|
|
לפני 23 שנים •
26 ביולי 2003
לפני 23 שנים •
26 ביולי 2003
לארה • 26 ביולי 2003
► kol כתב/ה: היי לארה
אני לא קבלתי, איך אני יכול?? ביזע ודמעות. בלי דם בבקשה. איימי ושוקולית- ברוכות הנמצאות ושבוע טוב לכולם! |
|
|

