בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יש לי רעיון!

Mr Sassy Pants Mr Sassy Pants​(קינקי)
לפני 14 שנים • 16 במאי 2012

יש לי רעיון!

Mr Sassy Pants​(קינקי) • 16 במאי 2012
אני מאמין שרוב האנשים נורא נהנים מהליינים של הבדסם בסופ"שים כדי שסוף סוף יוכלו להוריד את המסכות ולהתחבא בין הווניליים במקום להיות עצמנו, אז אני אומר למה לחכות לסוף שבוע כשתאכלס אפשר להיפגש קבוצות אנשים מעורבבים (אדונים,שפחות,עבדים גבירות וכו וכו) ופשוט להיות עצמנו.
כמובן שאם מעוניינים ביותר מפשוט בילוי תמים אין שום דבר שיעצור אותנו אבל זה הרעיון הבסיסי.