life of a poet(אחר) |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
תגיבו לגופו של עניין
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
life of a poet(אחר) • 24 במאי 2005
פיה
פייה 1. אכן תגובה חזקה. 2. בפעם המאה, אחזור ואומר - סשן רגוע שליו ונינוח הוא המלצה שלי לסשן ראשון עם סאבית מתחילה. לאחר מכן, לאחר שהדעה שלה התקבעה, היא יכולה לבחור לה כל דרך משלה עם אדונה. 3. את שואלת מהי השכלתי בתחום הטנטרה כאילו מדובר באיזו שהיא תורה נסתרת, מומחיות הדורשת לימודים של עשרות שנים באוניברסיטה. טנטרה היא אמנות פשוטה, הנלווית לדרך חיים, ואפשר ללמוד אותה מקריאה ומתרגול. כל אחד יכול לקחת לעצמו מתורת הטנטרה את הנקודות המעניינות אותו, לראות אם הן מתאימות לו, ולאמץ אותן. טנטרה היא תורת העם. 4. בסופו של דבר , על פי תורת הבסד"מ הקלאסית כל דום הוא סאב של מישהו, כל סאב הוא דום של משיהו, וכך הלאה והלאה. העבודה שאני דום לא רלוונטית, המאמר היה יכול להיכתב ע"י סאב בדיוק באותה צורה. 5. אם נתקלת בהרבה יצורים בכלוב, כנראה זה לא מחמיא לחבריו. העבודה אם אני מגלומן, מגולגלן או מקוררן, בכל לא רלוונטית. מה שרלוונטי זה לתת תגובה לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. 6. תתבגרו. מאסטר שייקספיר |
|
זיקית |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
אוי גוד
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
זיקית • 24 במאי 2005
מזמן לא צחקתי ככה, זה אחד השרשורים הכי הזויים ומצחיקים שקראתי כאן אי פעם..
פיה, תעשי טובה מותק, תביאי לי כוס מים. אה, רגע - שכחתי שאת שיפחה - קדימה כלבה חושנית שלי או שאני ארביץ (=אלטף לך את) בישבן (ברכות) ואעשה לך סימנים כחולים (טנטרה) !! וטום - אולי כדאי שתפסיק להתווכח עם הגורו, אחרת כלובי בוודאי יישמע לו ויעיף אותך מהאתר. אללה יסתר ולהקתו. |
|
פייה{O} |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
פייה{O} • 24 במאי 2005
1. לא טענתי שטנטרה הנה תורה נסתרת המצריכה שנים של לימוד אוניברסיטאי.
אבל - זה שאני, לדוגמא, עשיתי ויפאסאנה ומדיטציות שונות בכל מיני אשראמים, וגם קראתי על זה פה ושם, לא אומר שאני הולכת להמציא מאמר ולהגיד לאנשים איך עושים מדיטציה. קצת ענווה, שייקספיר. ואגב, עוד לא ממש ענית לי. קראת ספר על טנטרה? לקחת קורס של אושו? למדת על זה ברצינות? על איזה בסיס אתה מרשה לעצמך לכתוב על זה 'מאמר'? 2. "בסופו של דבר , על פי תורת הבסד"מ הקלאסית כל דום הוא סאב של מישהו, כל סאב הוא דום של משיהו, וכך הלאה והלאה." תורת הבדסמ הקלאסית?? נו, כל יום לומדים משהו חדש. "כל דום הוא סאב של מישהו וכל סאב הוא דום של מישהו"??? לזה באמת שאני לא יודעת איך להגיב בכלל. 3. הבנתי שאתה מתכוון לסשן ראשון, אבל - קודם כל, אתה כותב את דבריך לא כהמלצה אלא כאמת מוחלטת (יכלתי להביא ציטוטים שלך, אבל אני מתעצלת), וחוץ מזה, תבין שגם עבור סשן ראשון מה שאתה כותב מתאים לחלק ולגמרי לא יעשה את זה לחלק אחר. גם סאבית מתחילה לגמרי לא צריכה את הפטרנליזם הזה ויכולה להתמודד בעצמה. 4. לא בא לי להתבגר. אולי תפנה לכלובי ותגיד לו להעיף גם אותי מכאן. |
|
T O M(שולט) |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
Re: תגיבו לגופו של עניין
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
T O M(שולט) • 24 במאי 2005
[
לגופו של עניין: אני מתחבר יותר לסרט השני שהצגת (רכות ועדינות). אך לא שולל גם את האופציה הראשונה. זה לפעמים גם יכול להתאים. סביר להניח שאעשה את שניהם. |
|
YaHav(נשלטת) |
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
לפני 19 שנים •
24 במאי 2005
YaHav(נשלטת) • 24 במאי 2005
ואני רק רוצה לציין (וזה כדי שאני לא אשכח)
שאני מעדיפה להתחיל מהסרט השני. להתלבש כמו גיישה יפנית. לשרת אותו להביא לו אוכל (למרות שהאיכות הקולינרית שלי מסתכמת בטבעול, סלט ומדריך טלפונים של מסעדות) ולתת לו לדבר אליי בטונים נעימים. הבעיה תתחיל כשאני אצטרך לשיר לו. אני חושבת שאחריי שאני אשיר לו, הוא ישים אותי בכלוב, יביא שני אופנוענים שיקשרו אותי, יקללו אותי, יכו אותי, ירקו עליי וגם (אה!) ידחפו לי אצבעות (אררררר) לעניינינו בקודש - אני לא מאמינה שבאמת מישהו פה מנסה להתווכח איתך או להתחכם או לחשוב שאתה לא חכם או כל מה שאתה חושב (או לא חושב). אני פשוט חושבת שאתה מוכיח שלא משנה מה - יש דברים שלא משתנים וזה בעצם מה שגורם לכולם להסתלק מכאן. (לא מהפורום הזה נו...באופן כללי וזה) האחד הוא שאתה סבור כנראה שסאביות זה עם מטומטם. נכון, אולי אתה לא מתכוון לזה (אני עונה לעצמי כבר ...) אבל כנראה שהתת מודע שלך (או הטנטרה, או שניהם) סבורים שסאביות הן כאלה שאיך שהן באות ובשניה שהן פוגשות מאסטר הן כבר כלבות שעושות כל מה שאומרים להן. (באמת, סמוך עלינו, אנחנו נשים, אחריי הכל והייעוד שלנו זה לעשות לכם חיים קשים) הדבר השני הוא שנכון, באת וניסית לתת טיפים. (וגם להרוות את צמאוני כי אני הו, כה חדשה ולא מנוסה ומטופשת לחלוטין! טפו!) אבל מה שאתה יוצר כאן, או עלול ליצור כאן - זה או ככה או ככה. או שנבוא, תעשו לנו מסאג', תתנו לנו לשתות, תלחשו לנו באוזן (ראבאק, רק צחצחו שיניים), ואז תגידו "נו מאמי? את מוכנה?" או שנבוא אל דרגש עינויים עם צרחות ברוסית (אה) ואופנוענים שמכים לנו את הצורה. באמת - אין כאן שחור ולבן. יש כל כך, אבל כל כך הרבה צבעים. אולי פשוט תוכל לתת להן את הטיפ שלדעתי הוא הטוב ביותר והוא - תיפגשו במקום הומה לפניי, בבית קפה. תדברו בטלפון, קחו את הזמן ותלמדו להכיר. זה באמת עלול לחסוך טראומות עתידיות. שוב, נחזור אליי (נרקיסיסטית שכמותי) אני לא רוצה שמישהו יעשה לי מסאג' וישים לי מוסיקת מעליות מאגניבה. אם הוא ילחש לי באוזן, סביר להניח שאקח את התיק המעוצב שלי ואנחית לו אותו על הראש. כשאני מחליטה (בבינתי המרובה) להכנס לסשן, זה אחריי כל כך הרבה הכנות שאני עושה עם עצמי , עם שיחות איתו ומכתבים אליו. פשוט חבל, כי עכשיו אם סאבית תגיע לסשן עם מאסטר שלא יודע טנטרה (לא עלינו) והיא לא תקבל מסאג' - היא תחשוב שלוודאי משהו לא בסדר. וזה לא. הכל בסדר. יהב. |
|
Bent |
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
איחולי דרך צלחה
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
Bent • 25 במאי 2005
התאמצתי, לא רציתי להכנס עוד פעם לויכוח על אטימות, חוסר הקשבה, חוסר ידע (כולם דברים אותם יוצר השרשור מפגין לדעתי וזה רק מספר מהתכונות החיוביות אותו הוא מפגין על במה זו).
ואז, חשבתי, והבנתי, יש למה לצפות , אני מאחל לך להמשיך ולבטל את דעות כל מי שעושה (בניגוד אליך), אנא המשך בשירות ציבור הסאביות שללא ידך המכוונת חשופות לעולם של דומים נחותים שאינם יודעים על מה הם מדברים. כן, עוד שניים שלשה שרשורים שכאלה, ואף מספר ההודעות העצום שאתה מקבל ידלדל לו מאחד בשנה לכלום. דרך צלחה, באמת. מתחזה נוסף נמחק. ומשהו ממוחזר משלי, בתגובה על המצאות הוד רומו ווילי השני, במאורות העמ'חה הדאנגן שם הוא פאר את המקום באותה בלונדינית שהייתה תלויה לו על זרועו. חבר יקר שלי אומר כי: "לעמוד בבית כנסת אינו הופך אדם לדתי יותר מאשר לעמוד במוסך הופך אותו למכונית". BENT |
|
life of a poet(אחר) |
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
life of a poet(אחר) • 25 במאי 2005
ידידיי היקרים
1. הרבה אמוציות משתחררות כאן, ויש בכך גם יתרונות. 2. המאמר בעקבותיו התחיל הויכוח, נקרא אפשר גם אחרת. "אפשר" ולא צריך, לא חייב, אפילו לא רצוי, בסך הכל אפשר. 3. המאמר עצמו, כפי שכתוב בו התפרסם כתגובה למאמר שכתבה סאבית בשם אבודה. מאמר בו היא מתארת סשן ראשון, טכני לחלוטין בו נגרמה לה עוגמת נפש מרובה. 4. המאמר של אבודה שפורסם באתר , זכה לתגובות רבות של סאביות שהביעו הזדהות. תגובות לפיהן ניתן היה ללמוד כי גם הן חוו סשן ראשוני זר ומנוכר. 5. ברור שכל סאבית היא אישיות בפני עצמה, אבל אנחנו לא עומדים בפני המצאת הבסד"מ מחדש. אני בסך הכל מציע אופציה נוספת לביצוע סשן ראשון. סשן שמיועד לסאבית שאולי היא לא בטוחה בעצמה, אולי היא לא בטוחה בנטיות ובזהות שלה, אולי התחברה לבסד"מ מסיבות מסוימות שהדום לא יודע ואם היה יודע היה מתנהג בהתאם. 6. בוא נסיים את הויכוח כאן. בוא נחליט שמעכשיו התגובות יכללו רק המלצות של כולנו לסשנים ראשונים, ולא מאבקי כוח, או דיונים במיהו ומהו שייקספיר. שלכם מאסטר שייקספיר |
|
life of a poet(אחר) |
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
קישורים לאתרים בנושאי טנטרה ורוחניות
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
life of a poet(אחר) • 25 במאי 2005
לכל מי שמעוניין,
בהפנייה לאתרים , בתחתית הדף הראשי של עמוד הכלוב, יש גם הפנייה לאתרים מהסוג : בסד"מ ורוחניות. שניים מהם עוסקים בקשר בין טנטרה לבסד"מ. מומלץ לקרוא. שם תוכלו לקבל טיפים ורעיונות מאנשי מקצוע אמיתיים. מומלץ מאוד. אם כלובי, חיבר את האתרים האלו כלינקים לאתר שלו, כנראה שיש דברים בגו. מאסטר שייקספיר |
|
kael |
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
אלוהים! {ושמחה גם!}
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
kael • 25 במאי 2005
שירשור קורע....
אני חושב שהפעם הראשונה מתאימה לי כפי שכתב שקייס, כי אני חולה רכות... אבל אני לא חושב שזה מתאים לכולם/ן... בכלל לא... בתור אחד שעמד מהצד {עד עכשיו לפחות} שייקספיר- שתוק ותציל את עצמך... כי שום דבר אחר לא יעזור לך... + לכולם {כי רכות זה טוב!} kael |
|
רפאל |
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
לפני 19 שנים •
25 במאי 2005
רפאל • 25 במאי 2005
must-err Shakespeare,
טנטרה היא טכניקה המשתמשת במיניותו של אדם כדי להשיג מטרות מיסטיות. ואילו אתה משתמש בטנטרה כדי להשיג מטרות מיניות, כלומר - כדי להשכיב בחורות. אין ספק, יש כאלו שרוחניות היא הפטיש שלהם, ואם תלחש באוזניהם "טנטרה" או "רבי נחמן מברסלב" - כבר הם במחצית האורגזמה. אבל יש גם פטישים אחרים. כל קשר בין מאמרך לבין טנטרה של ממש הוא מקרי לחלוטין. אם לא היית יוצא למינות, ושותה ממעיינות נשברים, אולי היית משנה את שמו של מאמרך ל"מה בין בדסמ לסודות הקבלה". ואם היית מרשה להניח על סאב או על סאבית מחסום-פה מבלי שהדבר יגרום לטראומה קשה, היית יכול לקרוא לו "מה בין בדסמ למנזר השתקנים". - כך או אחרת, לא היו מרגישים בשינוי. ויליהם שייקספיר כתב/ה: אף סאב מתחיל לא רוצה למצוא את עצמו יום אחד, בסשן הראשון שלו נקרא לבית של מלכה, מקבל הצלפות, צעקות, השתנות, זיון עם דידלו בתחת, ועוד אילו תרחישים והכול בשעה הראשונה לחייו כסאב בכלוב. לפי דעתי חסר לך נסיון כסאב. במיוחד בעניין של זיון עם דילדו בתחת. אם היית יודע כמה זה נעים... אפילו רק חושב על כך - לא היית פזיז בהצהרות, ואולי היית מגיע בפעם הבאה לדנג'ן כשאתה עצמך בלונדינית גבוהה. דע שסאבים וסאביות אינם עשויים מחרסינה. הם אינם פעוטים חסרי אונים שצריך להאכיל בכפית. למעשה, הם בדרך כלל אנשים מלאי תאווה ותשוקה. בהרבה פעמים תאבונם המיני למגע מסוג אחר חזק בהרבה מזה של שולטים. ואם אתה מגיע איתם לצימר מבלי להיות מוכן לכך - אתה עלול להיטרף על-ידם. בלי משים, ובלי כוונה או רצון, אתה עלול למצוא את עצמך בעמדה של אופנוען מקועקע שמן ומבחיל. המיניות הגועשת של הסאב או הסאבית שאיתך מגמדת את שלך. אז אונך נובל, מחריש ומתבטל. אז מעמדך כגבר וכשולט עלול להתערער. ואז עלול להיגרם לך נזק נפשי בלתי הפיך. ותאמין לי שלא תהיה הראשון שדבר כזה קורה לו. |
|