שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

"השפלות יקרות"

סאב-לימינל
לפני 18 שנים • 17 באוג׳ 2005

"השפלות יקרות"

סאב-לימינל • 17 באוג׳ 2005
"היפנוזה אירותטית" היא תעלול שהומצא כדי להסיח את דעתכם מהמונה שדופק.

לרוב האנשים קצת קשה לתפוס מדוע מישהו ירצה לשלם כסף על הרפתקת סקס שמתבססת על שיחת טלפון שבמהלכה מישהי יורדת עליהם רצח ומשפילה אותם לחתיכות קטנות, בשעה שהם יכולים בקלות להתקשר לבעל או לאשה שלהם ולקבל את אותן השפלות בחינם.

"פאגאן", בחורה שמתפרנסת משיחות טלפון כאלה, טוענת שאצלה תקבלו הרבה יותר מסתם שיחת סקס, ומציעה לכם השפלות תחת היפנוזה. בכניסה לאתר שלה נעשה נסיון די פאתטי להכניס לאווירת היפנוזה בעזרת ספירלות שחור-לבן שמבלבלות את העין והמוח, אבל אם בהיתם בגרפיקה הזאת זמן ממושך וכלום לא קרה, כנראה שתצטרכו לעשות מעשה ולהרים טלפון לפאגאן עצמה.

פאגאן מחזיקה מעצמה בחורה משכילה ורוחנית. היא ניכנסה לעולם משחקי השליטה בגיל 18 כשפחתו של גבר בן 51, אבל די מהר גילתה שהיא שייכת למשפחת השליטים והפכה אותו לעבד שלה. לשליטים מסוגה יש בעצם חיים די קלים: כל חסרון שלהם מהולל כיתרון, ואנשים מוכנים לשלם כסף כדי להיפגע ולהיעלב מהם. "כבר בתיכון הייתי מתאמנת בלהשאיר אחרי בחורים עם ביצים כחולות", כותבת פאגאן.

הקומבינה שמאפשרת לפאגאן לוותר לגמרי על השליטה בבעיות ההורמונליות שלה, ובאותו זמן לדרוש איפוק מאחרים ועוד לקבל על זה כסף, היא כנראה חלומה של כל ביץ'. היא לא אוהבת בכיינים וקוטרים, אבל נהנית לגרום לאנשים לפתח רגשות חזקים כלפיה ואז לרמוס אותם. במקרה כזה, הבכי שלכם יתקבל בברכה.

ההיפנוזה האירוטית, מזהירה פאגאן, לא תעבוד אלא אם כן יש לכם רצון חזק שהיא תעבוד. במהלך השיחה הטלפונית איתה אתם אמורים להיכנס לטראנס, ואז בטח יהיה לכם פחות חשוב להציץ בשעון ולבדוק כמה זה עולה לכם. בשביל פחות מחצי שעה אל תטרחו אפילו להתקשר.
www.mindlust.com/pagan.htm
נוריתE
לפני 18 שנים • 18 באוג׳ 2005
נוריתE • 18 באוג׳ 2005
icon_lol.gif
Aragorn​(שולט)
לפני 18 שנים • 28 באוג׳ 2005
Aragorn​(שולט) • 28 באוג׳ 2005
שמעתי כבר על סטיות יותר הזויות כך שזה כבר לא מפתיע אותי שיש אנשים שנדלקים מכך שפותחים עליהם ג'ורה

אני ממש לא מבין מה הבעיה של בחור כזה ללכת לבת ים, ולנסות להידחף באיזה תור
אבל נניח שהוא רוצה את זה דוקא מפאגן

אז למה שהוא לא יתקשר אליה ויתחיל להתווכח על המחיר?
איך שהוא לא נראה לי שהיא תשמור על הפה שלה במהלך הויכוח
רק על מנת למנוע ממנו סיפוק מיני בחינם? icon_cool.gif

דרך אגב, למונטי פייטון היה מערכון שדי מזכיר את זה.

ואמרתי כבר שזה פתאטי?
נוריתE
לפני 18 שנים • 31 באוג׳ 2005
נוריתE • 31 באוג׳ 2005
כל שיחות הסקס פון זה הרי זיוף ורמאות תעשו טובה. בנוסף לסחיטת כסף.
לשמה צריך בחור צעיר או גבר לאונן על קול מוקלט של בחורה או חי כשזה ברור שאף שפנפנת סקס חרמנית לא יושבת בצד השני של הקו אלא רק אחת שרוצה משכורת , ועוד לשלם כסף???