אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דינמיקה בצ'ט - שאלה:

נוריתE
לפני 20 שנים • 26 ביולי 2003

ציטוט מהצט ביואל

נוריתE • 26 ביולי 2003
כלבה תעני לי
זונה תעני לי
אני האדון החדש שלך
תני מייד את מספר הפלאפון שלך
חצופה תעני מייד

גיבורים באינטרנט.. מרכאות כפולות
תותי
לפני 20 שנים • 26 ביולי 2003

יתכן שאני טועה נריסה

תותי • 26 ביולי 2003
[quote="nerissa"]כמה את טועה, תותי.

לא יודעת אם שמתם לב, אבל אנחנו מרכיבים כאן קהילה על בסיס אנושי אינטליגנטי במיוחד. אחד ה..תכונות (זו תכונה בכלל?) שאני נתקלתי בה זו הדיסלקציה. פשוט מדהים איזה אחוז גבוה מתושבי העולם שלנו, ודומים בפרט - הם דיסלקטים.

יש גם אנגלוסקסים (סקסיים icon_wink.gif ) ביננו..לתשומת ליבך,תותי.

קצת סבלנות וסובלנות ותגלי אנשים מדהימים.

זה נכון שקשה להתכתב עם אנשים דיסלקטיים אבל מתרגלים לזה.. פסילה כל כך בסיסית (ושטחית, למען האמת) פשוט תגרום לך לפספס הרבה הרבה אנשים נעימים, חברים טובים ואת אדון חייך.. אולי icon_smile.gif

יש דיסלקציה ויש עילגות. ואדם עילג הוא אדם שעולמו צר.אם אני צריכה להביט למעלה אל אדם מסוים, אני יכולה להביט למעלה רק אל מישהו שידיעותיו לכל הפחות משתוות לשלי, שיש לו תובנה ייחודית, שיכול לקדם אותי. ראיית עולם מקיפה ויכולת להפתח, ללמוד, לשמוע להתחדש...
אנחנו נמצאים בעולם בו למילים יש חשיבות עליונה. הרבה יותר מכל דבר אחר. ועל מנת להיות אטרקטיבי צריך לדעת להשתמש במילים. אין לי בעיה עם שגיאות כתיב מזדמנות, גם לי 'נופלות' אותיות בלהט ההקדלה, אבל אני מזדרזת לתקן. זו החזות שלי כלפי העולם הזה וזו הדרך בה מכירים ומבינים אותי.
אדם שירתק אותי בתוכן השיחה לא יזכה ממני להתעלמות. התוכן חשוב מהחזות. אבל כשהתוכן לא משהו, והכתיבה עילגת ועתירת שגיאות, מצטערת, זה פשוט לא זה.

ובמקרה הזה, נריסה, אני אשמח להודות בטעות.
Adonasuy​(שולט)
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003
Adonasuy​(שולט) • 27 ביולי 2003
הדיון נסחף קצת לכיוונים שלא התכוונתי אליהם - שגיאות כתיב, סטיות דקדוקיות ומפלס הרטיבות הנע מעלה מטה כתוצאה מפניה חצופה או מרגשת.
מה שאני רואה , בלי פילטרים וסיפורים - שהנשים, ברוב חוכמתן, שימרו מנגנון סינון אדיר המתבסס על עובדה פיזיולוגית פשוטה - בגוף הזכרי אין מספיק דם להפעיל את איבר המין ואת הראש בו זמנית. בכניסה לצ'ט , כשריח הציד באוויר, לרוב הדם זורם מטה - והפניות לנשים מהירות (אחרת מישהו אחר יזכה) ולא חכמות במיוחד.
אם יש יתרון כזה- צריך לנצל אותו, לא? בטח, נחמה.
זה מביא לכך שמישהי , אינטיליגנטית בעיני עצמה (ומשוללת יכולת לכתוב משפט בעברית תקנית), משתוללת כאשר פונים אליה ולא טורחת להקשיב עוד קצת. זה מביא גם לכך שלשון חלקה מפילה חכמות אחרות בפח - פעם אחר פעם.
זה מביא לפניות בנוסח "תשעשע אותי - משעמם לי" - לא ממלכה לסאב, אלא - תחזיקו את הכסא- מכאילו סאבית לדום מסויים (הנפשות מוכרות לתותי ולכותב הדברים).

עכשיו, נשים, עם יד על הלב - לא יותר קל לכן ככה?
פאסיביות. הכל מוגש. צריך רק לבחור.

לעניין הגסות: היא לא נחלתם של גברים נמוכי מצח. לא פעם הייתי עד לכניסתו של "מסכן" חדש לצ'ט. איזה "זובור" נלהב הוא עבר - בעיקר מצידן של סאביות. מה זה אומר עליהן?

לעניין הגיל: בואו נוריד רגע מסכות. כולנו רוצים להגיע לתכלס. גברים כבר מהשניה הראשונה. ונשים? גם. אחרת לא היו כאן - אבל צריך קצת משחק מקדים...
ואז- גיל אסור לגלות. וגם לא מראה. ואזור מגורים. וכך יכולה שיחה נעימה על שפינוזה ותורתו לקלוח בין המצ'טטים. נו, באמת. עם כזה ריח של זימה באוויר את לא רוצה לגלות לי את גילך, דודה?
כבר ניחשנו שאת "מלאה" או מכוערת מההתחמקות. ולא יקרה כלום אם תגידי שאת מתל אביב. חיים שם עוד שניים וחצי אנשים - זה לא אאוטינג... ויחסוך לך את הנסיעה לבאר שבע, לסשן.

למי שתהה על הניק שלי - הוא התחיל כחלק מחסכון בזמן. הנה משהו שכבר לא צריך לספר. מתאים לך נשוי? דברי איתי. מחפשת אביר רווק עם איבר של סוס לבן? תמשיכי הלאה.

זהו.
פרקתי.
לא בחביבות - אבל תקראו. אולי תכעסו. בסוף גם תראו את האמת המשתקפת.
pam
pam
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003
pam • 27 ביולי 2003
אז בסדר, יש אולי משהו במה שאתה אומר. אולי אפשר באמת להגיד את הגיל ואזור המגורים כדי לחסוך נסיעה לבאר שבע ולא לבזבז שעה על מישהו שיתברר בסוף כילד זב חוטם או קשיש חביב.

אבל תודה ששאלה כמו - מה הנסיון שלך, זורקת מיידית לקונוטציה של ראיון עבודה ולא של שיחת היכרות.
תותי
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003

אני מחזיקה היטב בכיסא

תותי • 27 ביולי 2003
[זה מביא לפניות בנוסח "תשעשע אותי - משעמם לי" - לא ממלכה לסאב, אלא - תחזיקו את הכסא- מכאילו סאבית לדום מסויים (הנפשות מוכרות לתותי ולכותב הדברים).

להחזיק את הכיסא? עד כדי כך מזעזע, הא?

ממורדות הגדרתי ככאילו סאבית אני חייבת לברר משהו.
אם תלוי לי שלט (כאילו) סאבית מעל הראש זה מחייב אותי לקוד התנהגות מסויים?
כנוע ושפל רוח, או אולי להוט לרצות? עלי להתיחס בכבוד לכל מי שכתב את שמו באותיות גדולות? אפילו אם יש לו נטיה לזלזל בזולתו?

מצטערת, אבל לא.
בעצם לא ממש מצטערת, אבל עדיין לא.

לא כל שיחה היא שיחה מכוונת מטרה. לפחות לא מבחינתי ולמרבה הפלא לפעמים סתם מתחשק לי להנות מחברה וירטואלית.

לא כל מי שכותב את שמו באותיות גדולות הוא דום. כבוד צריך להרוויח. ויחס מכבד הוא תוצאה ישירה של יחס דומה. הדדיות היא שם המשחק.

קשה להבין, נכון?
אבל ככה זה אצלנו הסאביות, למרות הדעה המקובלת אנחנו קודם כל בני אדם (או בנות חוה למי שקרא את האריה המכשפה וארון הבגדים) .
Adonasuy​(שולט)
לפני 20 שנים • 28 ביולי 2003
Adonasuy​(שולט) • 28 ביולי 2003
כבוד, תותי, הוא משהו הדדי.
לא ביקשתי מאף סאבית לשעשע אותי בפורום כללי. בטח לא בצורה בוטה.
ולא כל הדומים, למרות השם הרע שיצא לנו, נמוכי מצח , עילגים ובורים.
לא כולם רואים בסאביות נתחי בשר על אונקל - רק תבחר. חלקנו מכבדים את הסאביות שלהם. אוהבים אותן.

לעיתים קשה לסאבית להבין שאני בצ'ט לא למטרות צייד. שאני סתם סקרן למראה פנים חדשות (ניק חדש - אולי חדש עבורי). שאני סתם מתעניין בשלומה.
כנראה שאווירת הציד הכללית מפריעה להבנה הזו.
על כל פנים - גם ההבנה שאפשר סתם לשוחח איתי לא מתירה באופן אוטומטי להתייחס שלא בכבוד- בבחינת "סשן לא יצא ממנו - לפחות נצחק קצת" . אין לי כל בעיה עם שיחה קלילה, כל עוד הפניה מכובדת. (וכן, זה צריך להיות הדדי.)
תותי
לפני 20 שנים • 28 ביולי 2003
תותי • 28 ביולי 2003
אתה יכול להגדיר לא בכבוד?
כבוד זה עניין גדול ויש מקומות שהוא אפילו ההבדל בין חיים ומוות.
כל אחד תופס כבוד בצורה אחרת. לטעמי חיוך, הומור ואפילו מה שאתה קורא 'זובור' זו בסך הכל השתעשעות תמימה.

"לעניין הגסות: היא לא נחלתם של גברים נמוכי מצח. לא פעם הייתי עד לכניסתו של "מסכן" חדש לצ'ט. איזה "זובור" נלהב הוא עבר - בעיקר מצידן של סאביות. מה זה אומר עליהן? "

ושוב, לא כל מי שנכנס בכינוי של אדון הוא מייד אדון. ומי שלא יכול לקבל את ההומור , מה זה אומר עליו? שאין לו מספיק בטחון במי הוא, כנראה.
עובדה ידועה היא שדיסטנס שומרים רק אלה שפוחדים שהשליטה תיפול להם מהידיים. כמו כן, לטעמי לפחות המקום של הבדלי המעמדות הוא בסשן ושם בלבד. בכל מקום אחר כולנו שווים.
כמובן שלא כולם חייבים לקבל את השקפתי icon_smile.gif
תאיר​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 28 ביולי 2003
תאיר​(נשלטת) • 28 ביולי 2003
אדונשוי,
מצד אחד אתה אומר "בכניסה לצ'ט , כשריח הציד באוויר, לרוב הדם זורם מטה - והפניות לנשים מהירות (אחרת מישהו אחר יזכה) ולא חכמות במיוחד. "

ומצד שני אתה אומר שגם כאשר אתה לא מתכוון לציד נשים מפרשות לא נכון את כוונתך.

אני חושבת שההנחה הבסיסית שצ'אט פירושו חיפוש מיני היא לא נכונה. אנשים נכנסים לצ'אט מכל מיני סיבות. חלקם נכנסים לצ'אט למצוא איזה סשן בסייבר, או לנסות להשיג סשן באמת, וחלקם נכנסים סתם כדי להעביר ערב עם אנשים בעלי נושא משותף, וחלקם מקווים למצוא קשר ארוך טווח. וגם בין אלה אנשים מחפשים סוגי קשר שונים.
ולפעמים משלבים כמה מהדברים האלה - מחפשים קשר או סקס אבל בינתיים נהנים לקשקש בכללי

והבעיה היא שלפעמים אלה שמחפשים קשר מיני (לאותו ערב או בכלל) לא רק שלא מבינים שיש אחרים שמחפשים דברים אחרים, הם גם לא מוכנים לקבל את זה.

ככה אם למשל אני בתקופה שאני בכלל לא מחפשת שום דבר ורק רוצה לקשקש בכללי אני מקבלת "נזיפות" על מה אני עושה פה. וכבר היה מי שהודיע לי שאין לי שום סיכוי למצוא אדון לא נשוי שיהיה מוכן לקיים איתי קשר בלעדי, ושעדיף שאני אסתפק בלמצוץ למישהו שמבוגר ממני ב15 שנה, בימים שהוא יכול להתחמק מאשתו.
Adonasuy​(שולט)
לפני 20 שנים • 29 ביולי 2003
Adonasuy​(שולט) • 29 ביולי 2003
תאיר
מי שנכנסת לחדר "דרושה צייתנית" רוצה לדבר על פיסיקה גרעינית או על פילוסופיה הודית?

בהחלט יש אווירת זימה. בדיחות גסות וביטויים שפנים אל פנים , במפגש אקראי, כנראה לא היו נאמרים. אגב, גם חיפוש קשר בחדרים האלה נעשה על בסיס מין- או מין מאוד מסויים - קשר חד פעמי, ארוך טווח או אחר.

במירק כבר מכירים ויודעים מי הוא מי, פחות או יותר.

ולגבי הקשיש שהציע לך מציצה מזדמנת - אני בטוח שידעת מה לענות לו. icon_smile.gif