שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

[ההתמסרות , היא מילה נירדפת להיתמכרות.

שפחה גדולה{{אדון ברוך}
לפני 19 שנים • 23 באוג׳ 2005

[ההתמסרות , היא מילה נירדפת להיתמכרות.

קראתי באיזה פוסט ,על משמעות ההתמסרות, והתלות ,וכמה היא קשה.
בשבילי ההתמסרות, היא ההתמכרות האמיתית, לצורך ,ולקיום שאנו זקוקים לו.
ולפעמים,זה ממש מפחיד אותי,הצורך הזה,שלא עוזב,בלילה וביום,את נפשי,וגופי.
הצורך הזה להיות כל כך זקוקה לו,ולמפגשים שלנו.
ואז אני ניזכרת,שהייתי בעולם הונילי,רגילה,בלי להגיע לשיאים,ולמקומות,שאדוני,מביא אותי,שבזכותו,אני מגיעה אליהם.
ואחרי כל זיכרון כזה,שעולה בי,אני זקוקה נואשות,לטיפול המסור של אדוני.
אני זקוקה,למפגשים,לסשנים איתו,למרות הכאב בסשן עצמו,למרות הכאב שנישאר אחרי.

ומתוך ההתמסרות,נוצרת התלות, נוצר הרגש הזה,שאני מרגישה שאני מכורה לאדון שלי,
מכורה לציפיה,אליו,ואל הפגישה הבאה,מכורה לקול שלו,אפילו שהוא כועס.
מכורה לכאב שהוא מעניק לי, גם אם לפעמים זה כואב מאוד,ולא נעים,ומשאיר תחושות של כאב
עמום,ועמוק,וסימנים.
אבל בשבילי,הכאב,הסימנים,הם מזכרות מאדוני,מזכרות של אהבה,והנאה,ותודה,שאדוני משאיר
לי כמזכרת תודה,ממנו אלי ,על הרגעים המופלאים,והמענגים,שחווינו ביחד.

מזכרת שאני נושאת 24 שעות ביממה, וכל פעם שאני,רואה,אותם,או מרגישה אותם,זה מגביר בי,
את התלות,את ההתמכרות, ואז מתעורר הצורך המידי,לשמוע את קולו,למרות שלפני דקה דיברנו,
הצורך להרגיש שוב את התחושות,שהוא מצליח להחדיר בי,ושמלווות אותי כל הזמן מהרגע שהוא הולך,ועד הפגישה הבאה.

כניראה זאת ההתמסרות = הצורך =התלות--- היא קשה, היא נעימה,היא מבלבלת,וקשה להתגבר עליה.


מוקדש באהבה לאדוני/אדון ברוך icon_chickkiss.gif
אדון ברוך​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 באוג׳ 2005

התמסרות

אדון ברוך​(שולט) • 25 באוג׳ 2005
שפחה טובה תמיד!!! צריכה להיות מוכנה להתמסרות טוטליד לאדונה ואצלך הכל בסדר וההיתנהגות וההרגשה נכונה.
נוריתE
לפני 19 שנים • 25 באוג׳ 2005
נוריתE • 25 באוג׳ 2005
אני תמיד בעד מסירות והיתמסרות
אבל ממזמן אנטי ונגד היתמכרות.
לא מחברת אותם ביחד.
מאסטר מיינד​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 באוג׳ 2005

המילה "התמכרות"

מאסטר מיינד​(שולט) • 25 באוג׳ 2005
המילה "התמכרות" במקורה אינה קשורה לסמים אלא דווקא לעבדות.

צורת ההתפעל של השורש מ.כ.ר. מופיעה לראשונה בספר דברים: פרק כח פסוק סח
וֶהֱשִׁיבְךָ יְהוָה מִצְרַיִם, בָּאֳנִיּוֹת, בַּדֶּרֶךְ אֲשֶׁר אָמַרְתִּי לְךָ, לֹא-תֹסִיף עוֹד לִרְאֹתָהּ; וְהִתְמַכַּרְתֶּם שָׁם לְאֹיְבֶיךָ לַעֲבָדִים וְלִשְׁפָחוֹת, וְאֵין קֹנֶה.

מעתה אמרי בלב קל ובעברית צחה: התמכרתי לאדוני לשפחה.
סקרן מתחיל
לפני 19 שנים • 26 באוג׳ 2005

תגובה למאסטר מיינד

סקרן מתחיל • 26 באוג׳ 2005
מאסטר מיינד כתב/ה:
המילה "התמכרות" במקורה אינה קשורה לסמים אלא דווקא לעבדות.

צורת ההתפעל של השורש מ.כ.ר. מופיעה לראשונה בספר דברים: פרק כח פסוק סח
וֶהֱשִׁיבְךָ יְהוָה מִצְרַיִם, בָּאֳנִיּוֹת, בַּדֶּרֶךְ אֲשֶׁר [size=18]אָמַרְתִּי
לְךָ, לֹא-תֹסִיף עוֹד לִרְאֹתָהּ; וְהִתְמַכַּרְתֶּם שָׁם לְאֹיְבֶיךָ לַעֲבָדִים וְלִשְׁפָחוֹת, וְאֵין קֹנֶה.

מעתה אמרי בלב קל ובעברית צחה: התמכרתי לאדוני לשפחה. [/size]


יפה אמרת!
התפעלתי מאוד מהסברך המאלף על עצם המילה "התמכרות",ועל שהארת את עינינו בהשענך
על המקורות בנוסף לדקדוק העברי-שורש והטיה- ויתרה מזו על שטרחת לצטט את הפסוק במלואו
ועוד בניקוד מלא.
רואים שהשקעת בתגובה, אך דווקא משום כך, הרשה נא לי הערה קטנה למען הדיוק.
המילה "אמרתי" (נא עיין בתגובתך המקורית,ולא בציטוט) המופיעה בפסוק, מנוקדת במקור
בקמץ (ולא בפתח) . גם לפי כללי הדקדוק , היות וה-"א" הברה פתוחה היא ולא מוטעמת,מין
הדין שתהייה מנוקדת בתנועה גדולה, כלומר קמץ.
שבת שלום לך.
סקרן מתחיל
לפני 19 שנים • 26 באוג׳ 2005

תגובה למאסטר מיינד

סקרן מתחיל • 26 באוג׳ 2005
מאסטר מיינד כתב/ה:
המילה "התמכרות" במקורה אינה קשורה לסמים אלא דווקא לעבדות.

צורת ההתפעל של השורש מ.כ.ר. מופיעה לראשונה בספר דברים: פרק כח פסוק סח
וֶהֱשִׁיבְךָ יְהוָה מִצְרַיִם, בָּאֳנִיּוֹת, בַּדֶּרֶךְ אֲשֶׁר [size=18]אָמַרְתִּי
לְךָ, לֹא-תֹסִיף עוֹד לִרְאֹתָהּ; וְהִתְמַכַּרְתֶּם שָׁם לְאֹיְבֶיךָ לַעֲבָדִים וְלִשְׁפָחוֹת, וְאֵין קֹנֶה.

מעתה אמרי בלב קל ובעברית צחה: התמכרתי לאדוני לשפחה. [/size]


יפה אמרת!
התפעלתי מאוד מהסברך המאלף על עצם המילה "התמכרות",ועל שהארת את עינינו בהשענך
על המקורות בנוסף לדקדוק העברי-שורש והטיה- ויתרה מזו על שטרחת לצטט את הפסוק במלואו
ועוד בניקוד מלא.
רואים שהשקעת בתגובה, אך דווקא משום כך, הרשה נא לי הערה קטנה למען הדיוק.
המילה "אמרתי" (נא עיין בתגובתך המקורית,ולא בציטוט) המופיעה בפסוק, מנוקדת במקור
בקמץ (ולא בפתח) . גם לפי כללי הדקדוק , היות וה-"א" הברה פתוחה היא ולא מוטעמת,מין
הדין שתהייה מנוקדת בתנועה גדולה, כלומר קמץ.
שבת שלום לך.
סקרן מתחיל
לפני 19 שנים • 26 באוג׳ 2005

תגובה למאסטר מיינד

סקרן מתחיל • 26 באוג׳ 2005
מאסטר מיינד כתב/ה:
המילה "התמכרות" במקורה אינה קשורה לסמים אלא דווקא לעבדות.

צורת ההתפעל של השורש מ.כ.ר. מופיעה לראשונה בספר דברים: פרק כח פסוק סח
וֶהֱשִׁיבְךָ יְהוָה מִצְרַיִם, בָּאֳנִיּוֹת, בַּדֶּרֶךְ אֲשֶׁר [size=18]אָמַרְתִּי
לְךָ, לֹא-תֹסִיף עוֹד לִרְאֹתָהּ; וְהִתְמַכַּרְתֶּם שָׁם לְאֹיְבֶיךָ לַעֲבָדִים וְלִשְׁפָחוֹת, וְאֵין קֹנֶה.

מעתה אמרי בלב קל ובעברית צחה: התמכרתי לאדוני לשפחה. [/size]


יפה אמרת!
התפעלתי מאוד מהסברך המאלף על עצם המילה "התמכרות",ועל שהארת את עינינו בהשענך
על המקורות בנוסף לדקדוק העברי-שורש והטיה- ויתרה מזו על שטרחת לצטט את הפסוק במלואו
ועוד בניקוד מלא.
רואים שהשקעת בתגובה, אך דווקא משום כך, הרשה נא לי הערה קטנה למען הדיוק.
המילה "אמרתי" (נא עיין בתגובתך המקורית,ולא בציטוט) המופיעה בפסוק, מנוקדת במקור
בקמץ (ולא בפתח) . גם לפי כללי הדקדוק , היות וה-"א" הברה פתוחה היא ולא מוטעמת,מין
הדין שתהייה מנוקדת בתנועה גדולה, כלומר קמץ.
שבת שלום לך.
pleasure
לפני 19 שנים • 26 באוג׳ 2005

התמכרות - תלות?

pleasure • 26 באוג׳ 2005
לפי דעתי התמסרות זה לא התמכרות ולא תלות
התמסרות עבורי זה יעוד - צורך - רצון להכנע - אהבה
צריך תמיד לזכור שאנו קודם כל בני אדם
בני אדם שמחליטים איך להתנהג ובאיזה דרך חיים אנו רוצים
אני לא רוצה להתמכר ולא להיות תלויה באדם כזה או אחר
אני רוצה להתמסר, להיות שלו.
התמסרות באה מבפנים
לא מהפה החוצה
אלא רגש שמתחיל בתוכנו ויוצא ברגש במילים במעשים
זה בא מעמדה של כוח - הכוח לתת לאדון ראוי את השליטה
אין דבר יותר מרגש
מאשר להרגיש את ההתמסרות את האהבה שיוצא מהבטן
כאשר לדוגמא - שפחה מנשקת את ידיו של האדון שלה
ולראות בעיניו את האהבה את השליטה בחזרה

כל זה רק דעתי
כמו שאומרים כל אחד וה-ב.ד.ס.ם שלו
ואם טוב לאדונך ולך - שיהיה לכם את כל הטוב בעולם
אני מאחלת לשניכם את כל האושר
שפחה גדולה{{אדון ברוך}
לפני 19 שנים • 26 באוג׳ 2005

Re: התמכרות - תלות?

תגובה משיפחה גדולה
pleasure{MM} כתב/ה:
לפי דעתי התמסרות זה לא התמכרות ולא תלות
התמסרות עבורי זה יעוד - צורך - רצון להכנע - אהבה
צריך תמיד לזכור שאנו קודם כל בני אדם
בני אדם שמחליטים איך להתנהג ובאיזה דרך חיים אנו רוצים
אני לא רוצה להתמכר ולא להיות תלויה באדם כזה או אחר
אני רוצה להתמסר, להיות שלו.
התמסרות באה מבפנים
לא מהפה החוצה
אלא רגש שמתחיל בתוכנו ויוצא ברגש במילים במעשים
זה בא מעמדה של כוח - הכוח לתת לאדון ראוי את השליטה
אין דבר יותר מרגש
מאשר להרגיש את ההתמסרות את האהבה שיוצא מהבטן
כאשר לדוגמא - שפחה מנשקת את ידיו של האדון שלה
ולראות בעיניו את האהבה את השליטה בחזרה

כל זה רק דעתי
כמו שאומרים כל אחד וה-ב.ד.ס.ם שלו
ואם טוב לאדונך ולך - שיהיה לכם את כל הטוב בעולם
אני מאחלת לשניכם את כל האושר



תודה לך על התגובה MM[ PLEASURE

זאת בדיוק הייתה כוונתי בפוסט וכניראה לא הבנת את כוונתי
התמסרות = התמכרות =תלות וזה כמובן היעוד הסופי, והצורך להיכנע,להיתמסר,מגיע כמובן מתוך אהבה,ורק מאהבה.אחרת הכל משחק.
ובגלל שאנחנו בני אדם ואחראים לעצמנו, אנחנו נותנים,את עצמנו,ומתמסרים,ובוחרים
בדרך חיים ,של תלות, שזה התמכרות,לאדון,למסירות, להיות שלו טוטאלית,וכמובן יקירתי
הכל עולה מתוכנו, מנפשנו פנימה,רגש טוב ,רגש מלא עוצמה רגש מספק,רגש שממלא את כול הגוף,ואת הנשמה.
וכמובן אז מרגישים את הכוח שאנו שואבים מהרגש הזה
מרגישים,את החוזק, שזה נותן לנו להעניק לאדון הראוי, את השליטה.

ותמיד--תמיד- אין דבר מרגש יותר מלראות בעינו של האדון,לא ברגע שמנשקים את ידיו.
אלא לראות את האדון ברגע שהוא מגיע, ברגע שכף רגלו דורכת על סף הדלת,
אז המרגש ביותר זה,לראות,את חיוכו,את התאווה בעינים כשהוא מסתכל על שפחתו המצפה לו.
לראות בעינו את האהבה, והעונג, שהוא יודע שהשיפחה שלו המסורה,התלויה,והמכורה,
מצפה מחכה, כולה ,לשולט שלה,לאדון שלה,לסם שלה.
וזה ה- BDSM של כולנו אני חושבת.



אני מודה לך על איחולי האושר,ומאחלת מכאן אושר ואושר לכול השפחות באשר הם
ולהרגיש את הרגשות ,שאני מרגישה,ולקבל מהאדון, את מה שאני חווה,ומקבלת.
מאדוני.

icon_razz.gif icon_biggrin.gif icon_profilekiss.gif icon_profilekiss.gif