נוריתE |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
נחדד - סטירה כאקט חינוכי/עונש, כן או לא??
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
נוריתE • 24 במאי 2005
התחלתי שמה והתחילו לדבר איתי שלא "לבטל הנאות קטנות של אחרות"
אי לכך סטירה כאקט חינוכי או עונש?? מקובל או לא?? ושוב תקחו בחשבון את העמדה שלי ש א. המושג הארכאי "חוסך שבטו שונא בנו " כבר עבד מהעולם ואם לא מוטב לנו בהקדם להעביר אותו וזה רלוונטי אם דנים בגטף הטופיק הזה בבד, ב. סטירה בעיקרון נעזוב קינק אישי היא אקט שנועד לבזות ולהשפיל משמע אם לא תלמד בטוב תלמד ברע עד שתפנים אין בינה לבין הצלפות שום קשר וכל אדון עם ידע בסיסי יודע שהצלפה זה בעיקרון לא העונש הכי יעיל כי ככלות אחרי הכל הרבה מאיתנו אוהבות את זה ג. הניחו רגע לסטירות שעשוע קלות ומלטפות כחלק מסשן או מערכת יחסים חישבו יותר בכיוון bitch skap רציני על כל שגיעה קטנה מעידה או פספוס או איחור במילוי פקודה יענו "חינוך מונע" ד. ביזוי האדם,הוא לא חינוך ולא יהיה לעולם שכזה מטיבעו אלא רק אמצאי השפלה ושבירת רוח ונפש וגוף. ופה אנחנו כבר דנים יותר בכל עיניין השליטה כניעה הבסיסיים ברור שככל שיכו מישי ויסטרו לה ככה יותר היא תשתופף ותפנים עד שזה יראה לה כדרך היחידה ואולי מי יודע, היא גם תלמד להנות מזה ולבקש עוד או ליצור פרובוקציות מכוונות ע''מ לקבל את מה שהורגלה לו למה אתם חושבים לפעמים מפשיטים אסירים ??כדי לאוורר אותם?? הרי אנחנו נהנות מלהתפשט מול האדון או החבר או הבעל.... |
|
triple extension(נשלטת) |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
תגובה
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
triple extension(נשלטת) • 24 במאי 2005
שאלה קשה מאוד........ עוד לא החלטתי מה אני חושבת על זה ,מצד אחד אני רואה את זה גם כאקט חינוכי ,הצלפות זה אקט חינוכי -
וקצת קשה לי להשוות הצלפה לסתירת פנים. כי יש בזה רמה גדולה של השפלה , ואם הבנתי נכון את חושבת שזה משפיל ? |
|
master x(שולט) |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
אם זה לא אקט חינוכי אז מה כן???
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
master x(שולט) • 24 במאי 2005
נו באמת....
לרגע כבר שכחתי שאני באתר סאדו-מאזו שוקראים לו הכלוב. לילה אם את לא אוהבת לקבל סטירות אז בסדר. לא רוצה לא צריך. יש פה כל מיני סוגים של שפחות ואת לא אוהבת את זה. אבל לעשות מזה אידאולוגיה שלמה.... עד לביזוי האדם???. סטירה היא אקט בסיסי ולגיטמי לחלוטין של חינוך לטעמי. ולא אני לא מתכוון לסטירות שכל מטרתם היא שבירת נפשו וגופו של האדם .. באותה מידה של תקפות אגב את יכולה לאמר כמעט על כל אקט פיזי בעוצמה הולכת ומתחזקת של שליטה שברור שככל שיעשו ויוסיפו היא תשתופף ותפנים. במצב בריא גם סטירה כמו כל דבר אחר שנעשה בין דום לשפחתו צריך שיהיה מתוך כבוד בסיסי והסכמות וזה לא שונה. אני אגב דווקא כן מאלו שמאמינים בחוסך שיבטו... מי שזה לא נראה לה פתוחה לה הדרך להחליף דום , להפסיק להיות שפחה או פשוט לבחור להתמסר פשוט רק לאלו שמאמינים בדיוק באותה דברים שהיא מאמינה בהם. פשוט מאוד לא? |
|
נוריתE |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
נוריתE • 24 במאי 2005
הלואו
שאלתי פשוט האם זה מקובל על כל אחד ואחת מכם משני צידי השוט כאקט חינוכי/עונש והיסברתי את הנקודה. ????????? אל תסתובבו,תתמרכז איש גם אם זה קשה קצת, לזה יש את הפוסט הקודם שלי על סטירות באופן כללי שנוגע לקינקים אישיים יש מבין?? גם הצלפות הן לא דרך חינוך ולא עונש לעיניין כי רובנו מזוכיסטים משמע נהנים מהן היבננו?? תנסו להגיב טיפי יותר רלוונטי לעצם השאלה סטירות בתור חינוך/עונש?? לא קשור לנסיון או לא נסיון אישי שלי אמרתי במקום אחר אדם אולי ישתין לי בפה אבל לא יעיף לי סטירה משום סיבה אוקי??? הלאה. |
|
T O M(שולט) |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
Re: נחדד - סטירה כאקט חינוכי/עונש, כן או לא??
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
T O M(שולט) • 24 במאי 2005
laila כתב/ה: סטירה כאקט חינוכי או עונש??
מקובל או לא?? אם זו דרכו של השולט לחנך...אז אחלה. לכל אחד יש את השיטות שלו לחינוך. דיגדוגים הרבה יותר אכזרי כאקט חינוכי לדעתי. תארי לך את הסאבית אומרת: "רק לא דיגדוגי, מאסטר...בבקשה....לאא...אני מתחננת." |
|
נוריתE |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
נוריתE • 24 במאי 2005
מעלים נושא צת רגיש נושא שאישית מתקשר לי עם הפוסט עלההבדל בין בידיסמ והתעללות
גם פוסט קשה קשה לקרא קשה יותר לחשוב מה בעצם אני עושה ואלי רק אולי אי נטועה קשה יותר להודות בטעות אני אצל האדונשללי כמעט חודשיים עברנו כמה וכמה סשנים הוא מחנך אותי בדרכו הנושא של סטירות לא הועלה בכלל בשיחות שלנו היום בבוקר התקשרתי אליו ספרתי לו על המהומה שאלתי אות ישירות "מאסטר אם אי פעם תרצה לחנך ללמד משה או להעניש, תסטור לי? הוא אמר, לא זו אינה דרכי ולא דוגל בזה" ודי לי בזאת רדו מהעץ אני ארד משלי חיזרו לפוצי מוצי של הקונסנזוס שכל אחד אחת יעשו מה שבא איך שבא להם לא מספיק מתחו עלי ביקורת לאורך השנים על ה - אקסטרימיות המזעזעת שלי"- רחמנא לצלן כשאני מזעזעת ממשו ומעלה פוסט או מגיבה גם זה לא בסדר? יענו שתי שתן ותישתקי?? תעשו לי טובה .בסיידר?? |
|
Dark Artist(שולט) |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
אני מוצא סטירה כאקט חינוכי
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
Dark Artist(שולט) • 24 במאי 2005
כפי שגם ציינת ליילה,לרוב הצלפות אינן כל כך אקטיביות בתור עונש שהרי רוב הסאביות נהנות מהצלפות ואף לעיתים בכוונה מחפשות להיענש כדי לקבל אותן.
סטירה היא בהחלט בעיניי בכל אופן אקט של השפלה ושל איפוס. הסטירה יוצרת אפקט הרבה יותר חזק על אדם מאשר הצלפות על הישבן שהן דבר רווח בBDSM. יחד עם זאת אני בוחר להשתמש בסטירות במקרים מסויימים מאוד ולעיתים רחוקות. לסטירה יש לדעתי משקל חשוב בחינוך השיפחה ולכן לא כדאי להגזים בשימוש שלה אחרת היא מאבדת מהאפקטיביות שלה כמו כל דבר שמשתמשים בו פעמים רבות. כמובן גם צריך להיזהר מסטירות שיכולות לגרום לנזקים או להעיף את הלסת החוצה. סטירה מצלצלת כמו שההורים היו מפליקים לנו בהחלט עושה את העבודה |
|
Tame |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
Tame • 24 במאי 2005
לילה אני חושב שאת צריכה לשאול שאלה אחרת..
אני חושב שהשאלה צריכה להיות "האם כחלק מבדסמ יש מקום של חינוך אמיתי של השולט את הנשלט? כשחינוך אמיתי מתפרש כהקניית דפוסי התנהגות חדשים והתניות חדשות על פי רוחו של השולט" אני חושב שהרוב לא רואים בחווית הבדסמ שלהם כמשהו טוטאלי עד כדי כך, אך קיימים כאלו שכן. ואלו שכן הם "קבוצת הסיכון" במקרה הזה ושם ישנה אפשרות שהגבולות בין פנטזיה למציאות יפרצו והשיעבוד יהיה אמיתי (ממש כמו במקומות נחשלים בעולם כיום). במקרה כזה באמת יתכן "ביזוי" האדם ורמיסת זכויותיו וניצולו באופן ציני. אבל האינדיקציה להיותו של הנשלט (כאן רצוי כבר לומר עבד) במצב זה או לא איננה הסטירות (או אם הוא מקבל סטירות או לא), אלא משהו עמוק הרבה יותר מזה. |
|
נוריתE |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
נוריתE • 24 במאי 2005
צודק טיים, איפסת אותי על הנקודה, תודה
במיקרה סטירות מתפרשות אצלי כסימבול של הדבר הזה, ומזעזעות את עימקיי נישמתי מה גם שאני ..טוף נעזוב את הבור תחתיות שבו הזכירו לי שהייתי, במקום אחר, באופן של " את היית כזאת" אז שיתקי אין לך זכות להביע או למתוח על כלום.בטח שלא "לנסות ולחנך" קדשה שכמוך.???? אבל חבר'ה זה קורה פה בקהילה זה קרה לווא דווקא כאן בכלוב ה - ק- ה- י- ל-ה ותמיד הושם ברוב נוחיות תחת החוק המקודש של כל אחד יעשה כרצונו זה בידיסמ הכל כשר צאו להם מחדר המיטות אל תפחידו אותם בדעות שלכם לא לכל אחד מתאים זה לא אומר שיש זכות למתוח ביקורת ושאר פרות קדושות כתבתי במקום אחר כאן אנחנו קהילה משמע של קהילה היא אחריות גורפת על כל פרט שבה ותשומת לב ועיין פקוחה, למה שמתרחש לא רק לכתוב ולספר לקרא ולמחא כפיים ולעשות פליי פארטיז אחרת, ואוסיף פה בציניות מרה של נסיון כמותחת שהושמה על המוקד ושמתחו עליה מכל צד ככה נראה, אנחנו מאוד קרובים |
|
Tame |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
Tame • 24 במאי 2005
"קהילה"
זו מילה מאוד חזקה. לדעתי יש הבדל גדול בין כפר קטן עם 200 אנשים שכולם מכירים את כולם לבין עיר גדולה עם מאות אלפי אנשים בה אנשים לא מכירים אפילו את השכנים שלהם לבין קהילה וירטואלית שבה אנשים בכלל לא יודעים בוודאות אם האנשים שמאחורי הניקים הם באמת מי שהם טוענים ולא שיקרו בנושא מין/גיל/מצב משפחתי/תיאור פיזי/תכונות אופו וכו'. אני מניח שקהילת הבדסמ' על אף שמורכבת ברובה מהקהילה הוירטואלית מכילה גם גרעין של קהילה במובן הישן יותר של המילה שגם מרמז על היכרות אישית. לדעתי לקהילה יש מקום להתערב רק כשמדובר באותו גרעין פיזי. פשוט בגלל שבוירטואלי יש יותר מידי סימני שאלה ופחות מידי תשובות או מידע זמין (נתון מעניין הוא שרק כ7% מהתקשורת בין אנשים מורכב מהמילים עצמן, השאר זה ספת גוף, אינטונציה הבעות פנים וכו'). כך שאם היית רואה מישהי שאת מכירה ואפילו לא היכרות אישית ואפילו אם מעולם לא שוחחת איתה אך היא מוכרת לאנשים שאת מכירה והיא הייתה מעלה אצלך תהיות לגבי מצבה אזי הייתה לך כל זכות ואפילו חובה לבוא ולנסות לעזור לה או להציל אותה, זאת משום שבמקרה הזה היה לך על מה לבסס את שיקול הדעת. אני לא אומר שאין סיכוי שמישהי וירטואלית תהיה בסכנה, אני רק אומר שאין לנו שום דרך לדעת אם כן או לא (ועל כן גם בפוסט באחד מהשרשורים האחרים שמתעסקים באותו הנושא רשמתי את העניין שיש להוועץ עם פסיכולוג). |
|