אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

"יוצאים מהארון (עם שוט ביד)" מתוך מגזין בננה

סאב-לימינל
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005

"יוצאים מהארון (עם שוט ביד)" מתוך מגזין בננה

סאב-לימינל • 14 באפר׳ 2005
"כתב בננה פגש כמה שתלטנים שעבורם סאדו היא לא מילה גסה. מסתבר שתל-אביב היא עיר הבירה של חובבי המכות וההצלפות ואגב - יש לא מעט כאלה, נשים וגברים"
(עומר בראונשטיין)

חיפש משהו שונה

חושך.אוירה קסומה ומסתורית. למרות שחם בחוץ, קריר בפנים. עשן סיגריות, נרות, תאורה עמומה, לפתע נשמעות בחלל קולות של הצלפות על הרצפה , או אולי על גב של מישהו מסכן? המוסיקה מטשטשת את הקולות והתהודה של הכול חוזרת ומתפזרת בין הקירות. את עידו (שם בדוי) אני פוגש במועדון ה"דנג'ן" ביפו.לקוראינו הותיקים נספר כי בעבר הקדשנו כתבה למועדון הייחודי - אתם בודאי מ נ ח ש י ם איזה סוג של מועדון הוא. עידו הוא בחור תל אביבי בן 28. שחרחר, נראה רגיל לחלוטין, עדין ונעים הליכות, חברותי ומשכיל. גר בדירה שכורה עם שתי שותפות וכמו רבים מבני גילו טייל קצת בעולם - בחור בהחלט ממוצע - הבן של השכן תהייה הגדרה די קולעת. אך מסתבר שמשהו מסויים בהתנהגותו נחשב לחריג בדרך כלל, וידידנו הנינוח הופך עורו בשעת ליל. לקוראינו החושבים כי המדובר בערפד או ביצור אחר מסיפורי האימה נבהיר כי המדובר בסך הכל בהתנהגות מינית שהפכה מקובלת אצל יותר ויותר אנשים בתקופה האחרונה - עידו אוהב לשלוט, וברמה המינית הוא בקטע של סאדו, פחות או יותר. "עברתי כבר הכל עד כה!" הוא מגולל בפני את ניסיונו המיני העשיר. "בחורות מכל הצבעים והצורות. היו גם אורגיות, היו שלישיות. היום, יחסי מין ואניליים פחות מעניינים אותי". סליחה? עידו מסביר: "זה מהמילה Vanila- מונח שבא לתאר את כל מה שלא קשור לסצנת ה-BDSM" לשאלתי לגבי העדפותיו המיניות הוא מספר כי הוא סטרייט לחלוטין וגם אם הוא מחשיב עצמו ללא שיגרתי,יצירתי ואנין טעמים במין הרי שהוא אינו הומו כלל ועיקר. אך הוא רצה יותר, רצה שונה, רצה מיוחד, רצה יותר. לפני כשנה הוא גילה את נפלאות השליטה. "גם במין אנאלי, שאני אוהב מאוד יש שליטה - אתה שולט בבת הזוג שלך מנטאלית ופיזית כאחד. אך אני עדיין חיפשתי משהו חזק מזה". בעודו מתעניין וקורא סיפורים רבים, ופוגש אנשים מהתחום בעיקר באתרי אינטרנט כמו www.heberotic.co.il , www.dungeon.co.il , www.thecage.co.il , www.domina.co.il ואחרים הוא הבין כי העסק מסקרן מאוד. כאמור, אנו יושבים במועדון הדנג'ן על בירה ואם לא הבנתם, זו הסביבה הטבעית והאידיאלית לראיון: זה מועדון הסאדו היחיד בישראל נכון לעכשיו.


קשה למצוא פרטנר

עידו מספר שבמשך הזמן הוא נכנס עמוק לעניינים ולדבריו נתקע בקטע של "אדונים ומשרתים" - בערך כמו סדרת הטלוויזיה המפורסמת של שנות השבעים... החברה' מהדנג'ן עזרו לו ללמוד יותר על התחום החדש אליו נכנס ותאמינו לנו - יש הרבה מה ללמוד, גם עידו חושב שהוא לגמרי טירון, עדיין. "שליטה טבועה בכל אחד מאיתנו", הוא מסביר. "שליטה מנטאלית, זה משחק של כוח. יש שולט וישנו נשלט ולי התאים הקטע של השולט" . בחיי היום - יום עידו אינו בחור שטלתן כלל, אך עם הפרטנרית הנכונה הוא מלך אמיתי מכניע וכוחני. "ישנם אנשים שכל חייהם מוקדשים לסאדו, והם מענים את עצמם ואת אחרים בצורות קשות ומוזרות". עידו מספר על מתקני עינויים ושיטות משונות לסיפוק עצמי או הדדי עליהם שמע - חלקם פשוט דמיוניים ולעומת אלה, אצלי זו פחות דרך חיים אלא ובעיקר משחק - משחק תפקידים עם גבולות ברורים שמוביל לסוג אחר של מין" . איך מוצאים את הפרטנר הנכון למשחק? אני תמהה."לא קל, לוקח זמן רב!" הוא משיב בחיוך ומבהיר שאם בעולמנו קשה למצוא פרטנר נורמאלי לסקס, לחברות ובודאי שלנישואין, הרי שלמצוא בן זוג למשחקי סאדו עשוי להיות קשה הרבה יותר. עידו מספר שהפורומים של אתרי האינטרנט (שהזכרתי לעיל) הם מקום אידיאלי אך בעצם כל בת או בן זוג יכולים להיכנס לעניין - מסתבר שחלק מהאנשים פשוט אוהבים כוחניות או שליטה - אך מתביישים להראות במקרה של עידו, הוא מצא לעצמו לפני כחצי שנה שפחה כנועה, די במקרה לדעתו, לאלה מכם החוששים שבת הזוג תיבהל ותנטוש את המערכה (ואתכם) כשתגלה על תחביבכם צפויה לעיתים הפתעה: בחורות רבות אוהבות משחקים. רבות אוהבות מין כוחני ופה ושם אף מכות. את זה גילה עידו במשך הזמן עם הפרטנרית הנאמנה שלו. זה התחיל בצייתנות בדיסקוטקים, למשל. "הייתי הולך להביא שתייה, מביט לה בעיניים, ומצווה עליה אגב אחיזה חזקה בידה להישאר בשירותים עד שאגיע. כעבור עשרים דקות לערך, חזרתי אחרי כוס בירה והיא חיכתה לי בכניסה לשירותים, בדיוק כמו שעזבתי אותה. הסקס שבא אחר כך בשירותים היה עבור שנינו חלום!" עידו מספר לי על תעשיית הסאדו בישראל. התעשייה הזו מגלגלת הרבה כסף, מסתבר. אחרי הפצרות הוא נענה לקחת אותי למלכות תל אביביות המציעות שרותי סאדו אמיתיים.


הנאה או כסף?

ההבדל הבסיסי בין עידו למלכות בתשלום הוא שאצלו העניין פנימי והמשחק נעשה בשביל הכיף ולא מעורב בו כסף. אנו מתאמים מראש את הביקור ומגיעים לדירה רגילה במרכז תל - אביב. מעניין אם השכנים יודעים מה קורה כאן ברוב שעות הערב, כמעט בכל יום. את הדלת פותחת חן (שם בדוי), מלכה חייכנית וחמודה בת 27 עם עיניים כחולות, שיער בלונד צבוע וחזה שופע. אליה מצטרפת הדס (השם בדוי אף הוא) בת ה-23. היא גבוהה, אקזוטית, שחומה עם חזה קטן ורגליים שלא נגמרות. שתיהן לבושות במיטב אופנת הסאדו: מגפי עקב שחורים וגבוהים ומחוכי לטקס. על הקיר תלויים לתפארת ישראל שלל כלי הנשק שמשמשים אותן בעבודתן: מצבטים, חבלים, שרשראות, נוצות, וכמובן שוטים מכל מיני סוגים. על מדף ארוך מונחות בשורה נעליים מסוגים שונים המיועדים לכל טעם ולכל סטייה אפשרית: סנדלי עקב, פלטפורמות, מגפים מחודדי שפיץ ועוד. חן והדס הן חברות טובות,שתיהן סטודנטיות. חן הייתה שם קודם... "אז איך הגעת לקטע? "אני שואל וגם עידו מסוקרן ומצפה לתשובה. "האמת שדי במקרה התחלתי לפני יותר משנה. זה היה ביפן - גיליתי היפנים מטורפים על משחקי סאדו, ואיכשהו הצלחתי לעבוד במועדון מיוחד. היפנים נראים עדינים ומיושבים בדעתם, אך האמת היא שהם מטורפים ומצוידים בסטיות כיד הדמיון הטובה. עשיתי מהעניין כסף לא רע, וכשבאתי לאץ התחלתי לעבוד כמלכה - מסתבר שיש לעניין ביקוש גם בישראל! " הדס בסך הכל מספר חודשים בקטע וכעת הן עובדות יחד: את הקורבנות הן מארחות בדירה ואת כל הסשן הן מבצעות יחדיו. יש להן קוים אדומים אותן לא תחצנה לעולם - המכות וההצלפות יהיו תמיד ב"גבול הטעם הטוב" ואף פעם לא באופן מוגזם או ברמה של דימומים. אני מביט בהן וקצת קשה לתפוס. הן לא נראות כאלה שיחטיפו מכות רצח. הן נראות בחורות רגילות, הדס אפילו נראת ביישנית ועדינה! אך הן מספרות שכשמגיע לקוח, הן נכנסות לקטע. מסכמים מה יקרה, ומאותו רגע הן שחקניות לכל דבר. חוץ מזה הן מוכנות לחרבן או להשתין על לקוחות שדורשים יפה, ולעיתים - למרבה הפלא - יהיו לקוחות שירצו רק לבצע מטלות ביתיות עבורן, ותו לא. "זה מסקרן, ומעניין. אתה לומד הרבה על אנשים. זה מאתגר, זה מגוון ומבחינתי זה דבר שכיף לי לעשות. חוץ מזה אני לא מרגישה זונה כלל - אין כאן סקס - אני לא נוגעת בלקוחות. האמת - חצי מהגברים שמגיעים כל כך נרגשים שאפילו לא עומד להם". מספרת חן בחיוך. לעיתים הן רואות עצמן כמטפלות יותר מכל דבר אחר. "באים לכאן אנשים שמחפשים ריגושים לאו דווקא מיניים. באים גברים מכל הסוגים והמעמדות - חלקם בעלי תפקידים עם כוח וכאן הם מחפשים לקבל את ההיפך: רוצים שישלטו בהם וישפילו אותם". הדס מנסה להסביר לי איך בחורה חמודה כמוה הגיע לעסוק בסאדו והתשובה טמונה בעיקר בכסף. באופן אישי היא לא בקטע, וגם מין עבורה הוא עסק אינטימי. היא מראה לי את הכלוב השחור (אף הוא אינטימי...) אליו מובלים אחר כבוד עבדים סוררים, ויש כאלה שניים -שלושה בערב, בממוצע. אני רואה את הכלוב לצד אביזרים אחרים וצוחק בלב שחן והדס הן בודאי לקוחות קבועות אצל רתכים ופועלי מתכת...
Tamashi Nawa​(שולט)
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005
Tamashi Nawa​(שולט) • 14 באפר׳ 2005
זאת הכתבה? זהו?
לא רק שזה רק קצה המזלג של פן אחד וקטנטן של התחום, זה מפסיק באמצע.....

אמנם "לכל אחד יש את הBDSM שלו" אבל כתבה שלמה מתוך שיחה עם אדם אחד וזג מלכות? זה בערך כמו לדבר עם שקמיסט בקריה ולכתוב מזה כתבה על תהליך ההתנתקות.

וכל זאת נאמר עם מלא הכבוד לבחור נושא הכתבה שהציג יפה את הגישה שלו לתחום ולנושא וכל הכבוד לו על זה.
סאב-לימינל
לפני 19 שנים • 14 באפר׳ 2005
סאב-לימינל • 14 באפר׳ 2005
יהיה עוד בקרוב אני מבטיח,יותר מעניין ,יותר מידע ,ואני מאמין שיוסיף משהו לכל אחד מאיתנו,רק שצריך קצת כח להקליד את זה. סאב עצלן הא?,רע מאוד icon_wink.gif
אז בקרוב מאוד יהיה משהו יותר מועיל מסתם ראיון ודיעות אישיות,אך בכל אופן היה לי חשוב להעביר דברים שקשורים לקהילה המיוחדת הזאת על מנת שכולם ידעו.