|
|
לפני חודש •
11 במאי 2026
לפני חודש •
11 במאי 2026
הלן הדוב • 11 במאי 2026
My two cents :
חופש הביטוי הוא קדוש או במקרה הזה החופש לההשוויץ בטייץ? חשוב לא פחות לקחת בחשבון את העובדה שהחופש הזה בא עם אחריות. כי חופש הביטוי לא משחרר אותנו מלשאת בתוצאות. למשל - (לא מקרה קיצון, אמיתי לגמרי) לו זוג גברים בוחרים להתהלך ברחובות תל אביב יד ביד הם עדיין עלולים להתקל באלימות הן מילולית והן פיזית. ובאותה הצורה בעולמנו הלא מושלם צריכים אנשים להחליט איך בא להם להתלבש. אני אישית? תלבשו מה שבא לכם כל עוד אף אחד לא נפגע ואם כן אז אתם לא מתנערים מאחריות. (יענו מורה בגן לא צריכה להסתובב עם "קאמל טו" מסיבות שמאוד ברורות) |
|
|
|
|
לפני חודש •
11 במאי 2026
לפני חודש •
11 במאי 2026
bondman(נשלט){FLR} • 11 במאי 2026
יש גברים שגם הייתי מעדיף שילבשו טייטס
ואני בעד שיוחזר הספידו. ואז בכלל תהייה ברחוב חגיגה. |
|
|
|
|
לפני חודש •
12 במאי 2026
לפני חודש •
12 במאי 2026
Black Lotus(מתחלפת){זאלופון} • 12 במאי 2026
מה שיש פה זה מצד אחד כתבה קרינג'ית להפליא (כמובן שבהארץ, כי איפה עוד קריפסטרים יכולים לכתוב דברים כאלו במסווה של "שינוי חברתי"? 😖)
ומצד שני יותר מדי אנשים שלא מבינים שבגדי אימון זה לחדר כושר, ולא בגדים שלגיטימי להסתובב איתם כל יום כל היום במרחב הציבורי, גם אם יש עליהם תווית של alo או לולולמון והם עלו כמו בגד מעצבים. 🙄 |
|
|
|
|
לפני חודש •
12 במאי 2026
לפני חודש •
12 במאי 2026
פרלין(נשלטת){ש} • 12 במאי 2026
העניין הוא שבמבני גוף שונים דברים נראים אחרת… אני כן חושבת ששומה עלינו לשמור על מינימום אלגנטיות במרחב הציבורי. זה כולל חריצי תחת של גברים והשתנה במינימום הסתרה.
אבל מי אני שאמנע מנשות ישראל להתהדר בפותן? אם זה מה שעוזר להן להרגיש חופשיות, שילכו על זה. אני כבר מבוגרת מדי כדי לשנות את דעתי בעניין. |
|
|
|
|
לפני חודש •
12 במאי 2026
לפני חודש •
12 במאי 2026
LowCarb(שולט) • 12 במאי 2026
יאללה, אני נוגס.
כל חברה קובעת לעצמה מה מותר ומה אסור להיראות בציבור. ומעניין שתמיד הגברים מנסים לצמצם, והנשים להרחיב. וזה בגלל שפיתוי ויזואלי עובד רק לצד אחד. כל עוד נשים לא יכולות להתאפק מלהשתמש בגוף שלהן לפיתוי, אני לא יכול לכבד אותן, ובטח שלא את זה. זאת מניפולציה ברמה העלובה ביותר - להפעיל מינית גברים נגד רצונם, כדי לקבל דיבידנדים רגשיים וחברתיים. בתור גבר שהולך ברחוב ועסוק בענייניו אין לי שום רצון שהמוח הזוחלי גברי שלי יופעל על ידי איזה פוסטמה שבא לה לקבל צומי. וזה בכלל לא משנה אם היא מושכת או לא. כל האוביסיות והישישות שהולכות עם הקוס בחוץ גם מפעילות אותי - רק הפוך ממה שהן מקוות. וזה שזה טבעי לא מעניין. כמו שאוסרים על אנשים לחרבן בציבור (גם זה טבעי) ולאונן בציבור (בתוך שקית, תנוחו, אין פה ליכלוך), ככה צריך לאסור גם על גברים וגם על נשים להתלבש בצורה פרובוקטיבית. הרחוב צריך להיות שמור לתנועה ממקום למקום, או לישיבה בצ'יל על ספסלים, ולא לתצוגת אופנה או פיתוי. ומי קובע מה פרובוקטיבי? שאלה יפה. אני. מעניין שתמיד כשבאיזה בית ספר קובעים גובה מינימלי של מכנסיים קצרים רק הבנות נזעקות ונעמדות על הרגליים האחוריות. מה? לבנים לא חם? תפסיקו לנסות לפתות כל הזמן. אני מבין שזה בטבע שלכן, אבל גם בטבע שלי ללכת מכות ולפעול על הדחפים שלי, ואתן לא רואות אותי עושה את זה כל הזמן. בתור חברה צריכים להיות כללים שמאפשרים חיים נעימים, רגועים ונוחים, בלי לגרות את היצרים האפלים כל הזמן. אז תשמרו את הקוס שלכן לעצמכן ותעזבו אותי במנוחה. את העוצמה שלכן תנסו לבטא ביצירה, במדע, בהצלחה כלכלית, בהאצלת שלום, הרמוניה והבנה ולא בקוס הזה כל הזמן בפרצוף שלי. גאד, אפילו כשאתן מפגינות אתן מורידות חולצה. חולצות בטן, מחשופים, מכנסונים, חוטיני - די! האובססיה הזאת שלכן לחשיפה גורמת להרבה גברים לא לקחת אתכן ברצינות. העצמה עאלק. פאקינג פתטי זה מה שזה. עולב. בהצלחה. |
|
|
|
|
לפני חודש •
12 במאי 2026
לפני חודש •
12 במאי 2026
aum • 12 במאי 2026
זה מתבקש פה:
|
|
|
|
|
לפני חודש •
12 במאי 2026
לפני חודש •
12 במאי 2026
פרלין(נשלטת){ש} • 12 במאי 2026
► LowCarb כתב/ה: יאללה, אני נוגס.
כל חברה קובעת לעצמה מה מותר ומה אסור להיראות בציבור. ומעניין שתמיד הגברים מנסים לצמצם, והנשים להרחיב. וזה בגלל שפיתוי ויזואלי עובד רק לצד אחד. כל עוד נשים לא יכולות להתאפק מלהשתמש בגוף שלהן לפיתוי, אני לא יכול לכבד אותן, ובטח שלא את זה. זאת מניפולציה ברמה העלובה ביותר - להפעיל מינית גברים נגד רצונם, כדי לקבל דיבידנדים רגשיים וחברתיים. בתור גבר שהולך ברחוב ועסוק בענייניו אין לי שום רצון שהמוח הזוחלי גברי שלי יופעל על ידי איזה פוסטמה שבא לה לקבל צומי. וזה בכלל לא משנה אם היא מושכת או לא. כל האוביסיות והישישות שהולכות עם הקוס בחוץ גם מפעילות אותי - רק הפוך ממה שהן מקוות. וזה שזה טבעי לא מעניין. כמו שאוסרים על אנשים לחרבן בציבור (גם זה טבעי) ולאונן בציבור (בתוך שקית, תנוחו, אין פה ליכלוך), ככה צריך לאסור גם על גברים וגם על נשים להתלבש בצורה פרובוקטיבית. הרחוב צריך להיות שמור לתנועה ממקום למקום, או לישיבה בצ'יל על ספסלים, ולא לתצוגת אופנה או פיתוי. ומי קובע מה פרובוקטיבי? שאלה יפה. אני. מעניין שתמיד כשבאיזה בית ספר קובעים גובה מינימלי של מכנסיים קצרים רק הבנות נזעקות ונעמדות על הרגליים האחוריות. מה? לבנים לא חם? תפסיקו לנסות לפתות כל הזמן. אני מבין שזה בטבע שלכן, אבל גם בטבע שלי ללכת מכות ולפעול על הדחפים שלי, ואתן לא רואות אותי עושה את זה כל הזמן. בתור חברה צריכים להיות כללים שמאפשרים חיים נעימים, רגועים ונוחים, בלי לגרות את היצרים האפלים כל הזמן. אז תשמרו את הקוס שלכן לעצמכן ותעזבו אותי במנוחה. את העוצמה שלכן תנסו לבטא ביצירה, במדע, בהצלחה כלכלית, בהאצלת שלום, הרמוניה והבנה ולא בקוס הזה כל הזמן בפרצוף שלי. גאד, אפילו כשאתן מפגינות אתן מורידות חולצה. חולצות בטן, מחשופים, מכנסונים, חוטיני - די! האובססיה הזאת שלכן לחשיפה גורמת להרבה גברים לא לקחת אתכן ברצינות. העצמה עאלק. פאקינג פתטי זה מה שזה. עולב. בהצלחה. גבר שחושב שבראש מעייני הנשים זה להפעיל מינית גברים, לא באמת מכיר או מבין נשים. התיאוריה שבבסיס המניפסט הזה היא מוטעית. הרצון הוא לחופש לא להפעלה. למעשה אני בטוחה שהדבר האחרון שמעניין אותן זה אתה. יש לנשים בראש הרבה יותר מהמבט הגברי. נשים הן אנשים וממש כמוך גם הן מעוניינות לחיות בצ׳יל. יחד עם זאת, אפשר להיות חופשיות בלי להיות בוטות. אפשר להיות סקסיים בלי להיות גסים. זאת דעתי, היא כנראה שמרנית הרבה יותר ממה שהייתי רוצה… ממש מצער אותי. |
|
|
|
|
לפני חודש •
12 במאי 2026
לפני חודש •
12 במאי 2026
LowCarb(שולט) • 12 במאי 2026
► פרלין כתב/ה: ממש מצער אותי. חבל שהעמדות שלך מצערות אותך. אולי את מרגישה לחץ חיצוני לאחוז בעמדות שונות. לגבי הנחת המוצא שלי, אני לא נסוג ממנה. לדעתי היא נכונה, והיא מסבירה הרבה תופעות. אם יש לך הנחת מוצא אחרת שמסבירה את כל התופעות שציינתי, אשמח לשמוע. "חופש" זה לא זה. כי גם גברים אוהבים חופש אבל לא מסתובבים עם מכנסונים ועם הזין בחוץ. והיחידים שכן הם הומואים. כך שוב רואים שכשקהל היעד הוא גברים, פתאום מחצינים מיניות וחשיפה. והנה עוד תופעה שמוסברת על ידי הנחת המוצא שלי... |
|
|
|
|
לפני חודש •
12 במאי 2026
לפני חודש •
12 במאי 2026
זאלופון(שולט) • 12 במאי 2026
► LowCarb כתב/ה: ► פרלין כתב/ה: ממש מצער אותי. חבל שהעמדות שלך מצערות אותך. אולי את מרגישה לחץ חיצוני לאחוז בעמדות שונות. לגבי הנחת המוצא שלי, אני לא נסוג ממנה. לדעתי היא נכונה, והיא מסבירה הרבה תופעות. אם יש לך הנחת מוצא אחרת שמסבירה את כל התופעות שציינתי, אשמח לשמוע. "חופש" זה לא זה. כי גם גברים אוהבים חופש אבל לא מסתובבים עם מכנסונים ועם הזין בחוץ. והיחידים שכן הם הומואים. כך שוב רואים שכשקהל היעד הוא גברים, פתאום מחצינים מיניות וחשיפה. והנה עוד תופעה שמוסברת על ידי הנחת המוצא שלי... דיון מעניין. אני חושב שהנחת המוצא שלך נכונה בגדול: לא מדובר בחופש או באידיאל נעלה אחר, אלא ברצון בסיסי להרגיש נחשקים. אני חולק עליך בשני דברים: ראשית, אני לא רואה בכך דבר שלילי או כזה שגורם לי לאבד כבוד. אם זה לא נעשה בצורה בוטה מדי או שאינה הולמת את המקום, זו בעיניי התנהגות טבעית ולגיטימית. בני אדם פועלים על סמך תמריצים ותמיד רוצים לקבל חיזוקים, בפרט על הדברים החשובים. הנראות והנחשקות שלנו היא מהדברים החשובים עוד מראשית האבולוציה. שנית, אני לא חושב שהצורך הזה מוגבל למין הנשי. ההתנהלות השונה במרחב הציבורי מוסברת בעיניי בכך שגברים פשוט לא מקבלים חיזוקים על התנהלות כזו. גבר שילבש מכנסונים צמודים ברחוב, סביר שימשוך בעיקר תגובות שליליות. לא נשים ולא גברים יגרמו לו להרגיש נחשק. לכן אין לגברים תמריץ לעשות זאת, אבל זה לא אומר שלא היו עושים לו היה להם תמריץ. כפי שציינת, בקהילה הגאה זה נעשה, וזאת משום ששם התמריץ קיים. ולנושא הפוסט: באופן אישי אין לי שום בעיה עם פות בטייטס במרחב הציבורי, לרוב כנראה שיהיה לי נחמד לראות, אבל לעשות מזה אידיאולוגיה של שחרור מדיכוי, קצת מגוחך בעיניי. |
|
|
|
|
לפני חודש •
12 במאי 2026
לפני חודש •
12 במאי 2026
LowCarb(שולט) • 12 במאי 2026
► זאלופון כתב/ה: אם זה לא נעשה בצורה בוטה מדי או שאינה הולמת את המקום אבל זה בדיוק העניין. לדעתי מכנסוני קוס הם בדיוק בוטים מדי, ואינם הולמים את המקום. מבחינתי המקומות הראויים לחשיפה מינית בוטה הם מקומות של חיי לילה ובילוי. לא עבודה, בית ספר, בתי חולים, ורחובות. וברור שגברים היו נחשפים אם נשים היו מגיבות לזה. אני לא טוען שגברים עליונים מוסרית או משהו כזה. מבחינתי צריך לאסור על הופעה פרובוקטיבית ברחוב גם על הומואים. וגם על סטרייטים שמורידים חולצה וכדומה. מה שכן יש פה זה ש בעיות: צביעות נשית וסטנדרטים כפולים. צביעות, כי בניגוד להומואים, נשים נזעקות, מיללות ונפגעות כשגברים (שהן לא מעוניינות בהם) פועלים על בסיס הגירוי שהן חושפות אותם אליו. לא רוצה שיתחילו איתך ברחוב? אל תראי את הקוס. זאת תהיה התחלה טובה לקחת אחריות ולא רק לדרוש סמכות. כמו שאני נועל את הדלת בבית כי אני לא רוצה שיפרצו אלי. והסטנדרט הכפול מתבטא בהתעלמות של החברה מהצרכים והמגבלות הגבריים, בעוד שאלה הנשיים "נחגגים" ומקבלים לגיטימציה ואמפתיה אינסופית. בתור גבר אני חרמן, מופעל ויזואלית, אגרסיבי. זה הורמונלי. למה זה לא נחשב למשהו שצריך להתחשב בו? למה פתאום אני צריך להתגבר על הדחפים הכי חזקים שלי, בזמן שלנשים מותר הכל? שלא לדבר על ללבות את זה... סטנדרט כפול זה למה. לדחוף לי קאמל טו בפרצוף כשאני יורד למטה לקנות סיגריות באמצע יום עבודה זאת הטרדה מינית. חד וחלק. |
|
|

