סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לו רק הייתי יודעת מה לכתוב לך

רויטל
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003

לו רק הייתי יודעת מה לכתוב לך

רויטל • 27 ביולי 2003
לו רק היית יודע, מה אני מרגישה עכשיו.. לו רק היית יודע כמה אני משתוקקת אליך, למגע גופך, לנשיקות הלוהטות..לו רק היית יודע.
אני רוצה לכתוב לך משהו חמוד, אבל ישמע פלצני מידי, אני רוצה לשיר לך שיר, אבל אני זמרת גרועה..אני רוצה לספר לך מה היא אהבה בשבילי.. אבל יקח לי ימים לכתוב, אז פשוט ונראה מה יצא מזה.
מילים.. מילים.. מילים, במילים מטורפות אני נסחפת אליך...מתמכרת אליך, לריח שלך..חשה בקסם שהצליח לכבוש את ליבי..
אני רוצה להגיע אליך..לקבל נשיקה חיבוק, ואפילו מגע עינים ולחזור.. אבל אתה יודע ואני יודעת יותר.. שזה לא מספיק לי..ושוב אני אבכה.
ואני חולמת...

אתה פוסע אליי..מתקרב לאט..מביט בעיני.. מחבק אותי חזק..מצמיד אותי לחזה שלך..חזק חזק..ולוחש לי באוזן.. כמה אתה נטרף..כמה אתה רוצה אותי.. ולו לרגע קט.
אתה משכיב אותי על המיטה.. ומלטף את שערי.. נושק לשפתיי.. מלטף את גופי, מתחיל להפשיט אותי באיטיות ובתושקה..מסיר את כל בגדיי.. אני ערומה לפנייך...אתה נושק לגופי. ליקוק. מציצה.. נשיכה קלה.. שפתיים נוגעות..
אני נמסה.. רוצה אותך עכשיו קרוב..ואני רק מדמיינת .

אני בטוחה שכבר התחיל לזוז אצלך משהו.. אני בטוחה שאתה קורא עכשיו את תחילת המכתב..התשוקה שלך גברה.. אתה מתגעגע גם כמוני אני חושבת.. או בעצם רוצה לחשוב..

אני מפשיטה אותך גם.. אתה יודע שאני לא מסוגלת לעמוד בפיתוי שלך..מלטפת את החזה שלך.. מלקקת את הבטן.. עוברת לפופיק אתה צוחק [ כן, כן, אני יודעת שאתה רגיש שם ]..אתה מלטף את ראשי ומקריב אותו לזין שלך..

אני מדמינת עכשיו שאתה ממשיך לקרוא וביד השניה מלטף את הזין.. רק מלטף על המכנס.. משהו זז שם.. ויש לך לחץ קל..בינתיים.

לאט ממשיכה..מעבירה את קצה לשוני על קצה הזין..רק לטעום.. מחדירה את קצה הזין שלך לפי...ממשיכה עוד קצת..והפעם שואבת את כל הזין לתוך פי .. שפתיי עולות יורדות..יונקות טועמות ..לאט ומהר..אתה גונח מהנאה..רועד..ממשיכה להטריף אותך...

אתה ממשיך לקרוא ועכשיו הזין שלך עומד בהדרו.. עומד כולו.. חזק.. אתה חם אש.. אתה מת עכשיו לזיין..אבל אתה ממשיך לקרוא...

אני חשה אותך..עכשיו אני יודעת שכל מה שאני רוצה לעשות זה לענג אותך ..מעבירה יד על פניך בליטוף חטוף..מקרבת את שפתיי לשלך ומתחילה לנשק אותך בפראות עצומה..אתה מתמסר אליי, ממשיכה לנשק את כל גופך בתאווה.. שולחת נשיכות קלות על תנוך אוזניך..מרגישה איך אתה מתמוגג למגע שלי בך...יורדת לעורף ולצאוורך בנשיקות עדינות..נעה עם לשוני ויורדת למטה לכיוון החזה שלך..ושם מתעכבת מללקקת בתאווה ..נושכת קלות בפטמותיך.. אתה נאנח למגע שלי בגופך..

אני מקווה שאתה ממשיך לקרוא.. אני יודעת שאתה חרמן רצח.. אני יודעת שאתה משתוקק לזיון..אבל תמשיך.. תלטף את עצמך.. תגע בחזה שלך.. בפיטמות שעומדות לך.. תרטיב את הידיים עם הלשון שלך.. ותעביר ליטוף על הזין..אני ממשיכה.

אתה יורד על ברכיך ולאט מתחיל להחדיר את אצבעותך..אצבע אחת חודרת עמוק לתוך הכוס הרטוב,אני נאנחת...אתה מצרף את לשונך היא חודרת לתוכי משחקת על הדגדגן שלי לאט ואז מהר יותר ויותר..אני רועדת ..מאבדת קצת את שיווי המשקל..נאחזת במיטה.. אתה משתולל איתי..כולי רועדת..הנשימה שלי מתעצמת "תמשיך רק אל תפסיק" לחשתי בקושי...

אתה עדיין קורא.. ועכשיו בשיא המרץ אתה מאונן..אתה מרגיש איך הזרם עולה לאט לאט.. והזין שלך חם ולוהט.. אתה מת להשפריץ עכשיו את כל הנוזל המתוק שלך..


אתה מחדיר לי אצבע שניה ושלישית וזה רק מגביר אצלי את ההרגשה המענגת..אני גונחת בקול..האגן שלי מתחיל להתנועע..רוקד למגע אצבעותיך ..אתה נהנה להביט בי מתפתלת במגע שלך...זה בדיוק מה שרצית שיקרה..אתה ממשיך להחדיר.. וביד השנייה מרטיב את אצבעך ברוק ושולח אותה לתוך פי הטבעת שלי..שוב גונחת..מרגישה את הכאב וההנאה ביחד.. זה משגע אותי..

ואוווא סיימת לקרוא את הכל ופשוט גמרת.. הגעת לפורקן עצמי מבלי שבכלל חשבת שזה מה שיקרה..תשתה מים יקירי..ותנוח
DomDomina​(שולט)
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003
DomDomina​(שולט) • 27 ביולי 2003
וואו פוחדת,מעניין מי המאושר שיזכה בך.
האמת,אני צריך מקלחת קרה עכשיו icon_wink.gif
רויטל
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003

איזה מאושר ואיזה בטיח

רויטל • 27 ביולי 2003
זה בסדר התרגלתי להיות לבד ולכתוב על דמויות דימיוניות

ואגב מקלחת.. זה באמת מרענן
יוני
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003

WOW

יוני • 27 ביולי 2003
את מדהימה איזה סיפור חזק
אין לי מילים ,את צריכה לכתוב יותר
מוש​(נשלט){k}
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003
מוש​(נשלט){k} • 27 ביולי 2003
יש אנשים שעובדים כרגע ואין להם ממש מקלחת בסביבה,
מה הם אמורים לעשות? פוחדת באמת, איפה ההתחשבות איפה?
slave for ever​(נשלט)
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003
slave for ever​(נשלט) • 27 ביולי 2003
פוחדת, באמת אני לא לבד בבית ואבא שלי לא ישן קצת התחשבות לא תזיק.

icon_chickkiss.gif