שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נדרש חוק חדש

sabsabsab
לפני 14 שנים • 17 בינו׳ 2010

נדרש חוק חדש

sabsabsab • 17 בינו׳ 2010
האם יש כאן מישהי (מישהו) שיכול
לנסח חוק שיוציא אל מחוץ לחוק את
הפעילות של גואל רצון ולא יוציא באותה נשימה
אל מחוץ לחוק את הפעילות הבדסמית כולה....

אני מוצא שזה קשה.
ולכן יש כאן בעיה.

הקהילה צריכה לעזור בנסוח חוק כזה.
זהו אתגר לראשי הקהילה ולנשים המובילות והמשפיעות כאן (או אנשים משפיעים)
אחרת יש סכנה שמישהו בכנסת ינסח חוק כזה למורת רוחנו
כך שכולנו נמצא את עצמנו מחוץ לחוק.
הלא כן?
Morticia
לפני 14 שנים • 17 בינו׳ 2010

Re: נדרש חוק חדש

Morticia • 17 בינו׳ 2010
sabsabsab כתב/ה:
האם יש כאן מישהי (מישהו) שיכול
לנסח חוק שיוציא אל מחוץ לחוק את
הפעילות של גואל רצון ולא יוציא באותה נשימה
אל מחוץ לחוק את הפעילות הבדסמית כולה....

אני מוצא שזה קשה.
ולכן יש כאן בעיה.

הקהילה צריכה לעזור בנסוח חוק כזה.
זהו אתגר לראשי הקהילה ולנשים המובילות והמשפיעות כאן (או אנשים משפיעים)
אחרת יש סכנה שמישהו בכנסת ינסח חוק כזה למורת רוחנו
כך שכולנו נמצא את עצמנו מחוץ לחוק.
הלא כן?


זה אכן קשה
אף אני חושבת שיש כאן בעיה
ומאחר ואין הסכמה או איזה קונצנזוס בקרב "חברי הקהילה"
לצד צביעות חלקית לומר שאף אחד כאן בכלל לא עוסק בדברים דומים לאלו של גואל רצון
אני מניחה שחלקנו נמצא את עצמנו מחוץ לחוק
וחלקנו לא

גם ככה לא חסרים כאן עסקנים המתהלכים בין הסדקים
(זה אי שם בין תמימות לצביעות, עם חנייה בארץ הבורות, לטעון שכאן זה לא מקום פוטנציאלי אפשרי עבור אדם כמו גואל רצון להכיר את שפחותיו, בתקווה שאין עוד הרבה אנשים כמותו ובלי הבטחות)

אף אחד לא יוציא חוק כנגד קיום יחסי מין שיש בהם אלמנטים של שליטה כמשחק פרטי בין זוג אוהבים, בו אין נפגעים בקרב אף אחד מהצדדים

אתה יודע כמה קשה להוכיח פגיעה רגשית/נפשית לעומת פגיעה פיזית?
אתה יודע כמה קשה להוכיח בכלל לפעמים את הדברים שעל פניו נראים הכי ברורים?

עכשיו רגע לפני שאתה מסביר לכנסת, אולי תוכל להסביר לי מה מגרה מינית למשל בלהדיח אדם זר לשרוף ספרים...

מצד שני, תהליכי חקיקה הם אולי המקום המעניין ביותר, או לפחות אמורים להוות פוטנציאל פורה למקום שכזה לדיני מוסר, לצד דקות האבחנה הנדרשת בגבול שביניהם
מה גם שאף אחד לא יכול לקבוע חוק שלך אין את הזכות לשעבד את עצמך לאחר, אלא אם הוכח שאתה לא שפוי מבחינה משפטית

מה שבטוח הוא שאני די משוכנעת שמקרה גואל רצון הוא כל כך קיצוני וכל כך נדיר מחוץ לפנטזיות של מרבית האנשים שימהרו לומר שאין שום קשר ביניהם לבין כאלה דברים עד שכל חוק שימציאו כדי להצדיק את היותו פושע ברמה פלילית ולא רק מוסרית, יומצא בעיקר במטרה לחוש שיש מקום לדבר על צדק אל מול אי הצדק המשווע העולה מחקירה זו, אבל לא סביר שיעשו בו שימוש מאסיבי קולקטיבי או יחפשו לאכוף אותו במבצעי סילבסטר המוניים בהרבה מקרים אחרים...
Morticia
לפני 14 שנים • 17 בינו׳ 2010
Morticia • 17 בינו׳ 2010
אני גם עוד רוצה להוסיף שהמקום מהווה פוטנציאל לעבריינים בשם הוירטואליה ולא בשם הנטייה המינית
באם היא בריאה כלומר...

צריך לרדת לעומק ה-SSC
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 14 שנים • 17 בינו׳ 2010
התחושה שעולה מהפרסומים בעניינו של גואל רצון, היא שמה שהוא עשה לא מצא חן בעיני אף אחד, וסוף סוף הצליחו למצוא איזה משהו לא חוקי שהוא עשה בשביל שיהיה תרוץ להכניס אותו לכלא ולסגור את ההרמון.

אל תבינו אותי לא נכון, אני שמחה שעצרו אותו וליבי עם הנשים שעכשיו צריכות להשתקם ממרותו.

אבל הוא לא נעצר על עצם ניהול ההרמון, אלא על דברים מסויימים שעשה בתוכו - כמו אלימות, פיתוי קטינות ולא יודעת מה עוד, וגם אין לי ניחוש לגבי מה באמת קרה שם, מה נופח ומה הוסתר.

הבעיה בכל הסיפור הזה, שעצם היחסים עם עשרות נשים שעל פניו בוחרות באורח החיים הזה - גורם לכולם לתחושה שזה לא בסדר וכולם רוצים למצוא דרך לגרום לו להפסיק, אבל אף אחד לא יכול לומר מה בעצם לא חוקי, בעצם זה שיש הרמון. אז סבבה שעצרו אותו אבל הדבר האחד שמלכתחילה גרם למשטרה להתעסק בו, לא מהווה עילה למעצר.

אז מה עושים? יש למישהו רעיון איך לנסח חוק שימנע שידור חוזר של אותו מצב בעוד כמה שנים עם דמויות אחרות?
sabsabsab
לפני 14 שנים • 18 בינו׳ 2010

אולי

sabsabsab • 18 בינו׳ 2010
קודם כל אני מודה לכל מי שטרחה וניסתה את כוחה לענות בהרחבה על
השאלה הבעייתית הזו.

נראה שזה בעצם אבוד...

הרי לא מעט מלכות כאן מצהירות שהן מנצלות עבדים לצרכיהן ללא כל התחשבות.
הן מעסיקות עבדי נקיון, גאות בניצול מנטלי ופיזי, ובודאי מי שיראה זאת מבחוץ
לא יכל שלא לחשוב שהן פחות אכזריות או נצלניות מגואל רצון. מהרבה בחינות
האכזריות תראה למשהו מבחוץ אף יותר גרועה, הן גואל רצון אינו מכה בשוט את נשותיו
ואינו קושר להן את אברי המין או שם אותן בכלוב...

אז מה אם כן ההבדל, בכל אופן.

אולי, ואני מדגיש אולי, סוד ההבדל הוא בכך שהנשים כאן מרגישות שהן
משתתפות בסוג של *משחק* ואילו שם מדובר ב-*מציאות*.

גם כאן המשחק נמשך לפעמים זמן רב, עם מעט מאוד מעברים
ל-*מציאות* אחרת. אבל, כנראה, כולן כאן מרגישות שהן משחקות.

גם המשמעות של דבר זה אינה כל כך פשוטה.... (מבחינת העולם הפנימי שלנו)

המשמעות של זה היא למעשה שהמלכות כאן מודות שבעצם *אנחנו לא ממש מלכות*
(למרות שאנו אומרות שכן). אנחנו רק משחקות כאילו אנו מלכות!!!.
שרמומית
לפני 14 שנים • 18 בינו׳ 2010
שרמומית • 18 בינו׳ 2010
יולי Yuli כתב/ה:
התחושה שעולה מהפרסומים בעניינו של גואל רצון, היא שמה שהוא עשה לא מצא חן בעיני אף אחד, וסוף סוף הצליחו למצוא איזה משהו לא חוקי שהוא עשה בשביל שיהיה תרוץ להכניס אותו לכלא ולסגור את ההרמון.

אל תבינו אותי לא נכון, אני שמחה שעצרו אותו וליבי עם הנשים שעכשיו צריכות להשתקם ממרותו.

אבל הוא לא נעצר על עצם ניהול ההרמון, אלא על דברים מסויימים שעשה בתוכו - כמו אלימות, פיתוי קטינות ולא יודעת מה עוד, וגם אין לי ניחוש לגבי מה באמת קרה שם, מה נופח ומה הוסתר.

הבעיה בכל הסיפור הזה, שעצם היחסים עם עשרות נשים שעל פניו בוחרות באורח החיים הזה - גורם לכולם לתחושה שזה לא בסדר וכולם רוצים למצוא דרך לגרום לו להפסיק, אבל אף אחד לא יכול לומר מה בעצם לא חוקי, בעצם זה שיש הרמון. אז סבבה שעצרו אותו אבל הדבר האחד שמלכתחילה גרם למשטרה להתעסק בו, לא מהווה עילה למעצר.

אז מה עושים? יש למישהו רעיון איך לנסח חוק שימנע שידור חוזר של אותו מצב בעוד כמה שנים עם דמויות אחרות?


היה רשום שהוא הכניס את הבת שלו הגדולה להריון ויש לו שני ילדים ממנה ..
איכס
Morticia
לפני 14 שנים • 18 בינו׳ 2010

Re: אולי

Morticia • 18 בינו׳ 2010
sabsabsab כתב/ה:
קודם כל אני מודה לכל מי שטרחה וניסתה את כוחה לענות בהרחבה על
השאלה הבעייתית הזו.

נראה שזה בעצם אבוד...

הרי לא מעט מלכות כאן מצהירות שהן מנצלות עבדים לצרכיהן ללא כל התחשבות.
הן מעסיקות עבדי נקיון, גאות בניצול מנטלי ופיזי, ובודאי מי שיראה זאת מבחוץ
לא יכל שלא לחשוב שהן פחות אכזריות או נצלניות מגואל רצון. מהרבה בחינות
האכזריות תראה למשהו מבחוץ אף יותר גרועה, הן גואל רצון אינו מכה בשוט את נשותיו
ואינו קושר להן את אברי המין או שם אותן בכלוב...

אז מה אם כן ההבדל, בכל אופן.

אולי, ואני מדגיש אולי, סוד ההבדל הוא בכך שהנשים כאן מרגישות שהן
משתתפות בסוג של *משחק* ואילו שם מדובר ב-*מציאות*.

גם כאן המשחק נמשך לפעמים זמן רב, עם מעט מאוד מעברים
ל-*מציאות* אחרת. אבל, כנראה, כולן כאן מרגישות שהן משחקות.

גם המשמעות של דבר זה אינה כל כך פשוטה.... (מבחינת העולם הפנימי שלנו)

המשמעות של זה היא למעשה שהמלכות כאן מודות שבעצם *אנחנו לא ממש מלכות*
(למרות שאנו אומרות שכן). אנחנו רק משחקות כאילו אנו מלכות!!!.


אני משתדלת לא לעשות מעצמי שום דבר אלא להיות הכי אני שאני יכולה
ולא מזדהה בכלל עם הטקסט שכתבת כאן

אין לי ספק אבל שיש כאן הרבה מאוד גברים שניסו ועדיין מנסים, ללא הצלחה יתרה, לדרדר אותי להיות בדיוק כזו "לא באמת מלכה" כפי שציינת...
האם אלו "עבדים אמיתיים" או גואל רצוניים קטנים?

ויש פה גם לא מעט אנשים, משני המינים, שתופשים את הדברים מאוד אחרת ומיישמים את המציאות שלהם בצורה אינטימית ומכובדת, המבוססת על הסכמה שפויה ורגשות עמוקים הדדיים
פיה שעפה לה​(נשלטת){לא בעסק}
לפני 14 שנים • 18 בינו׳ 2010

Re: אולי

Morticia כתב/ה:
sabsabsab כתב/ה:
קודם כל אני מודה לכל מי שטרחה וניסתה את כוחה לענות בהרחבה על
השאלה הבעייתית הזו.

נראה שזה בעצם אבוד...

הרי לא מעט מלכות כאן מצהירות שהן מנצלות עבדים לצרכיהן ללא כל התחשבות.
הן מעסיקות עבדי נקיון, גאות בניצול מנטלי ופיזי, ובודאי מי שיראה זאת מבחוץ
לא יכל שלא לחשוב שהן פחות אכזריות או נצלניות מגואל רצון. מהרבה בחינות
האכזריות תראה למשהו מבחוץ אף יותר גרועה, הן גואל רצון אינו מכה בשוט את נשותיו
ואינו קושר להן את אברי המין או שם אותן בכלוב...

אז מה אם כן ההבדל, בכל אופן.

אולי, ואני מדגיש אולי, סוד ההבדל הוא בכך שהנשים כאן מרגישות שהן
משתתפות בסוג של *משחק* ואילו שם מדובר ב-*מציאות*.

גם כאן המשחק נמשך לפעמים זמן רב, עם מעט מאוד מעברים
ל-*מציאות* אחרת. אבל, כנראה, כולן כאן מרגישות שהן משחקות.

גם המשמעות של דבר זה אינה כל כך פשוטה.... (מבחינת העולם הפנימי שלנו)

המשמעות של זה היא למעשה שהמלכות כאן מודות שבעצם *אנחנו לא ממש מלכות*
(למרות שאנו אומרות שכן). אנחנו רק משחקות כאילו אנו מלכות!!!.


אני משתדלת לא לעשות מעצמי שום דבר אלא להיות הכי אני שאני יכולה
ולא מזדהה בכלל עם הטקסט שכתבת כאן

אין לי ספק אבל שיש כאן הרבה מאוד גברים שניסו ועדיין מנסים, ללא הצלחה יתרה, לדרדר אותי להיות בדיוק כזו "לא באמת מלכה" כפי שציינת...
האם אלו "עבדים אמיתיים" או גואל רצוניים קטנים?

ויש פה גם לא מעט אנשים, משני המינים, שתופשים את הדברים מאוד אחרת ומיישמים את המציאות שלהם בצורה אינטימית ומכובדת, המבוססת על הסכמה שפויה ורגשות עמוקים הדדיים


אני לגמרי מסכימה עם מה שאת אומרת..
ולדעתי, אנשים שרואים את מה שקורה פה *משחק* לא מבינים לעומק מהם המשמעויות הנפשיות של ה*משחק* שהם משחקים בו...

מה שכן, אני בטוחה שאם תשאלי כל אישה ואישה של גואל רצון כולן תגיד לך שהם שם מתוך הסכמה.
ולכאורה הם צודקים (ולא צודקים!) כי מתנהל ב*קומונה הזו* המון שטיפות מוח, NLP , והתניות כאלה ואחרות,
שמשנות את החשיבה שלהם בלי בכלל שהם מודעות לכך...

מעניין אותי לשמוע, אם כך, מה לדעתכם ההבדל בן משפחת *גואל רצון* לבין מה שקורה בקהילה שלנו?
צלילה
לפני 14 שנים • 18 בינו׳ 2010
צלילה • 18 בינו׳ 2010
יולי Yuli כתב/ה:
התחושה שעולה מהפרסומים בעניינו של גואל רצון, היא שמה שהוא עשה לא מצא חן בעיני אף אחד, וסוף סוף הצליחו למצוא איזה משהו לא חוקי שהוא עשה בשביל שיהיה תרוץ להכניס אותו לכלא ולסגור את ההרמון.

אל תבינו אותי לא נכון, אני שמחה שעצרו אותו וליבי עם הנשים שעכשיו צריכות להשתקם ממרותו.

אבל הוא לא נעצר על עצם ניהול ההרמון, אלא על דברים מסויימים שעשה בתוכו - כמו אלימות, פיתוי קטינות ולא יודעת מה עוד, וגם אין לי ניחוש לגבי מה באמת קרה שם, מה נופח ומה הוסתר.

הבעיה בכל הסיפור הזה, שעצם היחסים עם עשרות נשים שעל פניו בוחרות באורח החיים הזה - גורם לכולם לתחושה שזה לא בסדר וכולם רוצים למצוא דרך לגרום לו להפסיק, אבל אף אחד לא יכול לומר מה בעצם לא חוקי, בעצם זה שיש הרמון. אז סבבה שעצרו אותו אבל הדבר האחד שמלכתחילה גרם למשטרה להתעסק בו, לא מהווה עילה למעצר.

אז מה עושים? יש למישהו רעיון איך לנסח חוק שימנע שידור חוזר של אותו מצב בעוד כמה שנים עם דמויות אחרות?




סוף סוף הצליחו למצוא איזה משהו לא חוקי ?????


כאילו את רצינית ??
לא עצרו אותו על עבירות מס...


אונס קטינות !!!!!
sabsabsab
לפני 14 שנים • 18 בינו׳ 2010

ואם לא משחק

sabsabsab • 18 בינו׳ 2010
ואם ההבדל אינו מציאות מול משחק
אז מהו ההבדל?

במה אנו מאשימים את גואל?
שהוא משפיט את נשיו? מנצל אותן? מתאכזר אליהן?
שהן לא עושות זאת בהסכמה? שהוא אינו שפוי?
שהן אינן שפויות?
שהוא עושה דברים שפוגעים ולא בטוחים?

במה, אם כן, הוא שונה מאיתנו?