huan |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
huan • 24 באוק׳ 2006
או ועדו מילה לרחפנית....את יכולה כמובן להגיד שהאנשים שאני מדבר עליהם "מגיעים מהמקומות הלא נכונים" ולמחוק את החלק הארי של שוכני הכלוב במחי יד....או שאפשר להכיר במציאות ולהתמודד איתה שיש אנשים כאלה,הם הרוב ויש להם שולט,נשלט,מתחלפת,נשלטת ליד הניק והם משוכנעים שהם כאלה והמושג מתאר אותם בדיוק מופלא.
|
|
Madame T(שולטת) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
Madame T(שולטת) • 24 באוק׳ 2006
הואן, אני אגיד לך משהו מאד פשטני. בסיכומו של דבר מה שחשוב הוא לא ההגדרות למיניהן אלא מה טוב ומתאים לשני אנשים שנמצאים בקשר בדסמ"י כזה או אחר עם אלמנטים כאלה ואחרים.
הרי זה מה שקובע בסופו של דבר - החיבור ביניהם, מה שעושה טוב לשני הצדדים, או לא עושה להם טוב. כל השאר, זה ניתוחים, פרשנויות, התפלספויות. אם אני דומית אני אעשה מה שבא לי עם נשלט שלי בלי לחשוב פעמיים אם זה תואם לאיזו 'הגדרה' כזו או אחרת של דומית, אפילו אם זה כולל, רחמנא ליצלן, 'לרדת' לעבד שלי, למשל, או שהוא יחדור אלי, במידה ובכך חשקה נפשי... |
|
huan |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
huan • 24 באוק׳ 2006
הו אבל ההגדרות והנורמות ודרכי החשיבה שבאים בעקבות אותם הגדרות הן מעוד חשובות.
זה מה שאנשים רואים כשהם באים לבדסמ,זה מה שהם חושהים כשהם באים לבדסמ וזה מה שהם עושים וכך הם מתנהגים כשהם באים לבדסמ....וכך הם ימשיכו לראות,לחשוב ולעשות גם אחרי זה. לא סתם אנשים נלחמו ונלחמים לשנות הגדרות. |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
זאלופון(שולט) • 24 באוק׳ 2006
בדבריי התייחסתי גם לדוגמה הראשונה שלך, של לרדת על ארבע וללקק את רגלי הסאבית. כתבתי כי האקט של ירידה על ארבע מול אשה הוא אכן אקט שמסמל כניעה, ולכן לא סביר שמי שלא נמשך לכך אלא לשליטה יעשה זאת כך, וסביר שאם הפטיש שלו הוא ללקק כפות רגליים הוא לא יעשה זאת באופן סאבמיסיבי שכזה. אם הוא בכל זאת פוקד עליה לשבת על הכורסה, יורד על ארבע ומלקק את רגליה, הוא עדיין דום, אבל זה פשוט תרחיש לא סביר. אשר לחדירה האנאלית - כשלעצמי אני לא נהנה מחדירה באיזור הזה. לו הייתי נהנה, אני רוצה לקוות שלא הייתי מונע זאת מעצמי בגלל שאני מגדיר עצמי כדום. לפחות בעיניי זה לא היה הופך אותי לפחות דום, למרות שאני מסכים איתך שזה בהחלט אקט שנחשב סאבי.
ציטוט: אתה מחזיק את השוט,אתה מכאיב לאנשים,אתה מזיין בחורה בתחת ונותן לה למצוץ לך בעיני רוב האנשים פה,הרוב הדום אך ממש לא רק אתה שולט ולא משנה שאתה אדם חלש,אובססיבי ומפגר ברמות והיחיד שמציית לך ביום יום זה הכלב שלך וגם הוא רק לפרקים.
אם אתה אוהב כאב,אתה אוהב להיחדר אנאלית ואתה אוהב ללבוש בגדי נשים לא משנה עד כמה אתה דומיננטי,אסרטיבי ו"דום מלידה" רוב האנשים פה יראו בך נשלט או במקרה הטוב מתחלף. זה כבר משהו אחר, ואני עם "רוב האנשים פה" בעניין הזה. ההגדרות של "דום" ו"סאב" לא קשורות בכלל לאיך שאתה בחיים אלא לאיך שאתה בבדסמ. "שולט" לא אומר שאתה אדם דומיננטי בכלל. זה לא אומר שיש לך שליטה על החיים שלך, שאתה עובד בתפקיד ניהולי או שאתה קונטרול פריק. זה בסך הכל אומר שאתה נמשך לבדסמ מהצד ששולט. "נשלט" לא אומר בהכרח שאתה אדם חלש, תלותי או נטול אסרטיביות, אלא בסך הכל שאתה אוהב סוג מסוים של מיניות. דום וסאב אינן הגדרות אופי אלא הגדרות של תפקידים בדסמיים. |
|
Madame T(שולטת) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
Madame T(שולטת) • 24 באוק׳ 2006
בהמשך לדבריכם, הואן וזאלו, אני לא שוללת קיומן של הגדרות ומסכימה עם זאלו, שהן מגדירות את ה'תפקיד' הבסדמ"י שלך כפי שאתה רואה את עצמך וכפי שמציג את עצמך לאחרים.
יחד עם זאת, בחיים בכלל הכל לא 'שחור-לבן' ויש לעתים גלישה גם לתחום ה'אפור', שעשוי להיות פה ושם מנוגד למה ש'מצפים' משולטים נניח במקרה זה, לעשות או לא לעשות בקשר בדסמ"י. הטענה שלי היא, שלא חייבים להצמד הצמדות 'אדוקה' להגדרות האלה, אלא בסופו של דבר לעשות את מה שנכון לך, טבעי לך ומתאים לך, גם אם זה חורג כביכול מאיזו 'הגדרה' כזו או אחרת. |
|
huan |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
huan • 24 באוק׳ 2006
זאלו....תקרא את מה שכתבה רחפנית ואליהם התיחסתי בדברים שציטטת ותראה שאחן בינינו ויכוח בנקודה הזאת.
בנוסף לזה עם הדרך שבה אני רואה את דבריך גם בנקודה העיקרתי שהעלתי אתה מסכים איתי,לפחות בעקבות העובדה הפשוטה שאולי לא אתה אבל לא מעט אנשים כן מונעים מעצמם דברים וכן מתלבטים בנוגע אליהם מפני שהפעולה המסויימת אינה מתאימה לתפקיד שאיתו הם הגדירו את עצמם. כמו כן ישנם פטישים שמה לעשות אפשר לישם רק בצורה "סאבמיסיבית" והדוגמאות שהבאתי הם עוד הפחות קיצוניות מבחינת הפטישים שיש פה לאנשים וה"מאלצים" אותם להגדיר את עצמם כך או אחרת....אחרי הכל מי יכול לתאר לעצמו שדום שיפקוד על הסאבית להשפיל אותו...אז הוא כבר לא יהיה דום בעניני אותם אנשים אלה במקרה הטוב מתחלף,אותו הדבר בכל הקשור לפקודה של דום להכאיב לו באמצעים אלה או אחרים,או פקודה של דום לישם עליו ביזאר קל או קשה....ואז מה עם הוא פקד והסאבית ממש לא ששה לעשות זאת ועם היא עושה זאת אז אנשים כרב יכניסו אותה להגדרה של מתחלפת או דומית (כפי שקורה אצל מלכות בתשלום,נכון שהפקודה מוחלפת ב"שירות מסויים" אך זו סתם סמנטיקה). ומאדאם טי כפי שכבר אמרתי בתאוריה לעשות מה שנכון ומתאים לך זה סבבה הנקודה שהמציאות בשטח היא שונה לגמרי כי אנשים כן נצמדים להגדרות האלה ונותנים לפעולות להגדיר את הדרך בה הם מציגים את עצמם לעולם ולא המחשבה מאחורי הדברים או כל דבר אחר...ובמקרה שתעשה מה שסבבה בתאוריה רוב הסיכויים שתמצא את עצמך בודד וגלמוד...אחרי הכל איזן סאבית תרצה דום שיש לו פטיש רגליים ואוהב אנאלי ואיזו דומית תרצה סאב שכל מה שהוא רוצה ממנו זה שהיא תשתין עליו וזה פועל גם להפך. אני אשמחאם לתקן אותי אם טעיתי בהבנת דבריך...אחרי הכל איך אפשר להתווכח עם מסכימים איתך |
|
קליסטו(שולט) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
אני שולתתתת!!!11 או אני שולתתתת!!!11
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
קליסטו(שולט) • 24 באוק׳ 2006
זאלופון כתב/ה: בדבריי התייחסתי גם לדוגמה הראשונה שלך, של לרדת על ארבע וללקק את רגלי הסאבית. כתבתי כי האקט של ירידה על ארבע מול אשה הוא אכן אקט שמסמל כניעה, ולכן לא סביר שמי שלא נמשך לכך אלא לשליטה יעשה זאת כך, וסביר שאם הפטיש שלו הוא ללקק כפות רגליים הוא לא יעשה זאת באופן סאבמיסיבי שכזה. אם הוא בכל זאת פוקד עליה לשבת על הכורסה, יורד על ארבע ומלקק את רגליה, הוא עדיין דום, אבל זה פשוט תרחיש לא סביר. אשר לחדירה האנאלית - כשלעצמי אני לא נהנה מחדירה באיזור הזה. לו הייתי נהנה, אני רוצה לקוות שלא הייתי מונע זאת מעצמי בגלל שאני מגדיר עצמי כדום. לפחות בעיניי זה לא היה הופך אותי לפחות דום, למרות שאני מסכים איתך שזה בהחלט אקט שנחשב סאבי.
ציטוט: אתה מחזיק את השוט,אתה מכאיב לאנשים,אתה מזיין בחורה בתחת ונותן לה למצוץ לך בעיני רוב האנשים פה,הרוב הדום אך ממש לא רק אתה שולט ולא משנה שאתה אדם חלש,אובססיבי ומפגר ברמות והיחיד שמציית לך ביום יום זה הכלב שלך וגם הוא רק לפרקים.
אם אתה אוהב כאב,אתה אוהב להיחדר אנאלית ואתה אוהב ללבוש בגדי נשים לא משנה עד כמה אתה דומיננטי,אסרטיבי ו"דום מלידה" רוב האנשים פה יראו בך נשלט או במקרה הטוב מתחלף. זה כבר משהו אחר, ואני עם "רוב האנשים פה" בעניין הזה. ההגדרות של "דום" ו"סאב" לא קשורות בכלל לאיך שאתה בחיים אלא לאיך שאתה בבדסמ. "שולט" לא אומר שאתה אדם דומיננטי בכלל. זה לא אומר שיש לך שליטה על החיים שלך, שאתה עובד בתפקיד ניהולי או שאתה קונטרול פריק. זה בסך הכל אומר שאתה נמשך לבדסמ מהצד ששולט. "נשלט" לא אומר בהכרח שאתה אדם חלש, תלותי או נטול אסרטיביות, אלא בסך הכל שאתה אוהב סוג מסוים של מיניות. דום וסאב אינן הגדרות אופי אלא הגדרות של תפקידים בדסמיים. דבריו של זאלופון מבטאים את מה שנאמר הרבה פעמים. שולט ושולטת הם תפקידים בדסמים שעוזרים לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים וליצור תקשורת ראשונית עם השני כדי שיתאם ציפיות. huan כתב/ה: רחפנית ומאדאם טי....אני לא חושב שהשליטה היא מיכלול של פעולות פיזיות,אני בכלל אידאליסט ותאורטיקן המעדיף דברים לדבר ולחשוב על הרוח ולא על החומר.
אך מה שאתן אומרות הוא בדיוק מה שאני מדבר עליו,הפער בין הפילוסופיה והגורמים העומדים מאוחרי הפעולות הפיזיות שמרבים לדבר ולדסקס פה עליהם ובין המציאות בשטח שבה דום=מצליף וסאב=מוצלף שבה אפילו המונח שליטה מנטלית לא קיימת בעיני רוב האנשים וזו רק מילה יפה יותר למגוון פעולות פיזיות כמו השפלה,יחסים אנליים,קשירות ומה לא. אתה מחזיק את השוט,אתה מכאיב לאנשים,אתה מזיין בחורה בתחת ונותן לה למצוץ לך בעיני רוב האנשים פה,הרוב הדום אך ממש לא רק אתה שולט ולא משנה שאתה אדם חלש,אובססיבי ומפגר ברמות והיחיד שמציית לך ביום יום זה הכלב שלך וגם הוא רק לפרקים. אם אתה אוהב כאב,אתה אוהב להיחדר אנאלית ואתה אוהב ללבוש בגדי נשים לא משנה עד כמה אתה דומיננטי,אסרטיבי ו"דום מלידה" רוב האנשים פה יראו בך נשלט או במקרה הטוב מתחלף. אלה הם העובדות בשטח גבירותי ורבותי אחרת דומיות אל היו מתלוננות על העדר "סאבים אמיתיים" ושכולם רוצים רק שיתשינו אליהם ולא שמים זין מי את? ומה את? כל עוד הם מקבלים את מבוקשם וכל עוד את לא אומרת להם לעשות דברים מעבר לרשימה מאוד מסויימת של דברים. אחרת לא היו נפתחים שירשורים על גבי שירשורים על "האם דומית יכולה לשכב עם הסאב שלה" ,"האם זה בסדר שדום ירד לשפחה"...ואני כבר אל מדבר על השירשורים שלא נפתחים כמו "האם זה בסדר ששפחה תצליף בדום שלה כי הוא מאזוכיסט" כי איך שהוא לכל מי שלא שאל את השאלה הזאת ברור לגמרי שזה אל בסדר ושדום לא אמור להיות מאזוכיסט. זאלו ציטוט: יש פעולות פיזיות שמתקשרות יותר לשליטה ופעולות פיזיות שמתקשרות יותר להשלטות. עד כאן נכון. אבל מה שקובע הוא, בסופו של דבר, מי מכתיב מה יקרה ומתי. אם מישהי פוקדת עליי ללקק את רגליה ואני עושה זאת - אני סאב. אם אני פוקד על מישהי לשכב, קושר אותה למיטה ואז נוטל את כף רגלה ומוצץ את בהונותיה - אני דום. ביצעתי את אותו אקט פיזי, אבל מוקד השליטה הוא שונה.
תראה אני מסכים איתך אבל העובדות בשטח מראות קצת אחרת...נתת פה דוגמה די רכה ודי מסורסת...ברשותך אני קצת אקצין אותה "אתה אומר לסאבית לשבת על הכורסה יורד על ארבע ומתחיל ללקק לה את המגפיים" בסקר דעת קהל קצר אני די בטח שרוב האנשים פה יגידו לך שאתה לא הכי דום בסיטואציה הזאת...ועם נקצין את זה עוד יותר ואתה תלבש ביריות ותגיד לסאבית שלך לזיין אותך בתחת כי מה לעשות ואתה מטור על מין אנאלי מספר האנשים שישללו ממך את תואר הדום יגדל בצורה דראסטית ושום "דומיות מלידה" לא תעזור לך לשנות את דעתם. אני חוזר ואומר העמדה שאני מציג היא אינה העמדה שלי בעניין אלה פשוט המציאות בשטח כפי שאני רואה ומנתח אותה.....אין טעם בלהסביר לי שאנשים נולדים דומים,סאבים ומתחלפים יש טעם להסכים איתי או לחליפין להביא נתונים מעולם המצאיות ואל מעולם התאוריה והפילוסופיה שסותרות את הדרך בה ניתחתי את המצב ואת המסקנות אליהם הגעתי. אבל עם תצליחו לעשות זאת כנראה שתצטרכו גם להיסטוריה בת כמעט 4 שנים של תלונות של דומיות והסאביות בדבר איכותו של החומר האנשוי פה בכלוב וכן מספר לא כל כך קטן של שירשורים....במקרה הזה אני אהיה מאושר לגלות שהתבדאתי ושהרומנטיקה לא פסחה מהעולם huan ההסכמה שלי לדברים של זאלופון היא בגלל שהמציאות מוכיחה שלא כל הסאבים הם אנשים תלותיים , חסרי דומיננטיות ושליטה בחייהם שנולדו להיות סאבים. יש מספיק דוגמאות בקהילה מהדומים הידועים ביותר שהחלו כסאבים וכעת הם מהדומים המוערכים בקהילה. אני מפנה אותך לאחד הספרים המעניינים שנכתבו על הבדס"מ ע"י מאסטר ידוע ואהוב בקהילה שהחל את דרכו כסאב ושכתב ספר אוטוביוגרפי. אם היה נולד תלותי פאסיבי ובעל תכונות של סאב איך הפך לדום במרוצת חייו? איך כמה דמויות אחרות וידועות בקהילה התחילו כסאבים והפכו לדומים במרוצת חייהם? באופן דומה ולא כל הסאביות הן נשים שנולדו בעלות תכונות תלותיות בכל תחום של חייהם אלא ההגדרות הן של תפקידים מיניים בקשר מיני. פגשתי שולטות, נשים צעירות, בעלות בעיות קשות בחייהן שלא הצליחו לשלוט על אף תחום בחייהן ועל אף אדם בסביבתן הקרובה אבל הנטיה המינית שלהן היתה לכוון את הדברים במישור המיני בתקופה הזאת. הנטיה הזאת התחלפה לנשלטות דווקא בתקופה שבה העניינים התחילו להסתדר עבורן והן הרגישו שליטה בחייהן. ההצהרה "אני שולתתת!!11" או "אני שולתתתת!!!11" שמבקשת אישור מכל העולם ואישתו נראית לי לעיתים מגוחכת כי סה"כ את מי, חוץ מהגבר והאישה עצמם, מעניין איך הם מקיימים את הסקס שלהם ומי צריך לתת להם אישורים? אם האישה "השולתתת!!!11" צריכה לקבל אישורים למעשיה מכל העולם ואישתו לפני שהיא עושה משהו אולי יש בה חוסר בטחון עצמי בדומיננטיות שלה והיא חייבת אישורים מכל הסביבה. בסה"כ זאלופון צודק. שולט ושולטת, נשלט ונשלטת, מתחלף ומתחלפת לא מבטאים פאסיביות וותלותיות או חוסר שליטה בחיים כתכונות אופי מולדות אלא רק תפקידים מיניים. |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
זאלופון(שולט) • 24 באוק׳ 2006
ציטוט: כמו כן ישנם פטישים שמה לעשות אפשר לישם רק בצורה "סאבמיסיבית" והדוגמאות שהבאתי הם עוד הפחות קיצוניות מבחינת הפטישים שיש פה לאנשים וה"מאלצים" אותם להגדיר את עצמם כך או אחרת....אחרי הכל מי יכול לתאר לעצמו שדום שיפקוד על הסאבית להשפיל אותו...אז הוא כבר לא יהיה דום בעניני אותם אנשים אלה במקרה הטוב מתחלף,אותו הדבר בכל הקשור לפקודה של דום להכאיב לו באמצעים אלה או אחרים,או פקודה של דום לישם עליו ביזאר קל או קשה....ואז מה עם הוא פקד והסאבית ממש לא ששה לעשות זאת ועם היא עושה זאת אז אנשים כרב יכניסו אותה להגדרה של מתחלפת או דומית (כפי שקורה אצל מלכות בתשלום,נכון שהפקודה מוחלפת ב"שירות מסויים" אך זו סתם סמנטיקה).
אין בינינו ויכוח בשאלה האם יש פטישים שיישומם נחשב סאבמיסיבי. הטענה שלי היא שהפטישים האלה הם בד"כ חלק מעסקת החבילה הזו שנקראת "סאב" ולא חלק מעסקת החבילה שנקראת "דום", ולכן לא סביר שמי שרואה עצמו דום ונמשך לדומיננטיות יחפוץ בהם. למה שמישהו שנמשך לצד הדומיננטי ירצה שישפילו אותו? למה שהוא ירצה שישתינו לו בפה (בהנחה שההנאה מהאקט הזה נובעת לא מהטעם הנפלא אלא מההשפלה הגלומה בו)? פשוט לא סביר שדום ירצה בכאלה, ואם הוא רוצה בהם יכול באמת להיות שהוא מתחלף וזה סבבה לגמרי, ובמקרה כזה סביר שהוא יעדיף אותם כשהם יזומים על ידי האשה שאתו ולא כשהוא פוקד עליה להשתין לו בפה או להשפיל אותו. לא שאין בכלל אקטים מהסוג שאתה מדבר עליהם (כאמור, הבולטים שאני מצליח לחשוב עליהם הם חדירה ומציצה אצל דומיות), אבל הם יחסית מעטים לדעתי. |
|
huan |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
huan • 24 באוק׳ 2006
זאלו אני לא צריךך להגיד כלום הסברת את הכל מצויין.
"למה שמישהו שנמשך לצד הדומיננטי ירצה שישפילו אותו? למה שמישהו שנמשך לצד הדומיננטי ירצה שישפילו אותו? למה שהוא ירצה שישתינו לו בפה (בהנחה שההנאה מהאקט הזה נובעת לא מהטעם הנפלא אלא מההשפלה הגלומה בו)? פשוט לא סביר שדום ירצה בכאלה, ואם הוא רוצה בהם יכול באמת להיות שהוא מתחלף וזה סבבה לגמרי, ובמקרה כזה סביר שהוא יעדיף אותם כשהם יזומים על ידי האשה שאתו ולא כשהוא פוקד עליה להשתין לו בפה או להשפיל אותו. " אותו אדם הוא מתחלף רק בגלל שהוא אוהב ביזאר והשפלות...ואתה עוד רך עם ההגדרות...אין שום קשר להשקפת עולם,לפילוסופיה,לדעתו על נשים,גברים והיחסים שבניהם...הפעולות שהוא אוהב והפטישים שלו הם ההופכים אותו למתחלף לדעתך..או לסאב לדעת רבים אחרים ולדעתך כמו לדעת רבים לפעולות ולפטישים האלה אין מקום אצל שולט ובצדק אמרת "למה שהוא ירצה שישתינו לו בפה?" (וזה יכול להיות מאלף ואחת סיבות כולל זה שהוא נדלק מהשפלה אשר כשלעצמו לא חייב להשפיע על השקפת העולם שלו,הפילוסופיה שלו ודברים אחרים). העובדה שאתה מדבר על"חבילה" מסויימת כבר משקף את העמדה שלך ואת עמדת של רבים אחרים בקשר לדברים שעושים דום-דום ומה לעשות שכפי שאמרתי הם פיזיים גרידא (בסופו של דבר) קליסטו גם אתה כמו זאלו בחרת לראות את הדברים שלי כדעה מסויימת שלי ובנפרד מהדברים שאליהם הם הגיבו.....תקרא את הדברים של רחפנית ותבין למה כתבתי את מה שכתבתי. |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
24 באוק׳ 2006
זאלופון(שולט) • 24 באוק׳ 2006
כנראה שכוונה שלך בפוסט המקורי לא היתה ברורה לי עד הסוף, או שדיברת שם על כמה דברים שונים. אני הבנתי את דבריך כאומרים שהאקטים הפיזיים הם שקובעים מי ייתפס כשולט ומי כנשלט, למרות שהם רק ביטוי ולא המהות. לכך הגבתי עד עתה. אקטים פיזיים נפרדים בעיניי מהאופן בו הם נתפשים (תפישה = מנטלי = לא פיזי, בהגדרה), ולכן האופן הזה הוא המהותי עבורי. לפיכך בתגובותיי ניסיתי להראות שאותו אקט פיזי יכול להתפש בצורות שונות ולהיות בעל משמעויות שונות, בהקשר הבדסמי.
מדבריך עכשיו אני מבין שהמהות שאתה מדבר עליה היא השקפת עולם, פילוסופיה על גברים, נשים ומה שביניהם, ועל כך דעתי היא שטוב מאד שאין קשר בין ההגדרה הבדסמית לבין הדברים הללו. כפי שאני לא חושב שסאב ודום מעידים על אופי, אני לא חושב שהם מעידים או צריכים להעיד על השקפת עולם. אני ממש לא חושב שדום צריך להיות שובניסט או שונא נשים ושסאב צריך להאמין בעליונות הגזע הנשי. כולה נטיה מינית, הבדסמ הזה. |
|