|
|
לפני 16 שנים •
1 באוג׳ 2010
לפני 16 שנים •
1 באוג׳ 2010
Queeny(מתחלפת){being} • 1 באוג׳ 2010
מבחינתי אחרי שנחשפתי לבדסמ, לא היתה דרך חזרה. ניסיתי, לא הלך.
|
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
1 באוג׳ 2010
לפני 16 שנים •
1 באוג׳ 2010
חתול צללים(לא בעסק){Cypris} • 1 באוג׳ 2010
► your private toy כתב/ה: קצת קשה המחשבה שהמשיכה לסקס רגיל תעלם לחלוטין .. למה אף אחד לא הודיע לי לפני שקבלתי את ההצלפה הראשונה .. נסה לרשום בסוגריים מסולסלים ליד השם את צמד המילים "לא בעסק". תרופה בדוקה להנאה (גם) ממין רגיל מתובל קלות. |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
1 באוג׳ 2010
Re: האם בדסמ מדכא או מפריע משיכה או רצון לסקס רגיל ופשוט ?
לפני 16 שנים •
1 באוג׳ 2010
לילימיי(שולטת) • 1 באוג׳ 2010
► your private toy כתב/ה: היי,
יש לי שאלה למנוסים שבינכם, האם המשיכה לבדסמ עלול להפריע להנאה שבסקס רגיל ופשוט עם אשה שלא נמשכת לבדסמ .. ? דווקא יצא לי לחשוב על זה, בזמן האחרון. בהקשר שלי, בהקשרים של אנשים אחרים. אני מאמינה שמי שבאמת אוהב סקס לא מהיום, לא מאתמול, אלא מאז ומתמיד יכול להנות בכל הרבדים של המיניות. החושניות. הזמן והניסיון עושים את שלהם, כל "תלמיד" והקצב שלו והרי כולנו "תלמידים" של החיים האלה, לא? אני אישית מתחברת למגע, על שלל צורותיו וגווניו. זה שאני עושה בדס"מ "רסמי" בערך שנתיים וחצי, לא אומר, שלא עשיתי זאת לפני 15 שנים עם בן זוגי הונילי... כשלא היה לי מושג, איך קוראים לזה במילים, או בתארים... |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
1 באוג׳ 2010
Re: האם בדסמ מדכא או מפריע משיכה או רצון לסקס רגיל ופשוט ?
לפני 16 שנים •
1 באוג׳ 2010
בלוסום(לא בעסק){ע} • 1 באוג׳ 2010
► לילימיי כתב/ה: ► your private toy כתב/ה: היי,
יש לי שאלה למנוסים שבינכם, האם המשיכה לבדסמ עלול להפריע להנאה שבסקס רגיל ופשוט עם אשה שלא נמשכת לבדסמ .. ? דווקא יצא לי לחשוב על זה, בזמן האחרון. בהקשר שלי, בהקשרים של אנשים אחרים. אני מאמינה שמי שבאמת אוהב סקס לא מהיום, לא מאתמול, אלא מאז ומתמיד יכול להנות בכל הרבדים של המיניות. החושניות. [/color] אני *נורא* אוהבת שאת לוקחת את דעתך והופכת אותה לדעת הכלל בלי כחל ושרק ובלי בכלל שניה לבדוק שיש פה עוד אנשים, עוד גוונים - לא רק את. אבל היי, זו רק אני... |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
Re: האם בדסמ מדכא או מפריע משיכה או רצון לסקס רגיל ופשוט ?
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
לילימיי(שולטת) • 2 באוג׳ 2010
► חתולה פושטקית כתב/ה: ► לילימיי כתב/ה: ► your private toy כתב/ה: היי,
יש לי שאלה למנוסים שבינכם, האם המשיכה לבדסמ עלול להפריע להנאה שבסקס רגיל ופשוט עם אשה שלא נמשכת לבדסמ .. ? דווקא יצא לי לחשוב על זה, בזמן האחרון. בהקשר שלי, בהקשרים של אנשים אחרים. אני מאמינה שמי שבאמת אוהב סקס לא מהיום, לא מאתמול, אלא מאז ומתמיד יכול להנות בכל הרבדים של המיניות. החושניות. [/color] אני *נורא* אוהבת שאת לוקחת את דעתך והופכת אותה לדעת הכלל בלי כחל ושרק ובלי בכלל שניה לבדוק שיש פה עוד אנשים, עוד גוונים - לא רק את. אבל היי, זו רק אני... ואני לתומי חשבתי, שהוא שאל את המנוסים שביננו... כשאני כותבת: אני מאמינה, או אני אישית... בדיוק לזה אני מתכוונת...דעתי האישית, מנסיוני. מצד שני, אין לי הרבה ציפיות מש"גמלית פורומים פושטקית. |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
Re: האם בדסמ מדכא או מפריע משיכה או רצון לסקס רגיל ופשוט ?
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
בלוסום(לא בעסק){ע} • 2 באוג׳ 2010
► לילימיי כתב/ה: ואני לתומי חשבתי, שהוא שאל את המנוסים שביננו... כשאני כותבת: אני מאמינה, או אני אישית... בדיוק לזה אני מתכוונת...דעתי האישית, מנסיוני. מצד שני, אין לי הרבה ציפיות מש"גמלית פורומים פושטקית. ולי אין ציפיות ממישהי שבמקום לסגור דברים בפורום הפרטי בו נאמרו, הולכת ומורחת אותם בפומבי, לעיני כל, כי יודעת שאם תפנה בפרטי חלילה וחס פנייתה...תובן...וחלילה וחס תתקבל בצורה ענינית... טוב, נו, העיקר שקיבלת את הצומי שכל כך הזדקקת לו... |
|
|
| חומר(נשלט) |
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
חומר(נשלט) • 2 באוג׳ 2010
בנות, די תתנהגו יפה.
ואכן שאלתי את המנוסים אך יותר מכל, את המנומסים. |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
Re: האם בדסמ מדכא או מפריע משיכה או רצון לסקס רגיל ופשוט ?
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
לילימיי(שולטת) • 2 באוג׳ 2010
► חתולה פושטקית כתב/ה: ► לילימיי כתב/ה: ► your private toy כתב/ה: היי,
יש לי שאלה למנוסים שבינכם, האם המשיכה לבדסמ עלול להפריע להנאה שבסקס רגיל ופשוט עם אשה שלא נמשכת לבדסמ .. ? דווקא יצא לי לחשוב על זה, בזמן האחרון. בהקשר שלי, בהקשרים של אנשים אחרים. אני מאמינה שמי שבאמת אוהב סקס לא מהיום, לא מאתמול, אלא מאז ומתמיד יכול להנות בכל הרבדים של המיניות. החושניות. [/color] אני *נורא* אוהבת שאת לוקחת את דעתך והופכת אותה לדעת הכלל בלי כחל ושרק ובלי בכלל שניה לבדוק שיש פה עוד אנשים, עוד גוונים - לא רק את. אבל היי, זו רק אני... אמממ חתולונת...על איזה פורום פרטי את מדברת בדיוק? ובכלל, תפסיקי לקפוץ בכל פעם שאני מגיבה בפורומים, זה מגוחך... |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
Re: האם בדסמ מדכא או מפריע משיכה או רצון לסקס רגיל ופשוט ?
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
בלוסום(לא בעסק){ע} • 2 באוג׳ 2010
► לילימיי כתב/ה: ► חתולה פושטקית כתב/ה: ► לילימיי כתב/ה: ► your private toy כתב/ה: היי,
יש לי שאלה למנוסים שבינכם, האם המשיכה לבדסמ עלול להפריע להנאה שבסקס רגיל ופשוט עם אשה שלא נמשכת לבדסמ .. ? דווקא יצא לי לחשוב על זה, בזמן האחרון. בהקשר שלי, בהקשרים של אנשים אחרים. אני מאמינה שמי שבאמת אוהב סקס לא מהיום, לא מאתמול, אלא מאז ומתמיד יכול להנות בכל הרבדים של המיניות. החושניות. [/color] אני *נורא* אוהבת שאת לוקחת את דעתך והופכת אותה לדעת הכלל בלי כחל ושרק ובלי בכלל שניה לבדוק שיש פה עוד אנשים, עוד גוונים - לא רק את. אבל היי, זו רק אני... אמממ חתולונת...על איזה פורום פרטי את מדברת בדיוק? ובכלל, תפסיקי לקפוץ בכל פעם שאני מגיבה בפורומים, זה מגוחך... במה פרטית - מספיק ברור לך? כשאני כותבת לך בפרטי, תעני לי בפרטי. ואני לא עונה לכל דבר שאת כותבת בפורומים, אני בכלל לא עוקבת אחרי מה שאת כותבת, האמת. והסיבה היחידה שאני כותבת את זה פה כעת היא, שחסמת אותי להודעות בפרטי (כתבת כך במפורש), וגם כדי קצת לתת לך לטעום את התרופה שלך עצמך. נכון שזה משפיל לקבל הודעות פרטיות בפורום פומבי כשכולם רואים? |
|
|
|
|
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
Re: האם בדסמ מדכא או מפריע משיכה או רצון לסקס רגיל ופשוט ?
לפני 16 שנים •
2 באוג׳ 2010
לילימיי(שולטת) • 2 באוג׳ 2010
► חתולה פושטקית כתב/ה: ► לילימיי כתב/ה: ► חתולה פושטקית כתב/ה: ► לילימיי כתב/ה: ► your private toy כתב/ה: היי,
יש לי שאלה למנוסים שבינכם, האם המשיכה לבדסמ עלול להפריע להנאה שבסקס רגיל ופשוט עם אשה שלא נמשכת לבדסמ .. ? דווקא יצא לי לחשוב על זה, בזמן האחרון. בהקשר שלי, בהקשרים של אנשים אחרים. אני מאמינה שמי שבאמת אוהב סקס לא מהיום, לא מאתמול, אלא מאז ומתמיד יכול להנות בכל הרבדים של המיניות. החושניות. [/color] אני *נורא* אוהבת שאת לוקחת את דעתך והופכת אותה לדעת הכלל בלי כחל ושרק ובלי בכלל שניה לבדוק שיש פה עוד אנשים, עוד גוונים - לא רק את. אבל היי, זו רק אני... אמממ חתולונת...על איזה פורום פרטי את מדברת בדיוק? ובכלל, תפסיקי לקפוץ בכל פעם שאני מגיבה בפורומים, זה מגוחך... במה פרטית - מספיק ברור לך? כשאני כותבת לך בפרטי, תעני לי בפרטי. ואני לא עונה לכל דבר שאת כותבת בפורומים, אני בכלל לא עוקבת אחרי מה שאת כותבת, האמת. והסיבה היחידה שאני כותבת את זה פה כעת היא, שחסמת אותי להודעות בפרטי (כתבת כך במפורש), וגם כדי קצת לתת לך לטעום את התרופה שלך עצמך. נכון שזה משפיל לקבל הודעות פרטיות בפורום פומבי כשכולם רואים? מצחיקה, חתולונת... את ממש לא חסומה אצלי בשום מקום והאמת, שאין שום דבר שאת יכולה לכתוב שיכול להשפיל אותי אז תרגיעי...חבל על העצבים שלך וההתלהמות הזאת, זה לא ממש מוסיף לך, את יודעת. |
|
|

