ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפחה אמיתית

נוי
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003

Re: (-:

נוי • 27 ביולי 2003
אני זוכר שכשפניתי אלייך ישירות לא נתת לי בכלל סיכוי, פטרת אותי באמירה שאת "שייכת" למישהו או שאת לא ממש בעניין באופן מעשי (וכך ענו גם כל השפחות ה"נרצעות" וה"אמיצות" האחרות. בקיצור, אין הרבה שממש רוצות ויכולות להנות מזה - וחבל נורא.

כשתהיה לך (ואם...) שיפחה או סאבית, האם היית רוצה שיפנו אליה אדונים אחרים? האם לא תהיה גאה ששיפחתך תיפסול על הסף כל אדון שיפנה אליה?
מהסיבה הזאת, בתור אדון שמכבד את עצמו, אני לא ממליצה לך לפנות לשפחות המציינות בדגש כי הן משוייכות לאדון. היגיון פשוט. בהצלחה! icon_wink.gif
Adonasuy​(שולט)
לפני 20 שנים • 27 ביולי 2003
Adonasuy​(שולט) • 27 ביולי 2003
נו, דיון פתחו איתך.
אענה בקיצור - כן. יש.
ואם אתה עשר שנים בסביבה ולא נתקלת באחת - ידידי - אתה בצרות.
nerissa​(אחרת)
לפני 20 שנים • 28 ביולי 2003
nerissa​(אחרת) • 28 ביולי 2003
ניק - פנית גם אלי - לפני שהתחלת את כל הבלגן הממורמר שלך בפורום.

הודתי לך על הפניה ועניתי לך בנימוס שאני שייכת ואיחלתי בהצלחה בחיפושים. מה היה כל כך נורא בתשובה שלי?

תפנים.

גם בקטע יש יחסים מונוגמיים. לא כל אישה הנכנסת לקטע הופכת אוטומטית לזונה פומבית ורכוש הכלל. לא כל שיפחה חייבת להיענות לכל זכר מיוחם בסביבה. מה זו השטות הזו? באיזה בית זונות התחבאת בעשור האחרון??
אתה חושב שכל אישה ש.."מתחברת לצד הכנוע שבה" הופכת מייד לרכוש הכלל וצריכה, בדחילו ורחימו, לחכות לאישורך שהיא מוצאת חן בעיניך ובא לך עליה? רק בגלל שהחלטת ברוב טובך לפנות אליה?

כששיפחה אומרת שהיא שייכת היא במערכת יחסים עם דום ואתה מזלזל בכך ומבטל כלאחר יד את השייוך שלה - זה רק מראה עד כמה יחסך לקטע הוא שטחי. עד כמה אתה מתייחס לקטע כאל כר זיונים מהיר עבורך..

זה לא עובד כך. ותודה לאל שלא!
pam
pam
לפני 20 שנים • 28 ביולי 2003
pam • 28 ביולי 2003
עזבי אותך, נריסה, אנחנו סאביות, משמע אנחנו כנועות, משמע אנחנו חסרות עמוד שדרה ואופי מינימלי.

בדיוק כפי שרוב ה"דומים" לא מסוגלים לכתוב משפט אחד בלי שלושה סימני קריאה, שרבוב המילה כלבה שלוש פעמים באותו משפט, אחרי שלושה משפטי פתיחה עילגים, ותפיסת עולם שמתחילה ונגמרת ב"וואלה. זאת ההזדמנות שלי. נשים תמיד זרקו אותי. אבל כאן, כאן נשים חייבות ליפול באושר לרגלי. אז מה אם היא משוייכת. כלומר, דווקא אם היא משוייכת, היא חייבת, אבל חייבת, להבין שאני החנון, סליחה, הדום הכי מושלם, הכי מקצועי והכי מבין עניין".

אם את לא מבינה את זה נריסה, את כנראה צריכה "אילוף מחודש".

אני מקווה שקלטת את הציניות שמופנית כלפיהם ובשום אופן לא כלפייך או כלפי שאר הסאביות.
y​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 29 ביולי 2003

ניק יקירי - עוד לא התייאשת?

y​(נשלטת) • 29 ביולי 2003
הייתי מצפה שתפיק לקחים כבר מההודעה הראשונה, ואם לא, אז לפחות אחרי ההתנפלות ההמונית תמתן קצת את דבריך. לא הבנת עדיין שזה לא הולך ככה? סאבית אינה זונה בחינם (למרות שנראה לי שאתה רואה את זה ככה - זונה בחינם שלא אומרת לא אף-פעם) וחוץ מזה שהיא בוחרת במערכת יחסים קצת אחרת, אין הבדל בינה לכל אישה אחרת.

תפנים בבקשה (אתה יכול גם להדפיס ולתלות מעל המיטה אם זה יעזור) - סאבית ראויה לכבוד שלך לא פחות ובמקרה הזה יותר (אני כרגע לא חושבת שאתה ראוי להרבה כבוד, זלזול ורחמים אולי) משאתה ראוי לכבוד שלה

וחלאס - תבין מהתגובות שאף-אחת פה לא אוהבת את הגישה שלך