|
|
לפני 15 שנים •
9 במאי 2011
קינקי משהו..
לפני 15 שנים •
9 במאי 2011
בטי בום(שולטת) • 9 במאי 2011
http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/239/166.html?hp=55&cat=305&loc=16 מי בא לשחק באפיפיור והנזירה? |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
9 במאי 2011
גררררררררררררררררררררררררררר
לפני 15 שנים •
9 במאי 2011
Brave girl • 9 במאי 2011
אני אני אני!!!!!!!!!!!!!!!!!
בעצם נזירה לא בא לי להיות |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
9 במאי 2011
לפני 15 שנים •
9 במאי 2011
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 9 במאי 2011
אני אני!
(אגב, זו רק אני או שהכתבה הופכת לממש מוזרה באמצע שלה?) |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
10 במאי 2011
זה לא רק את יולי....
לפני 15 שנים •
10 במאי 2011
Drizztpool(שולט){קושקה שלי} • 10 במאי 2011
אבל הכתבה הופכת להיות ממש מוזרה בתחילתה
|
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
10 במאי 2011
לפני 15 שנים •
10 במאי 2011
בטי בום(שולטת) • 10 במאי 2011
הכתבה עשתה לי חשק למסיבה קתולית בא לי להביא קצת בכס הקדוש |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
28 במאי 2011
Re: קינקי משהו..
לפני 15 שנים •
28 במאי 2011
חסר ניסיון84(קינקי) • 28 במאי 2011
► בטי בום כתב/ה: http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/239/166.html?hp=55&cat=305&loc=16 מי בא לשחק באפיפיור והנזירה? אני אשמח להיות הנזירה |
|
|

