אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

האם זאת בדיחה:

FireBoy FireBoy
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2010
FireBoy • 10 ביולי 2010
פורום הדנג'ן (שהקשרים בין התנהלותו וחבריו לבין המועדון עצמו היו רופפים מאד) היה פורום הסוטים המשובח ביותר ברשת עד ימינו אנו.

היתה שם פתיחות רבה לכל סטיה שהיא, הרבה חוש הומור ולא מעט לטינית.
שלושה דברים שאינם שכיחים בכלוב.

מצד שני היו בו לכל היותר 20-30 כותבים ומההזויים ביותר בסצינה (חלקם עודם מסתובבים כאן)

גם אם הקונסטלציה הזו תקום לתחיה אין לקשור בינה ובין המועדון המנוח אפילו לא קשר נסיבתי.
אל דאגה, הדנג'ן לא יחזור........
נולי נולי
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2010
נולי • 10 ביולי 2010
דוקא יחזור
על אפם וחמתם.


ברוך מחייה מתים.
FireBoy FireBoy
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2010
FireBoy • 10 ביולי 2010
נולי כתב/ה:
דוקא יחזור
על אפם וחמתם.


ברוך מחייה מתים.


אפם וחמתם של מי?
DanaDomme DanaDomme​(שולטת)
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2010

נולי?

DanaDomme​(שולטת) • 10 ביולי 2010
נולי כתב/ה:
דוקא יחזור
על אפם וחמתם.


ברוך מחייה מתים.


נולי, את יודעת משהו שאנחנו לא? icon_smile.gif
aka BODYGUARD aka BODYGUARD
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2010
aka BODYGUARD • 10 ביולי 2010

זו לא בדיחה.

ואלקטרו יקירי...תכין את הכובע, חוששני שתצטרך לאכול אותו....

icon_cool.gif
Inside your head Inside your head
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2010
Inside your head • 10 ביולי 2010
אם זה לא ככר קדומים, חבל על המאמץ.
למיקום יש נפח רציני במכלול הזה שנקרא "ליין המסיבות של הדאנג'ן".

עבורי לפחות.

(עריכה: אם לא המיקום, אז לפחות שהליין יפעל במקום שבו *ישברו חלונות של רכבים, להחזיר עטרה ליושנה, לפחות בחלקה אם לא במלואה icon_razz.gif )



*זה נאמר בנימה מתרפקת כנה ונוסטלגית.
FireBoy FireBoy
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2010
FireBoy • 10 ביולי 2010
BODYGUARD כתב/ה:

זו לא בדיחה.

ואלקטרו יקירי...תכין את הכובע, חוששני שתצטרך לאכול אותו....

icon_cool.gif


מצידי אני מוכן לאכול גם כובעון icon_smile.gif