לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אוהבים את זה אבל "לא טובים" בזה

זאלופון​(שולט)
לפני 20 שנים • 28 ביולי 2003

אוהבים את זה אבל "לא טובים" בזה

זאלופון​(שולט) • 28 ביולי 2003
האם לדעתכם יתכן מצב שלמרות משיכה לבדסמ, אופיו של אדם לא יאפשר לו לממש אותה כראוי? לדוגמה, אשה הנמשכת לצד המלכותי ומעוניינת ליישם זאת אך אינה מסוגלת להפגין סמכותיות ולקחת שליטה, או כנגד אשה הנמשכת לצד הסאבי אך אופיה אינו מאפשר לה להכנע ולאבד שליטה, חרף נטיותיה (כמובן שהיפוך מינים ותפקידים גם תופס). למישהו יצא להתקל בתופעה כזאת?
Demi
לפני 20 שנים • 29 ביולי 2003
Demi • 29 ביולי 2003
זאלופון ידידי
כל אחד מתנהג כפי שהוא
וכל אחד ממצא את עצמו כפי שהוא יכול.

אישה שנמשכת לצד המלכותי לא צריכה תמיד להפגין סמכותיות, מה רע בלקבל סמכויתיות מהסאב מיתוכו עצמו ואז למילה החלשה ביותר החלושה ביותר יש השפעה גדולה יותר מאלף צעקות.
וכן אני מכיר את הבעיתיות של סאביות שלא יכולים לאבד שליטה, זה עניין של אמון וזה דבר שבונים אותו, גם אני לא נכנע מייד ולא לכל אחת.

מי שנהנה מיזה פשואט עושה את זה כמו שהוא יודע, כמו שהוא מרגיש נוח עם זה.
אין חוקים שקובעים למשל שדומינה צריכה להתנהג באגרסיביות להשפיל ולקלל, יש כאלו ויש אחרות למשל שלוחשת שמדברות יפה, ואיך שאני תמיד אומר - מין מוצא את מינו.



תשווה את זה לרגע לתחומים אחרים בחיים, למשל בן אדם אוהב לצייר אבל הוא לא טוב בזה, הוא נהנה מאוד מעצם העשיה אבל הציורים שלו לא בדיוק שווים משהו.
אז מה רע, אז הוא ימשיך לצייר ולהנות והוא לא יהיה פיקאסו אבל הוא יהנה ממה שהוא עושה.
על אותו עיקרון, היא למשל לא תהיה המלכה שכל הסאבים רודפים אחריה, היא לא תהיה המלכה שכולם מוכנים לשלם לה, היא לא תהיה המלכה המוערכת ביותר בביצה, אבל היא תהנה ממה שהיא עושה והסאב שלה יהנה גם הוא כי מין מוצא את מינו.

והרי סה"כ מדובר כאן בהנאה הדדית לא?