ממתין בסבלנות(שולט) |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
חובתו של דום
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
ממתין בסבלנות(שולט) • 5 בפבר׳ 2006
רציתי להעלות כאן נקודה שלאחרונה אני נתקל בה יותר ויותר, בין אם בצאטים או בין אם בפורומים שונים.
מהי חובתו , אם בכלל קיימת חובה כזו, של דום, אמיתי , או כזה שמכנה עצמו דום, לשמור על תחומי המחיה של דומים אחרים בכל הקשור לסאביות שלהם. ואסביר. כל דום שיש לו שפחה, או סאבית, הצהיר על כך בצורה זו או אחרת, קיימים קודים לקילור וירטואלי בין הדום/ דומית לבין הנשלט/ת. לפי מיטב הבנתי, דומים חייבים לשמור על הטריטוריה שלהם בדיוק כשם שהם צריכים לשמור על הטריטוריה של דומים אחרים. לשמור על הטריטוריה הכוונה היא, לדעת לקבל עובדתית את שיוכו או שיוכה של נשלט/ת לדומ/ית, ולהתיחס אליהם כאל מוקצים, מחמת השייכות. זכותו של דום להשתמש בסאבית שלו ככל המוסכם בינהם לרבות, השאלה לדום זה או אחר, בהתאם לכללים ובהתאם למוסכמות בינהם, אבל אין בכך משום יצירת זכות כלשהיא לגבי הנשלטת על ידי הדום האחר. לאחרונה אני נקלע לסיפורים , שבהם דומים לוקחים לעצמם זכויות על סאביות השייכות לדומים אחרים, והדבר בעיני מוקצה מחמת המיאוס. דום צריך לדעת לשמור על הזין שלו במקום סגור ככל שנוגע הדבר לשפחתו של אחר. כך אני דורש מעצמי וכך הייתי מצפה מאחר. דום צריך לדעת לשלוט על יצרו,ולקבל את הקודים של המקום של העולם המופלא הזה. זה שעולמנו עולם שבסטיה יסודו אין בכך משום להעלות או להוריד מחשיבותם של כללי התנהגות, נהפוך הוא הכללים נועדו לעשות סדר. ולשמור על שפיותו ועולמו הפנימי של כל אחד וחד מאיתנו. והדבר נכון דו צדדית, הכוונה היא שלא כל סאבית, רשאית לפתות אדון שיש לו סאביתמשלו. קיימים מקרים של ריבוי שפחות, או ריבוי עבדים לאדון או מלכה, אבל הכל נעשה בהסכמה בין כל הצדדים, אין גזילת גזל, אין לקיחת שפחה או עבד שלא מרצונם, הכל נעשה בהסכמה מראש. אני מאד הייתי רוצה לשמוע דעתם של החברים כאן, לגבי הנושא, והייתי רוצה שהחברים יוקיעו, ויקיעו מתוכם מקרים שהם מכירים, על התנהגות שאינה הולמת. בכל מקרה כלובי, אם תסכים, אוכל לתת רשימה חלקית של דומים, שאני יודע, בודאות, שטבלו ידם במרכולתם של אדונם אחרים. ועל כך תבוא הברכה. ממתין בסבלנות |
|
ממתין בסבלנות(שולט) |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
ממתין בסבלנות(שולט) • 5 בפבר׳ 2006
מצטער על טעות ההדפסה...יקיאו במקום יקיעו
|
|
זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
זאלופון(שולט) • 5 בפבר׳ 2006
אלמנטרי, לא?
אני לא חושב שיש כאן עניין של "חובת דומים" וגם לא של "הגנה על טריטוריה" אלא התנהגות אתית בסיסית, כבוד מינימלי בין בני אדם. ממש כפי שלא היית מתחיל עם חברתו של חברך, אתה לא אמור להתחיל עם הסאבית שלו. מה שכן, לא שמעתי על יותר מדי מקרים שבהם אירע משהו רציני יותר מאשר הודעה פרטית שנשלחה לסאבית מקולרת. חלקן (ולרוב - אדוניהן) עושות מזה טררם בפורומים, חלקן מתעלמות, חלקן עונות באגרסיביות וחלקן אפילו מסבירות בנימוס שלסוגריים ליד הניק יש משמעות ולכאלה לא פונים. אם מישהי, במקום לעשות את אחד הדברים הללו, נענית להודעה מבלי ליידע את אדונה - היא לא הפסד גדול. |
|
Anubis |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
קשר פתוח
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
Anubis • 5 בפבר׳ 2006
מה אז רק בגלל שיש לה סוגריים היא לא יכולה לדבר ,לדעתי אלא אם מדובר במערכת יחסים שהיא מחויבת אליה ובה במפורש אדונה אסר עליה לדבר עם אחרים אין סיבה שמישהי עם סוגריים תדבר עם מישהו אחר. לא כל שיחה היא נסיון להתחיל.
כמו כן יש כאן שאלה גם של נאמנות ואמון שיש לאדון בשפחתו אם יש לו אמון בה והוא ידע שהיא לא תרעה בשדות אחרים אז אין לו סיבה לאסור עליה דיבור עם אחרים. |
|
מUחדת |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
מסכימה עם זאלופון.
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
מUחדת • 5 בפבר׳ 2006
ציטוט: לפי מיטב הבנתי, דומים חייבים לשמור על הטריטוריה שלהם בדיוק כשם שהם צריכים לשמור על הטריטוריה של דומים אחרים.
לשמור על הטריטוריה הכוונה היא, לדעת לקבל עובדתית את שיוכו או שיוכה של נשלט/ת לדומ/ית, ולהתיחס אליהם כאל מוקצים, מחמת השייכות. זכותו של דום להשתמש בסאבית שלו ככל המוסכם בינהם לרבות, השאלה לדום זה או אחר, בהתאם לכללים ובהתאם למוסכמות בינהם, אבל אין בכך משום יצירת זכות כלשהיא לגבי הנשלטת על ידי הדום האחר. לפי מיטב הבנתי, הרבה מאוד אנשים כאן חיים לפי מוסר כפול. כלומר- מספר האנשים שמקיימים מערכות יחסים מקבילות כאן {מהסוג שבן הזוג לא יודע עליהן}, או המתהדרים בטבעות נישואין {בעולם הוונילי זה מקביל לקילור, לא?} הוא גדול מאוד. לצעוק חמאס כי מישהו פונה לסאבית מקולרת? היית חושב אותו דבר לו גבר היה פונה לסתם אישה נשואה? כתבת: ציטוט: לאחרונה אני נקלע לסיפורים , שבהם דומים לוקחים לעצמם זכויות על סאביות השייכות לדומים אחרים, והדבר בעיני מוקצה מחמת המיאוס.
מה זה בדיוק לקחת לעצמם זכויות על הסאביות? ציטוט: דום צריך לדעת לשלוט על יצרו,ולקבל את הקודים של המקום של העולם המופלא הזה.
לא כל מי שמחזיק שוט הוא דום ולא כל אחד רוצה לקבל עליו את הקודים. אגב- לגמרי זכותו. הוא לא פוגע בה פיזית. בסך הכל פנה אליה. לא מתאים לך? תגידי שלום. גם כל עניין ה"גנבו לי סאבית" צורם לי. מדובר בבן-אדם. "רכוש" או לא. בן אדם. ואם בחרתם לעצמכן סאביות שנוחות למניפולציות- תאכלו את הדייסה שלכם. אני יותר נהנית מדום שנותן לסאבית שלו להתמודד על הבלשטנים שפונים אליה לבד- כי הוא סומך עליה, משועשע מהסיטואציה ובטוח בה מספיק שהיא יכולה לכל "גנבי הסאביות". לכתוב כרך חדש בטרילוגיה בשם "רשימת דומים מסוכנים חלק ב'- המטרידנים" נראה לי קצת טרחני. |
|
aka BODYGUARD |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
aka BODYGUARD • 5 בפבר׳ 2006
ממתין בסבלנות...
בניגוד לצעירים והחפוזים אני בהחלט חושב, חשבתי ואחשוב שיש מקום כזה של כיבוד המערכות.. אבל מה לעשות- בכל פעם שהרמתי את נס בנושא התגובות היו של "אכלו לי/שתו לי". אז אני מנדטורי קצת, וב-15 שנות הבדס"מ שלי הפנמתי שני חוקי בסיס: 1. לעולם לא נוגעים ברכוש אחר. 2. לעולם שמור על רכוש האחר כאילו היה שלך... לצערי החוקים האישיים שלי לא מתקיימים בסו קולד קהילה , גם לא כנורמה... דבריך אולי נכונים, אולם אם אתה מתכוון לצאת לקרב איתם, הבט לאחור.. אתה לבד. |
|
doctor strangelove(שולט) |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
שניים זה תמיד ביחד (???), או, הצביעות נשפכת כשפיך
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
doctor strangelove(שולט) • 5 בפבר׳ 2006
(1)
אתה נשוי, אם להאמין לכרטיס שלך. הסאבית שלך נשואה. ואתה מדבר גבוהה-גבוהה על שיוך, על אתיקה, על "מוקצים מחמת השייכות"? בעל מקורנן זה סבבה, אבל נקמת דום מקורנן לא ברא השטן. היאח! ג'יזס, אין לך גבולות, איש. (2) בכלל, הענקת לנו הודעה שלבחור מתוכה את המשפט הכי מקומם או הכי אידיוטי זה כמו לבחור מתוך רשימת הליכוד לכנסת את הכי אינטרסנט והכי מושחת. ציטוט: בכל מקרה כלובי, אם תסכים, אוכל לתת רשימה חלקית של דומים, שאני יודע, בודאות, שטבלו ידם במרכולתם של אדונם אחרים.
מרכולתם, אה? שפחתו של דום היא "מרכולתו"? פחחחחח. איזה רעיון ענקקקקקקק! רשימה שחורה של דומים שטבלו ידם במרכולתם של אחרים! וכי מהם פשעים כנגד האנושות אם לא לפנות למישהי שמעניינת אותך כשיש לה מישהו? נכון שהפניה היא אליה ולא אליך, נכון שמותר לה להגיד "כן", נכון שמותר לה להגיד "לא", אבל למה שניתן לכל זה לבלבל אותנו. העיקר שתוקם משטרת הכלוב, ותוך שעה מהרגע שתשאיר להם הודעה במלשינדום הם יתפסו את הדום החוטא ויגוללו אותו בזפת ובנוצות בכיכר הכלוב. אם הצלחתי להתחקות אחר קו המחשבה שלך, אז הוא טיפה'לה, טיפטיפונת סלקטיבי: כשהסאבית עושה את הבחירות שלה לסרב לכל האחרים ולהפקיד את עצמה בידיך, להגיד לך "כן", מדובר באשה דעתנית המוציאה מהכח אל הפועל את זכותה לדחות את מי שהיא לא רוצה לבחור במי שהיא רוצה. אבל כשהיא כבר הסאבית שלך, והיא עדיין עושה את אותו דבר עצמו - מחליטה עם מי לדבר ועם מי לא, וכו' - וחס וחלילה, אוי ואבוי, מדברת עם אחרים, אז זה פשע ומדובר בסאבית מסכנה שזקוקה לדום מגונן, רצוי עם תארים מתקדמים באמנויות לחימה נתנייתיות. (3) הגישה הפרטית לגמרי שלי הפוכה משל מר רשימה שחורה. תהיי מי שתהיי, אשתי, סאביתי, ווטאבר, לכי תקיפי את העולם שבע ושבעים פעמים ביום, תעשי אודישנים לכל הגברים ולכל הדומים, ובלילה נראה אם את עדיין בוחרת בי. בחירה מתוך צינוק ו"מבחר" של אדם אחד לאו בחירה היא, ואני כל כך אוהב את הידיעה שמי שאיתי בוחרת בי בכל יום מחדש, בחירה חופשית ואמיתית. ומי שמנסה להאריך את חיי המדף של הקשר שלו על ידי צמצום העולם של הפרטנר, על ידי איסורים ומגבלות, הוא בעיני אדם שלא היטיב להתמודד בצורה בוגרת עם הפגיעות שלו ועם הדאגה הטבעית שיש לכולנו מפני נטישה ופרידה. לא נותר לי אלא לאחל לכל אלה שזו דרכם שלא יכבדו את הסאבית שלהם רק כשהיא בוחרת בהם, אלא בכלל, ובמקום להשקיע ברשימות שחורות לדומים פתיינים, מוטב שישקיעו בהבנה טובה יותר של עומק הפגיעות שלהם. אתה לא יכול לתקן את הפגיעות שלך על ידי "תיקון" הזולת. ונפרד בשירת אני רואה אותה, אני רואה אותה הולכת למרכולת. נ.ב. בוא נעשה עסק: אני לא אגע לך בסאבית, ואתה אל תיגע לי בעברית: יוקיעו זה אחלה, אבל בבקשה להבא יקיאו ולא יקיעו. |
|
Haohev |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
להציגם לראווה בכיכר העיר
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
Haohev • 5 בפבר׳ 2006
ידידי הנכבד,
במקום אחר, בחברה אחרת ,שבה היו מישמים את כלליך המוצעים שבה אסור לאדם לדבר או לפנות למי שיש לו בן/ת זוג (בעיקר אם יש לה בן זוג ) ואם הוא עושה כך הוא צפוי לעונש כזה או אחר (כמו הצגת שמו לראווה למען יראו ויראו ...)... בוודאי היו גם מציגים שכמותך ושכמותי ועוד כמה מהסביבה הנכבדה שלנו (ה"סוטים" כפי שהגדרת ) בכיכר העיר ושם היו בוודאי מישמים את הצעתך "לשמור את המה שמו שלנו במקום סגור" (אבל אחרי שחתכו אותו ...) ... וכמו שאמרה בחוכמה רבה "מיוחדת" ... מה יהיה דינם , לפי תורתך, של הנשואים בינינו שחמדו להם מישהי נוספת למזלנו אנו חיים בחברה חופשית , שבה אנו יכולים להתבטא בחופשיות ולנהוג בחופשיות. ולהזכירך, החופש לבחור הוא אבן היסוד של הבדס"מ שבלעדיו העולם הזה נעלם. אני מסכים איתך שאין זה נאה או ג'נטלמני לנסות ל"גנוב" את מי שנמצא בתוך מערכת יחסים , אבל מי שנוהג כך בז רק לעצמו . ידידי, הדרך הטובה והנכונה , היא להשקיע בזוגיות, לתת ולהעניק , כי אם הזוגיות טובה היא לא תברח...ואם הזוגיות אינה טובה לא תוכל להחזיקה בכך שאתה מרחיק אחרים ממנה . אז שיהיה לך רק טוב וזוגיות מעולה. האוהב ולך , יקירתי נא לשלוח לי רשימת כן ולא עד הצהריים |
|
קליבר(שולט) |
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
סוף סוף ...
לפני 18 שנים •
5 בפבר׳ 2006
קליבר(שולט) • 5 בפבר׳ 2006
קם לנו דוקוטור אחד לרפואה !!!
חזק ואמץ דוקטור סטרינג' לאב !!! ובכן , כל פעם קם מישהוא ומנסה לעשות פה פעילות שיטור , אכיפה , חוקים וכד' אני מציע להקים את הפרלמנט הבדסמי הראשון , בטוח ילך . אז ככה : לפעמים אני מתחיל עם שפחות , לפעמים מתחילות איתי ( תאונות עם רכבת קורות , אז גם זה קורה !!! ) ולפעמים מתחילים עם השפחה שלי , אבל מאחר ואני בטוח בעצמי , ואני יודע מה אני שווה , אני לא עושה מזה רעש ( לשמחתי , עד היום {בערב} כל השפחות שלי שהלכו לאדון אחר , אח"כ חזרו אלי . פעם היתה לי חתימה , שאומרת : ככל שאתן לך יותר חבל , את תהיי יותר קשורה לא יעזור קילור , ולא יעזור אזיקים וגאג , אם אין אמון ואין חברות אמיתית , הכל קורה . אגב שפחה כמרכולת ? מאיפה בא לו הרעיון הזה ? |
|
דמיאן(שולט) |
לפני 18 שנים •
6 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
6 בפבר׳ 2006
דמיאן(שולט) • 6 בפבר׳ 2006
ממתין בסבלנות ,
איך משיגים רשימה כזו? והאם אני יכול לקבל את הרשימה? |
|