|
|
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
מהפכת ה"אהבתי" בכלוב נמשכת...
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
כלובי • 14 באפר׳ 2011
ומעכשיו בכל שרשור בפורום ניתן לראות בהבלטה איזו תגובה היא האהובה ביותר על הקוראים,
לתשומת לבכם |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
Brave Dwarf • 14 באפר׳ 2011
אז זה פשר הלב המוזר הזה?
ואני חשבתי שזה היה רמז קל עבורי שהגיע הזמן לצבוע את השורשים. כאילו דאהההה... |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
גולוסקלפרה(נשלט) • 14 באפר׳ 2011
ובמקרה של תיקו?
|
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
כלובי • 14 באפר׳ 2011
התגובה שפורסמה קודם היא הזוכה
|
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
14 באפר׳ 2011
גולוסקלפרה(נשלט) • 14 באפר׳ 2011
קומבינות הא?
|
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
גולוסקלפרה(נשלט) • 16 באפר׳ 2011
בשמי ובשם האצבע הגוללת שלי, תודה כלובי על עוד כפתור חשוב מאין כמוהו - "למעלה"
תודה. |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
בטי בום(שולטת) • 16 באפר׳ 2011
► שפחון כתב/ה: בשמי ובשם האצבע הגוללת שלי, תודה כלובי על עוד כפתור חשוב מאין כמוהו - "למעלה"
תודה. [color=orange] רואה כלובי, אני לא היחידה |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
בכוח המוח(שולטת) • 16 באפר׳ 2011
► Brave Dwarf כתב/ה: אז זה פשר הלב המוזר הזה?
ואני חשבתי שזה היה רמז קל עבורי שהגיע הזמן לצבוע את השורשים. כאילו דאהההה... נו מה זה קשור עכשיו? אתה צריך לצבוע שורשים בלי קשר. לא הכל כלובי צריך להזכיר לך, אליפל (: כל הכבוד על השדרוג הלבבי, כלובי.. ובאותו עניין - הצעתי לכלובי לשים "לא אהבתי". נראה לי שבכלוב המורכב מסאדיסטים ומזוכיסטים זה יהיה מעניין. נדמה לי שזה ייצר קצת יותר עניין, אבל אני עצמי לא בטוחה בזה. מה נראה לכם? |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
הרמאפרודיטה • 16 באפר׳ 2011
► בכוח המוח כתב/ה: ► Brave Dwarf כתב/ה: אז זה פשר הלב המוזר הזה?
ואני חשבתי שזה היה רמז קל עבורי שהגיע הזמן לצבוע את השורשים. כאילו דאהההה... נו מה זה קשור עכשיו? אתה צריך לצבוע שורשים בלי קשר. לא הכל כלובי צריך להזכיר לך, אליפל (: כל הכבוד על השדרוג הלבבי, כלובי.. ובאותו עניין - הצעתי לכלובי לשים "לא אהבתי". נראה לי שבכלוב המורכב מסאדיסטים ומזוכיסטים זה יהיה מעניין. נדמה לי שזה ייצר קצת יותר עניין, אבל אני עצמי לא בטוחה בזה. מה נראה לכם? במקום אופציית "לא אהבתי", אפשר לשים "הצלף/הספנק". נראה מי מקבל הכי הרבה הצלפות כעונש על טיפשותו... |
|
|
|
|
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
לפני 15 שנים •
16 באפר׳ 2011
בלוסום(לא בעסק){ע} • 16 באפר׳ 2011
► שפחון כתב/ה: בשמי ובשם האצבע הגוללת שלי, תודה כלובי על עוד כפתור חשוב מאין כמוהו - "למעלה"
תודה. לא לאלה שיש להם פיירפוקס... |
|
|

