צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שימוש לא חוקי בעליל

עבודת מאסטר עבודת מאסטר​{lori}
לפני 15 שנים • 6 ביוני 2011
עבודת מאסטר​{lori} • 6 ביוני 2011
מי זה עליל? בחור פלסטיני? ערבי-ישראלי?
למה כל הזמן משתמשים בו? ועוד באופן לא חוקי?
NotHereNow NotHereNow
לפני 15 שנים • 6 ביוני 2011

הופה!!

NotHereNow • 6 ביוני 2011
תראו מי פה!! icon_twisted.gif
Tobias Tobias​(קינקי)
לפני 15 שנים • 6 ביוני 2011
Tobias​(קינקי) • 6 ביוני 2011
oh god....עכשיו ראיתי את התמונות,
למה כל החברים שלי ערומים תמיד?1
NotHereNow NotHereNow
לפני 15 שנים • 6 ביוני 2011

לא ציפיתי לפחות ממך!

NotHereNow • 6 ביוני 2011
icon_rolleyes.gif


טאוב, אתה מעדיף שאני אתלבש? אתה באמת מעדיף שאני אתלבש? ככה לפחות יש לי את הציצים להשתמש בהם, בלי זה אני סתם אחת שאוהבת פרוזן.
זאלופון זאלופון​(שולט)
לפני 15 שנים • 6 ביוני 2011
זאלופון​(שולט) • 6 ביוני 2011
tebayes כתב/ה:
oh god....עכשיו ראיתי את התמונות,
למה כל החברים שלי ערומים תמיד?1

אולי זה אתה שתמיד לבוש.
Tobias Tobias​(קינקי)
לפני 15 שנים • 7 ביוני 2011

Re: לא ציפיתי לפחות ממך!

Tobias​(קינקי) • 7 ביוני 2011
MedLife כתב/ה:
icon_rolleyes.gif


טאוב, אתה מעדיף שאני אתלבש? אתה באמת מעדיף שאני אתלבש? ככה לפחות יש לי את הציצים להשתמש בהם, בלי זה אני סתם אחת שאוהבת פרוזן.


כן, אני באמת מעדיף שתתלבשי, אני חושב שראיתי כבר 80 % אחוז מהחברים שלי בעירום ושלא מיוזמתי או רצוני.

זאלו קדימה...תורך, בוא נגמור עם וזהו.
Tobias Tobias​(קינקי)
לפני 15 שנים • 7 ביוני 2011
Tobias​(קינקי) • 7 ביוני 2011
זאלופון כתב/ה:
tebayes כתב/ה:
oh god....עכשיו ראיתי את התמונות,
למה כל החברים שלי ערומים תמיד?1

אולי זה אתה שתמיד לבוש.


אני לא זה שתמיד לבוש זאלו,
אני פשוט לא מתועד.

אני חושב שאני צריך לשלוח מכתב לבונדג'
Tobias Tobias​(קינקי)
לפני 15 שנים • 7 ביוני 2011
Tobias​(קינקי) • 7 ביוני 2011
חוץ מזה שלא מערבבים ציצי ופרוזן...זה גורע משניהם(ואוו אני מרגיש שאני נותן פה תגובה הפוכה לשרשור על הדו מיניים)