צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תהייה על ההבדלים בין המינים

המלט
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011
המלט • 30 ביולי 2011
פרלין כתב/ה:
המלט כתב/ה:
פרלין כתב/ה:
בטי בום כתב/ה:

ממש לא מקבלת את התובנה שלך


אז אני הופכת אותה מיד בשבילך, גברת בום.

שולטים/ות נוטים להישאר יותר בתחום מנשלטים/ות.

זה הולך?

(פשוט, אני מכירה יותר גברים שולטים ונשים נשלטות, מעצם הנטיה שלי עצמי. לכן אני מוכנה לחשוב שאולי זה בכלל קשור לזה.)


לוגיקה מופלאה, פרלין.


יש לי תחושה מטרידה שזה נאמר מעט בציניות icon_biggrin.gif

ולעניינינו:

חברים, אני תוהה. בגלל זה אני שואלת.

אני רואה אנשים נכנסים ויוצאים כל הזמן. מעניין אותי לדעת מה מבדיל בין אנשים שהתודעה המינית שלהם יחסית יציבה, לבין אנשים שהם קצת יותר נוזליים, כמוני.

זו התהייה האמיתית שלי. תהיו נחמדים, תעזרו לי להבין.


אוקיי, עכשיו התהייה האמיתית שלך ברורה. חשבתי על זה קצת ולא הגעתי לכלל מסקנה מהי בדיוק
*תודעה מינית*, אבל נגיד שאת מתכוונת ל'נטיה מינית', או 'מימוש מיני', או כל צירוף אחר של מילים שמשמעותו מתאימה בקירוב. זאת אומרת, ה'יציבות' שהתייחסת אליה אמורה להתבטא בכך שהאדם
נותר צמוד ונאמן לסוג אחד ומוגדר היטב של הנטיה המינית ולא מזגזג בין תפקידי שליטה או מגדר.
אני בטוח שאפשר לכתוב אלפי מילים על העניין. אני בטוח שהמילים האלה עושות את דרכן לשרשור זה
בעודי כותב שורות צנועות אלה. אך לדעתי המדוכאת בעניות מרודה התשובה לשאלתך פשוטה מאד:

מי שמוצא את סיפוקו לא מזגזג.

זהו, בחיי. כל השאר לדעתי זה חפירות.
האמפרי
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011
האמפרי • 30 ביולי 2011
המלט כתב/ה:
[quoteואני בטוח שאפשר לכתוב אלפי מילים על העניין. אני בטוח שהמילים האלה עושות את דרכן לשרשור זה
בעודי כותב שורות צנועות אלה. .


המלט, אין עליך - עגנון.

פרלין, בחיילוהים כמה הזוי אבל הופעת אצלי ממש עכשיו בחלום של אחה"צ.
לא זוכר משהו מיוחד שעשית שם אבל נכחת בו.


מחשבה שעלתה אצלי בעבר ואפרופו תהייתך היא שהרבה יותר קל לקבל קביעות
בתור שולטים מאשר כנשלטים כי תודעתית זה מתישב במוח הרבה יותר בקלות.
כשאתה שולטת/ת אתה "חזק". אתה "לא פראייר". זה "נראה יותר טוב". ככה גם
אפשר לקבל ותק יותר בקלות.
נראה לי שזה המקור להבדל באופן כללי או שלא.
פרחונית​(לא בעסק)
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011
פרחונית​(לא בעסק) • 30 ביולי 2011
פרלין כתב/ה:
כמעט כל הנשים שאני מכירה בתחום (ואני בתוכן, כמובן), יוצאות אליו, נכנסות אליו, הולכות לוניל, חוזרות, מתחלפות, נהפכות, חוזרות חזרה, לא בעסק, כן בעסק, לפעמים בעסק, בעסק במיטה, בעסק במיטה+טלפון, לא בעסק שוב וחוזר חלילה.

מצד שני, רוב הגברים שהכרתי, גילו את הבדס"מ, בחרו להם צד (גם מתחלף לצורך העניין) ובאופן עקבי נשארים בו ובבדס"מ בכלל. הם די עקביים החבר'ה האלה.

שמתם לב? אני צודקת?

תובנות?


פרלין כתב/ה:
אני רואה אנשים נכנסים ויוצאים כל הזמן. מעניין אותי לדעת מה מבדיל בין אנשים שהתודעה המינית שלהם יחסית יציבה, לבין אנשים שהם קצת יותר נוזליים, כמוני.


אישית אני גם "נכנסת ויוצאת מהתחום" כהגדרתך
למרות שבהוויה הפנימית שלי, מבחינה מינית, מעולם לא הפסקתי להיות בדס"מית נשלטת.

ההפסקות שלקחתי מהתחום היו בין השאר כדי לברר עם עצמי את הצרכים שלי
מתוך תחושה שאני לא רוצה לעשות בדס"מ מתוך אינרציה, בגלל שהתרגלתי לזה

סוג של התלבטות שרציתי לעבור עם עצמי ממקום של מרחק מהגירוי הבדס"מי.
בטי בום​(שולטת)
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011

רגע סטופ זה להאמפרי

בטי בום​(שולטת) • 30 ביולי 2011

האמפרי על פניו מה שאתה כותב נראה נכון,
אבל כנשלט יש בזה משהו מאד פסיבי, אתה לא רע, אתה הסובל אתה גם משלם בסבל על הבחירה שלך.
כשולט יש פה דיסונסס, הרי אני רואה את עצמי כאדם טוב, אכפתי, מעורב חברתית
ראבק הייתי בהפגנות נגד כיבוש, התנדבתי במקלט לנשים מוכות אבל יש בי רוע וסדיזם.
איזה בן אדם אני שכשאני אוהבת מישהו אז הכי מגרה אותי לראות אותו סובל?

אולי אצל גברים זה ככה, בגלל העניין החברתי, הפרייאר והגבר גבר,
אבל זה ממש לא שחור לבן

עכשיו תמשיכו בדיון, הוא מעניין
amy​(נשלטת)
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011
amy​(נשלטת) • 30 ביולי 2011
פרלין, אני די מסכימה איתך. זו גם הייתה החוויה שלי. יש אגב גם את העניין, שיש שולטים ושולטות שלא מרגישים בנוח לחשוף את המשיכה שלהם לצד השני, אז הם פותחים עוד ניק במקביל, וככה כל ניק הוא "טוטאלי". אני עצמי בעד לנסות הכל, לחוות הכל, ואז להחליט, וגם אז מותר להתחרט. לאחר שניסיתי את שני הצדדים, אני מוצאת את עצמי עוברת בנינוחות דווקא בין נשלטות בדס"מית לוניל. זה מה שמרגיש לי נכון, אבל זה גם גיל וגם ניסיון.
הוא​(שולט)
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011

הרי

הוא​(שולט) • 30 ביולי 2011
אין לצורך הענין הזה שום בשר עובדתי כלשהו
אז לפני שלהג ההנחות הזה יגיע ל12 עמודים יותר עדיף לקחת את זה לפנמה להרחיב את התעלה
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011

Re: הרי

פרלין​(נשלטת){ש} • 30 ביולי 2011
הוא כתב/ה:
אין לצורך הענין הזה שום בשר עובדתי כלשהו
אז לפני שלהג ההנחות הזה יגיע ל12 עמודים יותר עדיף לקחת את זה לפנמה להרחיב את התעלה


מה?

לא הבנתי מילה.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011
פרלין​(נשלטת){ש} • 30 ביולי 2011
האמפרי כתב/ה:
המלט כתב/ה:
[quoteואני בטוח שאפשר לכתוב אלפי מילים על העניין. אני בטוח שהמילים האלה עושות את דרכן לשרשור זה
בעודי כותב שורות צנועות אלה. .


המלט, אין עליך - עגנון.

פרלין, בחיילוהים כמה הזוי אבל הופעת אצלי ממש עכשיו בחלום של אחה"צ.
לא זוכר משהו מיוחד שעשית שם אבל נכחת בו.


מחשבה שעלתה אצלי בעבר ואפרופו תהייתך היא שהרבה יותר קל לקבל קביעות
בתור שולטים מאשר כנשלטים כי תודעתית זה מתישב במוח הרבה יותר בקלות.
כשאתה שולטת/ת אתה "חזק". אתה "לא פראייר". זה "נראה יותר טוב". ככה גם
אפשר לקבל ותק יותר בקלות.
נראה לי שזה המקור להבדל באופן כללי או שלא.


זה גם מה שאני תמיד חשבתי, למרות שבטי בהחלט מאירה את העניין מהצד השני.

אני חושבת שעדיין אנחנו חיים בחברה שמלמדת אותנו להעריך יותר כוח, אסרטיביות, אפילו מידה של שתלטנות. אנשים מצליחים תמיד מתוארים כאנשים חזקים. מאוד קשה להסמרטט בתוך זה.

אבל זה עדיין לא מסביר את הנזילות המינית היחסית הזו.

אני חייבת להגיד: גם אם אני נשלטת לפעמים, הרי שבפעמים אחרות אני באותה מידה ונילית. זה לא שאני בורחת מההגדרה והמהות האמיתית שלי. פשוט, לפעמים זה כן ולפעמים פשוט לא.
kasandra​(מתחלפת){jegularis}
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011

לתפיסת עולמי הצנוע

kasandra​(מתחלפת){jegularis} • 30 ביולי 2011
תסתכלי על זה כמו על קשת.
אני אסביר:
כמו שיש קשת של רגשות אצלנו בטור בניי אדם כך גם יש לה הרבה צורות ודרכי הבעה.
יש אנשים שבצורה טבעית שלהם יש להם צורך לחוות קשת רחבה יותר של תחושות רגשות חויות ועוד מהווים שונים, לעומת אנשים שיש להם קומפורט זון צר נוח מובן ומוגדר להם.
למה?
זה שאלה שניתן לכתוב עליה ספרים שלמים כי לכול אחד זה עניין של מכלול נפשי שלו, היסטוריה פרטית, תחומי משיכה ,אלסטיות נפשית ורגשית, יכולות הכלה ועוד.
לכן לא ניתן לומר שאם אצל X כול שני וחמישי יש חשק לסאדו פרוע ושלישי וראשון הוא איש משפחה למופת זה מעיד על יציבות בזמן שאת או אני לצורך העניין מעדיפות להתחלף ואין לנו העדפה מוצקה ומוגדרת .
החיים הרבה פעמים הם כמו מכלול אחד וגדול של חויות שונות תחשבי שחוויה שחוית בגיל 20 עוררה בך משהו מסוים שאם היום היית חווה אותה סביר להניח שהיו מתעוררים עוד דברים אחרים , או שאולי פשוט היית עדישה אליה בכלל.
זה שמישהו אחר החליט בגיל 20 לפנות את כול העדפותיו לטובת X מוגדר אולי טוב יפה ומתאים לו ,זה לא מעיד על כלום לגבייך, או לצורך העניין לגביי.

אני יכולה להעיד על עצמי שלי היו תקופות שונות בחיים תקופות שרציתי הכול ומהכול, תקופות שלא רציתי כלום ומאף אחד, תקופות שהייתי ונילית לחלוטין ולא עניין אותי בכלל מה יש כאן, ותקופות שגירד לי והיה חסר לי בדיוק מזה .
בעיניי זה תהליך התפתחות טבעית מתוך זה שניסיתי הרבה חוויתי הרבה והבנתי וגיבשתי לעצמי את מה שנכון לי, האם זה ישאר אותו הדבר גם בעוד 20 שנה ?אלוהים יודע .

אני יודעת דבר אחד שכמו שאין שום דבר סטטי בחיים כך גם האני העצמי שלנו העדפות שלו וצורות הביטוי שלו הולכים משתנים ומתפתחים.
אני לא מאמינה באנשים שעסוקים כול חייהם להרביץ תורה אחת ויחידה שכביכול אולטימטיבית להם, תסלחי לי לי זה גורם להרגיש שהם נתקעו בנקודה מסוימת בדרך, ובמקום לקבל החלטה אמיצה וללמוד לגדול ולהתפתח הלאה הם מספרים שמצאו את המטמון.
יחד עם זאת יש באמת כאלה שמצליחים למצוא אותו דיי מהר, וטוב להם איתו ואין להם צורך ודחף לחפש עוד ,זה נהדר, פשוט לרוב אנשים מהסוג הזה עסוקים בלהיות מאושרים ולא בלדבר על זה .

אני מאמינה שלכול אחד יש את הדרך האישית הקטנה והסובייקטיבית שלו להגשים את עצמו ולגבש את האמת הפנימית האישית שלו , אפשר מלך התחילה פשוט לוותר על התהליך להחליט על X ולהגיד שזה הכי אולטימטיבי- זה גם אופציה, השאלה היא האם היא מתאימה לך?לי היא ממש לא, ובינינו אני לא מרגישה לא בסדר בגלל שלי יש צורך עז יותר לחוות קשת רחבה יותר בדברים מסוימים שאחרים מפחדים להודות בהם והחליטו על קבלת X על עצמם.
MasterKey​(שולט)
לפני 12 שנים • 30 ביולי 2011

Re: הרי

MasterKey​(שולט) • 30 ביולי 2011
פרלין כתב/ה:
הוא כתב/ה:
אין לצורך הענין הזה שום בשר עובדתי כלשהו
אז לפני שלהג ההנחות הזה יגיע ל12 עמודים יותר עדיף לקחת את זה לפנמה להרחיב את התעלה


מה?

לא הבנתי מילה.


זה בגלל שאת נכנסת ויוצאת כל הזמן. שבי קצת בשקט בכיתה ותקשיבי לקולות.
באורח פלא תביני מייד מה שהוא אמר.