|
|
לפני 16 שנים •
1 בפבר׳ 2010
לפני 16 שנים •
1 בפבר׳ 2010
Dunbar{Supreme93} • 1 בפבר׳ 2010
אנדר, פליטת פה זה בטוח לא, הרי כל הסיפור היה בנוי רק בשביל השורה הזאת.
אלימלך, תודה על הביקורת. |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
1 בפבר׳ 2010
לפני 16 שנים •
1 בפבר׳ 2010
Victoria Frances • 1 בפבר׳ 2010
► Bloody כתב/ה: אני אשתדל לחסוך לכמה מכותבות הפורום עבודה ואסכם את 20 העמודים הבאים:
צ'רנוחה, חבל שאתה חי בעולם הפנטזיות שלך, זה לא בסדר, יא אימפוטנט, למה אתה מבזה את המין הנשי? מה עם רצונות השולטת? ובכלל, תפסיק כבר לאונן! בנימה אישית יותר, אחלה קטע כבר ציינתי שאני חולה עליך? |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
1 בפבר׳ 2010
לפני 16 שנים •
1 בפבר׳ 2010
Beta Male • 1 בפבר׳ 2010
► Bloody כתב/ה: אני אשתדל לחסוך לכמה מכותבות הפורום עבודה ואסכם את 20 העמודים הבאים:
צ'רנוחה, חבל שאתה חי בעולם הפנטזיות שלך, זה לא בסדר, יא אימפוטנט, למה אתה מבזה את המין הנשי? מה עם רצונות השולטת? ובכלל, תפסיק כבר לאונן! בנימה אישית יותר, אחלה קטע חופשי סמיילי משתחווה. ענק אתה
|
|
|

