שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפשר גם אחרת

esty
לפני 19 שנים • 25 במאי 2005

למישהו יש פה משאף???????????

esty • 25 במאי 2005
icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
וברצינות
שייקספיר יקר
כמישהי שלא רק קראה טנטרה
אלא אומנה
חוותה ומכירה מאוד מקרוב
על מה בדיוק אתה מדבר????????
אין כמו טנטרה זה נכון
זו חוויה שמימית
(אגב, גם באלה שעוסקים[B]
בטנטרה יש הלובשים שחור ולא לבן, סתם לידיעה)
כשאני הולכת או הלכתי לסשן
אני רציתי ס-ש-ן
לא מישהו שיכרכר סביבי
עם עיסוי
ומילים מרגיעות
שאלוהים הטובה תשמור עלי
מה זזה?


(ותודה למי שהורה לי לקרוא את השרשור הזה בהחלט סיום מהנה לערב קסום)
life of a poet​(אחר)
לפני 19 שנים • 26 במאי 2005

תתבגרו

life of a poet​(אחר) • 26 במאי 2005
אסתי רפאל

1. ראשית, אני ביקשתי בתגובות למאמר לא להתייחס לגופו של אדם אל לגופו של עניין.
2. מאסטר שייקספיר הוא לא שק החבטות שלכם. אם למי מכם יש תסכולים, מועקות, חרדות או רגשי נחיתות כאלו ואחרים, מוטב שימצא לו מקום אחר להוציאם.
3. כל אחד רואה את העולם דרך העיינים שלו. כל אחד נתפס למה שנוח לו. אבל מדבר אחד אין להתעלם. יש כאן בכלוב מאות פרופילים של בחורות שהגיעו לכאן, ולאחר פעם או פעמיים ברחו מכאן כל עוד נפשן בן. מי יודע אולי בגלל טיפוסים כמוכם.
4. לכבודכם, אסביר פעם נוספת. בחורה חדשה מגיעה לכלוב. היא לא בטוחה בנשיות, בזהות, ביחסה לבסד"מ. המעבר מחיי הוניליות לחיי הבסד"מ הוא תהליך בעל השלכות. בעיקר על הנפש של הבחורה. יש כאלו שמגיעות לכאן אחרי משבר נפשי, יש כאלו שמגיעות בטעות. בכדי להכניס אותה לתהליך יש לתת לה את האווריה, את התחושה, את החיבוק ואת היכולת להתחבר לעצמה, לגלות בעצמה דברים שהיא לא יודעת. לשם כך יכול כל דום להשתמש בעקרונות המצויים בטנטרה.
5. מאסטר שייקספיר לא המציא את הגלגל. הקשר בין רוחניות לבסד"מ מופיע בעשרות מאמרים, אתרים ברשת.
6. כשאני קורא פה תגובות המנסות לתאר לי סאביות המופיעות בדירות הדומים שלהם, לסשן ראשון. צועקות, שגול אותי, הצלף בי, אני בטירוף חושני, אני נדהם. עד כמה שקרנים אנשים יכולים להיות.
6. תתבגרו. אתם משחקים כאן ברגשות של אנשים.

מאסטר שייקספיר
esty
לפני 19 שנים • 26 במאי 2005

שייקספיר יקירי

esty • 26 במאי 2005
הנה אני מנסה להבגר
להתגבר ולענות לך אחד לאחד
הסכת ושמע (או קרא)
1. אתה ביקשת זה אומר שאני חייבת הלענות? כי עד כמה שאני מכירה את עצמי אני עושה מה שאני בוחרת לעשות....
2 . רגע עוד לא חבטתי
3.. אתה צודק, אז תן לי ולאחרים פה לראות את העולם דרך העיניים שלנו, אל תכפה את שלך כי הוא לא מתאים
4. אתה מנסה להגיד שאני לא רולטת את דבריך? אתה ממעיט בערכי! ולגבי הניקים של בחורות שנכנסות ובורחות, מי אמר שחובה עליהן להישאר
ולמה אתה מזלזל כל כך באלה הנכנסות לפה באמירה של חוסר בטחון בנשיות ועוד כל ה(רציתי לכתוב בולשיט אבל אני אמנע) שאר הדברים שציינת
אמרת מאות
אפשר לקבל לינקים לנגיד 20-25?????????
5. זה נכון שלא המצאת את הגלגל, מה שאתה מנסה להביא פה הוא מקריאה, אני מביאה מחיים, זה ברור ההבדל לדעתך? אני מכירה הרבה מאלה שעושים וחיים בדסמ
מה אני אגיד לך הם עושים את זה כי מרטיב להן ועומד להם
(יש לך בעיה בלהרטיב שאתה צריך את כל ההקדמות?)
ולא, אתה לא תקרא לי שקרנית! לא לי ולא לאפ'חד מאלה שמספרים את האמת שלהם!!!!!!!!
האמת שלך היא לא אבסולוטית ואתה לא באת לפה לתקן את עוולות העולם
כל אחד ואחת יעשו כטוב בעיניהם
בושה מה שאתה עושה לטנטרה או בשם הטנטרה
לא פלא שאנשים לא מתקרבים לנושא אם יש עוד אחד או שניים כמוך
ואגב, אחרי 6 בא 7 צא ולמד במקום להטיף
תקשיב לאנשים אמיתיים
אלה שלא מטיפים
אלא כותבים מהחיים לא מקריאה!
אבודה
לפני 19 שנים • 26 במאי 2005
אבודה • 26 במאי 2005
מר' שייקספיר
תודה על התגובות המחמיאות על מה שכתבתי, שמחה שזה נגע בך,
אבל אתה ניפחת את זה מעבר לכל פרופורציות. באמת לא ידעתי שעברתי סשן טראומטי,
לא ידעתי שנגרמה לי עוגמת נפש, ואולי, רק אולי תיתן לי קצת קרדיט?
אם יכולתי לכתוב משהו שנגע בך, אז אולי אני בוגרת מספיק בנפשי
כדי להחליט מה נכון או לא נכון עבורי? יכולה לבחור מה לעשות ומה לא לעשות?
עם מי ואיפה להיפגש ? כתבתי שמישהו הכריח אותי לעשות משהו?
ראית באיזה מקום כתוב שהיתי קשורה למיטה ולא יכולתי לקום וללכת משם?
אף אחד לא גרר אותי בשערות לשום מקום ( אולי חבל שכך, אבל לא גררו icon_smile.gif ),
גם לא נפגשתי עם אף אחד במלון זול ( דווקא יקר ), וגם אם כן?
אתה חושב שעלות החדר משפיעה על איכות הסשן?
למה החלטת שכל סאבית מתחילה (ומי אמר שאני מתחילה?) צריכה מסביבה נרות ריחניות,
ושיחזיקו לה את היד וילטפו קודם? אתה חושב שלכולם יש את אותם הצרכים והרצונות?
אני מאמינה שיש לך כוונות טובות, ומה שכתבת מבטא את הדרך שלך והיא לגיטימית,
אבל אל תקפוץ למסקנות על סמך כמה שורות, ואל תחליט שאתה יודע הכול,
כי תאמין לי גם בגיל 95 תגלה דברים חדשים על העולם הזה.
T O M​(שולט)
לפני 19 שנים • 26 במאי 2005
T O M​(שולט) • 26 במאי 2005
ויליהם שייקספיר כתב/ה:
יהב

כמה שאת טועה
כמה שאת טועה
אל תחשבי ואל תנסי

התיאור שאת תיארת מתאים
לסשן בין סאבית מנוסה לדום מנוסה
בלי הקלות או ויכוחים


אל תנסי בפעם הראשונה שלך בעולם הכלוב
לחוות סשן כמו שתיארת
האמיני לי שאם אני אומר שיש סיכוי שתצאי עם טראומה
לכל החיים, אז דבריי אינם לחינם
מספיק ראיתי בחיי הכלוב שלי, כדי שאומר לך : שתי את דבריי בצמאה, והחרישי.

מאסטר




זו תגובה שלך למישהי שאמרה שגם הסגנון השני מושך אותה, כמו גם הראשון.
זה נראה כמו המלצה?

* ההדגשות נעשו על ידי.

תודה על ההודעה הראשונה.
בהצלחה ביישום המאמר.
SexyRed​(שולטת){Woody}
לפני 19 שנים • 26 במאי 2005

שייקספיר

SexyRed​(שולטת){Woody} • 26 במאי 2005
אני רוצה לחשוף כאן נקודה אחרת לעניין:
הסשן הראשון שלי התרחש בבית מלון, ללא אווירה קיטשית, עם אדם מבוגר. לאחר שהוא הניח עליי את הקולר התחלתי לבכות, הרגשתי חוסר אונים, אבל המשכתי ללכת עם הזרם ולא להתנגד למחשבות שלי ולרצונות. הסשן לא התנהל כמו שהוא ציפה וגם לא איך שאני ציפיתי. כל כמה דק' הוא נאלץ לעצור כי לא הרגשתי בנוח עם הסיטואציה, כל הפחדים כולם יצאו החוצה, בין קשירה לקשירה, בין עצימת עיניים אחת לשנייה- הייתי אבודה.
הפסקנו. מצאתי את עצמי מבכה ברחוב ונושמת אוויר.
אחרי דבר כזה הייתי מצפה גם לא לחזור לטירוף הזה.
חזרתי.

בשורה התחתונה- כל אחד חווה סשן "ראשון" בצורה המיוחדת לו, יש גם כאלה שלא יודעים איך הם רוצים שהסשן הראשון שלהם יראה, הוא גם יכול להיות אקראי. אבל השאלה הכי גדולה היא- האם אני בכלל מתברג לתוך הבדס"מ.
life of a poet​(אחר)
לפני 19 שנים • 26 במאי 2005

בדיוק כמו באימון כושר

life of a poet​(אחר) • 26 במאי 2005
SXSY RED
מה שבעצם את כותבת בתגובה שלך מחזק את דבריי.

"כל הפחדים כולם יצאו החוצה, בין קשירה לקשירה, בין עצימת עיניים אחת לשנייה- הייתי אבודה.
הפסקנו. מצאתי את עצמי מבכה ברחוב ונושמת אוויר."

יש בחורות שאחרי סשן אחד כזה היו יוצאות עם נזק נפשי לכל החיים.
כמובן שיש כאלו, כמו חלק מהמגיבות לי, שאחרי סשן כאמור היו חוות שורה של אורגזמות בלתי נגמרת. אבל אליהן אני לא מתייחס.


מדוע בכל התרחשות אחרת, נניח אימון ספורט ראשון במכון כושר אנחנו לא מתחילים ישר באימון קורע של שלוש שעות, הרי יש כאלו שמגיעות עם כושר טוב מהבית, ויכולות לעבור אותו בקלות.
מדוע ? כי יש כאלו שלמרות שהן בוגרות מספיק לחשוב שיעברו את האימון בקלות, ימצאו את עצמם עם נזק גופני לאחר אימון ראשוני לא לרמתם.
וכמו שיש למדריך אחריות על המתאמנת, כך יש לדום אחריות על הסאבית המתחילה.
לכן בסאדו, הסשן הראשון צריך להעשות בזהירות.
מה שלא צריך לעשות בו, ידחה לסשן אחר.
הדום צריך לחשוב על טובת השפחה.
להכניס אותה לאט לאט לעניניים.

לגבי המשפט של אסתי : בגללי אנשים לא נמשכים לטנטרה.
נו באמת אסתי, קצת איבדת את הפרופורציות. את לא חושבת.
דווקא לאחת כמוך שמתהדרת במומחיות בטנטרה לא מתאים לפעול דרך היצר.

מאסטר שייקספיר
esty
לפני 19 שנים • 26 במאי 2005
esty • 26 במאי 2005
אני איבדתי פרופורציות?
שים לב לצורת ההתבטאות שלך
מי שכותב/ת מהבטן
מהחוויות שלו/ה
אתה פוסל
"עליהן לא נדבר"
תגיד
אתה פסיכולוג? פסיכיאטר?
איזו תעודה יש לך להאיר את עולמן של כל האומללות שלא מבינות בעצם כלום ורק אתה תושיע אותן מעצמן?
מי שמך?
וכן, לי זה הזכיר מישהו
יפה לך לעשות את זה בשם הטנטרה
רפאל
לפני 19 שנים • 26 במאי 2005

Re: תתבגרו

רפאל • 26 במאי 2005
ויליהם שייקספיר כתב/ה:

4. לכבודכם, אסביר פעם נוספת. בחורה חדשה מגיעה לכלוב. היא לא בטוחה בנשיות, בזהות, ביחסה לבסד"מ. המעבר מחיי הוניליות לחיי הבסד"מ הוא תהליך בעל השלכות. בעיקר על הנפש של הבחורה. יש כאלו שמגיעות לכאן אחרי משבר נפשי, יש כאלו שמגיעות בטעות. בכדי להכניס אותה לתהליך יש לתת לה את האווריה, את התחושה, את החיבוק ואת היכולת להתחבר לעצמה, לגלות בעצמה דברים שהיא לא יודעת. לשם כך יכול כל דום להשתמש בעקרונות המצויים בטנטרה.

אם לכבודי הסברת פעם נוספת, אז לכבודך אחזור ואסביר גם אני פעם נוספת:

מרבית הבחורות שמגיעות לכלוב בטוחות מאוד בנשיות שלהן. גם יש להן מושג בלתי מבוטל על יחסן לבדס"מ. ואותם הדברים אמורים גם ביחס לבחורים. אז אולי לא הכל פשוט ומסודר למן ההתחלה, אבל זה גם בהחלט לא מסובך והרה גורל כפי שאת המציג את הדברים. אל תטיף לבגרות, תן קצת קרדיט לנשלטים שיש בהם כבר מידה של בגרות. שהם מסוגלים לבחור בשביל עצמם. שהם מסוגלים להתמודד עם הבחירות של עצמם. שהם נבונים דיו כדי לדעת היכן טוב להם, וכשהם טועים - הם בוגרים דיו כדי לעשות זאת בכוחות עצמם.

אינך גדל בכך שאתה מקטין את הסובבים אותך. ולשון ההקטנה שאתה נוקט ביחס לנשלטים, היא מן הביטויים היחידים של הקטנה, שכשלעצמי, שקשה לי איתם באופן כמעט מוחלט.

אתה שואל כיצד לקבל את החדשים שבינינו? - קבל אותם בכבוד. לפעמים טיפה של כבוד טובה פי מונים מאותה "כוונה טובה" שדורסת את האדם. אותה מסכת הפחדה, שבה אתה מציג כל פסיעה בעולם הבדס"מ כאילו היא נעשית על סף תהום של נזקים בלתי הפיכים, כל סשן כאילו הוא על גבול הטראומה, וכל נשלט כאילו הוא קורבן בפוטנציה - היא שיקרית. אין היא בונה איש. ואין היא מטיבה עם אדם. היא רק מלחיצה עוד יותר את אלו שאמנם מגיעים לכאן עם מידה של חששות.

להציע דרך נוספת לעשות בה בדס"מ - זה טוב ויפה. אבל לעשות זאת על-ידי זריעה של פחד ביחס לדרכים אחרות - זה לא טוב ולא יפה.