סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איך ציפי שביט הרסה לנו סשן

Dan_Kap Dan_Kap​(שולט)​{f,yt,D,תכ}
לפני 21 שנים • 4 ביוני 2005

ומה רע בסשן ציפי שביט?

Dan_Kap​(שולט)​{f,yt,D,תכ} • 4 ביוני 2005
שבו הסאבית שרה "ברבאבא, ברבאבא - אין כמוך בעולם"
ובמהלך הסשן שואלת "זה עוד רחוק, דרדסבא?"

icon_twisted.gif
הנמרונת הנמרונת
לפני 21 שנים • 4 ביוני 2005
הנמרונת • 4 ביוני 2005
חחחחחח אהבתי
Queencie Queencie​(שולטת)
לפני 21 שנים • 4 ביוני 2005
Queencie​(שולטת) • 4 ביוני 2005
לוRי ענק !!! מקווה שבסשן הבא הילדים בבית ממול יהיו אצל חברים או ישנו .... אבל הברבאבא ילווה אתכם עוד הרבה ...... בזאת אין ספק !
מקבי מקבי​(מתחלף)
לפני 21 שנים • 4 ביוני 2005
מקבי​(מתחלף) • 4 ביוני 2005
יש עדיין ברבאבא?! וילדים עוד צופים בזה?! או שאולי מדובר פה במשהו שקרה לפני שנים רבות...
lori lori​{ע_מ}
לפני 21 שנים • 4 ביוני 2005
lori​{ע_מ} • 4 ביוני 2005
icon_redface.gif icon_redface.gif





(מקבי.. לא יודעת מה איתך אבל אצלי יש את השיר הזה על המחשב icon_smile.gif)
Lilu-FemdoM Lilu-FemdoM​{Pon}
לפני 21 שנים • 4 ביוני 2005
Lilu-FemdoM​{Pon} • 4 ביוני 2005
המפקדת אקה רוצה את הטלפון שלו


אוגי icon_redface.gif icon_redface.gif icon_redface.gif
קליבר קליבר​(שולט)
לפני 21 שנים • 4 ביוני 2005

את לא מתביישת ...

קליבר​(שולט) • 4 ביוני 2005
ברבאבא נולד בגינה
הוא גדל בין עצים וסלעים
מכיוון שהייתה לו צורה משונה ,
צחקו עליו כל הילדים .


לא מספיק הוא עבר את כל זה עכשיו הוא צריך גם להשתתף בסשן שלך ..?

icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif