|
|
אתמול •
27 ביוני 2026
סשן סדיסטי מנטאלי
אתמול •
27 ביוני 2026
LunaPuuppy(נשלטת) • 27 ביוני 2026
מה הסשן הכי סדיסטי מנטאלית או פיזית שאתם יכולים לדמיין לעצמכם בראש
|
|
|
|
|
אתמול •
27 ביוני 2026
אתמול •
27 ביוני 2026
פריאפוס(קינקי) • 27 ביוני 2026
זה לא כזה קשור לבדסמ
אבל כשהייתי צעיר יותר היינו יוצאים משהו כמו עד 20 חבר'ה לעשות סמי הזיה במדברים וביערות. והיתה בייננו הסכמה, אם מישהו מתפלף, בשביל לא להרוס את הלילה של שאר החברים, מפעילים "נוהל גבעה". שזה אומר שלוקחים את מי שהתפלף, קושרים אותו, שמים לו גאג וזורקים אותו מהצד השני של הגבעה עד הבוקר שירד לו. וכל שעה עגולה יבוא מישהו, יתן לו לשתות ויצעק עליו "צא מזה, אתה כבר שנים ככה, אמא שלך בוכה במסדרון, צא מזה". רק מהאימה, אף אחד לא העז להתפלף. |
|
|
|
|
אתמול •
27 ביוני 2026
אתמול •
27 ביוני 2026
dark enlightment(שולט) • 27 ביוני 2026
משהו ספונטני שעולה לי לראש כפנטזיה זה לשים לה שרשרת עם מד דציבלים וכאשר המד עולה על רף מסוים שקבעתי מראש אז זה יגרום לה לכאב קליל ולא מזיק. המד יושפע מכל מה שנמצא ברדיוס קרוב אליה של כמה מטרים ואסור יהיה לה להגיד לאחרים על זה. היא תצטרך לבלוע בשקט את הכאב מבלי להסגיר שכואב לה. זה יגרום לה לדבר חלש ולהמנע כמה שיותר מסביבה רועשת.
למשך חצי שנה. בזמן המפגשים שלנו אני מתנהל כרגיל. אם יעבור את הרף מדי פעם...שתתמודד. אני בטוח שמול הסביבה קשה יותר. |
|
|
|
|
אתמול •
27 ביוני 2026
אתמול •
27 ביוני 2026
לולקי • 27 ביוני 2026
► פריאפוס כתב/ה: זה לא כזה קשור לבדסמ
אבל כשהייתי צעיר יותר היינו יוצאים משהו כמו עד 20 חבר'ה לעשות סמי הזיה במדברים וביערות. והיתה בייננו הסכמה, אם מישהו מתפלף, בשביל לא להרוס את הלילה של שאר החברים, מפעילים "נוהל גבעה". שזה אומר שלוקחים את מי שהתפלף, קושרים אותו, שמים לו גאג וזורקים אותו מהצד השני של הגבעה עד הבוקר שירד לו. וכל שעה עגולה יבוא מישהו, יתן לו לשתות ויצעק עליו "צא מזה, אתה כבר שנים ככה, אמא שלך בוכה במסדרון, צא מזה". רק מהאימה, אף אחד לא העז להתפלף. זה הדבר הכי טוב ששמעתי! |
|
|
|
|
אתמול •
27 ביוני 2026
אתמול •
27 ביוני 2026
SoulFucker(שולט) • 27 ביוני 2026
► פריאפוס כתב/ה: זה לא כזה קשור לבדסמ
אבל כשהייתי צעיר יותר היינו יוצאים משהו כמו עד 20 חבר'ה לעשות סמי הזיה במדברים וביערות. והיתה בייננו הסכמה, אם מישהו מתפלף, בשביל לא להרוס את הלילה של שאר החברים, מפעילים "נוהל גבעה". שזה אומר שלוקחים את מי שהתפלף, קושרים אותו, שמים לו גאג וזורקים אותו מהצד השני של הגבעה עד הבוקר שירד לו. וכל שעה עגולה יבוא מישהו, יתן לו לשתות ויצעק עליו "צא מזה, אתה כבר שנים ככה, אמא שלך בוכה במסדרון, צא מזה". רק מהאימה, אף אחד לא העז להתפלף. אני מאוד מקווה שזה בהומור, כי זאת דרך בטוחה להפוך ערב רע למחלה נפשית |
|
|
|
|
לפני 21 שעות •
27 ביוני 2026
לפני 21 שעות •
27 ביוני 2026
פותחת מוסך(שולטת) • 27 ביוני 2026
להוריד אותו לאונן לכבודי. בשירותים במטוס
|
|
|

