|
|
לפני 19 שנים •
18 במאי 2007
יקירתי
לפני 19 שנים •
18 במאי 2007
דובדבן • 18 במאי 2007
► ירדן* כתב/ה: ► דובדבן כתב/ה: תמיד טענתי שזה מתבקש במקום בו יש גברים שווים.
אני דורשת זכויות יוצרים על מקוריות הרעיון. זכויות יוצרים או לא, למי היה האומץ לממש? זה מה שחשוב!!! ![]() זכויות יוצרים זה בדיוק על יישום רעיון מופרך שכזה. ואכן במקרה זה האומץ אינו בידי. |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
18 במאי 2007
לפני 19 שנים •
18 במאי 2007
עבודת מאסטר{lori} • 18 במאי 2007
אוי רננה רננה... ילדה שלי מוצלחת
כל הכבוד! עכשיו יש לך מטלה רצינית והיא לכתוב לנו סיפור טוב על המצב הזה |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
18 במאי 2007
לפני 19 שנים •
18 במאי 2007
צ'יטה(שולט) • 18 במאי 2007
האמת שקראתי וחשבתי להגיב, ואז התחרטתי. כאילו מה יש לי להדחף שמה בכלל ?
אבל התחרטתי בחזרה. והנה, אני מגיב. שני דומים בתחת שלי, אבל כל כך, שממש. |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
18 במאי 2007
לפני 19 שנים •
18 במאי 2007
Nymphaea(נשלטת){זיעויה} • 18 במאי 2007
ולמה זה מצריך פוסט?
זה ענינם של השלושה בלבד ודאי וודאי אין כאן שאלה אם ראוי או רצוי או מקובל. מתאים להם? נפלא להם. ענינם שלהם וזהו. |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
19 במאי 2007
לפני 19 שנים •
19 במאי 2007
aka BODYGUARD • 19 במאי 2007
► הגבירה שלי כתב/ה: זה אומר בעיקר שהיא שולטת בהם כמו שצריך.
ועל כך אימרו: א - מ - ן ! !! |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
19 במאי 2007
לפני 19 שנים •
19 במאי 2007
T O M(שולט) • 19 במאי 2007
משרתם של שני אדונים
|
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
19 במאי 2007
לפני 19 שנים •
19 במאי 2007
master281 • 19 במאי 2007
► צ'יטה כתב/ה: האמת שקראתי וחשבתי להגיב, ואז התחרטתי. כאילו מה יש לי להדחף שמה בכלל ?
אבל התחרטתי בחזרה. והנה, אני מגיב. שני דומים בתחת שלי, אבל כל כך, שממש. תודה ציטה הוצאת לי את המילים מהפה ועל כך נאמר א מ ן |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
19 במאי 2007
לפני 19 שנים •
19 במאי 2007
Lilu-FemdoM{Pon} • 19 במאי 2007
כן ירבו
|
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
20 במאי 2007
וכי למה לא...???
לפני 19 שנים •
20 במאי 2007
Afroditi • 20 במאי 2007
► dragon fly כתב/ה: בקצב הזה היא תגיע לשולט האגדי שלמה......
היו לו כמה 1000? נפרגן לה....
|
|
|


