|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
ציפורה בכלוב - מתה בטרם עת
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
אושה{אוש} • 28 במאי 2008
סחטיקה על הגלגול החדש
http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?p=191632&highlight=#191632 |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
amy(נשלטת){מבטלעיניים} • 28 במאי 2008
האמת אושה הייתי בטוחה שזו את, או מישהי ששמעה אותך מדברת על זה בימי הרפת, בצ'אט. יש מצב שאפילו הצעת את השם הזה?
|
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
אני חושב ש...
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
אדם' • 28 במאי 2008
זאת איימי
|
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
Re: אני חושב ש...
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
amy(נשלטת){מבטלעיניים} • 28 במאי 2008
► אדם' כתב/ה: זאת איימי נו, זה- ממש לא |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
אושה{אוש} • 28 במאי 2008
► amy כתב/ה: האמת אושה הייתי בטוחה שזו את, או מישהי ששמעה אותך מדברת על זה בימי הרפת, בצ'אט. יש מצב שאפילו הצעת את השם הזה? מה פתאם אני למי יש זמן בין הקפצת הפעוט לשטיפת הבקבוקים להתעדכן תדיר בעניני הכלוב? אני מזמן כבר לא בעניינים אבל אם מישהו קיבל השראה? זאת אינני יודעת. מה שבטוח זו לא הפעם הראשונה. |
|
|
| זעקה אילמת(נשלטת) |
לפני 18 שנים •
1 ביוני 2008
לפני 18 שנים •
1 ביוני 2008
זעקה אילמת(נשלטת) • 1 ביוני 2008
אני יודעת מי זו צ'יפקה !
אבל לא אגלה לכם .(לא רוצה להרוס לה ) . צ'יפקה מוזמנת אלי לפרטי בצ'אט כדי שאגיד לה מי היא . : - ) |
|
|
| IvoryDom |
לפני 18 שנים •
1 ביוני 2008
ציפי שולטתתתתתת!!!!1
לפני 18 שנים •
1 ביוני 2008
IvoryDom • 1 ביוני 2008
אני לא יודע ולא מגלה לכם
|
|
|

