי בעזרת דוגמא. לקפוץ למים מצוק גבוה מאתגר את הפחד שלנו ממקומות גבוהים. קפיצת באנג'י עושה את אותו הדבר. מבחינת התחושה אין הבדל בין השניים. מבחינת הסיכון יש ויש.
אם הכוונה שלו לאתגר את הפחד שלך מחשיפה, את הפחד שלך מלהיות לבד, מספיק שיצא מתחום ראייתך (הבירה מיותרת לחלוטין לדעתי בכל מקרה) אין צורך שיסתלק ממש.
מבחינתך יושג אותו האפקט. אלא שבמקרה הראשון ללא סיכון ממשי שלך, ובמקרה השני תוך חשיפתך לסיכונים שעלולים להצריך טיפול רפואי ונפשי כואב וממושך.
אם מתאים לך להשלט על ידי אידיוט שמוכן להציב אותך מול סיכונים שיכולים לגרום לך נזק של ממש. ליבי ליבי לך.
אם את מבינה מה שכתבו לך בצורה הכי ברורה שאפשר. נתקי את הקשר איתו כי אם תמשיכי בנתיב שהוא מתווה לך אין ספק שתיפגעי. אני יכול רק לאחל לך שהפגיעה תהיה מינורית ככל האפשר.

הייתי שמח לשמוע אם משהו בדברי לא ברור לך בצלמו. כי הייתי רוצה להיות בטוח שאת מבינה מה אומרים לך הכותבים כאן.

DOM Perignon.
רפאל
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005
רפאל • 14 באפר׳ 2005
לפתע הכל נעשו אנשי מוסר. לפתע הכל נעשו הוגים לאתיקה בדס"מית. אשה כותבת שתי שורות סתומות על חוויה שאי אפשר להבין ממנה דבר וחצי דבר, הפורום חדל להיות מקום בו רעים מדברים על מורכבותם של רגשות ויצרים, ונעשה זירה של בית-משפט. נכתבות שתי שורות שאפשר להשלימם לסיפור במאה ואחת דרכים שונות וסותרות, והכל ממהרים להשלים את הכתוב דווקא בדרך אחת ומיוחדת, - בדיוק באותה דרך שלדעתם היא הנוראה מכל.

וכמעט שאיש אינו יוצא לברר מה היה שם באמת, וככל הנראה לצורכו של דיון זה אין זה משנה כלל מה היה שם באמת. הרי האמת יכולה לאכזב ולהכשיל את מסע הצלב של המוסר והתוכחה. האמת יכולה לגלות שהאשמים אינם כלל אשמים, ואת מי אז נשים על הצלב? כאשר האמת תוחמת את המקרה, כיצד נוכל להפליג בדימינינו למחוזות הזעזוע והחרדה שבלבנו? ממה אז נזדעזע עד יסוד? אפילו אין זה משנה כאן לאיש אם היו שם נפשות של ממש, כאלו עם רגשות, סתירות פנימיות, תושוקות... ומי יודע, חס וחלילה, אולי גם נפשות עם אהבה שחזקה מן החיים עצמם. כולם יודעים, כולם חכמים, ואיש אינו שואל שאלה. ומי יודע, אולי עוד מהלכים על פני הארץ כמה אנשים שתאוותיהם למעלה מן הלוגיקה הצרופה של ה-SSC? אולי נמצאת בעולם אותה אהבה ששמה לה ללעג כל פחד וסכנה ממוות? ומי יודע, אולי יש כאלו שאפילו ניזונים מסכנה שכזו? - אולי כן. ואולי לא. אבל לבטח - איש לא מתעניין ב"אולי". למעשה - לכל חשוב עד מאוד לטשטש כל "אולי" שבאפשר. לכל חשוב להעלים מן הדיבור את מה שבדרך כלל דוחפים באובססיה לכל דיבור, והוא - שיש כאן איש, ואישה, וזוגיות, והשם ישמור אולי גם אהבה.

הנה, זה שאדון ישאיר את ששפחתו קשורה ולבדה על חוף הים - זה חסר אחריות. אבל זה שציבור שלם יטיף לזוג "אתה לא אדון כלל וכלל, ואת לא שפחה כהלכה, אתה לא יודע מה טוב בשבילה, ואת לא יודעת מה טוב בשביל עצמך, מה שקורה בניכם פסול מיסודו, ובכלל - את צריכה לעזוב אותו כמה שיותר מהר." - זה אחראי מאוד. בשם השילוש הקדוש הנקרא SSC מותר ואף מצווה להפריד בין זוגות. זה שאדון יגיד לשפוחתו מה עליה לעשות בזוגיות - לכך יש גבול. אבל זה שקהילה תגיד לשפחה מה עליה לעשות בזוגיות - לכך אין גבול. והנה הצידוק המוסרי למעשה: בתוקפו של החוק הדתי החדש, כל זוג שאינו נכנע לציווי ה-SSC אינו ראוי להיקרא זוג כלל וכלל. ויתרה מכך - מציאותו של זוג ממין זה, כזוג של ממש, לעד תהיה מוטלת בספק. הנה הצורה העליונה והמשוכללת ביותר של דיכוי ושבירת הרוח: לא רק לבקר אפשרויות אחרות לחיים, כי אם גם לערער על הלוגיקה ועל אפשרות-המציאות שלהן.

בכל הכנות שבעולם, ואף כי ערכם של החיים אינו בטל בעיני, הייתי מעדיף שמלכתי תקשור אותי ערום על חוף הים, ושהגאות תבוא ותחטוף אותי כשאהבתי טהורה, מאשר לקבל מחברי תוכחת חיים השוברת את הרוח.
ארז1303
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

ואף כי ערכם של החיים אינו בטל בעיני

ארז1303 • 14 באפר׳ 2005
ציטוט: בכל הכנות שבעולם, ואף כי ערכם של החיים אינו בטל בעיני, הייתי מעדיף שמלכתי תקשור אותי ערום על חוף הים, ושהגאות תבוא ותחטוף אותי כשאהבתי טהורה, מאשר לקבל מחברי תוכחת חיים השוברת את הרוח.
[/quote]

בכל הכנות שבעולם היה כדאי שמלכתך תקשור אותך על שפת הים ( אבל ברגישות ואהבה כנדרש על-פי הפרופיל) אבל שרק גברים יאנסו אותך באהבה וברגישות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בכל הכנות שבעולם היה כדאי שמלכתך תקשור אותך על שפת הים . אבל רק מי שמכיר אותך אישית ,ימצא אותך שם ויקח ממך הכול (כנדרש על-פי הפרופיל) אבל יחשוף את זהותך האישית למשפחתך ומכרך באכזריות אנטלקטואלית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בכל הכנות שבעולם, ואף כי ערכם של החיים אינו בטל בעיני, היה עדיף שמלכתך תקשור אותך ערום על חוף הים, ושהגאות תבוא ותחטוף אותך כשאהבתך טהורה, מאשר שתשבר נפשך !!!!!!!!