|
|
לפני 16 שנים •
29 באוג׳ 2010
לפני 16 שנים •
29 באוג׳ 2010
שולץ s • 29 באוג׳ 2010
► בטי בום כתב/ה: לא טענתי לרגע שהצורך נותן לגיטימציה, נהפוך הוא.
אני חושבת שבגידה זה הדבר הכי נורא שפשר לעשות למישהו שנמצא איתך, זה מסוג הדברים שמצלקים אותך להרבה זמן. בטי יקירתי. זה מצלק אותך. וגם היום לא נראה לי שזה יעבור. מתמודדים עם זה אבל זה סוג של אילוף שאתה עובר וזה חלק ממך. |
|
|

