סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

השמועות על היעלמותי היו מוקדמות מידי...

עוזרד​(שולט)
לפני 17 שנים • 9 ביוני 2007

השמועות על היעלמותי היו מוקדמות מידי...

עוזרד​(שולט) • 9 ביוני 2007
ניחא, תירגעו, תנשמו עמוק, השמועות על היעלמותי היו מוקדמות ביותר..

אני חייב להודות שאני מתלבט בשאלה האם התגובות שלכם נובעות מסילוף מרושע של דברי או מליקוי חמור של רובכם בהבנת הנקרא. אבל כך או כך, נראה לי שיש בתגובות הללו גם מזה וגם מזה.. ( על אווילים המצהירים בריש גלי שלא קראו את הבלוג שלי אבל יש להם דיעות מוצקות עלי - מיותר להכביר מילים..)

יש להקדים ולציין למי שעדיין איננו מבין מי אני. ובכן, אני פוזיטיביסט - מודרני בהשקפותי . למי שזה לא אומר דבר , מיותר להתחיל להסביר כאן, אבל בקיצור נאמר שאני שולל את הרלטיביזם המוחלט של הפוסט-מודרניזם. ציטוטים של פילוסופים צרפתיים פוסט-מודרניים כמו לאקאן, דרידה ופוקו ומובאים אצלי רק מתוך עמדת התמודדות איתם. אני שואב מגישותיהם של פילוסופים גרמנים- פוזוטיבטים כמו: היגל, מארקס, מרקוזה וחברי"אסכולת פרנקפורט " . בקיצור אין להשקפתי יחסיות מוחלטת של " על טעם וריח אין להתווכח" , "והיופי הוא בעיני המתבונן " ו"הכל הוא בי.די. ס. מי " לא. חד וחלק. יש אסתטיקה שעומדת לאורך דורות. סימפוניה של בטהובן ומוצרט תעמוד לאורך דורות והזבל של נינט יתנדף כקצף על המים. ויש "יופי נשי" שמנוגד לכיעור ולשומן.- ואת זה ראוי שתזכרו בהמשך כשיגיע דיון מסוים על פמיניזם..

הבה נתחיל מטענת "הגזענות " - איפה ? אני מנסה להיזכר היכן כתבתי משהו שיש בו אפילו שמץ של גזענות ? ולהזכירכם אין דבר כזה "גזע" של נשים שמנות או כעורות או דחויות. נשים מסוג זה רווחות בכל "גזע" - אם הבנתכם אינה מגעת למה היא גזענות אני אפנה אתכם למקור לא מסובך שאפילו כישוריכם "האינטלקטואליים " הרדודים יוכלו לקלוט מהי הגדרתה של הגזענות . מילון פונטנה למחשבה מדינית מודרנית קובע : " גזע - מונח מסווג מיוחס לעיתים קרובות לבני אדם כציון לקבוצת אנשים המאוחדים או קרובים זה לזה מכוח מוצא משותף ובדרך כלל גם מכוחם של קווי יחוד פיסיקאליים כגון צבע עור.." ( שם . ע' 94 ) . עמדה גזענית היא עמדה הגורסת יתרון של גזע אחד על משנהו. אבל "נשים שמנות וכעורות" חוצות את כל הגזעים ( במידה שקיים בכלל מושג כזה גזע..) וקיימות בכולן. אם כן, מה שיש כאן איננה אלא בורות בהבנת המושגים. לו הייתי מיחס לכם חשיבות כלשהי הייתי ממש "נפגע" מהאדיוט שהרחיק לכת "בגזענות" שלי עד שייחס לי "דעות נאציות" ( נאציזם עפ"י אותו מילון פונטנה - הוא הענף הקיצוני של הגזענות המשלב בתוכו דיעות על עליונות הגזע הארי, אנטשמיות חסלנית, ורעיון של התרחבות טריטוריאלית כדי ליצור מרחב מחיה לגזע הארי ) - אבל מכיוון שאנו חיים במדינה אפרטהייד גזענית ( ממש !!! - ומילת גינוי על כך לא שמעתי מכל אותם מתלונני "גזענות" טיפשים כאן ) שכל ביקורת המוטחת בה על ידי עולם ומלואו נענית בטענה הכוזבת של "אנטישמיות" . כך הפכה טענת "האנטישמיות" למפלטם של מבצעי פשעי המלחמה בישראל וכך הפכה "טענת הגזענות" שלי למפלטן של הנשים השמנות, הכעורות והדחויות שכאן. אותה "אמת" משותפת גם לאלו וגם לאלו.
מכאן קצרה הדרך לטענה על "שינאת נשים " רחנמא ליצלן - איפה ? תוכיחו לי במקום אחד שאני שונא נשים ? אכן אני מתעב מהאספקט המיני נשים שמנות, כעורות ומבוגרות - אבל מנין נטלו הנשים השמנות את היומרה החצופה להכיל בדמותן ובצלמן הדוחה את כלל המין הנשי עד כדי כך שדחייתי , ושוב באספקט המיני בלבד, את הנשים הללו תיחשב לשינאת המין הנשי כולו !!!
למזלנו, נשים שמנות וכעורות, לא נמנות על רובו של המין הנשי. נכון הן מהוות רוב בולט בקהילת הבי.די.ס.מ - דבר שמצאתי אותו ראוי לבחינה ודיון בסיבותיו. אבל מכאן ועד כדי הבולענות הטורפנית הזאת של נשים דחויות אלו לדבר בשמו של "כל המין הנשי " - רחוקה מאוד מאוד הדרך...

ומכאן לעוד טענה משורשרת שאם טיפשה אחת כמו "טמונה במסגרת" ( שלאחר שנתפסה כאן במעשה הזיוף הקטן של יחוס טקסט מסוים לספר מסוים שלא היה ולא נברא בו, עכשיו פתחה במסע שאינך יודע מה רווח בו יותר הרשעות או הטיפשות לשמה ) - כלומר הטענה של "לעג לנשים שנאנסו " - איפה ? , היכן זה כתוב אצלי ? - ניסיתי לבדוק בכל הפוסטים שכתבתי כאן ובבלוג שלי ומה שמצאתי הוא האיזכור של "השדים הנוכחים נפקדים בחייה של הסאבית בדמות האב האונס או החבר המתעלל " והבעתי לכן את הדיעה שאין לה מנוס לסאבית הזאת אלא להיצמד ל"אהבה" משום שבאין "האהבה" היא נאלצת להביט מול שדי העבר הללו.( וייאמר מיד אני כופר בקיומה של "אהבה" לא רק בחיי נאנסות אלא בקיומה בכלל ומי שרוצה להבין את עמדתי בענין הזה ייקרא מחדש את הפוסט שלי ב"מגזין" ) , אבל האם יש במילים הללו לעג ? - חס וחלילה . היפוכו של דבר - יש כאן הבנה למצוקה הנוראה של הנאנסת, לכאבה שהוא כה מר ונוקב עד שהיא נאלצת להיתלות במציאות סובייקטיבית ומדומיינת שלה לחלוטין בצורת - "האהבה" המטורללת הזאת אחרת יקרסו חייה מול ביעותי העבר שלה. ועוד טרחתי וכתבתי בתגובה לאחת המגיבות לאותו פוסט ש"לכולנו יש שדים מעברנו " שהרי אפילו ציטטתי את קארל מארקס במוטו לאותו פוסט " שכל זכורונות העבר מעיקים על תודעתינו בעת שאנו באים לקבל החלטות על חיינו " - אז מנין יש כאן לעג לנשים נאנסות ? - ויתרה מזו בדיון בפוסט על סוגית האונס בבלוג שלי הבאתי והצטרפתי לדעתה של ד"ר אריאלה אזולאי בהגדרה מרחיקת לכת כל כך לאונס , שעלולה בוודאות להושיב את רוב הדומים בקהילת הבי.די.ס. מ. בכלא בבוא היום על ידי כך שגם אני מקבל את ההגדרת האומרת " שמה שנראה היום כהסכמה יכול שבווא הזמן בעתיד הקרוב או רחוק, יתכונן בשפה של החברה והחוק כאונס - וזה יחשב אונס גם ריטרואקטיבית " !!! - אז לכל הרוחות, מנין עמדה כל כך לטובתן של נאנסות יכולה להיחשב " לעג לנאנסת " ??? - הטיעון היחידי להקלה בעונשה של "טמונה במסגרת" שהחלה בטענה האווילית הזאת, ואחרם שרשרו אותה בתאווה בלתי מרוסנת , יכולה להיות רק העדר כל מינמיום הכרחי בהבנת הנקרא. שהרי ללא "האליבי" הזה אנו נשארים עם רישעות גרידא.

נשארנו עוד עם "טענות" שוליים עלובות של "הסאב המבזה את המין הגברי" - ואכן מבחינתי זה נכון. מנקודת המוצא של דום לא ניתן לקבל שום צורה של סאביות-גברית. דום הטרוסקסואלי יחוש תחושת בחילה מול תופעת הסאב הגברי. וזה מחזיר אתכם להשקפות היסוד ברישא של הדרברים שלי כאן. ומיותר להרחיב את הדיון על זה..

ועכשיו נשארנו עם עוד משהו "מהותי " ( נו נניח...) - אחת, "חתולה לא מאולפת" עשתה לי שרות גדול מאוד ( קדם לה עוד איזה אדיוט נדמה לי "השקט שלפני"...) שעשו עבודת בילוש והביאו כאן רשימת פוסטים שלי מפורומים בתפוז . ( חבל שלא עשו עבודה שלמה והביאו גם מ- ynet ) - כבר הודיתי להם מקרב לב על הגידול ברייטינג שלי כתוצאה מהשידור החוזר הזה שבא לי ממש בחינם..( עד כדי כך שכבר פנתה אלי בעלת קומונה מסוימת ב"תפוז" וביקשה שאכתוב בקומונה שלה..) אבל אי אפשר להסתפק בתודות הללו - מבלי לענות לתגובות שלכם שבאו לאחד הפוסטים הנזכרים שבהם "לעגתי לבחורה העוברת טיפולי פוריות " - כתבתי כאן שאני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי שם ולכן נוכח התגובות שלכם בסוגית הבחורה הזאת אענה לכם בפירוט על ענין זה:

כדי להבין את השקפתי בענין נשים , "והצורך הנשי בילדים" אני חוזר מפנה אתכם להשקפותי הבסיסיות אותם הזכרתי ברישא לפוסט הזה. לפי גילי תבינו גם שהשקפותי ביחס למין הנשי עוצבו בעידן של פריחת התנועה הפמיניסטית ( שנות ה- 70 של המאה הקודמת ) - ואכן לא תמיד אישה שמתקשה להרות נתפסה בתודעתנו כ"אישה פגומה " - העמדה הזאת, וכתוצאה ממנה ההקרבה הרבה והסבל שנשים עוברות כדי להרות הן תוצר של התקופה הפוסט-פמיניסטית שאיתה אני לא מסתדר. בעיני - משמעותו של האושר האישי הינו חתירה מתמדת למיצוי הסגולות האישיות של כל אחד מאיתנו, גבר או אישה. וגם אם מעצם ההגדרה לא ניתן למצות עד תום את הסגולות האישיות שלנו בימי חיינו, כי אז לפחות החתירה המתמדת למיצוי זה הוא בבחינת האושר אישי שלנו. מכאן משתמע שאין להתנות את קיומו של האושר הפרטי שלנו בזולת כלשהו. מי שמתנה את קיומו של אושרו בקיום זולת כלשהו , ויהיה הזולת הזה - בעל, חבר, אישה ילד או כל אדם אחר- הופך את עצמו לאדם המנוכר למהותו ( ואני לא ארחיב בענין הזה, מי שרוצה לקרוא על סוגית הניכור יקרא אצל מארקס, והפילוסופים של אסכולת פרנקפורט ) - כך אותה גברת עליה כתבתי בבלוג שכל קיומה, הוויתה, שפתה, ותודעתה , שועבדו לענין "הולדת ילד " - זה לא יכול היה אלא רק לעורר בי בוז. ופמיניסטיות של ממש - יחושו כמוני בוז לאישה הזאת שהפכה את כל מהותה הנשית - לרחם.

בעמדתה זו, באובססיביות שלה בענין, ד' הפכה את כל מהותה בעיני בדייט המטורלל ההוא, ללא יותר מאשר - רחם. כל מהותה האנושית התגלגלה לה לצורת רחם. וזה כל כך אפסי וקטנוני בעיני - כך שהיחס שהיא קיבלה ממני התאים למה שהיא הפכה את עצמה . ואל תאמרו "על טעם וריח אין להתווכח" שהיה עלי "לכבד" את העמדה שלה - לא. יש עמדות פוזיטיבסטיות מוחלטות. לא "הכל יחסי" . וזו עמדה המקטינה את המין הנשי עד לכדי רחם ואותה אני מגנה.
ואל תאמרו גם שלעגתי "לכאבם של נשים העוברות טיפולי פוריות קשים ומפרכים " - המעשה כשלעצמו צריך להישפט ,ולא "הכאבים והיסורים" שאנו משלמים עבור "מעשה" כלשהו. כך לדוגמה הקרבתם של חיים ממש ( מחיר קשה פי כמה לכל הדיעות יותר טיפולי פוריות לנשים עקרות ) במלחמות ארורות, מיותרות ומטורללות , כמו מלחמת יום כיפור, ומלחמות לבנון למינהן, לא יכולות להצדיק את המלחמות הללו כשלעצמן. הכאב איננו הצדקה של " המשהו" עבורו אנו סובלים ומקריבים. את ערכו של "המשהו" הזה ( מלחמה, או ילד בחיי אישה) יש לבחון כשלעצמו.. שהרי "כאבם" של המתנחבלים הארורים שפונו מההתנחלויות הקולוניאליסטיות ברצועת עזה - איננו כאב בעיני, אלא עשיית מעשה של צדק היסטורי.

אומר רק עוד משהו בענין פמיניזם - מי שהכיר אותי מבין קהילת הבי.די.ס. מ. - אותי ואת א' שבחודשים האחרונים נפגשנו עם לא מעט אנשים הפעילים בקהילה , התרשם שאני "לא ממש בענין " וכך גם אני חשתי נוכח גילויים מסוימים , עליהם כתבתי בבלוג שלי, כמו תיאטרון האבסורד וכו' , ולכן הבאתי את הציטוט של קאפקא על "ארצי אינהה ארצכם ושפתי איננה שפתכם " . הגעתי למסקנה שהיפוכו של הבי.די.ס. מ ( ככל שזה נוגע יחסי דומים -סאביות) איננו הוואניליות, אלא - הפמיניזם . אין לגשר בין פמיניזים נשי לסאביות נשית. זה תרתי דסתרי. וכמי שהווית חייו מול המין הנשי עוצבה בשנים המכוננות ההן של פריחת התנועה הפמיניסטית אני מתקשה יותר ויותר להינות או להתרגש מפרקטיקות מיניות בי. די. ס. מיות ( במידה שיקרא לזה בכלל - מין ) ממה שנגלו לעיני במפגשים הללו. ביסודו של דבר הקירבה שלי לפמיניזם גוברת על הבי.ד. ס. מיות שלי. - אז הברירה היא כמובן , אחת מהשתיים, או לנטוש, או לנסות לכתוב תיזות למניפסט של קהילת בי.דיס.מ חדשה - ונדמה לי שדווקא יצירתה של קהילה חדשה יכולה להיות אתגר אינטלקטואלי של ממש .

ועכשיו נותר לדון רק במי האפסיים ממש - כלומר בסוגית " הקיסר והקיסרית" ובכלל ריבוי ניקים - כבר כתבתי כאן שאני וא' - איננו "הקיסר והקיסרית" ( גם לא "רפאל" וגם לא "החתולה הלא-מאולפת - שכל אחד בדרכו עשו לי שרות רב מאוד ..). נדמה לי שאפילו בפגישות שא' ואני קיימנו עם חברי "הכלוב" הבהרנו היטב את העמדה הזאת - אבל אומר לכם דבר אחד "בכנות רבה" - לו הייתי יודע שהפוסט של "הקיסר והקיסרית" ייצרו כאן מהומה כזאת, הייתי מקדים ובורא אותם ביוזמתי.. שהרי מבחינתי אתם יכולים לכתוב עלי מה שתרצו , בתנאי שתאייתו את שמי נכון - עוזרד. ולא אחרת !!! .
תודה לכולם.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שבת יונ' 09, 2007 10:33 am, סך-הכל נערך פעם אחת
dahanc​(שולט)
לפני 17 שנים • 9 ביוני 2007

לאאאאאאאאאאא...שוב פעם !

dahanc​(שולט) • 9 ביוני 2007
נישבע לכם שאפילו לא קראתי את הפוסט ,של הדפוק הזה !!!!

בבקשה אל תגיבו...בכלל !!!

כי זה מה שהוא רוצה...ת-ש-ו-מ-ת ל-ב..!!!!

לא עוד פעם...אל תיגררו לזה !!!! icon_biggrin.gif
Yosefus​(שולט)
לפני 17 שנים • 9 ביוני 2007

Re: לאאאאאאאאאאא...שוב פעם !

Yosefus​(שולט) • 9 ביוני 2007
dahanc כתב/ה:
נישבע לכם שאפילו לא קראתי את הפוסט ,של הדפוק הזה !!!!

בבקשה אל תגיבו...בכלל !!!

כי זה מה שהוא רוצה...ת-ש-ו-מ-ת ל-ב..!!!!

לא עוד פעם...אל תיגררו לזה !!!! icon_biggrin.gif


למרות שחייבים להודות שזה מאוד מפתה: "פוזיטיביסט - מודרני בהשקפותי ... שולל את הרלטיביזם המוחלט של הפוסט-מודרניזם".
בחיי שמגיע לי צל"ש על האיפוק!
dragon fly
לפני 17 שנים • 9 ביוני 2007

פוסט

dragon fly • 9 ביוני 2007
ואיפה העברית הנכונה?

לא רואים ארץ נהדרת?פאקצות שכמותכם!

לא רואים תבלוג של מאי שם?

רואים שאתם מתקופת הפלמח! icon_lol.gif
Blondie the good​(מתחלף)
לפני 17 שנים • 9 ביוני 2007
Blondie the good​(מתחלף) • 9 ביוני 2007
don't feed the troll
כך אומרים - אבל אם הוא כ"כ מפריע, אי אפשר לפתוח עצומה שתקרא לכלובי לסלק אותו מהאתר?

נ.ב
אין לי מושג מי זה עוזרד, מה הוא רוצה ומה הבעיה שלו,
אבל אם הוא מפריע לכ"כ הרבה אנשים, לא כדאי להעיף אותו?
Mass production
לפני 17 שנים • 9 ביוני 2007
Mass production • 9 ביוני 2007
למען הגילוי הנאות אני לא מומחה לאונטולוגיה או לאפיסטמולוגיה, בניגוד אליך אני בטוח. עם זאת, מבלי להקל ראש בחומרת ההודאה באי-מומחיותי בענפים הללו של הפילוסופיה, אני טוען שאתה עושה ערב-רב של מושגים, מה שנקרא "סמטוכה בלתי-פילוסופית-בעליל-גם-להדיוט-כמוני", וגוזר ממנו מסקנות מוזרות בנושאים אזוטריים וחסרי עניין לחלוטין. ייתכן שאתה פוזיטיביסט, מי אני שאטען נגד, אבל קומט, אם אני מבין אותו נכון, (לטובת המשועממים שקוראים - קומט, צרפתי, אחד מאבותיה של ההשקפה הפוזיטיביסטית) נותן משקל מכריע לניסוי אמיתי ומקל ראש, עד כדי בוז ברעיון שהמסקנות יילמדו ויוסקו רק על ידי פעולה שכלית מבלי אליה שמתלווה גם ניסוי מדעי אמיתי. בעניין הזה, בכל הכבוד לידע הפילוסופי, הסיבה שבכל זאת אני טוען שאתה סתם מקשקש, היא שקשה לי להאמין שיש לך מספיק ניסיון כדי להסיק את אותן מסקנות שבהבל פה אתה מפריח כאן. במילים קצת יותר סבוכות אני מגלה אצלך בעיה חמורה במישור האמפיריציזם.
הפוזיטיביזם מבוסס על המדע. הפוזיטיביסט פועל לעולם באופן אימפרציסטי - הוא עורך ניסויים אמיתיים ורבים ומאמת את התוצאות ורק אז הוא פולט לחלל הקיברנטי חוקים תקפים. אני גם בטוח שאתה מודע לביקורת שנמתחה על הפוזיטיביסטים ובעיקרה הבעיה של התאמת מודלים מדעיים על ההתנהגות האנושית, וההתעלמות מנורמות חברתיות, אבל אני בטוח שאתה לחלוטין פטור מהביקורת הזו כי המודלים אצלך הם בלתי-מדעיים בעליל, מה שנקרא רציונאליות מוגבלת.
אה, אם יורשה לי להציע הצעה קונסטרוקטיבית, לו הייתי במקומך - הייתי טוען שהעמדה שלי היא אסנציאליזסטית דווקא (אני בטוח שאתה מכיר את המונח הזה מהאונטולוגיה), לכן השמנמנות אצל הסאביות היא זו שהופכת אותן למה שהן. אני צוחק כמובן, פשוט נפלא מבינתי מדוע אתה מבזבז כל כך הרבה זמן ואנרגיה בנושאים חסרי חשיבות וטעם מעין אלה. (בחייאת, אל תטען אותה טענה כלפיי, כולה 7-8 דקות של הקלדה).

עד כאן ולא יותר.
Josephin​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 9 ביוני 2007

Re: גם אני בקבוצת המתאפקים

Josephin​(לא בעסק) • 9 ביוני 2007
מאלפת בשוט ומבט כתב/ה:
האם איפוק קבוצתי יכול להחשב לסוג של עינוי בדסמי פומבי?
Q



בהחלט כן, מה הוא העונש הכי נורא לזה שניזון ,חי, גדל על תשומי.
התשובה - חוסר התיחסות .
נישלט שלא זוכה ליחס מזו ששולטת בו ,הוא שם ,אבל לא קיים ,בהחלט התעללות בדסמית
אי רסט מיי קייס
סופגניה
לפני 17 שנים • 9 ביוני 2007
סופגניה • 9 ביוני 2007
הייתי מצטרפת למתעלמים,למרות שכמעט כל פיסקה היתה מצחיקה יותר מהאחרת והרגשתי תחושה קלה באצבעות ליד המקלדת כשקראתי את הפיסקה שלו על "הסאב המבזה את המין הגברי" והפיסקה שכתב על "דום הטרוסקסואלי יחוש תחושת בחילה מול תופעת הסאב הגברי".
התחושה התגברה כשהבנתי שהוא מציע את עצמו לתפקיד אפלטון החדש שלנו. icon_rolleyes.gif

אני עונה רק לבלונדי ולמאלפת בשוט ומבט.


Blondie the good כתב/ה:
don't feed the troll
כך אומרים - אבל אם הוא כ"כ מפריע, אי אפשר לפתוח עצומה שתקרא לכלובי לסלק אותו מהאתר?

נ.ב
אין לי מושג מי זה עוזרד, מה הוא רוצה ומה הבעיה שלו,
אבל אם הוא מפריע לכ"כ הרבה אנשים, לא כדאי להעיף אותו?


אני חושבת שהפוסטים והמעשים שלו לא מצדיקים הרחקה אבל הוא נהנה מכל תגובה שלנו אפילו כשאנחנו צוחקים. הוא כתב בעצמו שהוא נהנה כל עוד מאייתים את שמו נכון.

האיפוק הקבוצתי יכול להחשב לעינוי בדסמי פומבי.
אני מצטרפת למתעלמים מעכשיו. icon_confused.gif

סופגניה (לא דיאטתית)

icon_razz.gif