ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אכלתם אותה, "מצוד הנשים" מתיחה

slave for ever​(נשלט)
לפני 20 שנים • 28 ביולי 2003

אכלתם אותה, "מצוד הנשים" מתיחה

slave for ever​(נשלט) • 28 ביולי 2003
שלם לנו 10,000 דולר, ואנחנו ניתן לך מדים, רובה טעון בכדורי צבע ונשים עירומות שיברחו מפניך, כך טענה חברת "צוד את הבמבי" בלאס וגאס. בסוף השבוע הודיעה העירייה, בתום חקירה ממושכת, כי ההצעה הייתה שקרית ונועדה רק למכור קלטות וידיאו של "המצוד".

ראש עיריית לאס וגאס, אוסקר גודמן, אומר כי המשטרה עצרה את מתכנן ההונאה, מייקל בודריק, בתואנה שהוא מנהל בית עסק ללא רישיון. ראש העיר נשמע נחוש מתמיד בעניין, "יש לנו מקום בבתי הכלא ושופטים שמתייחסים מאד ברצינות להתנהגות כזו בעיר".

בודריק הודה בחקירתו כי "ציד" הנשים, שפורסם באתרו, "לא היה ממש שירות שהחברה הציעה. שילמנו לשחקנים ולשחקניות כדי שישתתפו בצייד מבויים".

החקירה החלה לאחר שתחנת טלוויזיה שידרה קלטת וידאו ובו נראה צייד וה"טרף" שלו. אולם הדיווח לא זכה לתשומת לב ציבורית, עד שהחברה המייצרת את כדורי הצבע פרסמה הצהרה ובה גינתה את הרעיון וקראה לרשויות לפתוח בחקירה כדי לברר האם "המצוד מסכן את חיי הנשים או את בריאותן". אפילו ראש העיר הליברלי נזעק למשמע הרעיון. לדברי גודמן, "בלאס וגאס הכל מותר, אבל המצוד חוצה את הגבול".

אמינותו של האתר הועמדה בספק מלכתחילה. אתר המתמחה בהפרכת אגדות אורבניות טען כי אין באתר מידע מספיק על אופן יצירת קשר עם החברה וכי מספר גולשים, אשר שלחו אימייל המודיע על כוונתם לרכוש מצוד, לא זכו לתשובה. בסוף השבוע, בכל מקרה, התברר כי אכן מדובר במתיחה, והשקט שב ליער.

http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=73964&sid=16