|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
האם זאת בדיחה:
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
מאזניים(מתחלף) • 10 ביולי 2010
|
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
FireBoy • 10 ביולי 2010
פורום הדנג'ן (שהקשרים בין התנהלותו וחבריו לבין המועדון עצמו היו רופפים מאד) היה פורום הסוטים המשובח ביותר ברשת עד ימינו אנו.
היתה שם פתיחות רבה לכל סטיה שהיא, הרבה חוש הומור ולא מעט לטינית. שלושה דברים שאינם שכיחים בכלוב. מצד שני היו בו לכל היותר 20-30 כותבים ומההזויים ביותר בסצינה (חלקם עודם מסתובבים כאן) גם אם הקונסטלציה הזו תקום לתחיה אין לקשור בינה ובין המועדון המנוח אפילו לא קשר נסיבתי. אל דאגה, הדנג'ן לא יחזור........ |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
נולי • 10 ביולי 2010
דוקא יחזור
על אפם וחמתם. ברוך מחייה מתים. |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
FireBoy • 10 ביולי 2010
► נולי כתב/ה: דוקא יחזור
על אפם וחמתם. ברוך מחייה מתים. אפם וחמתם של מי? |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
נולי?
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
DanaDomme(שולטת) • 10 ביולי 2010
► נולי כתב/ה: דוקא יחזור
על אפם וחמתם. ברוך מחייה מתים. נולי, את יודעת משהו שאנחנו לא? |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
aka BODYGUARD • 10 ביולי 2010
זו לא בדיחה. ואלקטרו יקירי...תכין את הכובע, חוששני שתצטרך לאכול אותו.... |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
לחלוטין לא בדיחה
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
בלוסום(לא בעסק){ע} • 10 ביולי 2010
מקורות יודעי דבר אמרו לי שזה יקרה יותר מוקדם ממה שאני יכולה לתאר לעצמי.
|
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
Inside your head • 10 ביולי 2010
אם זה לא ככר קדומים, חבל על המאמץ.
למיקום יש נפח רציני במכלול הזה שנקרא "ליין המסיבות של הדאנג'ן". עבורי לפחות. (עריכה: אם לא המיקום, אז לפחות שהליין יפעל במקום שבו *ישברו חלונות של רכבים, להחזיר עטרה ליושנה, לפחות בחלקה אם לא במלואה *זה נאמר בנימה מתרפקת כנה ונוסטלגית. |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
FireBoy • 10 ביולי 2010
► BODYGUARD כתב/ה: זו לא בדיחה. ואלקטרו יקירי...תכין את הכובע, חוששני שתצטרך לאכול אותו.... מצידי אני מוכן לאכול גם כובעון |
|
|
| מאדאם קירי(שולטת){אהובי המתו} |
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
לפני 16 שנים •
10 ביולי 2010
מאדאם קירי(שולטת){אהובי המתו} • 10 ביולי 2010
אפשר הסבר למתקשים, בבקשה?
|
|
|

