|
|
לפני 20 שנים •
16 באוג׳ 2006
שלום : ]
לפני 20 שנים •
16 באוג׳ 2006
-שלומי-(נשלט) • 16 באוג׳ 2006
אני חדש פה
שמח וגאה להיצטרף לקהילה של "הכלוב" יום טוב ורגוע שיהיה לכם ................. |
|
|
|
|
לפני 20 שנים •
16 באוג׳ 2006
לפני 20 שנים •
16 באוג׳ 2006
אנהבל B(לא בעסק) • 16 באוג׳ 2006
ברוך הבא והתאקלמות מהירה וקלה
|
|
|
|
|
לפני 20 שנים •
16 באוג׳ 2006
לפני 20 שנים •
16 באוג׳ 2006
Here And There(נשלטת) • 16 באוג׳ 2006
ברוך הבא שלומי.
קח שוט ותתחיל להתאמן בהצלפות.
(מילוליות ז"א) תהנה. |
|
|
|
|
לפני 20 שנים •
16 באוג׳ 2006
לפני 20 שנים •
16 באוג׳ 2006
-שלומי-(נשלט) • 16 באוג׳ 2006
► fairy כתב/ה: ברוך הבא שלומי.
קח שוט ותתחיל להתאמן בהצלפות.
(מילוליות ז"א) תהנה. להתאמן על מי? תהיי קצת יותר ברורה בבקשה |
|
|
|
|
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
אנהבל B(לא בעסק) • 17 באוג׳ 2006
► -שלומי- כתב/ה: ► fairy כתב/ה: ברוך הבא שלומי.
קח שוט ותתחיל להתאמן בהצלפות.
(מילוליות ז"א) תהנה. להתאמן על מי? תהיי קצת יותר ברורה בבקשה זאת הייתה בדיחה אתה נשלט, קח את זה בעירבון מוגבל |
|
|
|
|
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
-שלומי-(נשלט) • 17 באוג׳ 2006
► אנהבל B כתב/ה: ► -שלומי- כתב/ה: ► fairy כתב/ה: ברוך הבא שלומי.
קח שוט ותתחיל להתאמן בהצלפות.
(מילוליות ז"א) תהנה. להתאמן על מי? תהיי קצת יותר ברורה בבקשה זאת הייתה בדיחה אתה נשלט, קח את זה בעירבון מוגבל אני נשלט אבל לא על ידי אף אחת שנימצאת פה ולא הבנתי את הבדיחה אבל סבבה : ] הבנתי תכוונה |
|
|
|
|
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
Here And There(נשלטת) • 17 באוג׳ 2006
אני יודעת שחסר לי חוש הומור, אבל עד כדי כך??
ציטוט:
זאת הייתה בדיחה אתה נשלט, קח את זה בעירבון מוגבל אני חולקת על דעתך בעניין, דווקא כאן, בפורום, היוצרות מתהפכות ואנחנו, הנשלטים, יכולים לתפוס פיקוד. (אומם מסוג אחר..אבל עדיין) ציטוט:
אני נשלט
אבל לא על ידי אף אחת שנימצאת פה שלומי, כל מה שנאמר פה נאמר בהומור ועם כוונות טובות. : ) |
|
|
|
|
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
Here And There(נשלטת) • 17 באוג׳ 2006
אנהבל, או במילים אחרות, כבר הצלחנו להשיג קצת שליטה (סוג של) וגם את זה את רוצה לקחת????
|
|
|
|
|
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
לפני 20 שנים •
17 באוג׳ 2006
-שלומי-(נשלט) • 17 באוג׳ 2006
► fairy כתב/ה: אני יודעת שחסר לי חוש הומור, אבל עד כדי כך?? ציטוט:
זאת הייתה בדיחה אתה נשלט, קח את זה בעירבון מוגבל אני חולקת על דעתך בעניין, דווקא כאן, בפורום, היוצרות מתהפכות ואנחנו, הנשלטים, יכולים לתפוס פיקוד. (אומם מסוג אחר..אבל עדיין) ציטוט:
אני נשלט
אבל לא על ידי אף אחת שנימצאת פה שלומי, כל מה שנאמר פה נאמר בהומור ועם כוונות טובות. : ) : ) הבנתי אותך סבבה |
|
|

