|
|
לפני 14 שנים •
3 במרץ 2012
לפני 14 שנים •
3 במרץ 2012
מלכתא • 3 במרץ 2012
מסיבות זאת אחת הדרכים אם כי לא הכרחי.
אני, כמו גם אחרים, שנים בתחום ומעולם לא הייתי באף מסיבה. מישהו חכם פעם אמר לי שאם אתה לא טיפוס של מסיבות- אתה תשנא מסיבות בדסמ, אם אתה טיפוס של מסיבות- אתה תתמכר למסיבות בדסמ. |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
הדורבנים(נשלט) • 4 במרץ 2012
לך על זה, אבל קח בחשבון שלא כלכך קל להיות נשלט במסיבות בדס"ם - מנסיוני מלכות אוהבות להיות במסיבה ולעשות את זה עם מישהו מוכר. או לצוד מישהו חדש, אבל יש המון נשלטים במסיבות האלו. בדרך כלל הן חשדניות מאוד אם מישהו זר מתחיל לדבר איתן, ככה שהסיטואציה קצת עוינת לך.
מצד שני, אם אתה ממש חתיך, תתעלם מכל הנ"ל... (: |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 4 במרץ 2012
אנחנו חשדניות כי הרבה פעמים התייחסו אלינו לא יפה. תהיה נעים הליכות והכל יהיה בסדר. אותם כללי נימוס שמשמשים אותך בכל מסיבה פרטית, יהיו טובים גם כאן. לא לפלוש למרחב אישי של נשים (לגעת, להמשיך שיחה אחרי שהתבקשת להפסיק) ללא הזמנה או בקשת רשות - נו, כמו בכל מקום. אני נזכרת עכשיו במישהו שהציע לי מסג' ברגליים במסיבה, הסכמתי בשמחה, הורדתי מגפיים, התיישבתי - והבחור מיד התחיל למשש לי את התחת. זה למשל, לא לעניין.
פוג, רובנו הורגלנו בקטעים כאלה, אבל כשמישהו נוהג בי בכבוד וצניעות אני שמה לב כעבור שניות ספורות ומחזירה לו את אותו היחס, וכמוני רבות אחרות. קינק, כן, קח בחשבון שרוב הנשים טיפה קרירות בהתחלה, כי הן צריכות את הדקה הראשונה לברר אם אתה לא הולך להיות מעצבן. אל תעלב, שמור על חיוך, וזה יעבור מאד מהר. עוד הערה לפוג - מצחיק שאתה מדבר על תחרות, בכל פעם שחיפשתי מישהו במסיבה הרגשתי שאין נשלטים בכלל והחדר מלא בכוסיות. עניין של עמדה כנראה |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
המלט • 4 במרץ 2012
► יולי Yuli כתב/ה: עוד הערה לפוג - מצחיק שאתה מדבר על תחרות, בכל פעם שחיפשתי מישהו במסיבה הרגשתי שאין נשלטים בכלל והחדר מלא בכוסיות. עניין של עמדה כנראה תגדירי ׳כוסיות׳. |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
הדורבנים(נשלט) • 4 במרץ 2012
יולי
אני בהחלט מסכים שיש כוסיות. אבל עדיין יש המון נשלטים בודדים במסיבות האלו. אני לא מסכים איתך ש"יחסי הכוחות" זה כמו מסיבה רגילה, ושאם תהיה נימוסי תקבל תשובה. יש משהו באווירה שאסור בכלל לפנות לבחורה. ומנסיונותי המעטים, שבהם סתם רציתי להגיד שלום וזהו, זה לא נגמר טוב. (או שזה נגמר ב"למה לא אמרת מהתחלה שאתה פוג מהפורום? רציתי כבר לבעוט בך, כמו בכולם...") אבל שוב. זה רק הניסיון שלי, והוא מועט, ואני ממש לא רוצה להוריד ציפיות מראש. בסך הכל המסיבות האלו נורא כיפיות. |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
בכוח המוח(שולטת) • 4 במרץ 2012
► fog כתב/ה: יולי
אני בהחלט מסכים שיש כוסיות. אבל עדיין יש המון נשלטים בודדים במסיבות האלו. אני לא מסכים איתך ש"יחסי הכוחות" זה כמו מסיבה רגילה, ושאם תהיה נימוסי תקבל תשובה. יש משהו באווירה שאסור בכלל לפנות לבחורה. ומנסיונותי המעטים, שבהם סתם רציתי להגיד שלום וזהו, זה לא נגמר טוב. (או שזה נגמר ב"למה לא אמרת מהתחלה שאתה פוג מהפורום? רציתי כבר לבעוט בך, כמו בכולם...") אבל שוב. זה רק הניסיון שלי, והוא מועט, ואני ממש לא רוצה להוריד ציפיות מראש. בסך הכל המסיבות האלו נורא כיפיות. אני מציעה לו פשוט לשים על החזה שלט קטן - fog. |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
הדורבנים(נשלט) • 4 במרץ 2012
► בכוח המוח כתב/ה: ► fog כתב/ה: יולי
אני בהחלט מסכים שיש כוסיות. אבל עדיין יש המון נשלטים בודדים במסיבות האלו. אני לא מסכים איתך ש"יחסי הכוחות" זה כמו מסיבה רגילה, ושאם תהיה נימוסי תקבל תשובה. יש משהו באווירה שאסור בכלל לפנות לבחורה. ומנסיונותי המעטים, שבהם סתם רציתי להגיד שלום וזהו, זה לא נגמר טוב. (או שזה נגמר ב"למה לא אמרת מהתחלה שאתה פוג מהפורום? רציתי כבר לבעוט בך, כמו בכולם...") אבל שוב. זה רק הניסיון שלי, והוא מועט, ואני ממש לא רוצה להוריד ציפיות מראש. בסך הכל המסיבות האלו נורא כיפיות. אני מציעה לו פשוט לשים על החזה שלט קטן - fog. הלוואי שזה היה כזה פשוט! איכשהו מלכות במסיבות הן עם מוזר: הן מוכנות לקבל ממני "שלום" (וגם זה בדוחק, כפי שציינתי). אבל בזמנו, לקבל סשן... אה, זה כבר לא, נכון?! למה, למה האכזריות הזה? |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
לפני 14 שנים •
4 במרץ 2012
בכוח המוח(שולטת) • 4 במרץ 2012
► fog כתב/ה: ► בכוח המוח כתב/ה: ► fog כתב/ה: יולי
אני בהחלט מסכים שיש כוסיות. אבל עדיין יש המון נשלטים בודדים במסיבות האלו. אני לא מסכים איתך ש"יחסי הכוחות" זה כמו מסיבה רגילה, ושאם תהיה נימוסי תקבל תשובה. יש משהו באווירה שאסור בכלל לפנות לבחורה. ומנסיונותי המעטים, שבהם סתם רציתי להגיד שלום וזהו, זה לא נגמר טוב. (או שזה נגמר ב"למה לא אמרת מהתחלה שאתה פוג מהפורום? רציתי כבר לבעוט בך, כמו בכולם...") אבל שוב. זה רק הניסיון שלי, והוא מועט, ואני ממש לא רוצה להוריד ציפיות מראש. בסך הכל המסיבות האלו נורא כיפיות. אני מציעה לו פשוט לשים על החזה שלט קטן - fog. הלוואי שזה היה כזה פשוט! איכשהו מלכות במסיבות הן עם מוזר: הן מוכנות לקבל ממני "שלום" (וגם זה בדוחק, כפי שציינתי). אבל בזמנו, לקבל סשן... אה, זה כבר לא, נכון?! למה, למה האכזריות הזה? נו, וזו סיבה לוותר על כל ההשפלה הזו וללכת להתחתן עם שולטת שאוהבת אותך?? |
|
|

