Jake(שולט) |
לפני 19 שנים •
27 במאי 2005
צדיק באמונתו יחיה
לפני 19 שנים •
27 במאי 2005
Jake(שולט) • 27 במאי 2005
דפדפתי בשרשור הזה, ראיתי כמה תגובות שגרמו לי לחייך ואחרות שגרמו לי לתהות.
אולי מפאת גילי חסרות לי שנות חכמה, אך טרם מצאתי "תאומות זהות" בדסמיות. כל נסיון לקבוע כללים אלו או אחרים בהכרח יחמיץ את המטרה. מכיוון שכל אדם נכנס לתחום מסיבות שונות, נטיות שונות וצרכים שונים, אין סשן קבוע אחד מושלם שיתאים לכולי עלמא. על מנת שסשן יצליח, יש בראש ובראשונה לדאוג לכך שהשולט/ת יתאים/תתאים לנשלט/ת. יש צורך שהשולט/ת יכיר את הנשלט/ת היטב וידע/תדע מהם צרכיו/יה, נטיותיו/יה ורצונותיו/יה. אם לאחר היכרות זו עדיין יש התאמה בין צרכי השניים - ניתן לבנות סשן שיתאים. אין זה אומר שסשן ספונטני לאחר היכרות קצרה או אפסית נועד לכשלון. לעתים יש את ה"קליק" המתאים או את הפתיחות המתאימה בכדי לקצר את ההליכים. למי שמתאים טנטרה - שילך על זה. למי שלא - שלא. אישית - אין לי את הסבלנות הנדרשת לכך (-: כמו שאמרתי - צדיק באמונתו יחיה, או בגרסה המודרנית והמקובלת יותר - איש באמונתו יחיה. בהצלחה צדיקים |
|
זרה מוכרת |
לפני 19 שנים •
28 במאי 2005
לפני 19 שנים •
28 במאי 2005
זרה מוכרת • 28 במאי 2005
שייקספיר יקר,
בסופו של יום (או לפחות של ארבעה דפי שרשור קורעי לב), אני חושבת שאתה צריך להבין מס' דברים. 1. דעתך היא שלך, לאף אחד אין בעלות עליה מלבדך. אבל... כמו שתרצה שיכבדו אותה, עליך לכבד (כשלכבד כאן אומר - לא לפסול, ולא לנסות להוריד מערכה) את דעתו של האחר. 2. להגיב לגוף הכתוב ולא לגופו של הכותב היא אמירה נכונה, אבל היא צריכה להיות דו צדדית (ע"ע תום, אסתי ועוד כמה אנשים טובים פה). 3. כל אחד יכול לבחור לעצמו את הגישה המעניינת אותו יותר. החוכמה היא למצוא מישהו/מישהי שגישתו היא גישתך, ולא לנסות להפוך את גישת האחר לגישתך, שאחרת אתה עלול להתעורר בוקר אחד ולגלות עד כמה פגעת באחרת רק מתוך הצורך "להציל" אותה מאי הוודאות המוחלטת שבחייה. וזה לא ישנה שהיו לך כוונות טובות. מאחר והן היו טובות - לך. 4. כמו שיש תורות רבות (יהדות, איסלם, נצרות, הינדו ועוד ועוד ועוד), כך רבים הם הזרמים והפלגים והגישות בעולם הבדס"מ. קבל זאת בהבנה ואהבה ותחסוך לעצמך הרבה הרבה אנרגיות בריאות שתוכל להפנותן לעולם הבדס"מ שלך. 5. רפאל אמר את הדבר הכי נכון בעיניי לסיכומו של עניין : להציע דרך נוספת לעשות בה בדס"מ - זה טוב ויפה. אבל לעשות זאת על-ידי זריעה של פחד ביחס לדרכים אחרות - זה לא טוב ולא יפה. 6. קטונתי מלהסביר לך שוב את מהות אישיותינו הבסיסית, שלנו הנשים הנשלטות. אבל אם שרשור כזה ארוך, פורה ועמוס דיעות נשיות לא גילה לך זאת... אני בספק אם יש עוד טעם להמשיך ולנסות להבהיר לך את זה. מאחלת לך ולכולנו סופשבוע נפלא. זרונת |
|
Adonasuy(שולט) |
לפני 19 שנים •
28 במאי 2005
תהיו בריאים...
לפני 19 שנים •
28 במאי 2005
Adonasuy(שולט) • 28 במאי 2005
איזו סבלנות יש לכם, לכתוב כאלו מגילות ולהטיף זה לזה איך לחיות, מה לחשוב ומה לעשות.
לכשלעצמי, בפעם האחרונה שמישהו התחיל לבלבל לי על טנטרה , מייד לאחר שנזכרתי איך נראים כל ההודים האלה שממציאים את התורות המשונות (רעבים, מלוכלכים ומתים בגיל צעיר) או הסינים (עצירות מתמדת- תראו את העיניים שלהם), אמרתי לו בשלווה: יש לי בשבילך תרגיל טנטרי שמשלב צעידה וסקס. עלם החמד תלה בי עיניים נלהבות ושאל בשקיקה - "איך?" באותה שלווה עניתי לו: לך תזדיין !!!!!! |
|
Adonasuy(שולט) |
לפני 19 שנים •
28 במאי 2005
תהיו בריאים...
לפני 19 שנים •
28 במאי 2005
Adonasuy(שולט) • 28 במאי 2005
איזו סבלנות יש לכם, לכתוב כאלו מגילות ולהטיף זה לזה איך לחיות, מה לחשוב ומה לעשות.
לכשלעצמי, בפעם האחרונה שמישהו התחיל לבלבל לי על טנטרה , מייד לאחר שנזכרתי איך נראים כל ההודים האלה שממציאים את התורות המשונות (רעבים, מלוכלכים ומתים בגיל צעיר) או הסינים (עצירות מתמדת- תראו את העיניים שלהם), אמרתי לו בשלווה: יש לי בשבילך תרגיל טנטרי שמשלב צעידה וסקס. עלם החמד תלה בי עיניים נלהבות ושאל בשקיקה - "איך?" באותה שלווה עניתי לו: לך תזדיין !!!!!! |
|
esty |
לפני 19 שנים •
28 במאי 2005
לפני 19 שנים •
28 במאי 2005
esty • 28 במאי 2005
נשוי
טוב שזה יצא לך פעמיים אני יכולה להגיד פעמיים ש....אנו ניפגש גם אם יפרידו מרחקים... אוהבתותך }{ |
|
life of a poet(אחר) |
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
הציעו דרך אחרת
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
life of a poet(אחר) • 29 במאי 2005
אדון נשוי שמחפש סטוצים שהלן יקרא גרויסא מציאע
ומלכת פורים, רווקה זקנה שלהלן תקרא אלטע מיידע מטיפים לי מוסר למה לכם, מה מצאתם בי עניין. אם אתם כל כך חכצים, הציעו לכל הקוראים, שלרבום דרך אגב נמאס מכם, דרך אחרת לביצוע מפגש ראשון עפ סאבית/סאב מתחילים. מאסטר שייקספיר |
|
ניקוניקו(שולט) |
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
שייקספיר צודק !!!
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
ניקוניקו(שולט) • 29 במאי 2005
כל הכבוד לך שייקספיר יקר שאתה חולק עימנו, כמו תמיד, מחוכמתך וניסיונך. אתה דואג פה לכולם בכלוב וזה יפה מאוד. אבל אסור לשכוח לרגע שיש הרבה אנשים והרבה רצונות ופנטזיות וסטיות.
רצונו של אדם כבודו ואם היא מסכימה ללכת לחדר מעופש במלון זו זכותה כל עוד סיכמו את העניין מראש. אני מבין שאותה בחורה ניכוותה ונפגעה. זה חבל ויפה מאוד שאתה דואג לה. חלק מהתגובות שקראתי פה גרמו לי לגחך. איך איך מעזים לבקר את שייקספיר??? הבן אדם מראה כל כך הרבה אהבה ואיכפתיות??? תגידו לו תודה. כי הוא בהחלט ראוי לזה. |
|
life of a poet(אחר) |
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
בואו ותגיבו
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
life of a poet(אחר) • 29 במאי 2005
קומו צאו מתוך האפלה
חברים יקרים שלי ידידיי, אשר מאמינים בדרכי לאורך השנים אנשים בעלי נסיון בעולם הסאדו שראו כבר הכל אל תתנו לאוסף פרחחים, מתוסכלים מינית שכל קשר בינם לבין סאדו מבוסס על פנטזיות ילדות להכתים את שם המאמר הסבירו להם, איך בדיוק נעשה סשן ראשון עם סאבית/סאב מתחיל מהם הסיכונים ומהם הפחדים אמרו להם את האמת בפנים הרי אנו המקצוענים והם חובבנים ומן הראוי שילמדו לפני שהם מדברים. מאסטר שייקספיר |
|
T O M(שולט) |
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
Re: בואו ותגיבו
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
T O M(שולט) • 29 במאי 2005
ויליהם שייקספיר כתב/ה: קומו צאו מתוך האפלה
חברים יקרים שלי ידידיי, אשר מאמינים בדרכי לאורך השנים אנשים בעלי נסיון בעולם הסאדו שראו כבר הכל אל תתנו לאוסף פרחחים, מתוסכלים מינית שכל קשר בינם לבין סאדו מבוסס על פנטזיות ילדות להכתים את שם המאמר הסבירו להם, איך בדיוק נעשה סשן ראשון עם סאבית/סאב מתחיל מהם הסיכונים ומהם הפחדים אמרו להם את האמת בפנים הרי אנו המקצוענים והם חובבנים ומן הראוי שילמדו לפני שהם מדברים. מאסטר שייקספיר שייקספיר, כבר אמרו לך לטובתך אל תמשיך לכתוב בשירשור הזה. אתה פאתטי מהודעה להודעה. ואני עוד מאוד עדין איתך אחרי מה שכתבת כרגע על אלה שהגיבו לך, שזה כבר שיא הדפיקות שהגעת אליה עד כה. (כל מי שהביע דיעה אחרת הוא פרחח מתוסכל מינית חסר נסיון מבחינתך?) כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? כמה פעמים צריך להסביר לך במהלך השירשור שאף אחד לא יצא כנגד המאמר שלך אלא רק כנגד הקביעה שלך שזו האמת המוחלטת? מקווה שעכשיו כשזה בצבעים (בחר בצבע האהוב עליך) זה יקל עליך להבין את המשפט. * צריך להסביר לך כמו אל ילד קטן, אין מה לעשות. |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
לפני 19 שנים •
29 במאי 2005
זאלופון(שולט) • 29 במאי 2005
תום, פרחח מתוסכל שכמוך, אם היית יוצא קצת מתוך האפלה היית נוכח שיצאו לא רק נגד הקביעה שזו אמת מוחלטת אלא גם נגד העובדה שהמאמר הזה הוא בראש ובראשונה שיטה די בנאלית ודהויה להאדרה עצמית ומשיכת סאביות וכן נגד העובדה שהמשפט "הרבה אנשים בכלוב שואלים אותי מה בין טנטרה לסאדו" הוא ללא ספק שקר די עלוב.
חובבן. תלמד לפני שאתה מדבר! |
|