| שלגיה א ח ת |
לפני 21 שנים •
18 באוג׳ 2005
Re: שמיעה אבסולוטית
לפני 21 שנים •
18 באוג׳ 2005
שלגיה א ח ת • 18 באוג׳ 2005
► הוא כתב/ה: הריח של פריחת ההדרים מכה באוזניי
????????. צודק.... |
|
|
| שלגיה א ח ת |
לפני 21 שנים •
18 באוג׳ 2005
תודה לכל מי שהגיב
לפני 21 שנים •
18 באוג׳ 2005
שלגיה א ח ת • 18 באוג׳ 2005
גם לאלה שהסתלבטו עליי...
|
|
|
|
|
לפני 21 שנים •
18 באוג׳ 2005
Re: תודה לכל מי שהגיב
לפני 21 שנים •
18 באוג׳ 2005
קליבר(שולט) • 18 באוג׳ 2005
► שלגיה א ח ת כתב/ה: גם לאלה שהסתלבטו עליי... אף אחד לא מסתלבט .. אני דורש עוד סיפורים או "סיפורים מלאים" .. לא לגרות ולברוח ... מה בסתלבטות פה ? את חושבת שמגיע לנו G-O-L-D בפועל ? |
|
|

