לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למלכה שוקולית

שחר{S}
לפני 20 שנים • 2 באוג׳ 2003

למלכה שוקולית

שחר{S} • 2 באוג׳ 2003
אני על ארבע, כמו שדימיוני מורה לי בכל פעם שאני חושב עליה. הפעם באמת הייתי על ארבע בפינת חדר חשוך ממתין לכניסתה. יותר משעה עברה בזה הייתי בטוח והכאב שהחל להתפשט בבירכיי המחיש לי מצוין שחלף הרבה זמן מאז הורתה לי באצבע שלופה להמתין לה על ארבע, אבל כמה זמן לא ידעתי. שעון כמובן שלא היה לי הייתי ערום לחלוטין מיצחי צמוד לריצפה ישבני מוגבה כפי שלימדה וצייותה מלכתי ורגליי פסוקות מעט.
ככל שחלף הזמן כך היה לי קשה יותר לישלוט בגופי ועוד יותר מכך במחשבות שרצו בראש. כשאני נכנסת אני רוצה לראות את הדבר העלוב הזה עומד אמרה בחיוך מזלזל כששלחה אותי לחדר ואני עשיתי כל שביכולתי לישמור על הזין שלי עומד וככל שעבר עוד זמן וקול צעדיה לא נשמע זה הפך יותר ויותר קשה.
בהתחלה כשקולה ריחה והצחוק המזלזל שאיתו שלחה אותי לפינת החדר עוד היו טריים בראשי עמד הזין שלי כאילו הוא ישות עצמאית. עמד בשבילה ועבורה חזק זקוף מתוח ממש רועד. אחרי שעבר קצת זמן התחלתי ממקומי על הריצפה להרגיש את הריפיון פתאום הקשר בין המוח שלי לזין שלי חזר להיות מכריע וכהראש הצמוד לריצפה התחיל לגלגל סתם מחשבות מתוך שיעמום הזין התחיל קצת להתכווץ.
הפחד שהמלכה שוקולית תכנס לפתע ותראה את הזין שלי רפוי העביר צמרמורת בגב החשוף והמכופף על הריצפה ומייד מילאתי את ראשי במחשבות עליה. דימינתי אותה פוסעת לתוך החדר מביטה בזין שלי מגחכת לעצמה ומקישה בשוט שבידה על ראשי. יפה כלב אני רואה שאתה והזין שלך מאוד ממושמעים היא צחקה ושלפה אצבע מתופחת ומשוכה בלק קדימה, מצביעה על המגף השחור שלה ומסננת בשקט לקק.
די היה בפיסת מחשבה הזו בשביל להניע את הזין שלי חזרה לזיקפתו המתוחה ואני המשכתי לגלגל עוד קצת את המחשבה המעוררת על אותו רגע בו תכנס המלכה פנימה וריחה וקולה ימלאו את החדר. אבל הזמן הוא זמן וככל שעבר עוד זמן שוב שקעתי במחשבות אחרות ושב הזין איבד מכושרו וסיכן אותי בהסתבכות מכאיבה עם המלכה שוקלית.
החלטתי לא להרפות ואימצתי את כל כוחי בשביל לשוב ולדמיין אותה נכנסת אל החדר. עד כדי כך עלוב הייתי שפחדתי לדמיין את כל גופה המדהים והשחום שמה זה יפחית מכבודה או יעורר את כעסה. כל כך שפוט הייתי שאפילו את דימיוני פחדתי לשחרר. ולכן התרכזתי במגף וממנו מקסימום עד הברך מקום שעד אליו הרשתה לי מספר פעמים לגשת בנשיקות.
הפעם היא פסעה לחדר מלווה בשיפחתה שפסעה אחריה ככלבה על ארבע קולר על צווארה. אפס הידהד קולה בראשי ושלח מיד זריקת עידוד לזין הרפוי תסתובב כשהתחת שלך אלי ותרים אותו גבוהה. עשיתי כמצוותה, הצלפת שוט על התחת המורם הפתיעה אותי, את התחת אמרתי שמעתי את קולה לא את כל הגוף. מיהרתי להצמיד את מיצחי חזק יותר לריצפה ולהניף ככל יכולתי את הישבן באוויר. היא העבירה את השוט בין רגליי ושיחקה עם הזין שלי לרגע אחד. תזחלי למטה כלבה ותבדקי עם הזין שלו עומד כמו שהוא אמור לעמוד אמרה לשיפחה שלה שאחרי רגע הרגשתי את נשימותיה מתחת לגופי שעומד בתנוחה מוזרה ומשפילה מאין כמוהה. הוא עומד גבירתי המלכה. יכולתי לדמיין את החיוך שהופיע על פניה כשאמרה לשיפחה את רואה זונה קטנה כמה מושפל וממומשע הוא יכול להיות.
לפתע שמעתי רעש ששלשלאות וקול אנחה קטן והבנתי שהיא קושרת את השיפחה לוו שבקיר, אחרי עוד רגע אחד שמעתי את צעדיה מתקרבים אלי הגוף כולו נמתח הזין עמד רעד וחששתי שיתחיל לטפטף הקול התגבר קרוב יותר אלי סמוך לאוזני ולפתע התעוררתי אלו באמת היו קול צעדיה במדרגות.
עובד אלילות​(נשלט)
לפני 20 שנים • 2 באוג׳ 2003
עובד אלילות​(נשלט) • 2 באוג׳ 2003
הזין שלי בהחלט היה זקוף כשקראתי את זה

דרך אגב שחר אני החתלתול של שוקולית נעים מאוד

כיף לך שיש לך את המלכה הזו
שוקולית​(שולטת)
לפני 20 שנים • 3 באוג׳ 2003
שוקולית​(שולטת) • 3 באוג׳ 2003
שחר,
עבד יקר
הרעד והפחד שעובר בך,כשאתה שומע את צעדיי.....
נותן לי אנדרנלין,לבצע בך את זממי...icon_smile.gif

כתיבה מושלמת!