בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הו רומאו זאת הייתה פנטסיה נהדרת

עובד אלילות​(נשלט)
לפני 20 שנים • 24 ביולי 2003

הו רומאו זאת הייתה פנטסיה נהדרת

עובד אלילות​(נשלט) • 24 ביולי 2003
אני רוצה להמליץ לכולם בחום על הפנטסיה המוזיקלית רומיאו ויוליה של המלחין צ'ייקובסקי, שהוא המלחין הרוסי החשוב ביותר, ולטעמי - המעניין ביותר. זאת יצירה אדירה מ-ד-ה-י-מ-ה עם המון עוצמה לדעתי אחת מפסגותיו של המלחין הזה בפרט ושל המוזיקה הקלאסית בכלל. אפשר להוריד אותה מאיימיש או קאזה. (היא ארוכה - 20 דקות)

למה זה קשור? לשום דבר, סתם נתפסתי אליה ורציתי לשתף אותכם.

דרך אגב, גם צ'ייקובסקי זכה לקבל עונג ממה שפעם היו קוראים לזה סטייה, היום זה כבר מיינסטרים - הוא היה הומוסקסואל, ובזה הוא דומה לנו, לדעתי אפשר לחוש הזדהות איתו בדיוק בתחום הזה למרות שהסטייה שלו היא מסוג שונה.
זה לא היה פשוט לו לגלות על עצמו שהוא הומו, הוא ניסה להתכחש לזה בכל מיני דרכים, והשיא היה כשהחליט להתחתן. תוך מספר שבועות הוא ברח ממנה בטענה שהוא שונא אותה ולא מסוגל להיות לידה אפילו רגע אחד נוסף, והוא ניסה להתאבד על ידי נסיון לחטוף דלקת ראות - הוא עמד לילה שלם על גדת הנהר קופא מקור, אבל לבסוף, למזלנו לא הצליח.

דרך אגב, סוטים גדולים נוספים: הסופר הדגול דוסטוייבסקי, זה שהעניש אותנו בתיכון עם החטא ועונשו, והפילוסוף הצרפתי ז'אן ז'אק רוסו, שניהם היו מזוכיסטיים גמורים. נדמה לי שגם סילביה פלאת, אבל אני לא סגור עליה.
עובד אלילות​(נשלט)
לפני 20 שנים • 26 ביולי 2003
עובד אלילות​(נשלט) • 26 ביולי 2003
שלום סלייב אפס

לא הייתי פה אז לא יכולתי לקרוא את בקשתך. להלן הפרטים באנגלית

תכתוב tchaikovsky ותחפש romeo and juliet. אבל הכי טוב שתגדיר בפילטר artist: tchaikovsky ותחפש את הקובץ בשם romeo וזה כבר אמור למצוא.
עובד אלילות​(נשלט)
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003
עובד אלילות​(נשלט) • 27 ביולי 2003
דרך אגב, אם כבר אנחנו בענייני רוסים (צ'ייקובסקי, דוסטוייבסקי) אז דבר נוסף שאפשר לציין הוא שהרי הרוסים שייכים לגזע הסלאבי (סלייב אפס - השם שלך הזכיר לי), סלאבי זה מלשון סלייב -כלומר עבד, והם נקראים סלאבים משום שבתקופת האמפריה היוונית היוונים שעבדו את אבותיהם ולקחו אותם לעבדים שלהם ומשם ניתן להם שמם.