דולי .(שולטת) |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
לחובבי מכונאות
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
דולי .(שולטת) • 21 באפר׳ 2011
העברתי מהפוסט:
לקוח התלונן על התחממות מנוע, לאחר בדיקה במוסך התברר כי הלקוח נסע עם מנוע חם מעל המותר ולכן הוא נפגם. המנוע הוחלף במנוע משומש מפרוק כולל תרמוסטט חדש ורדיאטור (מקרר) חדש, כעבור כחודש חזר הלקוח והתלונן שוב שהמנוע מתחמם במיוחד בנסיעה בעומס. א) האם לא תוקנה תקלת חימום המנוע בעת החלפתו? ב) מה יכולות להיות הסיבות לתופעה זו? יש לי מספר סברות, מעניין אותי לדעת מה דעתם של אחרים. |
|
kinkycat |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
סיבה אפשרית להתחממות
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
kinkycat • 21 באפר׳ 2011
שימוש בפלוטוניום 239 במקום באורניום 235
|
|
teacher(שולט) |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
teacher(שולט) • 21 באפר׳ 2011
זה רכב אוטומט או הילוכים?
|
|
דולי .(שולטת) |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
רכב אוטומט
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
דולי .(שולטת) • 21 באפר׳ 2011
מדובר ברכב אוטמט.
|
|
דולי .(שולטת) |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
טוב ,אחת מהסברות שלי
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
דולי .(שולטת) • 21 באפר׳ 2011
סיבות רבות גורמות להתחממות מנוע הרכב כנזילת מים, משאבת מיים פגומה, מאורר מצנן (רדיאטור) ומערכת הפעלתו אינם תקינים, מצנן סתום ועוד ועוד. התחממות מנוע עלולה לגרום לנזק נלווה למנוע או לראש המנוע ולכן יש מייד לאתר ולתקן את הגורם להתחממות. אם התחממות המנוע מהירה, אין לנסוע ברכב אלא לגוררו למוסך כדי להמנע מנזקים יקרים נוספים.
מה שנראה לי שהנסיעה ברכב עם מנוע חם גרמה לתקלה בראש מנוע. כך שעצם החלפת הרדיאטור והטרמוסטט לא מהווים פתרון לבעייה. נראה לכם? |
|
דולי .(שולטת) |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
Re: סיבה אפשרית להתחממות
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
דולי .(שולטת) • 21 באפר׳ 2011
submissive כתב/ה: שימוש בפלוטוניום 239 במקום באורניום 235
אז מציע להשתמש בחומרים מאיטי נייטרונים, כמו מים כבדים או גרפיט על מנת להגביר את תגובת השרשרת. |
|
Drizztpool(שולט){קושקה שלי} |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
תשובה משוערת
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
Drizztpool(שולט){קושקה שלי} • 21 באפר׳ 2011
א. אני אצטט "המנוע הוחלף במנוע משומש..." וגו' ולכן הסיבה שאת נתת בתגובה האחרונה אינה הגיונית - המנוע הוחלף ולכן אין סיבה ש"יזכור" את התקלה הקודמת.
ב. יתכן שהתרמוסטט לא תקין. ג. יתכן שאחד הצינורות פגום, מה שגורם לכך שמעבר המים לא מיטבי ולכן תיתכן התחממות של המנוע. ד. יתכן והתרמוסטט לא תקין - מראה על חום גבוה מדי (התרמוסטט תפקידו להצביע על חום המנוע, דרך מד החום בלוח השעונים), או שאינו מפעיל את מאוורר הרדיאטור (עוד תפקיד של התרמוסטט) ה. יתכן והמאוורר שהוזכר בסעיף הקודם אינו תקין. ו. יתכן והרדיאטור אינו תקין, כן אני יודע שהוחלף בחדש אבל יתכן והחדש אינו תקין - קורה. מקווה שעזרתי, אני רק מעלה השערות. המשך יום נפלא |
|
Beta Male |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
Beta Male • 21 באפר׳ 2011
תפעילי וישרים
|
|
דולי .(שולטת) |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
Re: תשובה משוערת
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
דולי .(שולטת) • 21 באפר׳ 2011
Spartacus כתב/ה: א. אני אצטט "המנוע הוחלף במנוע משומש..." וגו' ולכן הסיבה שאת נתת בתגובה האחרונה אינה הגיונית - המנוע הוחלף ולכן אין סיבה ש"יזכור" את התקלה הקודמת.
ב. יתכן שהתרמוסטט לא תקין. ג. יתכן שאחד הצינורות פגום, מה שגורם לכך שמעבר המים לא מיטבי ולכן תיתכן התחממות של המנוע. ד. יתכן והתרמוסטט לא תקין - מראה על חום גבוה מדי (התרמוסטט תפקידו להצביע על חום המנוע, דרך מד החום בלוח השעונים), או שאינו מפעיל את מאוורר הרדיאטור (עוד תפקיד של התרמוסטט) ה. יתכן והמאוורר שהוזכר בסעיף הקודם אינו תקין. ו. יתכן והרדיאטור אינו תקין, כן אני יודע שהוחלף בחדש אבל יתכן והחדש אינו תקין - קורה. מקווה שעזרתי, אני רק מעלה השערות. המשך יום נפלא בהתחלה חשבתי כמוך, אבל היות והטרמוסטט והרדיאטור חדשים . מדובר באמת בתקלה בראש מנוע , וצריך לבצע חריטה . (לא מדובר ברכב שלי ). הכיוון באמת נכון. עוד מעט אעלה שאלה נוספת. מענינת אותי דעתך. |
|
דולי .(שולטת) |
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
שאלה נוספת
לפני 13 שנים •
21 באפר׳ 2011
דולי .(שולטת) • 21 באפר׳ 2011
רכב הגיע למוסך כאשר נורת התראה "בדוק מנוע" דולקת.
בבדיקה התקבל קוד תקלה P0306 אובדן שריפה בצילנידר מס' 6. א) מה הסיבות לתקלה זו? ב) מה סדר הבדיקות לאיתור התקלה הזו? |
|