מיתוסית(שולטת) |
לפני 17 שנים •
27 בנוב׳ 2006
חינוך ואילוף
לפני 17 שנים •
27 בנוב׳ 2006
מיתוסית(שולטת) • 27 בנוב׳ 2006
מה ההבדל לדעתכם בין חינוף לאילוף?
האם שניהם כשרים בעיניכם (בבדסמ כמובן) |
|
נוריתE |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
נוריתE • 1 בדצמ׳ 2006
[B]לאלף:
מאלפים חיות כמו את התוכי שלי ואת הכלבים לחינוך יש בתי ספר ואוניברסיטאות וכל אילו.[/B] מה ששולט עושה לנישלטת זה להתאים אותה לצרכים שלו ללמד אותה וללמוד אותה.(או לפחות בתאוריה ככה זה אמור להיות) |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
מיתוסית(שולטת) • 1 בדצמ׳ 2006
שתי הדרכים הן דרכי לימוד האדם/בעל החיים התנהגות רצויה והתנהגות בלתי רצויה.
השאלה שלי האם שתי הדרכים נכונות בעיניכם ללימוד סאב/ית? |
|
מקבי(מתחלף) |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
מקבי(מתחלף) • 1 בדצמ׳ 2006
אילוף הוא הכוונה ואימון ללא מתן הסברים - 'פשוט תעשה'. התניה ומשמעת ללא ערך מוסף.
חינוך הוא שינוי דרכיו של אדם, דרכי המחשבה שלו והצורה בה הוא פועל, תוך שהוא מבין את התהליך שעובר עליו ומבין את התועלת בכך. |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
מיתוסית(שולטת) • 1 בדצמ׳ 2006
הסבר קולע, אך לא הבעת את דעתך לגבי השימוש באילוף או חינוך בבדסמ...
|
|
מקבי(מתחלף) |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
מקבי(מתחלף) • 1 בדצמ׳ 2006
דעתי?
רוב הזמן ולרוב הדברים עדיף חינוך. לדעתי לבני-אדם הוא יותר אפקטיבי וגם תורם ליחסים. לפעמים צריך פשוט להגיד משהו, ושהוא ייעשה, ללא שום הסברים נוספים. אפשר לספק הסברים אחר-כך, או כלל לא. |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
מיתוסית(שולטת) • 1 בדצמ׳ 2006
דעתך בהקשר הבדסמי
|
|
נסיך הכתר |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
חינוך ואילוף בבדסם.
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
נסיך הכתר • 1 בדצמ׳ 2006
זו לא פעם ראשונה שהנושא עולה לכותרות- כל אחד/ת בסופו של דבר יעשו עם זה כראות עיניהם
יש בבדסם 2 שלבים. השלב הראשון הוא החינוך- ז"א- השולט/ ת מכניס את תלמידו /ה- למסגרת חיים אחרת ממה שהורגל/ה- על השולט/ת להבין , ולזהות את האובייקט שלפניו- ללמד אותו/ ה מה זה להיות במסגרת בדסמית, על השולט/ת חלה אחריות גדולה ומכופלת- כל הזמן לפתוח עיניים, לראות את הקשיים אם ישנם,לזהות תגובות, כמו כן לתת לה/ו להכין שיעורי בית, כמו בחיים הכל בא מתוך למידה של הנשלט/ת- עליה /ו לעמוד במטלות הנדרשות. כשהצד השולט/ת רואה שתלמידו /ה- הגיע לרמה מספקת של עמידה במטלות הנדרשות והבין /נה מה רוצים ממנה- יגיע שלב האילוף שהוא לא פחות קשה. שלב האילוף כרוך בהבנה טלפטית מושלמת בין שני הצדדים- פה בא שלב הציות המחשבתי על השולט/ת לקרוא בעיניים עצומות את הלך מחשבתו/ה, לתת אם צריך עונשים שפשוט יעשו את אותו נשלט/ת מאולפים לכל דרישה של השולט/ת בכל עת , וזמן שיהיה לנחוץ. |
|
Black Lotus(מתחלפת){זאלופון} |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
Re: חינוך ואילוף בבדסם.
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
Black Lotus(מתחלפת){זאלופון} • 1 בדצמ׳ 2006
נסיך הכתר כתב/ה: זו לא פעם ראשונה שהנושא עולה לכותרות- כל אחד/ת בסופו של דבר יעשו עם זה כראות עיניהם
יש בבדסם 2 שלבים. השלב הראשון הוא החינוך- ז"א- השולט/ ת מכניס את תלמידו /ה- למסגרת חיים אחרת ממה שהורגל/ה- על השולט/ת להבין , ולזהות את האובייקט שלפניו- ללמד אותו/ ה מה זה להיות במסגרת בדסמית, על השולט/ת חלה אחריות גדולה ומכופלת- כל הזמן לפתוח עיניים, לראות את הקשיים אם ישנם,לזהות תגובות, כמו כן לתת לה/ו להכין שיעורי בית, כמו בחיים הכל בא מתוך למידה של הנשלט/ת- עליה /ו לעמוד במטלות הנדרשות. כשהצד השולט/ת רואה שתלמידו /ה- הגיע לרמה מספקת של עמידה במטלות הנדרשות והבין /נה מה רוצים ממנה- יגיע שלב האילוף שהוא לא פחות קשה. שלב האילוף כרוך בהבנה טלפטית מושלמת בין שני הצדדים- פה בא שלב הציות המחשבתי על השולט/ת לקרוא בעיניים עצומות את הלך מחשבתו/ה, לתת אם צריך עונשים שפשוט יעשו את אותו נשלט/ת מאולפים לכל דרישה של השולט/ת בכל עת , וזמן שיהיה לנחוץ. אני מאד לא מסכימה עם החלק השני של דבריך. אני לא מתיימרת לקרוא מחשבות של אף אחד ולא מתיימרת שיקראו את מחשבותי. אורי גלר - לא בבית ספרי הרצון הזה לקריאת מחשבות יוצר את תחושת האכזבה התהומית כשמשהו מתפקשש ויוצר תחושה של בלבול באם דבר מה שהשולט מבקש לא מובן לנשלט כי לטענתך אמור להיות ביניהם קשר טלפתי. בנוסף את דעתי לגבי ציות ללא עוררין אתה מוזמן לקרוא בשרשור של Buttercupe. |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
לפני 17 שנים •
1 בדצמ׳ 2006
מיתוסית(שולטת) • 1 בדצמ׳ 2006
אני לא רואה קשר בין "קריאת מחשבות" מתוך היכרות לאילוף. מקבי הטיב לתאר את ההבדלים בין אילוף לחינוך. הכוונה לציות עיוור של השפחה, הכוונה ל"ככה זה ותקבלי את זה".
כמו למשל ילד שלא עושה שיעורים ומענישים אותו במקום להסביר לו כמה זה חשוב לעשות שיעורים. זה פעולה--> תגובה כלב עשה פיפי על הרצפה- צועקים עליו ונותנים לו מכה על האף (לימוד על דרך ניסוי וטעיה, עונשים וחיזוקים חיוביים ראשוניים). ילד עושה פיפי על הרצפה- אומרים שאסור וזה לא יפה ושצריך לעשות בשירותים (לימוד על דך הסבר ולמידה מתוך הבנה) |
|