aka BODYGUARD |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
aka BODYGUARD • 17 באוק׳ 2006
פאק דרס קוד?
זה פטיש חדש לדפוק בגדים? גם במסעדות מסויימות בעולם לא יכנס גבר ללא ז'קט ועניבה, לא משנה כמה כסף בכיסו ובאיזו מכונית הוא נוהג.. הכניסה הזו והחפירה בדרס קוד הנדרש למסיבות הפמיליה נשמעת כמו תלונה יללנית של גנון. למי שלא נוח/טוב/רצוי/נחמד וכו'- יכול לדלג ולבלות במקומות אחרים, בשמחה ובאהבה. כל הרמיזות כך או אחרות מגוחכות. |
|
electro-z |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
electro-z • 17 באוק׳ 2006
BODYGUARD כתב/ה: גם במסעדות מסויימות בעולם לא יכנס גבר ללא ז'קט ועניבה,
לא משנה כמה כסף בכיסו ובאיזו מכונית הוא נוהג.. אני מה אני מבין? אני בדואי, אוכל פיתות ובצל ואם יש מזל או חאפלה שוחט איזה עז פעם ב..פיצה. BODYGUARD כתב/ה: הכניסה הזו והחפירה בדרס קוד הנדרש למסיבות הפמיליה נשמעת כמו תלונה יללנית של גנון. כל הרמיזות כך או אחרות מגוחכות. לא דובר על מסיבה, דובר על פיצריה בשנקין, מותק. אפשר לכבות את הכובע. מדובר בסך הכל על התבוננות עצמית. דעה. זה שיש ויכוח סוער בצד השני של הפורום על מהותו של הלבוש הבסמי, לא קשור אלי בשיט. chill dudes |
|
פייה{O} |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
Re: fuck dresscode
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
פייה{O} • 17 באוק׳ 2006
electro-z כתב/ה: אני תוהה ביני לבין עצמי, לשם מה התחפושת
מדוע אתה מגדיר זאת כ'תחפושת'? |
|
electro-z |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
Re: fuck dresscode
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
electro-z • 17 באוק׳ 2006
פייה כתב/ה: electro-z כתב/ה: אני תוהה ביני לבין עצמי, לשם מה התחפושת
מדוע אתה מגדיר זאת כ'תחפושת'? אין בגד שאינו תחפושת בגד תמיד יהיה הצהרה, גם שלא מדעת. במשפט הנ"ל תהיתי לגבי תחפושת ספציפית |
|
פייה{O} |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
פייה{O} • 17 באוק׳ 2006
כשאתה קורא לזה תחפושת זה נשמע כאילו זה לבוש לא אותנטי.
כאילו אתה רומז שמי שמתלבש בבגדים סו קולד פטישיסטיים עושה זאת מתוך כניעה לתכתיב חברתי כלשהו ולא מתוך ייצוג של הלך הרוח האמיתי של הלובש. אני מוכרחה להודות שאחד הדברים שמושכים אותי במסיבות בדסמיות זה דווקא ההזדמנות להתלבש בצורה שאני אוהבת ומרגישה בה טוב ונוח וכיף, אך לצערי אני לא יכולה ללכת איתה למקומות אחרים (בהנחה שאני לא מעוניינת שיעצרו אותי על שידול או לחילופין שיבהו בי ללא הרף). זה לא שצריך להתלבש ככה, זה פשוט יותר כיף ועוזר להכנס לאוירה. בדיוק כמו שמוזיקה מסויימת תתאים לאוירה מסויימת. |
|
teacher(שולט) |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
קאובויים ואינדיאנים
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
teacher(שולט) • 17 באוק׳ 2006
ציטוט: ''..אין בגד שאינו תחפושת
בגד תמיד יהיה הצהרה, גם שלא מדעת...'' אני מסכים מאוד עם ההצהרה הזו, אך יש לה יותר מפן אחד. כמו בכותרת, לקחתי שני צדדים שונים בקיצוניות ובולטים בחיצוניות: אם אינדיאני יתלבש כמו קאובוי, הרי זו תחפושת, הצגה. אך אם הוא יתלבש כמו עצמו, אינדיאני, עם הנוצות והכל, האם גם אז זו תחפושת? אנחנו לא הולכים עירומים ברחוב, או בפגישות עסקים. אנחנו מתלבשים, כהארכה לשפתנו, לאותו הדבר שאנחנו רוצים לומר או לשדר, עם היתרונות והחסרונות של זה. ואנחנו מקבלים כמובן מאליו שיש כללים לזה. אתה לא תלך לחתונה באותה התלבושת שתבחר לחוף הים, ולא תגיע לפגישת עסקים במה שאתה לובש לחדר כושר. לכל דבר יש את הפונקציונליות שלו. יתרונות וחסרונות. מה לוקח אותי לשם ומה מרחיק אותי משם. וכמו בכל דבר בחיים, יש כאלה שמוצאים את האנרגיה בתוכם, יש כאלה שמקבלים אותה מהסביבה, ויש כאלה על כל הסקאלה ביניהם, באמצע.. אתה מבין שאי אפשר להתחמק מזה. גם אם אתה מתלבש כמו בדואי ורוכב על אופנים, אתה עושה זאת מבחירה, כי זה משרת את המטרות שלך, וזה לא משנה אם זה כלפי פנים בינך לבין עצמך, או כלפי חוץ. בגדי פטיש: -------------- יש בנו את ה-BDSM הזה, את הדבר הכל כך שונה הזה, כל כך חזק ומרגש. זה רק טבעי שיהיה לו ביטוי בבגדים שאנחנו לובשים. אז אולי הפונקציונליות מוטלת בספק, ביחס לבגדי הבדואי שכל צורתם, צבעם ומרקמם נועדו למטרות מאוד ברורות וארציות, אבל יש שם משהו. ההליכה אל הפנטזיה, הטוטליות, הכאב, הכוח, זה הכל שם. תמצא את זה בברזל, בעור, בויניל המבריק, וגם באיפור הכבד. ויש פה עוד עניין - ההתחסדות החברתית. אין מקום בעולם שאין בו בגדים 'פרובוקטיביים' כאלה, ובכל זאת, ברוב העולם החופשי, אין שום הזדמנות ''נאותה'', למי שנהנה מהסגנון, להתלבש ולא להרגיש כמו זונה. מסתבר שאיפה שהוא במרוצת השנים, גרביוני רשת ועקבים דקים, מחשוף נדיב ו-ויניל, נהפכו למדים הרשמיים של הזונות באשר הן. וזה לא חייב להיות כך. זו הסיבה שלארועי FETISH אנשים מגיעים עם מטען ענק של רצון להיות חופשיים בבגדים שאוהבים (שלמרבה האירוניה הם הרבה יותר מגבילים וצמודים מהבגדים ה'רגילים'...) והולכים עם זה עד כמה שהם יכולים, מה לעשות זה גם לא תמיד זול.. אז אתה צודק: ציטוט: ''..יש פה הירהור עצמי, על עצמי...''
ויש פה הירהור של כל אחד על ועם עצמו, מה אומרת עלינו צורת הלבוש שלנו, מה אנחנו אומרים בעזרתה, אם בכלל אנחנו רוצים לומר משהו. כי לא כל אחד רוצה להצהיר הצהרות, ולא כל אחד מחזיק ממה הסביבה אומרת עליו, אבל כולנו מחזיקים ממה אנחנו חושבים על עצמנו, לטוב או לרע. ''הבגד עושה את האדם'', או שמא להיפך, זו שאלה עתיקה, שהתשובה עליה, אני חושש, היא ספירלית ועמומה. והעניין הזה עם השחור - עושה עוול לסגנון הלבוש הזה, ברצינות! וככל שאני יכול להבין את זה - זה סתם עוול היסטורי כאן. באותה המידה היו יכולים לומר אטב באוזן, או צבע ירוק בקבוק. יש כל כך הרבה אפשרויות, ששחור הוא קצת עלה תאנה. הגבול האחרון, ההפרדה הכי הכי בסיסית בין מי שרוצה לומר שהוא כן, לבין מי שרוצה לומר שהוא לא. ובל נשכח - שלא חייבים לומר. אפשר גם 'לשתוק' מבחינה תלבושתית... וגם זה בסדר. נ.ב. פיה, הקדמת אותי בדקה (ראיתי ב'צפיה מוקדמת'..) |
|
ראובן |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
על שיוך חברתי, מיתוג וקולרים
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
ראובן • 17 באוק׳ 2006
Z יקר,
אני נוטה להסכים עמך, לגבי הצעקנות של סממנים חיצוניים מופגנים, אולם עליך לזכור כי הם משמשים לשיוך חברתי, ובכך אינם שונים מתהליכי מיתוג ובידול, למשל. אדגים מתוך הפוסט שלך: 'אש' מזכירה בתגובתה שני אנשי רוח גרמניים, וזהו אקט של name dropping, משום שאין לשני הגרמנים המתים היקרים הללו כל קשר לתוכן הפוסט או אפילו לתוכן תגובתה שלה. בכך, 'אש' משייכת את עצמה לקבוצת הנשים-הנשלטות-התרבותיות (להבדיל מנשלטות אחרות). גם אתה, Z יקר, משייך את עצמך בכתיבתך לקבוצת הסוכנים-החשאיים-מטעם-עצמם הנבלעים באפלת העיר על אופניהם והגיגיהם (להבדיל מ... נו הבנת). מגיבים אחרים בחרו לשייך את עצמם לקבוצת הגאים-בעצמם-כפי-שהם, או קבוצת ה-מחרים-מחזיקים-אחריך, או קבוצת המגיבים-מעומק הבטן-והרגש. זהו תהליך טבעי - שיוך חברתי על כל סממניו בא לענות על הצורך הפנימי בהענקת משמעות לחיים, כמו גם הרצון להיות חלק ממשהו הגדול ממך, תוך שמירת זהותך. ישנה גם דרך אחרת, הדרך המרומזת. למשל, אנשים עשירים שבמקרה הינם גם בעלי טעם טוב, לעולם לא ילבשו בגדים ממותגים, כלומר עם לוגו גלוי. הם ילבשו בגדים התפורים על פי מידתם, ואת עושרם ומעמדם החברתי יוכלו לזהות רק אנשים אחרים בני אותו מעמד (במקרה של לבוש כזה, הם יזוהו על פי איכות הבד, הגזירה והתפירה, וכמובן האופן בו הבד מחליק על הגוף). ניתן לעשות זאת גם בבדס''מ. כך, אדונים שכבר נגמלו משלב ההתלהבות, בדרך כלל לא יענדו לשפחתם קולר גלוי ובוטה. הם יענדו לה קולר שהינו מוסווה או מעודן כתכשיט, או לחלופין יענדו לה קולר נסתר (קולר נסתר החביב עלי, למשל, הינו להורות לשפחה להרכיב משקפיים, גם אם אינה זקוקה לתיקון ראייה). בכך בוודאי שייכתי גם את עצמי חברתית, אבל על כך בפעם אחרת |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
Re: מה שמצחיק אותי
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
נוריתE • 17 באוק׳ 2006
דניאל_דר כתב/ה: זה שאפשר להגיע למועדון סאדו-מאזו, בו מותר לעשות (כמעט) הכל.
אתה יכול להצליף, להיות מוצלף, ללקק למישהי את המגפיים או להחדיר למישהי אצבעות על הבר. הכל (כמעט) מותר, הכל לגיטימי ואף אחד לא יסתכל עליך בעין עקומה. הדבר התמוה בעיני הוא שבמועדון מותר לעשות כל מה שתרצה בתנאי שיהיה SSC ובתנאי שתעשה את זה בשחור אותי, זה לא מצחיק הכל מותר העיקר לשמור על הדרס קוד. בעיני זה אף פעם לא שיחק רק שיחקתי את המישחקים של אחרים לפעמים צריך לדעת לשחק גם. ובכלל פעם הארון שלי היה מלא שחור ובגדים כהים, כשמנה תמיד חשבתי ש"שחור" זה מרזה השלתי עצמי כרבות אחרות כמוני מילא כיום זה עבר לי, הארון שלי יש בו ורוד וכתום וצהוב ולבן גם באשר למועדון אני מכבדת את האחרים ובאה בשחור זאת הסיבה היחידה אבל לפעמים מתחת השחור מציץ מתריס לו הלבן. ואם אבוא בשימלה ורודה, או תחרה לבנה,גם יכניסו אותי ואף אחד לא יגיד כלום. מבטיחה לכם, שיכניסו אותי. כמו רבים אחרים אנחנו ואני אומרת אנחנו באופן מאוד גורף צריכים לזהות את עצמנו בצורה כל שהיא חצונית אז אימצנו את סיגנון הקוד השחור -ג'ות למעשה אין בזה שום חידוש חברים מיצטערת. כבר "היו שם" לפנינו. |
|
aka BODYGUARD |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
aka BODYGUARD • 17 באוק׳ 2006
electro-z כתב/ה: BODYGUARD כתב/ה: גם במסעדות מסויימות בעולם לא יכנס גבר ללא ז'קט ועניבה,
לא משנה כמה כסף בכיסו ובאיזו מכונית הוא נוהג.. אני מה אני מבין? אני בדואי, אוכל פיתות ובצל ואם יש מזל או חאפלה שוחט איזה עז פעם ב..פיצה. BODYGUARD כתב/ה: הכניסה הזו והחפירה בדרס קוד הנדרש למסיבות הפמיליה נשמעת כמו תלונה יללנית של גנון. כל הרמיזות כך או אחרות מגוחכות. לא דובר על מסיבה, דובר על פיצריה בשנקין, מותק. אפשר לכבות את הכובע. מדובר בסך הכל על התבוננות עצמית. דעה. זה שיש ויכוח סוער בצד השני של הפורום על מהותו של הלבוש הבסמי, לא קשור אלי בשיט. chill dudes אני אשתמש בשפה שאינה כוללת את המילה מותק, אלקטרו... 1.דברי לא כוונו אליך ולא התיימרו להיות שכאלה. 2.דבריי התייחסו לפותח השירשור ונושאו. 3.אתה מכיר אותי קצת יותר טוב לדעתי, כך שהנימה האישית שצירפת מיותרת. 4.אין פסול בבדואים או בדווים בעיברית צחה.... וכמו שאמרת- הבעת דעה- כך גם דעתי. והיא הובעה בדיוק כמו שאני רואה אותה. לעולם היה כך ולעולם יהיה. |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
17 באוק׳ 2006
נוריתE • 17 באוק׳ 2006
חברה
גם אם לפימיליה אני אחליט איזה יום להגיע יכניסו אותי גם בלבן או בגי'נס וטריקו. צאו מיזה. אלקטרו הביע את דעתו האישית לא צריך לרדת עליו. אפשר להסכים או שלא,אבל לא צריך להיכנס באישי (ראו השרשור של גולד פה וסופו) אני מסכימה איתו. |
|