גלתיאה |
לפני 18 שנים •
9 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
9 בנוב׳ 2005
גלתיאה • 9 בנוב׳ 2005
רפאל- אני לא חושבת שדבר כזה יפגע בפרנסתן של מלכות בתשלום. יש המון עבדים שלא מוצאים מלכוות או נשואים ולכן הולכים למלכות. לפעמים הצורך הוא מאוד עז. אז זה איזה סוג של ברירת מחדל. אבל לחשוש שהפרנסה שלהן תפגע? בוא נהיה קצת יותר מציאותיים
ולגבי מה שנשלט כתב- אני חושבת שבעצם נשלט מבליע בתוך מה שכתב פנטזיה שיש ללא מעט עבדים שבה המלכה "כופה" או "מכריחה" את העבד לקיים יחסי מין עם גבר. למצוץ פין וכו'. זה לא שהמלכה סרסורית או שוברת גבולות בכוח. בפנטזיה הזו יש אלמנט של להכריח שמאוד מגרה את בעלי הפנטזיה. מן סוג של מלכת על שמנהלת ומפקחת ושולטת על כל האקטים. גם בשאר הפנטזיות כשמופיע האלמנט ש"מכריחים " זה סוג של קונפילקט בין הצורך החזק ולבין ההתנגדות לזה שזה חלק מהגירויים שלי. ברגע "שמכריחים" הנשלט יכול לאפשר לעצמו את החופש להתגרות, ומצד שני זה לא אני, זה היא או הוא. יש כמובן פנטזיות שקשורות דווקא לכוח פרופר. אבל פנטזיות שיש בהן משהו בעייתי בחוויה הפנימית של הנשלט מול עצמו אז עניין הכפיה מספק את הפשרה ואת האפשרות להנות מהפנטזיה. ועוד סוג לדוגמה: אם נשלט מתגרה מהשתנה עליו, ברגע שהדבר יתבצע בכוח הגירוי יהיה הרבה יותר חזק- כי יש כאן הרבה יותר מרחב ומקום לגירוי שלו דווקא בגלל "הכפיה" שהיא זו שבעצם מאפשרת לו חופש ללכת עם עוצמת הגירוי שלו בלי מחסומים מול עצמו. |
|
ים_yam(לא בעסק) |
לפני 18 שנים •
9 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
9 בנוב׳ 2005
ים_yam(לא בעסק) • 9 בנוב׳ 2005
רפאל כתב/ה: נגיד שאשה אחת מכירה איש אחד. האיש הזה הוא ידיד שלה, קרוב משפחה, עמית לעבודה, או שכן. ולאיש הזה היה כסא מעץ שנשבר, ועכשיו אין לו עוד היכן לשבת. האשה דואגת מאוד לאיש ורוצה שיהיה לו מקום לישיבה. הרי אי-אפשר שהוא יעמוד כל היום. אז היא לוקחת עבד ומצווה עליו להיות כיסא בשביל אותו האיש. עכשיו, העבד מרוצה - כי נמצאה לו מלכה. האיש מרוצה - כי יש לו על מה לשבת. והאשה מרוצה - כי נתיתמו דאגותיה. בקיצור - כולם מרוצים, ולא רק שכולם מרוצים, גם נמצאה דרך לצמצם בה את הפער שבין מספר המלכות שבעולם למספר העבדים.
אבל אליה וקוץ בה! חוץ מהעבד, האיש והאשה, יש גם נגר אחד. ואותו נגר מלאכתו לתקן כיסאות שנשברו. והוא רגיל שכל פעם שכסא נשבר בעולם באים ומבקשים את עזרתו. ומכאן גם פרנסתו. אלא שעכשיו - כסאות נשברים בעולם ואיש אינו מבקש עוד את עזרתו. כל פעם שכסא נשבר, אשה אחת נעשת מלכה, ועבד אחד נעשה כסא. הנה - אבדה פרנסתו. ולאותו הנגר אשה וילדים, שהוא צריך להאכיל. ומדי ערב, כשהוא חוזר הביתה הוא מתבייש מהם על שאין בידו לקיימם. והוא נאלץ לראותם מחזרים אחר נדבות. פעם, בימים של דוחק ומיתון, היתה האשה מתגייסת גם היא לפרנסת הבית, ועובדת כמלכה בתשלום. אבל עכשיו אין מי שישלם עבור אומנותה. הרי כיסאות נשברים מדי יום, ונשים דאגניות יש בשפע. כך, בעיית המחסור במלכות נפתרה, אבל משפחות רבות נשארו בלא כלכלה. בקיצור, הרעיון שלך הרבה יותר בעייתי מכפי שהוא נדמה במבט ראשון. אז שהמלכה תצווה על הנגר לתקן את הכסא, ובינתיים עבד אחד ישמש כסא לנגר ועבד נוסף ישמש כיסא לזה שנשבר לו הכסא... ככה כולם יהיו מרוצים, הכלכלה לא תשבר לאף אחד, מצידי תביאו עוד מלכה שתפקח על התהליך ועבד נקיון שינקה את הנסורת! |
|
גלתיאה |
לפני 18 שנים •
9 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
9 בנוב׳ 2005
גלתיאה • 9 בנוב׳ 2005
ורציתי להוסיף לגמי מה שכתבתי- שכמובן שכל זה חייב הכרות מעמיקה עם הנשלט.
זה לא שמחר צריך לקפוץ על הנשלט, ולעשות דברים בכוח, כדי לאפשר לו יותר חופש ללכת עם הגירויים שלו זה באמת מצריך המון הכלה והקשבה לנשלט, ובעיקר הכרות טובה עם הפנטזיות שלו. |
|