Morticia |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
Morticia • 25 ביוני 2010
ראובן אתה תמשיך לדבר שטויות לא משנה כמה פעמים יסבירו לך שטסטוסטרון הוא פשוט לא ההורמון האחראי על היצר המיני אצל נשים, בוודאי לא הבלעדי?
אני נוטה להסכים לגבי היפוך תפקידים כדוגמא רעה למהפכה באופן כללי אני אישית גם לא מאוד נמשכת לשלוט בגבר בצורה המבטלת את נשיותי, על אף שאיני בטוחה שהשימוש בסטראפ-און בהכרח עושה זאת אבל באמת שזה בסדר לקרוא גם ספרות שלא משרתת אחד לאחד את צרות אופקיך... |
|
ראובן |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
תאכלי את הכובע
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
ראובן • 25 ביוני 2010
מורטישיה,
ההשתלחויות שלך, כרגיל, לא מוסיפות לך כבוד. אם את רוצה להפריך את דברי, נסי לעשות זאת באופן מנומק, לא ב''אתה תמשיך לדבר שטויות''. האופן בו את תוקפת אחרים ומבטלת אותם ללא נימוק, מלמד על כך שבילדותך לא ייחסו חשיבות לדבריך שלך ולאישיותך. נסי להתעלות מעל לטראומות שלך, אם ברצונך להתפתח כאדם. אחרת, את פשוט משכפלת את הטראומה שהנחילו לך הוריך. *** כעת, אני מצרף שני מאמרים - בראשון מאוזכרים ה''אנדרוגנים'' - המכלול הכימי המשפיע על החשק המיני אצל אישה (החל מאמצע המאמר): http://www.themedical.co.il/Article.aspx?itemID=1098 השני הוא מאמר מסחרי הסוקר מוצר חדש, מדבקת ''חשק מיני'' לנשים, המכילה - ניחשת נכון - טסטוסטרון. המשמעות היא, שמבין האנדרוגנים, הטסטוסטרון הוא הנייד ביותר מבחינת רמתו בגוף, קרי, הכי קל להשתמש בו בגלל מספר הקולטנים שלו בגוף ולפיכך - הדומיננטי ביותר לחשק המיני של האישה. http://www.50plus.co.il/ArticleFull.asp?Sec=654&level2=144&Banner=5 כאמור, אכלי את הכובע, אלא אם את מסוגלת להביא מובאה מדעית שתפריך את טענתי. ראי הוזמנת. R |
|
Mary Jane |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
Re: בעיה לוגית ומסחר בטסטוסטרון
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
Mary Jane • 25 ביוני 2010
ראובן כתב/ה: ישנן מלכות שבכוונה נמנעות מדימויים גבריים - בלי נעלי עקב, בלי סטראפאון, לפעמים אפילו בלי גילוח ומריטה, או אוסרות על שימוש בסממנים הייררכיים כגון ''גברתי'' - מתוך האמונה שעצם המבנה המעמדי הזה הינו פאלי (זכרי). אין בעיה להשתמש בדימויים גבריים בתוך שליטה נשית, אולם על המלכה העושה זאת להבין, כי היא לחלוטין מנציחה את הסדר הקיים, מבחינת פטריארכליה - ומה שהיא עושה זה פשוט חילוף תפקידים. R חולקת על דעתך, ראובן ראשית, הדימוי הגברי הוא רק בחיקוי (לכאורה) של האיבר החודר, היינו, סטרפ-און. נעלי עקב (ונניח כרגע לפרויד, על אף שוודאי קשה לך: ) והסרת שיער הגוף אינם מדמים גבר ואינם בהכרח תוצר של תכתיבים גבריים, אלא ניתן לראותם גם כחלק ממכלול אופנים באמצעותם 'משדרג'/מאמלל את עצמו האדם המודרני (גם גברים מסירים שיער בימינו, וכן מאמצים להם מגוון שדרוגים/התעללויות לטיפוח גופם). כמו כן, הם מבטאים את הדגשת הפער בין הנקבות ובין הזכרים, הדגשה המעצימה את הגירוי באינטרקציה בין שני המינים, ושאינה כפופה הכרחית לסדר פטריכאלי. באשר להימנעות משימוש בסימנים היררכיים תוך אמונה שעצם המבנה מבטא סדר פאלי, זו שטות כה מגוחכת, שלא נותר אלא להרהר במקור שהגה את ההבלים הללו... נדמה שאתה קושר באופן תדיר בין כוח, תוקפנות ושררה לבין הגבר, ועל כך ניתן לחלוק, וכמובן, גם לשנות זאת (בבחינת- אם תרצנה אין זו אגדה: ) שנית, ניתן להביט על שימוש בסטרפ-און בכמה אופנים- מחד גיסא, כפי שציינת, מדובר בהנצחת ההסדר הקיים. אך בכך לא די, שכן זו התבוננות פשוטה והדברים אינם כה פשוטים. מן הנגד, למשל, ניתן גם להתנער מקבעונות הסדר הקיים על ידי : א. לדבר אודות החלפת תפקידים כמקור ללעג למקור הפאלי, כאמור בתגובתי לעיל. ב. להביט בצעצוע מאורך שכזה כאמצעי לחדור לאחר ותו לאו, תוך התנערות משיח אודות זכרים ומיתאר גופם. זו אופציה שערכה לא מבוטל, אך היא מתבטאת לרוב בין שתי נשים באקט לסבי, מטבע הדברים. ג. כפי שהציעה קייסי קודם לכן, לראות את הדברים כמנעד של גבריות ונשיות, כאשר הבריות, יהא מינם אשר יהא, נעות בחופשיות יחסית, מי פחות ומי יותר, על אותו הרצף. |
|
מאדאם קירי(שולטת){אהובי המתו} |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
מאדאם קירי(שולטת){אהובי המתו} • 25 ביוני 2010
אישית, אני ממש לא מתלהבת מהרעיון של סטראפ-און. לא כי אני רואה בזה משהו גברי, אלא כי זה פשוט לא עושה לי כלום. כמובן, איש-איש והעדפותיו.
כשולטת, אני מרגישה מאוד מחוברת לצד הנשי שלי. בכלל, בעיניי אלימות ואכזריות אינן סממנים גבריים; אשה יכולה להיות מאוד אלימה ומאוד אכזרית, ולבטא זאת בדרכים שונות. אין צורך להיות גבר כדי לנהוג בצורה כזו. נזכרתי במשהו מעניין שראיתי פעם בפרק של "הסופרנוס": טוני סופרנו נסע למקום כלשהו, שם ראש המאפיה היתה אשה. כשהתפלא על כך, השיבה לו הבוסית: "הציות לאשה הוא טבעי, וטבוע בכל אחד מאיתנו. מה יותר טבעי מלציית לאם?" ואתן יודעות מה? היא צודקת. אני מרגישה מאוד נשית כשאני מצליפה בעבד, כשאני מזיינת אותו (עם האיברים הטבעיים והנשיים שלי), כשאני משתמשת בו כדי להגיע לסיפוק מיני. כשאני פוקדת עליו. בכל דבר שאני עושה, אני מרגישה נשית. במובן מסוים, הסשן עם עבד מאדיר את הרגשת הנשיוּת שלי. אם מישהו יפנה אליי בלשון זכר, או ידבר על עצמו בלשון נקבה, זה עלול להוציא לי את כל החשק. אני אשה, למה לפנות אליי בלשון זכר? ואני אוהבת בחורים, לו הייתי רוצה בחורות הייתי לוקחת אחת כזו. אם כבר, המחשבה עליי כזכר לא רק מעוררת בי חלחלה אלא מעליבה ממש. (וסליחה מכל הגברים.) |
|
קייסי |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
קייסי • 25 ביוני 2010
RIR כתב/ה: נזכרתי במשהו מעניין שראיתי פעם בפרק של "הסופרנוס": טוני סופרנו נסע למקום כלשהו, שם ראש המאפיה היתה אשה. כשהתפלא על כך, השיבה לו הבוסית: "הציות לאשה הוא טבעי, וטבוע בכל אחד מאיתנו. מה יותר טבעי מלציית לאם?" משפט מצוין. אצלי השליטה מכילה איזה צירוף פרדוקסלי בין סאדיזם ועונג מיני מגרימת כאב ושימוש בוטה ומנוכר - לבין יצר אמהי להכיל, לגונן, לחנך ולאלף. נראה שיש להשלים עם העובדה שלכל אחת מאיתנו עולם אסוציאציות פרטי וטריגרים ייחודיים משלה לשלוט ולזיין כך או אחרת, כגבר או אשה. אני מוצאת שמיותר לנהל דיון מגדרי עם הכוס שלי. יש לו רצון משלו. אם זין מלאכותי מרטיב לי אותו, סימן שהכוס שלי הוא עדיין הפוסק האחרון. |
|
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 25 ביוני 2010
קייסי כתב/ה: אני מוצאת שמיותר לנהל דיון מגדרי עם הכוס שלי. אני מאוהבת במשפט הזה. |
|
ראובן |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
מושל בכיפה
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
ראובן • 25 ביוני 2010
קייסי,
איזו שורה נהדרת: ''...הכוס שלי. יש לו רצון משלו. אם זין מלאכותי מרטיב לי אותו, סימן שהכוס שלי הוא עדיין הפוסק האחרון''. כן, ללא קשר להתניות חברתיות ואישיות, עקרון העונג עודנו מושל בכיפה אמנם האמירה היא הדוניסטית-טהרנית, אבל ההיגיון הנשי כה צרוף, שהפאלוס מתרצה למונולוג הוגינאלי. זו בהחלט אלימות רעיונית, אבל כה חיננית... תודה על זה, R נ.ב MJ, העלית טענות מעניינות. ברשותך אקח לי קצת זמן לשקול ולענות עליהן. |
|
היילני |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
היילני • 25 ביוני 2010
אני מסכימה עם רוב דבריו של ראובן. אוסיף נקודת מבט נוספת:
זה האפראטוס שלי - הגוף שלי שאני מוקירה והכלים הנקביים שיש לי. לא הייתי רוצה גוף אחר, ולא הייתי רוצה זין במקום כוס. אך האפראטוס שלי לא חייב להגביל אותי לתפקידים מסוימים, משמע אני יכולה להיות יצירתית ולהשתמש בארטיפקט כדי למלא פונקציה מסוימת. אין זה אומר שהמשתמשת מרגישה פחות אישה או רוצה להיות גבר; גם אין זה אומר בהכרח שהאישה מנציחה דפוס פאטריארכלי. הבאתי אותה בלועזית. |
|
ניקול בעקבגבוה(שולטת) |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
ניקול בעקבגבוה(שולטת) • 25 ביוני 2010
((: לגמרי.
|
|
מאדאם קירי(שולטת){אהובי המתו} |
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
25 ביוני 2010
מאדאם קירי(שולטת){אהובי המתו} • 25 ביוני 2010
היילני כתב/ה: אני מסכימה עם רוב דבריו של ראובן. אוסיף נקודת מבט נוספת:
תפסיקי להמציא מילים, זה לא יפה!
זה האפראטוס שלי - הגוף שלי שאני מוקירה והכלים הנקביים שיש לי. לא הייתי רוצה גוף אחר, ולא הייתי רוצה זין במקום כוס. אך האפראטוס שלי לא חייב להגביל אותי לתפקידים מסוימים, משמע אני יכולה להיות יצירתית ולהשתמש בארטיפקט כדי למלא פונקציה מסוימת. אין זה אומר שהמשתמשת מרגישה פחות אישה או רוצה להיות גבר; גם אין זה אומר בהכרח שהאישה מנציחה דפוס פאטריארכלי. הבאתי אותה בלועזית. (הצלחתי להסיק ש: ארטיפקט = אביזר. אבל אפראטוס? אני ניצבת חסרת אונים אל מול מילה זו. אנשים טובים, הושיעוני נא!) וגם: מה שקייסי אמרה. |
|