huan |
לפני 18 שנים •
23 באוק׳ 2006
שולטים ונשלטים-נקודה למחשבה
לפני 18 שנים •
23 באוק׳ 2006
huan • 23 באוק׳ 2006
פעמים רבות נפתחים שירשורים העוסקים באקטים הפיזיים של בדסמ והדנים האם ראוי או לא ראוי לבצע אותם.העם מותר לדומית לישכב עם עבד?העם סאב חייב לרדת לדומית?ומה באשר למלכות בתשלום שהסאב אומר להם מה בדיוק הוא רוצה ויאך הוא רוצה את זה?
מיתוך שיחותי והכרותי עם נשים המתארות את עצמן כדומיות עולות 2 הנקודות הבאות: 1.הוב המוחץ של הסאבים הם פטישיסטים המעוניינים במישהי שתבצע בהם אקטים מאוד מסויימים (שתשתין אליהם,תירק אליהם,תקלל אותם,תשפיל אותם,תרביץ להם,תזיין אותם בתחת והרשימה עוד ארוכה) ושלרצונותיה של הדומית אין משמעות ואין כל משמעות למי היא אותה דומית כל עוד היא תבצע בהם אתא ותם אקטים. 2.אני דומית כי אני מצליפה לאנשים,משפילה אנשים,משתינה על אנשים,מקבלת כסף בכדי לעשות זאת. לאור הדברים האלה מעניין אותי לראות שכל מיני דיונים נגררים בסופו של דבר לפילסופיה בדבר המשמעות העומדת מאחורי דבר זה או אחר כאשר מה שמעניין ומה שמגדיר את תפקידם בקהילה של מרבית האנשים פה הם הצדדים הפיזיים והאקטים אותם הם אוהבים ולא מחשבה עמוקה כלשהי,דפוסי התנהגות ופילוסופיה בקשר לחיים ולקוסמוס. אם תגידשאתה אוהב לקבל בתחת,אתה אוהב שישתינו אליך,אתה מאזוכיסט ואוהב כאב הרוב המוחלט של האנשים יגידו:"אהה אז אתה סאב". אם תגיד שיש הערכה גדולה למין הנשי ואתה מעריץ נשים באשר הם ורוצה לעשות להם טוב ואתה ממש את הפילוספיה הזאת על ידי כך שאתה מצליף,מזיין חזק בתחת,משפיל,קושר,נותן לבת הזוג ללקק לך את הרגליים וכו הרוב המוחלט של האנשים פה יגידו:"אהה אז אתה מתחלף\שולט". אני אצטט את כחולית מהשירשור האחרון על מלכות בתשלום ציטוט: היא שולטת בלעדית, כי היא מחליטה מה לתת לו, מתי, אם בכלל...
באיזה סדר... אם היא אוהבת את זה גם, אז מה, היא תמנע את זה מעצמה רק כדי לומר: אה! הוא לא יקבל ממני שום דבר שהוא אוהב? ואם הוא לא יקבל משהו שהוא אוהב, למה שהוא יהיה איתה? זה מה שקורה עם מלכה רגילה וזה מה שקורה עם מלכה בתשלום. רק שמלכה בתשלום, הסשן שלה שירותי יותר במהותו ולכן בניגוד למלכה רגילה שיכולה לעשות סשן: אני יושבת על הספה שעה ושמה עליך רגליים כי בא לי מלכה בתשלום לא תעשה את זה, כי איש לא ישלם על זה 400 שקל (אלא אם כן זה הקיק שלו). אם הפעילות שהאדם עושה ההיא המגדירה את "תפקידו" בקהילה מה הטעם בלנסות ולהארים על זה הררים של פילוסופיה...מלכה בתשלום מצליפה באנשים?אז היא מלכה והאדם המגיע אליה הוא סאב. אך עם הפילוסופיה והמחשבה העומדת מאורחי הדברים היא המגידרה את תפקידו אז אם אומרים למכלה בתשלום מה לעשות,משלמים לה על כך כסף ומצפים לשרות מאוד מסויים אז היא איננה מלכה אלה סתם אישה המקבלת כסף תמורת שירות מאוד מסויים שהיא מספקת.והמגיע אליה הוא לא סאב אלה אדם הרוצה להגשים פטיש מאוד מסויים. הקרטירונים הפילוספיים הקובעים מי הוא נשלט ומי הוא שולט מתרכזים בדרך חשיבה ובעומד מאוחרי הדברים במציאות הדברים שונים ומה שמגדיר אנשים הם הפעולות אותם הם אוהבים לעשות. וויכוחים על פעולה מסויימת אשר הולמת או אל הולמת מלכה והעם מלכות בשתלום הן מלכות או זונות הם חסרי טעם מפני שהדברים אליהם הם דנים פשוט אינם מוגדרים וברורים ואין הנחת יסוד משותפת ממנה אפשר לצאת ועל הדקויות שלה להתווכח. |
|
huan |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
huan • 24 באוק׳ 2006
הסבו את תשומת ליבי לעובדה שקו המחשבה שלי לא ברור ולא מבינים מה אני מנסה לומר.לכן החלטתי לכתוב תקציר של הדברי.
1.לפי המצב היום בפועל התפקידים בבדסמ (שולטים,נשלטים,מתחלפים וכו) מוגדרים על ידי הפעולות הפיזיות שאנשים אוהבים לעשות.למשל עם אדם מצליף במישהו אז הוא שולט.עם אדם אוהב ללקק כפות רגליים אז הוא נשלט (הניסוח המתומצת),ולעומד מאוחרי הדברים ולפילוסופית חיים אין כל משמעות והפעולות הן העיקר. 2.בתאוריה שאנשים מחזיקים פה התפקידים בבדסמ נקבעים על ידי פילוסופית חיים והדברים העומדים מאחורי הפעולות.לשולט יש פילוסופיה אחת,תכונות אופי ודרכי התנהגות מסויימים (עושה לנשלט כל מה שהוא רוצה) וכן לנשלט (מציית לשולט בכל,רואה בשולט מישהו עליון).והפעולות הפיזיות הן רק ביטוי לכך ולא העיקר. 3.יש סתירה בין שני התאוריה למציאות בפועל אשר מובילה לויכוחים חסרי משמעות ותוכלת כמו למשל העם מלכות בתשלום הן דומיות או זונות והאם למלכה מותר למצוץ לעבד.כתוצאה מהעדר נקודת מוצא אין כל יכולת להגיע אפילו להבנה אחד של השני. 4.הסתירה מובילה לאי הבנות,חיכוכים ואי נעימויות ואולי כדי שאנשים יכירו בקיומה של הסתירה ויש טעם לנסות ולהסדיר אותה. |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
מיתוסית(שולטת) • 24 באוק׳ 2006
"אני דומית כי אני מצליפה לאנשים,משפילה אנשים,משתינה על אנשים,מקבלת כסף בכדי לעשות זאת."
סליחה?? על פי המשפט הזה, נראה כי אתה חשוב שכל הדומיות מקבלות תשלום עבור הסשנים שלהן?? |
|
huan |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
huan • 24 באוק׳ 2006
ציטוט: "אני דומית כי אני מצליפה לאנשים,משפילה אנשים,משתינה על אנשים,מקבלת כסף בכדי לעשות זאת."
סליחה?? על פי המשפט הזה, נראה כי אתה חשוב שכל הדומיות מקבלות תשלום עבור הסשנים שלהן?? icon_eek.gif במקום "," תשימי "\" ואי ההבנה תיפתר מעצמה. לא מדובר בתנאי מחייב אלה באפשרות מסויימת. |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
זאלופון(שולט) • 24 באוק׳ 2006
זה נכון ולא נכון.
יש פעולות פיזיות שמתקשרות יותר לשליטה ופעולות פיזיות שמתקשרות יותר להשלטות. עד כאן נכון. אבל מה שקובע הוא, בסופו של דבר, מי מכתיב מה יקרה ומתי. אם מישהי פוקדת עליי ללקק את רגליה ואני עושה זאת - אני סאב. אם אני פוקד על מישהי לשכב, קושר אותה למיטה ואז נוטל את כף רגלה ומוצץ את בהונותיה - אני דום. ביצעתי את אותו אקט פיזי, אבל מוקד השליטה הוא שונה. מה שנכון הוא שהדברים נוטים ללכת ביחד. התיאורים שלי לעיל לא לחינם שונים במקצת, משום שמי שאוהב להיות בשליטה לא ימצא עניין רב בירידה על ארבעותיו וליקוק רגליה של האשה שאיתו, ואם ליקוק רגליים הוא מה שעושה לו את זה סביר שיבחר לעשות זאת באופן אחר. באותו אופן, מי שאוהב להיות נשלט בדרך כלל לא יהנה מלהצליף וכו'. לכן נדמה לפעמים שהפעולות הפיזיות הן מה שמגדיר, למרות שהן למעשה בדרך כלל תוצר. בנשלטים שונים יש, כמובן, רמות שונות של מיזוג בין פטישיזם לשאיפה להשלטות באופן כללי. לדעתי תמיד קיימים שני האלמנטים, ובד"כ לא תהיה הנאה מהראשון ללא השני (מעט נשלטים יהנו מלפקוד על הדומית שלהם לחלוץ את מגפה כדי שיוכלו ללקק את אצבעותיה). נכון שלפעמים כן יש פעולות שאינן נעשות מפני שמשום מה הן מתקשרות לצד זה או אחר של השוט. נדמה לי שזה קורה בעיקר בפמדום, בייחוד ביחס לאקטים פאליים כמו מציצה או חדירה, שיש להם בעיני נשים מסוימות מראית עין של שלטון גברי או השפלת האשה ולכן הן סבורות שכבודן המלכותי ייפגע אם יבצעו אותם. לדעתי זה חבל בשבילן והן באמת מפספסות את העיקר. |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
ושכחתי לומר
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
זאלופון(שולט) • 24 באוק׳ 2006
ציטוט: יש סתירה בין שני התאוריה למציאות בפועל אשר מובילה לויכוחים חסרי משמעות ותוכלת כמו למשל העם מלכות בתשלום הן דומיות או זונות
אני חושב שמה שתיארת מתקשר יותר לדיון הנצחי של "מי שולט אצל מלכות בתשלום - בעל המאה או בעל השוט?" ופחות לדיון הנצחי השני של "האם הן זונות?" שמתקשר יותר לעובדה הפשוטה שהן מספקות שירותי מין (סליחה, "שירותים נפשיים" כמובן) תמורת כסף. |
|
Shimmy(נשלט){Vents} |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
Shimmy(נשלט){Vents} • 24 באוק׳ 2006
מאוד תלוי במהות היחסים, מאז שקולרתי עשיתי הרבה יותר דברים שמהנים אותי פחות מאשר מענים אותי, הרבה דברים אליהם אני נמשך לא קיימים ביחסים ביני לבין הפדרונה שלי, והנה אני מוצא עצמי מכין את הכלים למה שיעשה לי הרבה פחות נעים, מחכה בציפיה לרגע שבו אוכל לשרת את גבירתי ומרגיש כמו ילד שזה עתה קיבל גלידה ענקית כשהיא מרוצה ממני, ואפילו לא חושב פעמיים לפני שאעשה דברים שבעבר היה מגעיל אותי רק לחשוב לעשות אותם.
היא מלכה כי היא שולטת בעניינים, היא שולטת בחיי, היא מטילה עלי מטלות פחות נעימות ויותר משפילות ולא רק בסשן , היא נטלה את האורגזמה שלי, היא מעבירה אותי תהליך ארוך של חינוך, תהליך שמלווה בכאב ויסורים ובסופו אהייה ראוי לה. ואני הסאב כי אני מודע למקומי, אני רוצה לגרום לה הנאה, רוצה להיות כלי בידיה, נהנה להיות נתון לשליטתה המוחלטת. |
|
רחפנית-הדומית המרחפת(שולטת) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
רחפנית-הדומית המרחפת(שולטת) • 24 באוק׳ 2006
huan כתב/ה: הסבו את תשומת ליבי לעובדה שקו המחשבה שלי לא ברור ולא מבינים מה אני מנסה לומר.לכן החלטתי לכתוב תקציר של הדברי.
1.לפי המצב היום בפועל התפקידים בבדסמ (שולטים,נשלטים,מתחלפים וכו) מוגדרים על ידי הפעולות הפיזיות שאנשים אוהבים לעשות.למשל עם אדם מצליף במישהו אז הוא שולט.עם אדם אוהב ללקק כפות רגליים אז הוא נשלט (הניסוח המתומצת),ולעומד מאוחרי הדברים ולפילוסופית חיים אין כל משמעות והפעולות הן העיקר. 2.בתאוריה שאנשים מחזיקים פה התפקידים בבדסמ נקבעים על ידי פילוסופית חיים והדברים העומדים מאחורי הפעולות.לשולט יש פילוסופיה אחת,תכונות אופי ודרכי התנהגות מסויימים (עושה לנשלט כל מה שהוא רוצה) וכן לנשלט (מציית לשולט בכל,רואה בשולט מישהו עליון).והפעולות הפיזיות הן רק ביטוי לכך ולא העיקר. 3.יש סתירה בין שני התאוריה למציאות בפועל אשר מובילה לויכוחים חסרי משמעות ותוכלת כמו למשל העם מלכות בתשלום הן דומיות או זונות והאם למלכה מותר למצוץ לעבד.כתוצאה מהעדר נקודת מוצא אין כל יכולת להגיע אפילו להבנה אחד של השני. 4.הסתירה מובילה לאי הבנות,חיכוכים ואי נעימויות ואולי כדי שאנשים יכירו בקיומה של הסתירה ויש טעם לנסות ולהסדיר אותה. [B]ואני חשבתי לתומי ששליטה הינה הרבה מעבר למי מחזיק בשוט. אתה באמת מאמין ששולט/ת זה להחזיק בשוט ולהצליף?(וכל שאר תיאוריך). השליטה הינה משהו פנימי, משהו אשר נולדים איתו, לא רוכשים אותו יחד עם השוט בחנות בדסמ הקרובה. השליטה וכמו כן הרצון להשלט ,הינם כל כך הרבה מעבר למה שתיארת פה. נכון, ישנם סוגי אנשים הקמים בוקר אחדו מחליטים בגלל סיבות X או Y -הנה אני שולט/ת, אך רבות דובר על אלו המגיעים לשליטה מהמקומות הכי לא נכונים. כנ"ל לגבי ההשלטות. שליטה היא קודם כל מנטאלית, הרבה לפני שהיא פיזית, הרבה לפני ההחלטות מי עושה מה ,למה וכמה. וכן, גם בבדסמ, כמו בסקס וונילי, לכל אחד מהצדדים יש את הרצונות שלו,ההתחברויות שלו, האהבות שלו לאקטים מסויימים. אני לא חושבת שאף אחד בעמדה לומר לשני מה הוא/היא מפספסים-הבסיס לשליטה הינו הדדיות, ולא משחק רצונות מי חזק יותר, השולט או הנשלט, שכן ברגע שהחוזק לא מגיע מהמהות הפנימית שלך, אתה יכול להחזיק 100 שוטים ולהצליף 1000 הצלפות, עדיין זה לא יעשה אותך לשולט. השליטה לא נלקחת-היא ניתנת, והיא ניתנת לאחר אמון, לאחר התחברות ומעל הכל מרצון, מכיבוד ומאהבה. תחשוב על זה.[/B] |
|
Madame T(שולטת) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
Madame T(שולטת) • 24 באוק׳ 2006
מסכימה עם כל מילה שכתבת, רחפנית. לשליטה יש כמובן ביטויים פיזיים כאלה ואחרים, אבל מבחינתי הקשר בין שולטת לנשלט מתחיל קודם כל בחיבור בין שני אנשים וגם כמובן ברצון ובנטיה של צד אחד להיות שולט והצד השני להיות נשלט. אישית, רק אם אני מתחברת אל הנשלט ויש הבנה וחיבה הדדית ונכונות מנטלית מצד הנשלט, יכולים לבוא בעקבות כך כל אותם 'אקטים' פיזיים. ככלל, גם ה'אקטים' האלה צריכים, לדעתי, להיות מתאימים ומקובלים על שני הצדדים, כשברור מי מכוון ומוביל את הדברים בקשר.
|
|
huan |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
huan • 24 באוק׳ 2006
רחפנית ומאדאם טי....אני לא חושב שהשליטה היא מיכלול של פעולות פיזיות,אני בכלל אידאליסט ותאורטיקן המעדיף דברים לדבר ולחשוב על הרוח ולא על החומר.
אך מה שאתן אומרות הוא בדיוק מה שאני מדבר עליו,הפער בין הפילוסופיה והגורמים העומדים מאוחרי הפעולות הפיזיות שמרבים לדבר ולדסקס פה עליהם ובין המציאות בשטח שבה דום=מצליף וסאב=מוצלף שבה אפילו המונח שליטה מנטלית לא קיימת בעיני רוב האנשים וזו רק מילה יפה יותר למגוון פעולות פיזיות כמו השפלה,יחסים אנליים,קשירות ומה לא. אתה מחזיק את השוט,אתה מכאיב לאנשים,אתה מזיין בחורה בתחת ונותן לה למצוץ לך בעיני רוב האנשים פה,הרוב הדום אך ממש לא רק אתה שולט ולא משנה שאתה אדם חלש,אובססיבי ומפגר ברמות והיחיד שמציית לך ביום יום זה הכלב שלך וגם הוא רק לפרקים. אם אתה אוהב כאב,אתה אוהב להיחדר אנאלית ואתה אוהב ללבוש בגדי נשים לא משנה עד כמה אתה דומיננטי,אסרטיבי ו"דום מלידה" רוב האנשים פה יראו בך נשלט או במקרה הטוב מתחלף. אלה הם העובדות בשטח גבירותי ורבותי אחרת דומיות אל היו מתלוננות על העדר "סאבים אמיתיים" ושכולם רוצים רק שיתשינו אליהם ולא שמים זין מי את? ומה את? כל עוד הם מקבלים את מבוקשם וכל עוד את לא אומרת להם לעשות דברים מעבר לרשימה מאוד מסויימת של דברים. אחרת לא היו נפתחים שירשורים על גבי שירשורים על "האם דומית יכולה לשכב עם הסאב שלה" ,"האם זה בסדר שדום ירד לשפחה"...ואני כבר אל מדבר על השירשורים שלא נפתחים כמו "האם זה בסדר ששפחה תצליף בדום שלה כי הוא מאזוכיסט" כי איך שהוא לכל מי שלא שאל את השאלה הזאת ברור לגמרי שזה אל בסדר ושדום לא אמור להיות מאזוכיסט. זאלו ציטוט: יש פעולות פיזיות שמתקשרות יותר לשליטה ופעולות פיזיות שמתקשרות יותר להשלטות. עד כאן נכון. אבל מה שקובע הוא, בסופו של דבר, מי מכתיב מה יקרה ומתי. אם מישהי פוקדת עליי ללקק את רגליה ואני עושה זאת - אני סאב. אם אני פוקד על מישהי לשכב, קושר אותה למיטה ואז נוטל את כף רגלה ומוצץ את בהונותיה - אני דום. ביצעתי את אותו אקט פיזי, אבל מוקד השליטה הוא שונה.
תראה אני מסכים איתך אבל העובדות בשטח מראות קצת אחרת...נתת פה דוגמה די רכה ודי מסורסת...ברשותך אני קצת אקצין אותה "אתה אומר לסאבית לשבת על הכורסה יורד על ארבע ומתחיל ללקק לה את המגפיים" בסקר דעת קהל קצר אני די בטח שרוב האנשים פה יגידו לך שאתה לא הכי דום בסיטואציה הזאת...ועם נקצין את זה עוד יותר ואתה תלבש ביריות ותגיד לסאבית שלך לזיין אותך בתחת כי מה לעשות ואתה מטור על מין אנאלי מספר האנשים שישללו ממך את תואר הדום יגדל בצורה דראסטית ושום "דומיות מלידה" לא תעזור לך לשנות את דעתם. אני חוזר ואומר העמדה שאני מציג היא אינה העמדה שלי בעניין אלה פשוט המציאות בשטח כפי שאני רואה ומנתח אותה.....אין טעם בלהסביר לי שאנשים נולדים דומים,סאבים ומתחלפים יש טעם להסכים איתי או לחליפין להביא נתונים מעולם המצאיות ואל מעולם התאוריה והפילוסופיה שסותרות את הדרך בה ניתחתי את המצב ואת המסקנות אליהם הגעתי. אבל עם תצליחו לעשות זאת כנראה שתצטרכו גם להיסטוריה בת כמעט 4 שנים של תלונות של דומיות והסאביות בדבר איכותו של החומר האנשוי פה בכלוב וכן מספר לא כל כך קטן של שירשורים....במקרה הזה אני אהיה מאושר לגלות שהתבדאתי ושהרומנטיקה לא פסחה מהעולם |
|