אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תכנו אותנו "סמרטוט" !!!

נוריתE
לפני 19 שנים • 4 במאי 2005

אל תכנו אותנו "סמרטוט" !!!

נוריתE • 4 במאי 2005
עבדים שפחות ,סאבים/יות שמתייחסים לעצמם או שמתייחסים אליהם (בפרטי על מישהו/י או באופן כוללני)כחסרי ערך וסמרטוטים וכל ה...אין לי מילה למילים האחרות ה "מקטינות בערך" ,באנגלית
Diminishing


אי לכך ,הארה פמיניסטית/שפחתית קטנה
אם כי ולמרות ש אנחנו חיים בעולם בו יש שולטים/ות עבדים שפחות סאבים/ביות סווציוםיות ו"שאר ירקות"
אין נחותים אצלנו, אל לנו או לאחרים, לראות עצמנו שכאלה,
אנחנו הנישלטים/ות ,מאף אופן ובחינה.

אז במטוטא אל תנסו "לנתח"אותנו כי הדרך היא בפרוש מאוד מאוד
דו- סיטרית.

ואני יודעת שאני שפחה ושאני בפרוש "מטיפה" אבל כולנו ,יש לנו את הכבוד והגאווה העצמית והפומבית שלנו ולא משנה מאיזה צד של השוט ובאיזו" פוזיציה" אנחנו נימצאים בכל רגע נתון
על הרגליים או על הבירכים

אנחנו לא מנוצלים/מושפלים/נחותים/חסרים/סמרטוטים .....וכל הסופרלטיבים בהפוכה האחרים.

כשאנחנו כורעים ברך אל מול אדוננו / גבירתנו אנחנו מלאי כבוד יראה ענווה ומסירות אלייהם.
ומחזיקים בכבוד אישי ו ערך עצמי.
והם מכבדים אותנו !!! ואדוני , בכללם.

מי שלא יודעים לכבד, הם פשוט חסרים משהו מאוד בסיסי - נשמה.שלא לדבר על הבנה בסיסית של נפש האדם וכבוד האדם גם.

אין במסירות התמסרות והקרבה גופנית ופיזית מכל סוג משום שום השפלה

סמרטוטי ריצפה יש בחנויות נקיון בסופר ובמיטבח
לא במועדון לא בפליי פארטיז ולא בחדרי חדרים.

מי שרוצים ומחפשים שכאלו, שילכו לשם.. לחפש, לא אצלנו.
דום31​(שולט)
לפני 19 שנים • 8 במאי 2005
דום31​(שולט) • 8 במאי 2005
צודקת.
העמדת עניין חשוב על מקומו.
תאיר​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 8 במאי 2005
תאיר​(נשלטת) • 8 במאי 2005
אני לא מסכימה.

אם זה עושה את זה למישהו שיקראו לו סמרטוט אז למה לא? אני יכולה לא להבין למה מישהו רוצה השפלות כאלה אבל אני לא צריכה להבין, כל עוד ההשפלות הן לגבי עצמו בלבד והוא לא משליך מעצמו לכלל הנשלטים אז זאת זכותו.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 19 שנים • 8 במאי 2005

וזו בדיוק השאלה

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 8 במאי 2005
מנין לאותו "אדון" לדעת שדווקא המילה "סמרטוט" היא שעושה למישהי את זה?

אולי זו דווקא המילה "סחבה", או שמא "אסקופה"?

עד שלא מתקיים איזשהו דיאלוג ואיזושהי הסכמה, רוב הסיכויים הם שהפונה יעורר דחיה, רתיעה או פשוט גיחוך...

משום מה מי שכל מה שלמדו על בדסמ בא מסיפורים חושבים שהמשפט "על הברכיים כלבה" ייענה בהתרגשות נוראית, ולא בתגובה "ואיך אני אוכל להמשיך להקליד מתחת לשולחן?"

icon_twisted.gif

ואחרי שיש דיאלוג, הבנה והגדרה של גבולות, ודאי שהוא יכול לקרוא לך בכל תוכן הפרק שאבן שושן פסל במילון...
huan
לפני 19 שנים • 8 במאי 2005
huan • 8 במאי 2005
אני אישית חושב שכל הפוסט הזה מיותר לחלוטין כיוון שאני לא חושב שיש פה הרבה אנשים שבאמת תופסים את עצמם כאיזה שהוא סוג של תת אדם או סמרטוט

ולאלא שכן.....הפוסט הזה לא ישנה הרבה בישבילם
זיקית
לפני 19 שנים • 8 במאי 2005

נכון..ולא נכון

זיקית • 8 במאי 2005
"אנחנו לא מנוצלים/מושפלים/נחותים/חסרים/סמרטוטים .....וכל הסופרלטיבים בהפוכה האחרים.

כשאנחנו כורעים ברך אל מול אדוננו / גבירתנו אנחנו מלאי כבוד יראה ענווה ומסירות אלייהם.
ומחזיקים בכבוד אישי ו ערך עצמי.
והם מכבדים אותנו !!! ואדוני , בכללם. "

אידאלית, זאת השאיפה - שהאדון או האדונית שלנו יכבדו אותנו כנישלטים. כך זה צריך להיות.

מי שלא מכבד - אינו שולט. הוא מ"הלקחנים".

אם אנחנו מלאי כבוד וידיעת ערך העצמי וגאווה על הישגנו ומי שאנחנו - הרי שכינויים לא ישנו את המהות, לא ?
שימוש בכינויים משפילים - ללא שהדבר ישליך על מי אנחנו באמת, בהתנהלות שלנו מול העולם, על מי שאנחנו בחוץ - הוא עניין אינדבידואלי. אם זה מגרה, מה טוב. אם לא, להניח בצד.

סה"כ, באנו להנות, לא ?
רפאל
לפני 19 שנים • 9 במאי 2005
רפאל • 9 במאי 2005
גם אני מסתייג.

ראשית, מסיבה שכבר נאמרה: יש אנשים שזה עושה להם טוב. אז למה לא?

שנית, מן הצד האישי: אינני יכול כשהכל השפלה, כשאני בטל בכל מובן, וכשאין יחס של כבוד מכל סוג שהוא. יחד עם זאת, להיות עבד פירושו להיות עבד. אין זה מקום של הדר, כבוד ומלכות. בהרבה מובנים הדברים הם כפשוטם - השפלה היא השפלה, להיות על הארץ פירושו להיות על הארץ, ונחיתות היא נחיתות. חוסר הסימטריה הוא טוב לי ונכון לי.

Dan Kap
ציטוט:
מנין לאותו "אדון" לדעת שדווקא המילה "סמרטוט" היא שעושה למישהי את זה?

אולי זו דווקא המילה "סחבה", או שמא "אסקופה"?

עד שלא מתקיים איזשהו דיאלוג ואיזושהי הסכמה, רוב הסיכויים הם שהפונה יעורר דחיה, רתיעה או פשוט גיחוך...

אם אני יוצא לפגוש מלכה, אז אני מצפה לפגוש מלכה. כלומר, כשם שאני מצפה לפגוש אישה מן הרגע הראשון (ואין אני מצפה שתעשה אישה רק לאחר שנסכים על אי אילו דברים), כך אני מצפה לפגוש מלכה מן הרגע הראשון. נכון, אין משמעות הדבר שלמן הרגע הראשון הכל כשר, אבל יש בהחלט מקום לרוח של שליטה כבר בדיאלוג הראשוני.

יש דברים שאני אוהב לחוש מן ההתחלה. אני אוהב שהם פשוט שם, בדרך טבעית מאוד, ולא כתוצר של "הסכמה". לפיכך אני גם מבין, עד דרגה מסויימת, שאנשים בוחרים להשתמש בלשון של "שליטה" כבר הדיאלוג הראשוני. - זה חשוב להם, ואין הם מוותרים על כך. לפעמים זה יוצר התנגדות בצד השני, אז מתגלה אי ההתאמה, ואומרים שלום. זה לא מגוחך.
תאיר​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 9 במאי 2005
תאיר​(נשלטת) • 9 במאי 2005
אני חושבת שצריך להבדיל פה בין שני עניינים שונים ונפרדים:

1) הדרך בה אדם מדבר על עצמו וחושב על עצמו או דברים שהוא נהנה לשמוע.

2) הדרך בה אנשים אחרים מדברים אל מישהו או על מישהו.

לאדם יש זכות להשפיל את עצמו ולהכריז על עצמו כסמרטוט כל עוד הוא לא משליך מעצמו על שאר הנשלטים. כי כשהוא משליך על נשלטים אחרים הוא כבר עובר לתחום של התיחסות לאחרים.

כשאתה הולך לפגוש מלכה אתה מצפה לפגוש מלכה. אבל מה זה מלכה? האם זאת מישהי שמקבלת כסף ומסיעים אותה ממקום למקום? האם זאת מומחית לקשירות והצלפות? אולי מלכה היא מישהי שמעשנת והולכת על עקבים דקים במיוחד? לכל אחד יש הגדרה אחרת של מלכה. לכל אחד יש הגדרה אחרת של נשלט. לכן היחס בתחילה צריך להיות ניאטראלי עד שמתבררות ההגדרות השונות. מעבר לזה, ההגדרה יכולה בהחלט להיות תלויה בקשר. אני נשלטת אבל אני לא נשלטת של כל אחד.